Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Перший «бій» Renault Duster в Україну

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, з 10 червня в Україні почалися продажі нового кроссовера Renault Duster, створеного на платформі Logan MCV. Новинка, буквально, приголомшила ринок своєї привабливою ціною - від 131900 грн. З такою вартістю Duster зайняв нішу між самим доступним позашляховиком Chevrolet Niva і бестселером Hyundai Tucson.
 У «Рено Україна» не приховують, що саме в цей діапазон і мітили, ще даючи технічне завдання на проектування Duster, щоб він не перетинався ні з Nissan Qushqai, ні з X-Trail, ні з Renault Koleos. .
 Renault Duster - найдоступніший кросовер серед європейських виробників, але його вартість це ще не всі «козирі». Щоб оцінити Renault в «бойових» умовах ми вирушили штурмувати кримські гори.  

Проект Renault Duster (на інших ринках автомобіль пропонують під брендом Dacia) спочатку створювався як доступний, невибагливий, але в той же час комфортний і сучасний кросовер.

 За останні 10 років позашляховики стали надто дорогими, навіть кросовери, з-за великої кількості опцій переступили ціновий діапазон $ 30-40 тис. Виявилося, що багатьом споживачам просто нічого купувати до $ 20 тис., хоча ще кілька років тому вибір обчислювався десятком пропозицій. В Україні, щоправда, альтернативи є - це позашляховики російського виробництва ВАЗ-21214 4х4 або Chevrolet Niva. Можна знайти ще УАЗ Patriot. Виходить, що прихильнику Off-road з $ 20 тис. в кишені доводиться зупинятися або на російських джипах, або влазити в кредит і вже тягнутися хоча б до Hyundai Tucson.

Представники середнього класу вимагають сучасний автомобіль, який би підкреслив їх соціальний статус, на якому було б комфортно їздити кожен день. При цьому, їм необхідний надійний, потужний і багатофункціональний автомобіль, який би зміг пристосуватися до важких і різноманітним кліматичним та експлуатаційним особливостям (великим відстаням; поганих дорогах; міських пробках). Саме для них і створювали Duster.  



 У Renault чітко прорахували, що такої цільової групи ідеально підійде міцний кросовер, з високим кліренсом, більшими колесами, енергоємною підвіскою, просторим салоном і невеликою витратою палива. При цьому в комфорті Duster явно перевершує російських конкурентів, а в прохідності програє, але лише у відвертій бруду. За великим рахунком Renault Duster - це такий собі cross-універсал, який може бути як з переднім, так і з повним приводом. Він не претендує на роль «першопрохідця», але на ньому без побоювання можна з'їхати з асфальту і навіть штурмувати ось такі дороги (на фото). Перевірено.

  Зовні



 Зовні завдяки вдалим позашляховим аксесуарам Renault Duster виглядає саме як невеликий off-road. На імідж також працює високий кліренс (205 мм у версії 4х2 і 210 у 4х4), виразні арки коліс, пороги, бічні накладки і демонстративно виступає захист кузова. При цьому, Renault Duster можна доукомплектувати ще і додатковими порогами-трубами, що ще більше посилить схожість з великими позашляховиками.

 Дизайн Renault Duster в міру брутальний і має певну схожість з класичними «американцями», але при цьому тонкою ниткою проходить і французький шарм. У живу, Duster виглядає ще краще, ніж на фото - він більше асоціюється з Off-road.



 Відзначимо, що візуально монопривідний Duster 4x2 практично не відрізняється від повнопривідної версії, хіба що темні корпусу фар і шильдик ззаду підкажуть тип приводу.
У Renault проаналізували, що дуже великий сегмент покупців 4x4 рідко використовують його можливості, а обирають позашляховик, тому що шукають автомобіль з високим кліренсом, з високим і безпечним місцем водія. Навіщо їм переплачувати, якщо вони переважно їздять по шосе? Для них і призначений Duster 4x2. До речі, такий же принцип представлений і в «лінійці» Tucson.

   Посилена нижня частина кузова RENAULT Duster адаптована для пересування по бездоріжжю завдяки високому кліренсу (205-210 мм) і великому куту подолання (30 ° кута в'їзду і 35 ° кута з'їзду).

