Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Audi A4 Allroad - три в одному

Ідея універсального повнопривідного і невеликого автомобіля, на якому не накладно кожен день їздити, легко паркуватися на бордюрах і запросто можна махнути на пікнік - витала давно. Власне її вже давно реалізувала Subaru в моделі Outback, Volvo - в XC70, а з недавніх пір і Skoda в Octavia Scout. А ось німецька Трійка поки воліла шукати щастя у вищих ешелонах, змагаючись у сегменті великогабаритних дорогих позашляховиків.
 Audi ще в 1999 році оцінила перспективи трансформації універсалу в легкий кросовер, коли з'явився перший A6 Allroad. Але в новій генерації Allroad сильно пролунав в розмірах і додав у ціні, і вже не гарантує колишньої свободи на тісних міських вулицях. Саме час запропонувати більш доступний і компактний міський cross-універсал - Audi A4 Allroad.   Концепція

 Audi A4 Allroad з'явився в рамках розширення модельного ряду Audi, що передбачає появу до 2015 року 40 нових нішевих автомобілів. Більш того, його поява на ринку дивно збіглося з виходом BMW X1, щоб стримати безконтрольну витік європейських покупців до баварського конкурентові, поки Audi закінчить створення кросовера Q3.

 У Європі універсали D-класу надзвичайно популярні, а поява мультифункціонального cross-універсала, та ще й всього на 2000 євро дорожче, ніж звичайний A4 Avant - це заявка на лідерство Audi.
 Якщо розібратися, то A4 allroad є унікальним у своєму класі. Конкуренцію йому теоретично міг би скласти хіба що Subaru Outback, проте японець пристойно не дотягує по іміджу. BMW X1 не дивлячись на близьку ціну, все-таки більше кросовер, а Volvo XC70 вже більше і дорожче.

 Класичний A6 allroad тьмарив розуми шанувальників Audi видатними можливостями пневмоподвески. Прямо на очах машина піднімається, надувається, загрозливо випинає колісні арки над широкими покришками. А що ж із себе представляє молодший allroad, для кого і для чого він призначений? За відповідями на ці та багато інших питань ми і відправилися тестувати A4 Allroad Quattro.

   Вже перший справжній снігопад розставив усі акценти. Завдяки повному приводу Quattro і збільшеному кліренсу, наш A4 Allroad вигрібав з нерозчищені провулків і парковок. У нас не було проблем: «Де б знайти місце для стоянки в заметах?». Audi A4 Allroad ніби спеціально створений для наших умов, де комунальні служби не поспішають чистити дороги, не кажучи вже про провулках. Декілька зайвих сантиметрів кліренсу, повний привід і хороша зимова гума - ось наш рецепт боротьби з нехлюйством.

  Дизайн

Дизайнери Audi вичавили з вигляду універсала A4 по максимуму, не розгубивши при цьому жодної яскравої лінії. З першого погляду на A4 Allroad Quattro ловимо себе на думці, що зовнішність cross-універсала явно цікавіше звичайного A4 Avant. Кузов по колу отримав незабарвлений пластиковий «обвіс», що захищає від пошкоджень, як у старшої моделі.

 Двигун обзавівся додатковим захистом на днище. Задній бампер прикрашає дифузор з нержавіючої сталі і два патрубки вихлопної системи. За додаткову плату можна замовити і накладки на пороги з «нержавійки».  

 На жаль в нашому випадку автомобіль був перевзутий на зиму в «неправильні» зменшені диски. Вже в базі автомобіль оснащується 17-дюймовими легкосплавними колісними дисками, а як опція пропонуються і 18-дюймові "ковзанки". Зазначимо, що великі колеса відразу ж додають йому статусності кросовера, на них Allroad виглядає відразу по-іншому.

 Але і на маленьких дисках наш Allroad змушував обертатися сусідів по потоку.

