05-01-2011 | Тест-драйвы
Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається. Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець» Прем& Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду Тест-драйв Peugeot 3008: Маленькі хитрощі на великий «грі» Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги? Тест-драйв Hyundai Tucson: Вхідний квиток в сегмент позашляховиків Тест-драйв: Toyota Land Cruiser Prado. Додатковий ступінь свободи Тест-драйв Hyundai Sonata: Welcome to business-class!
Тест-драйв Hyundai ix35: Кросовер для покоління «IX»
Hyundai Tucson в Україну став майже народним позашляховиком. Ще б пак, адже він фактично став першим «квитком» до класу якісних SUV. Його обирають за відмінну комплектацію, високий кліренс і імідж позашляховика, а приємним бонусом була - доступна ціна. Навіть через 6 років, Tucson - межа мріянь багатьох українців.
Але навесні на ринку з'явився вже його «спадкоємець» - Hyundai ix35, який став найбільш модною новинкою сезону в сегменті компактних SUV. Ще б пак, адже ix35 став яскравіше, більш сучасною та технологічніше Tucson. А чи варто переплачувати за новий Hyundai ix35? Ми задалися цим питанням і узяли на тест дорогу версію за 276800 грн. До речі, ціни на Hyundai ix35 стартують з 213000 грн. , Але ми навмисно вирішили протестувати топ-версію з бензиновим двигуном за 276800 грн, де «є все». Найдорожче (314000 грн.) Обійдеться тільки топ-версія з 2-літровим 184-сильним дизелем.
Для порівняння, початковий Hyundai Tucson обійдеться в 165100 грн. (181 610 грн. - Авто 2010 року випуску). У топ-виконанні Tucson обійдеться в 191730 грн. (210 900 грн - авто 2010 р.в.). Але навіть у самій повній комплектації Tucson не буде й половини тих опцій, якими порадує ix35.
«Повний фарш» для власника Tucson - це максимум шкіряний салон, задні парктроніки, круїз-контроль і люк, а також «архаїчний» 4-ступінчастий «автомат».
Власник Hyundai ix35 навряд чи по пам'яті перерахує всі опції, якими укомплектована топ-версія. Тут, окрім вже згаданих шкіряного салону, круїз-контролю, і панорамної даху з 2-ма люками (!), Додасться кольорова камера заднього виду з «підказками», система допомоги при спуску з гори (Hill Assist Control), датчики тиску шин, датчик якості повітря, фільтр салону в системі клімат-контролю, безключевого доступ в авто і запуск двигуна «кнопкою», можливість підключення зовнішніх Mp3, iPod і т.п., монітор з сенсорним екраном, графічний борткомпьютер, мультимедійний комплекс з навігацією, система Bluetooth , управління аудіосистемою і телефоном на кермі і т.д.
До того ж, Hyundai ix35 хизується новим економічним 165-сильним бензиновим двигуном і 6-ступінчастим «автоматом», ну і яскравий дизайн, безумовно, багато чого варта. Якщо зіставити два авто різних поколінь, то різниця - очевидна. І хоча вони формально в одному і тому ж класі, покупці у них - різні.
Як зазначив Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Віктор Оранський: «На українському ринку колишнє покоління Hyundai Tucson залишиться в продажу. Його будуть випускати на черкаському заводі Корпорації «Богдан» до тих пір, поки на нього буде попит. Новий Hyundai ix35 для Україні виробляють на словацькому заводі в м. Жиліна ».
Зовні
Візуально Hyundai ix35 виглядає дуже стильно. Його вигляд майже повністю витриманий у стилі концепт-кара ix-onic, демонструвався на численних автосалонах, в тому числі і на Київському SIA'2009.
Каплевидної силует дизайнери зуміли обіграти окремими гранями, надавши йому «м'язи» і динаміку.
Спереду Hyundai ix35 демонструє і «міць» і «посмішку» одночасно. У залежності від ракурсу огляду він може бути як «веселуном», так і «спортсменом».
