Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі»

На українському ринку влітку стартували продажі Peugeot 3008, який, за задумом французів, повинен зупинити переможну ходу Nissan Qashqai. У Peugeot прорахували, що більше половини Qashqai продається в передньопривідному варіанті, і не стали чекати, коли інженери закінчать створення повного приводу і для 3008-ий. Сміливе рішення. Але тим не менш, в Peugeot роблять акцент, що 3008 - це кросовер. Так компактвен або кросовер?  Дійсно, 3008-ий створювався для протистояння з конкурентами в динамічно зростаючому сегменті міських кросоверів. У Peugeot занадто пізно спохватилися, один за одним на ринку дебютують компактні кросовери, які одразу стають популярними.

   Часу на розробку окремої повнопривідної моделі у PSA катастрофічно не вистачало, потрібно було стартувати як можна швидше. І тому в Peugeot пішли на хитрість.
     В основу майбутньої моделі лягла платформа Peugeot 308: та ж силова структура кузова, мотори. Але у Peugeot 308 немає повнопривідних модифікацій, а це означає, що потрібна нова трансмісія, задня підвіска, необхідно поміняти конструкцію підлоги. Маркетологи переконали керівництво PSA, що повний привід - не настільки важливий, головне, щоб автомобіль був візуально схожий на кросовер. І команда дизайнерів під проводом Жерома Галиксом приступила до роботи. Технологи наполягли, щоб автомобіль мав багато спільного з компактвеном. З одного боку, автомобіль повинен бути елегантним і пізнаваним, а з іншого, злегка брутальним. Ось у такому дуалізмі і з'явився Peugeot 3008.

   

    Що таке кросовер?
   Точного визначення слова «кроссовер» не існує. Вікіпедія пише наступне:
  Кросовер - універсал підвищеної прохідності, щось середнє між легковим автомобілем, мікроавтобусом і SUV. Формально носить назву CUV (Crossover Utility Vehicle) у США. Кросовер поєднує, у високому ступені, різні конструктивні новинки і особливості, такі, як висока стеля, висока посадка, великий дорожній просвіт, повний привід, має можливості позашляховика, економічність.    Вони не призначені для серйозних внедорожних випробувань, тому їх часто називають «паркетними позашляховиками» або «паркетникамі» .

   Кросовер - це більше маркетингове позначення автомобіля. А тепер подивимося що з цих властивостей є в Peugeot 3008.
 1. Висока стеля є? Є.
 2. Висока посадка є? Це по-справжньому є мінівена.
 3. Великий дорожній просвіт? А ось тут складніше, тому що кліренс у 3008-го лише 150 мм.
   
   4. Повний привід? Ні, але буде в 2011 році. Поки 3008 в передньопривідному варіанті.
 5. Можливості позашляховика? У стандартному варіанті - ніяких. Але як опція доступна система Grip Control, що нагадує систему Terrain Response на автомобілях Land Rover.
 6. Економічність. (Мається на увазі у порівнянні зі справжніми позашляховиками. Прим. Ред.). Так, Peugeot 3008 витрачає на рівні легкових авто.

     А тепер порахуємо що вийшло. З 6-ти критеріїв, Peugeot відповідає тільки 3-му - «компактвени», а за головними критеріями кросовера (кліренс, повний привід, позашляхові можливості) він не підходить. Виходить, що в Peugeot зважилися на маркетинговий трюк, маленьку хитрість? Частково - так. Peugeot 3008 такий же кросовер, як і Volkswagen CrossTouran. Але оскільки межа між кросовером і крос-універсалом занадто мала, це дало право іменувати 3008-ий - кроссовером.

   

   На додаток, цифрове позначення, що продовжили логіку імені позашляховика Peugeot 4007, дає зрозуміти, що в модельному ряду Peugeot цю модель відносять до off-road.

   Зовнішній обвіс у вигляді пластикових накладок у поєднанні з «нержавейкой» також дає недвухсмисленние асоціації - перед нами кросовер.


     Але в якості опції з бензиновим мотором 1,6 (156 к.с.) можна замовити і систему Grip Control, для вибору режимів руху: «пісок», «сніг», «бруд», візуально нагадує просунуту систему Terrain Response на автомобілях Land Rover. Відзначимо, що на передньопривідному автомобілі подібна система пропонується вперше у світовій практиці.


