Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Renault Fluence: Як у «домашніх тапочках»

Renault давно і наполегливо прагне зайняти лідируючі позиції в доступних сегментах. Власне, в Європі Renault вже давно «грає» перші ролі в B і C-класах. А ось в Україні поки ще є над чим працювати. Наші співвітчизники спокійно реагують на неординарні європейські хетчбеки «гольф»-класу, і віддають перевагу корейсько-японським седанам.
 У Renault зважилися переломити ситуацію і створили не просто седан на базі Megane, а самостійний автомобіль, з оригінальним дизайном і власним ім'ям - Fluence. Більше того, новинка ще й порадує доступною ціною - від 149000 грн. Але і це ще не все. Fluence вразить якісним салоном і непоганою комплектацією. Схоже, що дотримуючись ідей реклами Renault (Baby Boom), на українському ринку «народився» новий бестселер?  

Renault Fluence на ринку всього 2 місяці і ще не встиг набриднути на дорогах. Тим більше, що зовнішність новачка, цілком елегантна і гармонійна. Тут немає зайвого «техно», лякаючою новизни. Але завдяки великим косооким фарам і вузькою прорізи спереду Fluence виглядає солідно.

 Збоку силует має схожість з купе, завдяки похилому даху. У вигляді присутні тільки стрімкі мотиви. Але Megane і Fluence немає загальних кузовних деталей. Платформа одна, але задня балка, що скручується з більш м'якими налаштуваннями - від американської моделі Nissan Sentra.  




 Ззаду Renault Fluence якоюсь оригінальною ідеї не отримав, але виглядає непогано і досить свіжо.

 Візуально Renault Fluence зовсім не сприймається автомобілем С-класу, а скоріше вже претендує на D-сегмент. Колісна база у Fluence розтягнута до 2702 мм і по простору салону він вже на клас вище. Та й довжина зросла на 120 мм до 4618 мм, при тому, що у Fluence досить короткий капот. Зростання габаритів припав саме на салон і багажник - найважливіші зони авто з точки зору споживача.
А ось ціна, з урахуванням нових реалій, залишилася цілком конкурентоспроможною - від 149000 грн. За близькі гроші зараз пропонують Chevrolet Cruze, Toyota Corolla 1,3, Kia Cerato. У такій компанії французький седан точно не загубиться. Але у Renault є ще один козир - в Україні Fluence буде поставлятися не тільки з бензиновими двигунами (1,6 і 2,0 л), але і з дизелем 1,5 л (105 к.с.). Саме дизельний Fluence ми і узяли на тест.

  Усередині



 Ще на стадії посадки, Renault Fluence порадує широким отвором. Масивні двері відкриваються на великий кут, роблячи доступ в салон дуже зручним. Як вже зазначалося, збільшення габаритів автомобіля в чималому ступені довелося на салон. Усередині дуже просторо, світло і комфортно.

 Приємний інтер'єр, майже повністю повторює новий Megane, лаконічний і по-французьки не позбавлений шарму. Приємні матеріали обробки, зручне управління мікрокліматом, навіть з першого разу все зрозуміло і логічно.

 Наш автомобіль був у комплектації з Bluetooth, а також з управлінням магнітолою на кермі. Але на самому кермі кнопок немає. А де ж вони?
 Дистанційне керування винесено на подрулевой ричажек, де «ловити» кнопки припадає на дотик.

 Показання приладів читаються досить непогано, але от підсвічування могла б бути і яскравішою. Щиток приладів не перевантажений інформацією, і заслуговує утішних оцінок.

   Візуальний огляд салону дозволяє стверджувати, що в порівнянні з попередником, Fluence став дійсно якісніше. Тут немає жорсткого пластика, багато інтер'єрні рішення дуже стильні. На водійському місці цілком зручно, сидіння без яскраво вираженої бічної підтримки, але затишні і зручні. За допомогою електричного регулювання, налаштовуємо дзеркала - огляд також не викликає нарікань.

   Тепер сідаємо на задні місця. Продавці в автосалоні, до речі, намагаються посадити клієнтів на задній диван раніше, ніж за кермо і в цьому є своя логіка. Ззаду, дійсно, дуже багато місця, і реклама «подорожче віщим класом" не лукавить. Тут цілком комфортно зможу розташуватися троє дорослих.



  Багажник

 Багажне відділення - ще один козир Renault Fluence, ще б пак, адже 530 л об'єму дозволяє розмістити тут багато речей. Просторий і глибокий відсік, у підпіллі якого ховається повнорозмірна «запаска» - це мрія будь-якого автомобіліста. Але якщо в салоні паралелі з бізнес-класом доречні, то багажник розчаровує застарілими петлями, з'їдають простір і відсутністю ручки всередині кришки.

  На ходу

 Наш інтерес саме до дизельного Renault Fluence був обумовлений зростаючою популярністю дизельних авто в Україну. Серед основних переваг - низька витрата палива (5,3 л 100 км у міському режимі). Та й динамічні показники Fluence 1,5 dCi - найвидатніші в «лінійці»: розгін до «сотні» - 10,4 с.