Дизайнери внесли і фінальний штрих в загальний вигляд, завдяки пластикової накладці знизу. Крім того, що вона практична і захищає кузов, візуально вона надала силуету стрімкість.
Ззаду, завдяки оригінальним ліхтарям, Hyundai ix35 виглядає дуже сучасно, вловлюється навіть якась схожість з новим Porsche Cayenne.
Малювали новий ix35 в дизайн-студії Hyundai в німецькому Рюссельхайме, тому вигляд кросовера вийшов цілком європейським.
Візуальна складова відіграє сьогодні в автомобільному світі величезну роль - машини обирають «по одягу» і яскравий дизайн - вже половина успіху. Hyundai ix35 реально змушує людей на вулиці обертатися і здатний поранити естета в саме серце.
Hyundai ix35 трохи крупніше попередника. Якщо бути точним, то 85 мм кросовер додав у довжину, став вище на 20 мм і на стільки ж ширше. При цьому колісна база збільшилася всього на сантиметр. Але всередині Hyundai ix35 вражає ще більше.
Усередині
Потрапляючи всередину Hyundai ix35 спочатку відчуваєш шок - ось він XXI століття. За дизайном інтер'єру Hyundai зробив не один, а два кроки вперед: красиві і легко читані прилади, зручні і інформативні покажчики рівня палива і температури, РК-монітор з гарною графікою. Розміри салону - вражають, ix35 за габаритами салону цілком може змагатися з кросоверами більш високого класу. Місця вистачає і для барсетки і для жіночої сумочки супутниці.
І все це вдало підкреслено футуристичними обрисами і вставками під алюміній. Але красу злегка порушують отруйно-сині підсвічування центральної консолі. До чого вони тут? Навіть китайські виробники від них уже відмовляються.
Дизайнерський ряд продовжують стильні шкіряні сидіння. У Hyundai ix35, як і в premium-авто, можливі різні комбінації кольору шкіри - також явна ознака кроку вперед.
Задні сидіння викликали нарікання через пласкі подушки, яка ще й низько розташована від рівня підлоги. На догоду дизайну спадаюча дах, краде дорогоцінні сантиметри над головами задніх пасажирів. Але немов у нагороду, їм призначається власний люк, в комплектації з панорамним дахом. Варто відкрити сонцезахисну шторку і життя стає світліше.
Відзначимо, що скло в люку злегка затонірована, завдяки чому спекотне сонце не так буде припікати голову.
По ергономіці Hyundai ix35 не викликав нарікань, але позитивне враження псують «дрібниці». Наприклад, двигун просто запускається кнопкою "start/stop". Ключ при цьому пропонується засовувати в спеціальне прийомний отвір, яке - увага! - Знаходиться в бардачку під центральним підлокітником. Навіщо було придумувати для ключа настільки хитромудре сховище, якщо давно звичніше і зручніше вставляти ключ у відділення на центральній косолі? Благо, хоч забути його в бардачку не вийде - якщо ключ у машині, двері не зачинити. Однак, є і плюс в такому рішенні - якщо розрядилася батарейка в брелоку, вставивши його в те саме отвір в бардачку, залишається можливість запустити двигун кнопкою "start/stop".
Друга «дрібниця» - це стильні поручні, що йдуть праворуч і ліворуч від тунелю до центральної консолі. Так, за них зручно триматися у віражах, але вони постійно норовлять натиснути на коліно, та й у повороті про них можна добре прикластися.
Але «дрібниці» перекривають приємні «навороти». Меломанів явно порадують окремі входи USB та AUX (якість звучання - напрочуд гарне, під час програвання з флешки на екрані з'являються назви пісень), а також можливість підключення iPod.
Окремо відзначимо сенсорний екран, на який виводиться стилізована під аналогову шкалу радіоли, FM-лінійка станцій.
Любителі крижаних напоїв оцінять охолоджуваний бардачок. У спеку 37 градусів, Hyundai ix35 реально здатний за кілька хвилин охолодити пляшку «Кока-Коли». Та й розпечений на сонці салон потужна система клімат-контролю за лічені хвилини охолоджувала до 23-24 градусів.
