Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

1000 км на новому Chevrolet Cruze. Перші враження

Скільки кілометрів на рік проїжджає середньостатистичний український автолюбитель? У середньому близько 20 тис. За цей час він повністю розуміє свій автомобіль, дізнається всі його плюси і мінуси. Ми проїхали 1/20 середньорічного шляху звичайного автомобіліста за 2 дні на новому Chevrolet Cruze.
 Його попередник - Chevrolet Lacetti, з перших же днів появи на українському ринку став справжнім бестселером, за ним стояли в чергах, його добре купували. Але час конвеєрного життя, навіть дуже вдалих автомобілів, на жаль, обмежена. Їм на зміну приходять нові моделі. У Chevrolet Cruze обіцяють ще більше комфорту, простору і «прогресивності». Чи це так, ми вирушили з'ясовувати у пробігу Київ-Одеса-Київ на новому Chevrolet Cruze.  За два дні нам пощастило випробувати Chevrolet Cruze в різних режимах: проїхали по сухому асфальту, мокрій трасі, одеської бруківці, в законослухняному і (хай вибачать ДАІшники на автостраді) в екстремальному режимі. Але підкреслимо, що це не був тест-драйв у звичному для нас розумінні. Це було лише перше знайомство з автомобілем. Але про все по порядку ...



     

   Отже, Chevrolet Cruze приходить на зміну вже давно полюбився українцями Chevrolet Lacetti, який став формально «середньостатистичним» (не рахуючи Lanos) автомобілем - представлений у середньому класі, в середньому ціновому діапазоні. Ось тільки показники популярності були далеко не середніми - Lacetti ставав самим продаваним автомобілем у своєму класі в Україну протягом 4-х років поспіль (2005-2008 рр..) І розійшовся тиражем більше 50 000 шт. (За даними AUTO-Consulting). На подібний успіх тепер претендує і новий Chevrolet Cruze.

     

     Як повідомили представники компанії «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс», офіційного дистриб'ютора автомобілів Chevrolet в Україні, Cruze побудований на абсолютно новій глобальній платформі GM і створювався з «чистого аркуша». На цій же платформі створено і нове покоління Opel Astra J, яка дуже непогано себе показала в нашому тесті.



 

     Вперше Cruze був презентований на міжнародному автосалоні в Парижі восени 2008-ого року, а вже через рік «засвітився» в Києві на «Столичному Автошоу». Тепер новинка з кузовом седан представлена в салонах Chevrolet по всій Україні. Поки, правда, в єдиній базовій комплектації з бензиновим 1,6-літровим двигуном 113 к.с. Саме на такому Cruze ми і вирушили до Одеси.


   

     Перше, що приваблює в новому Chevrolet Cruze - це зовнішній вигляд. Виразний гранованого кузова, хижий яскравий дизайн-не можна сказати, що Cruze «середнячок». Він виділяється в потоці і притягує погляд. У першу чергу, своїм зовнішнім виглядом автомобіль буде радувати свого господаря. За час пробігу до нас неодноразово підходили автолюбителі і цікавилися небаченої раніше новинкою. До речі, працівники ДАІ також виявляли активний інтерес, правда, по-доброму ... Такий позитив додасть впевненості й оптимізму власнику Круза.

   Як заявляють дизайнери Chevrolet Cruze, перед ними стояло завдання створити оригінальний автомобіль гольф-класу, здатного вдихнути нове життя в бренд Chevrolet. Схоже, що вдихнули, і ажіотаж в салонах Chevrolet з першого дня появи новинки тому підтвердження.



     Незвично і цікаво в Chevrolet Cruze виглядає «фірмова» решітка радіатора з двома просвітами, яка розділена забарвленої в колір кузова поперечною планкою із золотою «метеликом» - емблемою Chevrolet. Кожен раз, дивлячись на неї, згадується рекламний слоган «Chevrolet - це великий плюс!».



   

     У салоні Chevrolet Cruze також не розчарує. В інтер'єрі стильно поєднуються приємні на дотик і досить якісні матеріали обробки. Привертає увагу т.зв. «Подвійний» кокпіт як на Chevrolet Corvette. Органи управління та ергономіка зрозумілі з перших секунд. Вже в базовій комплектації доступні основні регулювання - керма по висоті, і електрорегулювання дзеркал заднього виду. Все зручно, як для високого водія, так і для мініатюрної дівчини.


   

     На ходу всі кнопки і регулювання правильно підібрані, а їх розташування інтуїтивно зрозуміло. Єдине, що виявилося в салоні марним при світлі дня - текстовий екран з годинником, зазначенням обраної радіохвилі і температурних установок - його все одно практично не видно вдень. На жаль, у наступних комплектаціях Круза «невидиме» табло також присутня. Прикрий недолік виправлений лише в топ-комплектації, в якій доступна навігація з 7-дюймовим дисплеєм. Вимогливого власника порадує наявність комплектації з шкіряною обробкою салону (у топ версії LT), раніше покупці Lacetti про таке могли тільки мріяти.