Усередині

 Всередині нас зустрів все той же інтер'єр A4, без будь яких змін. В черговий раз відзначимо всі достоїнства, властиві «четвірці» Audi. Панель приладів чітко орієнтована на водія.
 Навіть у «мінімалізмі» інженери змогли створити особливий комфорт. Слід зазначити, що «ручника» у звичному розумінні тут вже немає, а на електромеханічний гальмо стоянки приводиться за допомогою звичайної клавіші. Є ще й режим «Авто», коли на «ручник» автомобіль буде стає при кожній зупинці.

Озирнувшись навколо відзначаємо, що все дуже лаконічно, але в такій простоті ховається дивовижна якість. Єдине, чого нам не вистачало, так це продовження образу Allroad всередині. Дизайнери обмежилися лише емблемою на порогах.  

Хто хоч раз вже користувався алгоритмом MMI, без зусиль розбереться в легко читається інтерфейсі. За допомогою однієї «ручки» можна управляти практично всіма опціями, зміною радіостанцій, режимами авто, підігрівом сидінь, кліматом в салоні і т.п.

 Сподобалися і сидіння. У них вмеру розвинена бокова підтримка і зручний профіль. За бажанням сидіння можна обладнати обігрівом, електроприводом, системою вентиляції, а також замовити їх в спортивному виконанні з сильно розвиненою бічною підтримкою.

 А ось на задньому дивані вже не так зручно. Коли за кермом сидить високий чоловік, заднім пасажирам стає тісно, та й тунель у підлозі зависокий.

 Багажне відділення надає 490 літрів простору під поклажу. При складених задніх сидіннях виходить відсік об'ємом 1430 літрів і глибиною 178 см. Багажне простір можна легко організувати за допомогою всефольксвагеновской органайзера. За додаткову плату можна взагалі замовити двері багажника з електроприводом.

 Але на цьому приємні новації не закінчилися. Відзначимо оригінальну систему руху шторки, що приховує багажний відсік: вона може або швидко от'ежать вгору, або скручуватися в рулон. У відповідності зі своїм характером A4 allroad quattro обладнаний безліччю корисних і практичних пристроїв: полиця багажника і розділова сітка знаходяться в окремих осередках; досить легкого натиску - і полку автоматично висувається. У стандартну комплектацію також входять такелажні петлі, гачки для сумок і бічний відсік із механізмом сіткою.  

  На ходу
 Зізнатися, ми не чекали від A4 Allroad з шильдиком 2,0 надзвичайної динаміки. Виявилося, що абсолютно марно. Адже під капотом скрути 211-сильний 2.0-літровий турбований TFSI, завойовував чотири роки поспіль лідерство в міжнародному конкурсі Engine of the Year. У агрегаті сконцентровані відразу три інноваційні технології, такі як безпосереднє уприскування бензину FSI, турбонаддув і система управління клапанами Audi valvelift system. У результаті 2.0 TFSI показує під час руху просто чудеса тяги.

 При ударі по педалі газу машина стрибає вперед, немов під капотом у неї турбірована «шістка». На «низах» такий дизельної тяги рідко зустрінеш ні те, що у 2-літрових моторів, але і в кого-небудь з двигунами під 3 л. Динаміка на швидкостях до 120-ти км/год настільки жвава, а повний привід робить машину настільки керованою, що з повною впевненістю можна сказати: ця штуковина створена саме для водія, який любить саму активну і незалежну їзду. Хочеш швидше? Різке натискання на акселератор і отримуєш відчутний «стусан».

 З таким характерним мотором щоденна їзда перетворюється на суще задоволення, навіть за нечищених трасах. Тільки замаячив попереду просвіт, газ, «стусан» моменту і обгін закінчений.