Багажник
До багажному відсіку немає жодного зауваження. Солідних розмірів вантажний відсік (591 літр), зі зручною висотою навантаження, та й корисний простір якого можна збільшити за рахунок задніх дивана. Під досить міцним і якісним фальш-підлогою захована повнорозмірна запаска і набір інструментів.
На ходу
Запускаємо двигун кнопкою "start/stop" і в дорогу. Новітній 2-літровий бензиновий двигун видає 165 к.с. проти 142 у Tucson. Збільшення у потужності, в комплексі з 6-ступінчастим «автоматом», робить ix35 набагато динамічніше. Так, «сотню» він набирає за 10,4 с, проти 12,7 з на Tucson. При цьому, у Hyundai ix35 краще шумоізоляція і до 4000 об хв взагалі не чути потуги мотора. «Голос» двигуна проривається в салон вже до 5000 об хв, коли ix35 вже мчить з пристойною швидкістю.
Та й настройки підвіски на Hyundai ix35 більш спортивні, що створює ілюзію драйверського шасі. На трасі ix35 любить перебудування, а могутніший мотор так і підбурює до обгонам.
Зрозуміти алгоритм роботи 6-східчастого «автомата» вдалося майже одразу - він дуже прогнозовано реагує на кік-даун. У відповідь ix35 готовий до чергового кидка. Ось тільки електропідсилювач керма досить слабо передає всю потрібну інформацію.
На швидкості Hyundai ix35 досить непогано тримає колію, але вже після 150-160 км год відчуття контролю починають розмиватися, та й аеродинамічні шуми вже напружують.
Дрібні нерівності ix35 непогано відпрацьовує, але якщо трапляється ділянку розбитої дороги, то починаються пробої. Короткоходная європейська підвіска ризикує замкнутися і при швидкому проїзді «лежачих поліцейських», тому краще зайвий раз пригальмувати.
Hyundai ix35 - явно міської, заточений під їзду по хорошому асфальту, кросовер. Поганий асфальт або його відсутність ви відчуєте відразу - налаштована на спортивний манер підвіска не любить вибоїн.
Але штурм піщаного берега цілком під силу Hyundai ix35. Якщо задатися метою, то можна сміливо штурмувати і гірки, благо система Hillstart Assist Control прийде на допомогу. У звичайних умовах Hyundai ix35 - більше передньопривідний, і лише при тій, що пробуксувала в справу вступає задня вісь. На відміну від Tucson муфта спрацьовує досить плавно, додаючи момент заднім колесам. На легкому бездоріжжі або засніженій трасі, така допомога буде дуже до речі. А ось штурм off-road трас - це не стихія Hyundai ix35.
Відзначимо, що ix35 порадує економних водіїв. На панелі приладів є навіть спеціальна індикація «ECO», яка спалахує, коли водій їде в економ-режимі. Якщо стежити за «підказками», то можна сміливо укластися в 8-8,5 л на 100 км.
Ми не економили і «привозили» по 10,2-10,5 л на 100 км у міському циклі.
Вердикт
Підсумовуємо враження. Hyundai ix35 - поки самий яскравий і стильний компактний кросовер на ринку. Не дарма вже з першого місяця його продажів стали утворюватися черги. Він виправдовує візуальні очікування і напевно вразить «начинкою» «просунутих» покупців, які підходять під визначення «покоління« IX ». Їм звично буде працювати з тач-скрін, і вони обов'язково підключать iPod («I»), а повний привід - це додатковий ступінь свободи («Х»).
Як міський кросовера ix35 претендує на роль одного з лідерів, а ось тим, хто вибирає SUV, як «ліки» проти поганих доріг, варто попросити тест-драйв в автосалонах.
На наш погляд, варто звернути увагу на початкові комплектації ix35 за 213000-250000 грн., Де співвідношення ціна-комплектація цікавіше.
А якщо вже тягнутися за дорогими виконаннями, то краще розщедритися на дизельну версію (184 к.с., 392 Нм). З такими параметрами ix35 повністю перетворюється і порадує «паровозної» тягою, ще більшою динамікою та вкрай низькою витратою палива.