 

     У цілому, в базовій комплектації Chevrolet Cruze (відзначимо, що представники компанії «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» у розмовах завжди набирали вагу - «багатої базовій комплектації»), з 1,6-літровим бензиновим двигуном 113 к.с. і 5-ти ступінчастою механічною КПП, вже є більшість необхідних опцій: кондиціонер, гідропідсилювач керма, передні електросклопідйомники, обігрів і електропривод бічних дзеркал, підігрів сидінь, CD-програвач і магнітола з 4 динаміками, 16-дюймові сталеві диски, іммобілайзер, ABS і EBD з системою Break Assist, 4 подушки безпеки.

 

     Решта комплектації стали ще більш насиченим. Всього для Chevrolet Cruze в кузові седан, який поки що представлений на українському ринку з трьома двігателямя (бензинові 1,6 л, 1,8 л і 2-літровий турбодизель) з механічною або автоматичною КПП, анонсується 7 варіантів виконання (!). Це тільки в одному кузові седан. А ще з'являться хетчбек і універсал ... Не сильно Чи багато буде варіацій? Покупці можуть опинитися в ролі «Буриданову осла» і лише заплутатися в такому розмаїтті. Нагадаємо, що раніше при формуванні комплектацій Chevrolet Lacetti був більш прагматичний підхід - 3 варіанти кузова, 2 двигуна і 5-7 комплектацій на всіх.



 

     На ходу Chevrolet Cruze показав себе досить збалансованим, підвіска настроєна під комфортне і спокійне переміщення. Як заявляють творці Круза, підвіска, гальмівна система і рульове керування розроблені спеціально для європейських водіїв і автомобіль володіє хорошим поєднанням маневреності, керованості і плавності ходу. Повністю погодимося з їх твердженнями, тим більше що конструкцію кузова, що відрізняється підвищеною жорсткістю, і найважливіші компоненти (підвіска, системи безпеки, електросистема) спільно створювали інженери GM з Німеччини, США, Австралії та Кореї, використовуючи свої найкращі «прийоми» та напрацювання.

     Але нічим особливим Chevrolet Cruze на ходу не вражає. Важіль коробки передач майже по-спортивному короткоходен, правда з вибірковістю справи йдуть не дуже добре. Зате рушати з місця, завдяки більш моментному мотору і непогано налаштованому приводу зчеплення, на Крузе досить легко. Ось тільки викручувати мотор "у дзвін" постійно не хочеться - на високих оборотах він помітно «скисає».



 

     Та ж історія і з підвіскою: на Chevrolet Cruze вона налаштована "по-європейськи" щільно, тому "Круз" охоче інформує водія і пасажирів про всі дрібних і великих нерівностях дорожнього покриття - а їх на дорозі вистачало. Невеликі купини і тріщини передаються на кузов у вигляді вібрацій, а на відбій підвіска працює з добре чутним "гупання". Але є і плюс - такі настройки підвіски не дають Cruze сильно кренитися в поворотах і "кивати" при гальмуванні.


 

     Предмет особливої гордості представників Chevrolet - досконально пророблена шумоізоляція Круза. За допомогою різних технічних прийомів (наприклад конструкції кузова з досить низьким значенням коефіцієнта аеродинамічного опору Cd = 0.31, «звукоізолюючими» кріпленнями в моторному відсіку і т.д.) мінімізовані рівень шумів і вібрації, які можуть передаватися в салон. Розробники стверджують, що Chevrolet Cruze має кращі для компактних седанів «бюджетного» класу акустичними характеристиками. Відзначимо, що в автомобілі дійсно досить тихо, а шуми від двигуна «пробиваються» в салон тільки понад 4000 об хв. На великих швидкостях вже починають фонити бічні дзеркала, але вони не приносять який-небудь дискомфорт.

     При цьому, розганяється Chevrolet Cruze краще свого попередника й укладається в 12 з до «сотні». А ось на версії з 1,8-літровим бензиновим мотором (141 к.с.), розгін до 100 км год відбувається за 10 секунд. А ось драйверів напевно порадує 2-літровий турбодизель (150 к.с., динаміка до 100 км/год - 8,7 с) - з Ланосами їм точно ганятися не доведеться


Статьи похожей тематики:

  • У дилерів з&
  • Спадкоємець Chevrolet Lacetti буде недешевим
  • Chevrolet Cruze замінить модель Lacetti
  • Дилери продають останню партію седанів Chevrolet Lacetti
  • ДАІшники Санкт-Петербурга настільки суворі, що будуть їздити на Chevrolet C ...
  • Седан Chevrolet Cruze дебютував в Парижі
  • Стали відомі українські ціни на нові комплектації Chevrolet Cruze
  • У Україну продані перші Chevrolet Cruze
  • Перші фото наступника Chevrolet Lacetti
  • У Парижі дебютує хетчбек Chevrolet Cruze
  • На автошоу в Парижі буде представлений хетчбек Chevrolet Cruze
  • Chevrolet представить ще 2 модифікації Cruze
  • В Україні стартував продаж Chevrolet Cruze. Оголошені ціни
  • 27 липня в Росії стартує продаж Chevrolet Cruze. Стали відомі російські цін ...
  • Власники Chevrolet оцінили новий Chevrolet Cruze



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.