 Заводимо. Зовні відразу чутно жорстку роботу дизеля, але в салоні тихо. Важіль КПП не вібрує, кермо - спокійний. Fluence на 25% тихіше Megane Sedan за рахунок кращої шумоізоляції - говорить рекламний проспект. Охоче віримо.

 Турбодизель залишив двояке враження. Традиційно такі мотори, «заточені» на екологію, слабо тягнуть на «низах» і «прокидаються» після 2000 об хв. Але в Fluence ця межа дуже яскраво виражена, до того ж на будь-якій передачі. Варто трохи зазіватися і «звалити» обертів, як поведінка машини моментально перетворюється - вона «гасне». Але діставшись пару поділок на шкалі, Fluence буквально вибухає і обдає відмінною тягою в 240 Нм при 2000 об хв.

 З незвички така поведінка змушує постійно тримати на контролі тахометр, але вже через день нам вдалося пристосуватися. Правда, рушати під гірку на Fluence - це справжній екстрим.

 Але в інших режимах Renault Fluence - зразковий «сім'янин». Він дозволяє легко йти по трасі з крейсерською швидкістю 150-160 км год Завдяки гарному моменту, що крутить обгони даються легко.
 Але «лихачити» на Fluence не хочеться. По-перше, через високий кліренсу в поворотах автомобіль пристойно крениться, а потім різко ковзає назовні. По-друге, після 4000 об хв шум мотора вже докучає. По-третє, в Fluence дуже легкий і малоінформативний кермо. Ні. Renault Fluence з дизелем - це класичний сімейний автомобіль. Варто перестати «топтати" педаль газу і Fluence стає «паинькой», з приємним і зручним характером.

 До того ж він спеціально налаштований саме під комфортну їзду. Підвіска відмінно відпрацьовує будь-які покриття, її не пробивають навіть великі ями. На Fluence, як на кросовер, легко можна «пройняти» по легкому бездоріжжю, благо і кліренс повністю дозволяє.

 За комфортом підвіски, Renault Fluence ніби спеціально створений для наших доріг. Навіть розбитий асфальт його не лякає.

 Ну а тепер найважливіше - витрата палива. Нам дістався Renault Fluence з меншою половиною бака. Проїхавши близько 400 км, ми вже з побоюванням стали поглядати на панель приладів, але Fluence ще не висловлював бажання «підкріпитися». Через 50 км ми вже почали турбуватися за справність датчика палива. І лише коли на одометрі стало 500 км, Fluence запалив «жовтий» світло (рекомендацію дозаправитися). Разом, витрата «солярки» не перевищив 5,5 л 100 км в екстремальних режимах. Окремі виміри показали, що цілком реально вкластися і в 4,5-5 л на «сотню». А це означає, що на одному 60-літровому баку Renault Fluence може проїхати понад 1300 км!

  Вердикт

 Renault Fluence вміє до себе розташувати. Через день його сприймаєш набагато позитивніше, а через тиждень він вже щось на зразок «домашнім капцям». Чим же так приваблює Fluence?
 По-перше, він симпатичний і виглядає «старший» свого класу. По-друге, Fluence просторий і зручний. По-третє, він майже не поступається міським кроссоверам по кліренсу, і дозволяє проїхати по легкому бездоріжжю. По-четверте, він підкуповує комфортом підвіски, відмінно «переварюючи» наші дороги. По-п'яте, він просто підкорить низькою витратою палива і невисокими витратами на експлуатацію. Плюси Fluence і в невисокій вартості та реальному кредитуванні покупців, яку пропонує мережа Renault.

 Renault Fluence - ідеальний автомобіль для таксі, притому саме в дизельному варіанті. Він відмінно підійде для корпоративних парків, а також як сімейне авто на всі випадки. На Renault Fluence варто звернути увагу і шанувальникам міських кросоверів - ціна істотно менше, а можливості майже ті ж. У невеликих містах Fluence цілком може зайняти і нішу так званого «бізнес-класу», добре, що в нього є всі задатки.

 На наш погляд, Renault Fluence цілком може очолити список бестселерів українського ринку, перехопивши естафету у Skoda Octavia Tour і Chevrolet Lacetti.


 Деталі. AUTO-Consulting
 Автомобіль для тесту був наданий компанією «Рено Україна»      

Детальніше про ціни і комплектації Renault Fluence


Статьи похожей тематики:

  • Renault Fluence вийшов на ринок України. Оголошені ціни
  • 12-14 березня в дилерській мережі Renault відбудеться презентації нових Ren ...
  • Renault спеціально для Східної Європи створює седан Fluence
  • Переможець конкурсу від «Рено Україна» отримає новий Renault Fluence
  • Renault відправила 10 електрокарів в тур по Європі
  • У України унікально презентували новий Renault Fluence
  • Як українці познайомилися з новими Renault Fluence і Renault Megane III
  • Переможниці акції від Renault вручили новий Renault Fluence
  • Dacia Duster стала переможцем у конкурсі AUTOBEST
  • До кінця літа діє поліпшена акція від Renault «Кондиціонер у подарунок»
  • Всі подробиці про новий Renault Fluence
  • Стали відомі ще дев&
  • У салонах Renault стартує справжній «BABY BOOM»
  • Renault через рік запустить виробництво електромобілів в Туреччині і першою ...
  • У мережі з&



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.