Деталі. і фото AUTO-Consulting
Автомобіль на тест був наданий ТОВ «Хюндай Моторс Україна»
P.S. У ході тесту нас не покидала нав'язлива думка: «Що означає цифри« 35 »у позначенні нового Hyundai. Зізнаємося, що цей рівень ix-квесту ми так і не розгадали.
Але навесні на ринку з'явився вже його «спадкоємець» - Hyundai ix35, який став найбільш модною новинкою сезону в сегменті компактних SUV. Ще б пак, адже ix35 став яскравіше, більш сучасною та технологічніше Tucson. А чи варто переплачувати за новий Hyundai ix35? Ми задалися цим питанням і узяли на тест дорогу версію за 276800 грн. До речі, ціни на Hyundai ix35 стартують з 213000 грн. , Але ми навмисно вирішили протестувати топ-версію з бензиновим двигуном за 276800 грн, де «є все». Найдорожче (314000 грн.) Обійдеться тільки топ-версія з 2-літровим 184-сильним дизелем.
Для порівняння, початковий Hyundai Tucson обійдеться в 165100 грн. (181 610 грн. - Авто 2010 року випуску). У топ-виконанні Tucson обійдеться в 191730 грн. (210 900 грн - авто 2010 р.в.). Але навіть у самій повній комплектації Tucson не буде й половини тих опцій, якими порадує ix35.
«Повний фарш» для власника Tucson - це максимум шкіряний салон, задні парктроніки, круїз-контроль і люк, а також «архаїчний» 4-ступінчастий «автомат».
Власник Hyundai ix35 навряд чи по пам'яті перерахує всі опції, якими укомплектована топ-версія. Тут, окрім вже згаданих шкіряного салону, круїз-контролю, і панорамної даху з 2-ма люками (!), Додасться кольорова камера заднього виду з «підказками», система допомоги при спуску з гори (Hill Assist Control), датчики тиску шин, датчик якості повітря, фільтр салону в системі клімат-контролю, безключевого доступ в авто і запуск двигуна «кнопкою», можливість підключення зовнішніх Mp3, iPod і т.п., монітор з сенсорним екраном, графічний борткомпьютер, мультимедійний комплекс з навігацією, система Bluetooth , управління аудіосистемою і телефоном на кермі і т.д.
До того ж, Hyundai ix35 хизується новим економічним 165-сильним бензиновим двигуном і 6-ступінчастим «автоматом», ну і яскравий дизайн, безумовно, багато чого варта. Якщо зіставити два авто різних поколінь, то різниця - очевидна. І хоча вони формально в одному і тому ж класі, покупці у них - різні.
Як зазначив Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Віктор Оранський: «На українському ринку колишнє покоління Hyundai Tucson залишиться в продажу. Його будуть випускати на черкаському заводі Корпорації «Богдан» до тих пір, поки на нього буде попит. Новий Hyundai ix35 для Україні виробляють на словацькому заводі в м. Жиліна ».
Зовні
Візуально Hyundai ix35 виглядає дуже стильно. Його вигляд майже повністю витриманий у стилі концепт-кара ix-onic, демонструвався на численних автосалонах, в тому числі і на Київському SIA'2009.
Каплевидної силует дизайнери зуміли обіграти окремими гранями, надавши йому «м'язи» і динаміку.
Спереду Hyundai ix35 демонструє і «міць» і «посмішку» одночасно. У залежності від ракурсу огляду він може бути як «веселуном», так і «спортсменом».
Дизайнери внесли і фінальний штрих в загальний вигляд, завдяки пластикової накладці знизу. Крім того, що вона практична і захищає кузов, візуально вона надала силуету стрімкість.
Ззаду, завдяки оригінальним ліхтарям, Hyundai ix35 виглядає дуже сучасно, вловлюється навіть якась схожість з новим Porsche Cayenne.
Малювали новий ix35 в дизайн-студії Hyundai в німецькому Рюссельхайме, тому вигляд кросовера вийшов цілком європейським.