   

     Як бути з такими аргументами? Питання неоднозначне, але вже в 2011 році всі сумніви будуть зняті, - стверджують в Peugeot. А зараз на ринок першою вийшла спрощена версія, ціна якої стартує з $ 23100. Нам же дісталася модифікація з турбованим 1,6-літровим 156-сильним мотором і 6-ступінчастим «автоматом», та ще й у комплектації Premium ($ 28940). Додатковими опціями фінальну вартість розігнали до $ 36140.

      Усередині
 Відкриваємо широкі двері в просторий салон. Всередині Peugeot 3008 виглядає дорого. Водія ніби огинає кокпіт. Ні, він не нахилений, як в BMW, але всі кнопки, дисплеї - під рукою. Особливий шарм надає ряд кнопок-тумблерів, якими керується центральний замок, «аварійка», підігріви і т.п. Включаються вони з благородним зусиллям і підсвічуються - дуже яскрава дизайнерська знахідка.

   

     
 Але ось монохромний дисплей у центрі торпедо кілька розчарує. У більш дорогих версіях є ще виїжджає кольоровий монітор, який доповнює сучасний інтер'єр, але в нашому виконанні, на жаль, тільки монохром. І це за $ 36140!




     А далі пішли знову хитрості. Приміром, подрулевой перемикач, на який заведені всі функції управління аудіосистемою, досить хисткий з невиразними зусиллями, що явно дисонує зі стильним тумблерами на панелі. Такий перемикач був би зрозумілий в «бюджетному» авто, але що він робить у Peugeot 3008?



     Зверху також є ще один світлодіодний дисплей, на який виводиться інформація про непристебнуті ременями безпеки пасажирів. До речі, в Peugeot 3008 зумер нагадає, що потрібно пристебнутися і ззаду, в тому випадку, якщо пасажири відстебнутися на ходу.
   Передньому пасажирові явно сподобається ручка-поручень, за яку можна триматися у віражах.

   

     Позаду досить багато місця і майже відсутня тунель. А в підголовники передніх сидінь вбудовані монітори. Можна підключати DVD, комп'ютер, ігрову приставку, IPhone. Занадто яскраво світить сонце? На стеклах задніх дверей передбачені сітки.

   У цілому салон Peugeot 3008 справляє дуже гарне враження, але окремі дрібниці все ж таки трохи засмучують. Зате панорамний скляний дах здатна поліпшити будь-який настрій. А коли на вулиці дуже сонячно, електропривод плавно закриє скляний дах шторкою. Але навіщо закривати, коли крізь дах можна милуватися небом! А заднім пасажирам тепер є на що дивитися не тільки збоку, але і вгорі.


   

     

    Багажник
   Багажник Peugeot 3008 - предмет особливої гордості дизайнерів. Його обсяг - 432 л. Це мінімально до верхньої полиці. Мало того, що скло можна відкрити окремо, а нижню крайку відкинути для зручності навантаження, так вона ще цілком може виконати функцію лавки, стіл, полиці або підставки. При цьому і сам простір можна відформатувати додатковою полицею, передбачена сітка для багажу. Обсяг багажника теж форматується до 656 л.

   

     У Peugeot 3008 не потрібно обходити машину, відкривати задні двері, щоб відкинути задні сидіння. Тепер досить тільки потягнути за ручку в багажнику та обсяг відразу збільшується до 1241 л.

   Відзначимо, що під підлогою багажника зберігається повнорозмірна «запаска», а всякі дрібниці можна возити в кишенях і нішах. У багажнику Peugeot 3008 точно не хитрували - все зроблено добротно і зручно.

   

    На ходу
   Наш Peugeot 3008 був укомплектований бензиновим 1,6-літровим турбованим мотором потужністю 156 к.с., що працює в парі 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Заводимося, знімаємо електронний «ручник» і стартуємо. О-о-о, Peugeot 3008 дуже бадьоро розгониться, але що важливо, натиск не вичерпується і з набором швидкості. Побоювання з приводу малого обсягу 1,6 л можна забути, а орієнтуватися на показники мотора - він чесно відпрацьовує всі 156 «коней». Для Peugeot 3008 їх цілком достатньо, щоб не тільки їздити по трасах, а й легко, играючись, йти на обгін. Розгін до «сотні» займе 8,9 з, а «максималка» - 202 км год

     «Автомат» теж досить активно підтикає передачі. Але при скиданні швидкості КПП вже помітно «обтикатиметься» в щаблі у зворотному напрямку. Підвіска також під стати азартному мотору: пружно відпрацьовує нерівності і непогано тримає кузов в поворотах, але якщо увійти в поворот на межі ковзання, можна відчути, що високий 3008 (висота - 1639 мм) все-таки схильний до кренів. Якщо трохи переборщити, м'яко спрацює відключається після 50 км/год система стабілізації. Але це на хорошому асфальті.