 RENAULT Duster - це простий в експлуатації автомобіль, призначений не тільки для любителів пересування по бездоріжжю. Завдяки невеликій вазі: 1 180 кг у версії 4X2 і 1 280 кг у версії 4X4, а також компактним розмірам, він відрізняється високою рухливістю. У версії 4X4, завдяки інтуїтивною панелі управління (запозиченою у Nissan), водій RENAULT Duster може легко налаштувати авто під умови руху, постійний повний привід, що автоматично підключається, при пробуксовування передніх коліс, або режим 4x2.

Усередині

 Інтер'єр Renault Duster нагадає Logan, але тут є яскраві індивідуальні рішення. Чого тільки варта металева центральна консоль забарвлена в колір кузова автомобіля!

 У Duster така брутальність виглядає дуже органічно і підкреслює стиль автомобіля.
 Озирнувшись в салоні знаходимо, що багато звичних клавіші перебувають в несподіваних місцях. Наприклад, кнопки стеклопод'емников розташували внизу центральної консолі, а регулювання нахилу спинки водійського сидіння чомусь праворуч, та ще й керувати нею можливо тільки приловчившись.

 Дрібні ергономічні прорахунки в Renault пояснюють скромним бюджетом на створення кросовера. Головним завданням було вписатися з ціну, тому й довелося застосовувати нестандартні, але дешеві рішення.

  Комплектація

RENAULT Duster вийшов на ринок, як у версії 4X2, так і у версії 4X4, з бензиновим двигуном 1.6 16v 102 к.с. і двома дизельними двигунами: dCi 85 к.с. для 4х2, або dCi 90 к.с. для 4х4, які чудово зарекомендували себе на інших автомобілях Renault.

   Справедливості заради відзначимо, що економія не відбилася на комплектації, а звикнувши до розташування органів управління, на другий день вже не так дратуєшся.

Вже в базі Duster (за 131900 грн.) порадує подушкою безпеки для водія, регульованими підголівниками спереду і ззаду, іммобілайзером, захистом двигуна, гідропідсилювачем керма. За 139900 з'явиться додатково магнітола, з управлінням на кермі, рейлінги на даху, АБС, передні електросклопідйомники, додаткові регулювання сидінь, протитуманні фари, кондиціонер.

 Нам довелося поїздити на бензиновій машині 4х2 за 154900 грн., Де вже присутній бортовий комп'ютер, подушка безпеки пасажира, зовнішні дзеркала з електроприводом і обігрівом, що складається в пропорції 1 3 і 2 3 заднє сидіння, легкосплавні диски.

 Дизельні машини трохи дорожче - мінімум 154900 грн (як і наш «упакований» бензин). Повний привід доступний на бензиновій версії з тих же 154900 грн., А на дизельної з 184900 грн.

 Ціноутворення таке, що потрібно брати або найдешевший Duster за 131900 грн., Але по комплектації він буде відверто слабким, або вже тягнутися на 154900 грн. і тоді вибирати між дизелем або бензином, повним або переднім приводом.





 Багажник порадує великим простором (475 л), хоча і відрізняється за глибиною у передньо і повно версії. У версії 4х4 він менше на 35 л. При складеному задньому сидінні, RENAULT Duster дозволить перевезти майже 1 600 дм


Статьи похожей тематики:

  • Кросовер Duster буде продаватися й у Росії під брендом Renault
  • Стали відомі українські ціни на новий Renault Duster
  • В Україні стартував продаж Renault Duster
  • Яким буде серійний кросовер Dacia Duster
  • Офіційні подробиці про новий Renault Duster
  • Renault Wind і Renault Duster є учасниками європейського конурса «Автомобіл ...
  • Фото інтер&
  • Оголошені ціни на кросовер Dacia Duster
  • Renault наочно продемонструє скандальну доступність Duster
  • Dacia Duster стала переможцем у конкурсі AUTOBEST
  • Dacia готується до виводу на ринок кросовера Duster за 11 тис. євро
  • Renault готує гібридний кросовер за 10 000 євро
  • 42 супервладельца отримають 42 автомобілі Renault в один день
  • У Женеві покажуть прототип першого кросовера Dacia
  • Dacia буде випускати двигуни для Renault і Nissan



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.