Візуальна складова відіграє сьогодні в автомобільному світі величезну роль - машини обирають «по одягу» і яскравий дизайн - вже половина успіху. Hyundai ix35 реально змушує людей на вулиці обертатися і здатний поранити естета в саме серце.
Hyundai ix35 трохи крупніше попередника. Якщо бути точним, то 85 мм кросовер додав у довжину, став вище на 20 мм і на стільки ж ширше. При цьому колісна база збільшилася всього на сантиметр. Але всередині Hyundai ix35 вражає ще більше.
Усередині
Потрапляючи всередину Hyundai ix35 спочатку відчуваєш шок - ось він XXI століття. За дизайном інтер'єру Hyundai зробив не один, а два кроки вперед: красиві і легко читані прилади, зручні і інформативні покажчики рівня палива і температури, РК-монітор з гарною графікою. Розміри салону - вражають, ix35 за габаритами салону цілком може змагатися з кросоверами більш високого класу. Місця вистачає і для барсетки і для жіночої сумочки супутниці.
І все це вдало підкреслено футуристичними обрисами і вставками під алюміній. Але красу злегка порушують отруйно-сині підсвічування центральної консолі. До чого вони тут? Навіть китайські виробники від них уже відмовляються.
Дизайнерський ряд продовжують стильні шкіряні сидіння. У Hyundai ix35, як і в premium-авто, можливі різні комбінації кольору шкіри - також явна ознака кроку вперед.
Задні сидіння викликали нарікання через пласкі подушки, яка ще й низько розташована від рівня підлоги. На догоду дизайну спадаюча дах, краде дорогоцінні сантиметри над головами задніх пасажирів. Але немов у нагороду, їм призначається власний люк, в комплектації з панорамним дахом. Варто відкрити сонцезахисну шторку і життя стає світліше.
Відзначимо, що скло в люку злегка затонірована, завдяки чому спекотне сонце не так буде припікати голову.
По ергономіці Hyundai ix35 не викликав нарікань, але позитивне враження псують «дрібниці». Наприклад, двигун просто запускається кнопкою "start/stop". Ключ при цьому пропонується засовувати в спеціальне прийомний отвір, яке - увага! - Знаходиться в бардачку під центральним підлокітником. Навіщо було придумувати для ключа настільки хитромудре сховище, якщо давно звичніше і зручніше вставляти ключ у відділення на центральній косолі? Благо, хоч забути його в бардачку не вийде - якщо ключ у машині, двері не зачинити. Однак, є і плюс в такому рішенні - якщо розрядилася батарейка в брелоку, вставивши його в те саме отвір в бардачку, залишається можливість запустити двигун кнопкою "start/stop".
Друга «дрібниця» - це стильні поручні, що йдуть праворуч і ліворуч від тунелю до центральної консолі. Так, за них зручно триматися у віражах, але вони постійно норовлять натиснути на коліно, та й у повороті про них можна добре прикластися.
Але «дрібниці» перекривають приємні «навороти». Меломанів явно порадують окремі входи USB та AUX (якість звучання - напрочуд гарне, під час програвання з флешки на екрані з'являються назви пісень), а також можливість підключення iPod.
Окремо відзначимо сенсорний екран, на який виводиться стилізована під аналогову шкалу радіоли, FM-лінійка станцій.
Любителі крижаних напоїв оцінять охолоджуваний бардачок. У спеку 37 градусів, Hyundai ix35 реально здатний за кілька хвилин охолодити пляшку «Кока-Коли». Та й розпечений на сонці салон потужна система клімат-контролю за лічені хвилини охолоджувала до 23-24 градусів.
Багажник
До багажному відсіку немає жодного зауваження. Солідних розмірів вантажний відсік (591 літр), зі зручною висотою навантаження, та й корисний простір якого можна збільшити за рахунок задніх дивана. Під досить міцним і якісним фальш-підлогою захована повнорозмірна запаска і набір інструментів.