   

     Спробуємо проїхати по ямах. Peugeot 3008 добре відпрацьовує «дрібниця», навіть по гравію він їде як ні в чому не бувало. Але вже середні ями можуть призвести до пробою, а перед вибоїнами краще пригальмовувати. Короткий хід європейської підвіски не прощає і «лежачих поліцейських» - ледве зазівався і ... «бабах», удар пройде на кузов.

   Але Peugeot 3008 прощаєш всі, коли опиняєшся на трасі: відмінна шумоізоляція, дуже бадьорий мотор, пружна підвіска, очікувані реакції.

   

     По бездоріжжю ми не їздили, оскільки при кліренсі в 150 мм і передньому приводі - це не має сенсу. Хоча для власного заспокоєння в якості опції можна замовити систему Grip Control для вибору режимів руху: "Neige" (сніг), "Toutchemin" (бруд, грунтовка, мокра трава), "Sable" (пісок) і "ESP off". Не варто сподіватися, що візуальне подібність з «шайбою» в Land Rover відразу перетворить Peugeot 3008 в позашляховик. На Peugeot справа обмежується лише перемиканням режимів роботи протівобуксовочной системи. Наприклад, в режимах «бруд» і «пісок» електроніка намагається імітувати повне блокування міжколісного диференціала. Але повний привід, є повний привід. Та й кліренсу в 150 мм навіть в місті може бути замало для штурму брівок.

   

      Вердикт
 Peugeot 3008 порадував бадьорим мотором, хорошим шасі, запасом простору всередині, добре продуманим багажником і ... прозорим дахом. Для городян, які і не планують с'ежать з асфальту - він в самий раз. Та і витрата палива цілком прийнятний - 9-10 л 100 км у режимі «пробок». На трасі Peugeot 3008 укладався і в 6 л 100 км.

   

   Але все ж маленька хитрість щодо кросовера змушує штурмувати бровки на Peugeot 3008 дуже акуратно, перед «лежічімі поліцейськими» краще пригальмувати, а великі ями - об'їхати.

   

     Але за $ 23100 з цим цілком можна змиритися, а от за $ 36140? На наш погляд, цікавіше все ж версія з 1,6-літровим 156-сильним мотором за $ 27440.

   Крім того, як повідомили AUTO-Consulting в представництві «Peugeot України» наприкінці листопада з'явиться і версія з 2-літровим турбодизелем.


   

     А в 2011 році Peugeot почне виробництво першої в світі гібридної дизель-електричної версії Peugeot 3008 HYbrid4 з повним приводом. Такий гібрид потужністю 200 к.с. буде споживати всього 3,8 л солярки на 100 км. Також є підстави вважати, що для ринків СНД збільшать і кліренс до 170 мм. Ось тоді вже - ніяких хитрощів.


   

     Але «гібрид» не буде дешевим, тому і передньопривідний 3008-ий буде користуватися попитом.

   До речі, перша партія Peugeot 3008 моментально розійшлася всього за пару місяців - означає маленькі хитрощі таки спрацювали.

   Деталі. AUTO-Consulting

    Автомобіль на тест було надано «Пежо Сітроен України»

     


Статьи похожей тематики:

  • Новий кросовер Peugeot 3008 з&
  • Peugeot представив перший в світі кросовер з гібридним дизельним двигуном і ...
  • Peugeot 3008 завоював 5 зірок в рейтингу Euro NCAP
  • Peugeot 3008 визнали кращим автомобілем Європи 2010
  • У України пройдуть дні відкритих дверей Peugeot
  • В Україні стартують продажі компактвена-кроссовера Peugeot 3008 з сенсаційн ...
  • Peugeot випустить 14 нових моделей
  • Peugeot 308: перші фото
  • До кінця серпня найпопулярніші моделі Peugeot доступні в кредит під 0% річн ...
  • Перші шпигунські фото Peugeot 408
  • В Україні презентували кросовер Peugeot 3008
  • PSA Peugeot-Citroen планує зайняти 10% ринку в Росії і 7% в Україні
  • Тримайся Qashqai. Peugeot офіційно представила кроссовер 3008
  • Peugeot виводить на український ринок дві нові моделі
  • Peugeot продовжує розробляти екологічно безпечні двигуни



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.