На ходу
Запускаємо двигун кнопкою "start/stop" і в дорогу. Новітній 2-літровий бензиновий двигун видає 165 к.с. проти 142 у Tucson. Збільшення у потужності, в комплексі з 6-ступінчастим «автоматом», робить ix35 набагато динамічніше. Так, «сотню» він набирає за 10,4 с, проти 12,7 з на Tucson. При цьому, у Hyundai ix35 краще шумоізоляція і до 4000 об хв взагалі не чути потуги мотора. «Голос» двигуна проривається в салон вже до 5000 об хв, коли ix35 вже мчить з пристойною швидкістю.
Та й настройки підвіски на Hyundai ix35 більш спортивні, що створює ілюзію драйверського шасі. На трасі ix35 любить перебудування, а могутніший мотор так і підбурює до обгонам.
Зрозуміти алгоритм роботи 6-східчастого «автомата» вдалося майже одразу - він дуже прогнозовано реагує на кік-даун. У відповідь ix35 готовий до чергового кидка. Ось тільки електропідсилювач керма досить слабо передає всю потрібну інформацію.
На швидкості Hyundai ix35 досить непогано тримає колію, але вже після 150-160 км год відчуття контролю починають розмиватися, та й аеродинамічні шуми вже напружують.
Дрібні нерівності ix35 непогано відпрацьовує, але якщо трапляється ділянку розбитої дороги, то починаються пробої. Короткоходная європейська підвіска ризикує замкнутися і при швидкому проїзді «лежачих поліцейських», тому краще зайвий раз пригальмувати.
Hyundai ix35 - явно міської, заточений під їзду по хорошому асфальту, кросовер. Поганий асфальт або його відсутність ви відчуєте відразу - налаштована на спортивний манер підвіска не любить вибоїн.
Але штурм піщаного берега цілком під силу Hyundai ix35. Якщо задатися метою, то можна сміливо штурмувати і гірки, благо система Hillstart Assist Control прийде на допомогу. У звичайних умовах Hyundai ix35 - більше передньопривідний, і лише при тій, що пробуксувала в справу вступає задня вісь. На відміну від Tucson муфта спрацьовує досить плавно, додаючи момент заднім колесам. На легкому бездоріжжі або засніженій трасі, така допомога буде дуже до речі. А ось штурм off-road трас - це не стихія Hyundai ix35.
Відзначимо, що ix35 порадує економних водіїв. На панелі приладів є навіть спеціальна індикація «ECO», яка спалахує, коли водій їде в економ-режимі. Якщо стежити за «підказками», то можна сміливо укластися в 8-8,5 л на 100 км.
Ми не економили і «привозили» по 10,2-10,5 л на 100 км у міському циклі.
Вердикт
Підсумовуємо враження. Hyundai ix35 - поки самий яскравий і стильний компактний кросовер на ринку. Не дарма вже з першого місяця його продажів стали утворюватися черги. Він виправдовує візуальні очікування і напевно вразить «начинкою» «просунутих» покупців, які підходять під визначення «покоління« IX ». Їм звично буде працювати з тач-скрін, і вони обов'язково підключать iPod («I»), а повний привід - це додатковий ступінь свободи («Х»).
Як міський кросовера ix35 претендує на роль одного з лідерів, а ось тим, хто вибирає SUV, як «ліки» проти поганих доріг, варто попросити тест-драйв в автосалонах.
На наш погляд, варто звернути увагу на початкові комплектації ix35 за 213000-250000 грн., Де співвідношення ціна-комплектація цікавіше.
А якщо вже тягнутися за дорогими виконаннями, то краще розщедритися на дизельну версію (184 к.с., 392 Нм). З такими параметрами ix35 повністю перетворюється і порадує «паровозної» тягою, ще більшою динамікою та вкрай низькою витратою палива.
Деталі. і фото AUTO-Consulting
Автомобіль на тест був наданий ТОВ «Хюндай Моторс Україна»
P.S. У ході тесту нас не покидала нав'язлива думка: «Що означає цифри« 35 »у позначенні нового Hyundai. Зізнаємося, що цей рівень ix-квесту ми так і не розгадали.