 Повний привід дозволяє відчувати впевненість за різких маневрах. Але у A4 allroad є в активі ще й система Audi drive select. На трасі вона дозволяє налаштувати поведінку автомобіля згідно індивідуальних переваг водія. З її допомогою здійснюється регулювання режимів роботи семиступінчастою коробкою передач S-tronic. Крім того, система здатна забезпечувати налаштування реакції двигуна на натискання педалі газу, регулювати швидкість перемикання передач і змінювати налаштування системи рульового керування з урахуванням швидкості руху. Натиснувши кнопку, водій може вибрати один з режимів: "комфорт", "авто" або "динамічний". Є й четвертий, індивідуальний режим, який можна налаштувати самостійно за допомогою системи MMI.

 Розібравшись в налаштуваннях можна отримати майже ідеальний автомобіль «під себе», який буде реагувати на акселератор саме так, як Вам хочеться. У результаті отримуєш майже стільки ж задоволення від драйву, ніби управляєш «правильним» потужним спорткупе. І це на крос-універсалі!

 Мотор в тандемі з трансмісій дозволяє пересуватися на A4 allroad із завидною динамікою. За даними виробника розгін до 100 км/год займає всього 6,9, а максимальна швидкість досягає 230 км/ч. Гідні показники.
 При цьому в салоні панує тиша і благодать, немов мелькаючі за вікном дерева проектуються на екрані.

 На довершення образу відзначимо ще дуже енергоємну підвіску, яка відмінно згладжує всі ями і вибоїни, легко «переварює» «лежачих поліцейських». Дивно, але при збільшеному до 180 мм кліренсі, ми не відчували особливих кренів і в повороті. Так, є легкий натяк на нахил кузова, але підвіска дуже непогано настоїв і швидко справляється з бічним прискоренням. Українські дороги вона відпрацьовує дуже гідно.

   Характер повного кліренсу Quattro ми вже не раз описували. На A4 Allroad міжосьовий диференціал Torsen, забезпечує 60% тяги на задні колеса і 40% на передні. Само собою, що при необхідності Torsen здатний швидко перекинути до 65% моменту на передню вісь і до 85% на задню. Така специфіка в поворотах робить A4 Allroad ближче до задньопривідним машинам. Але развесовка через зміщеного вперед диференціала і відведення двигуна тому наблизилася до ідеальної, як у давніх конкурентів з німецької преміуму.

 Машина краще відчуває передок, ніж звичайний седан A4 Quattro, чіткіше реагує на повороти керма.

  Бездоріжжя

 Судячи з назви A4 Allroad - це «всешляховик», але навіть з таким гучним ім'ям, доля такого cross-універсала - це штурм засніжених дворів і розкислих під'їздів до заміських дачах. Але й тут треба знати міру. Збільшений до 180 мм кліренс - це все-таки менше, ніж у позашляховиків. А система Quattro хоча і блокує вивішене на купині колесо, допомагаючи тим самим подолати байраки, але вона безсильна проти подряпин бампера і днища про порівняно невеликі бордюрні камені.

 Головні козиріAudi A4 Allroad - це характерний мотор, спортивна керованість, і комфортна підвіска.

  Вердикт

 Підсумовуємо бали і враження і відзначаємо, що Audi A4 Allroad напевно буде радувати майбутніх власників. По-перше, він щодня буде дарувати море емоцій від самого процесу керування автомобілем. Один «стусан» моменту двигуна TFSI чого вартий!

 По-друге, завдяки повному приводу Quattro і збільшеному кліренсу, він дозволить спокійно пересуватися і паркуватися в місті у будь-які снігопади. А така свобода також багато чого коштує.

   По-третє, A4 Allroad - це гарний преміальний і високотехнологічний автомобіль. Він буде підкреслювати стиль і імідж власника, при цьому не порушуючи субординацію.

Але за такий тріумвірат властивостей доведеться заплатити. Зараз в Україні доступний Audi A4 Allroad тільки з 2-літровим бензиновим TFSI за ціною від 40600 євро за версію з «механікою» і 42700 євро за комплектацію з 7-ступінчастим S tronic. Корисні опції можуть «розігнати» вартість до 45000-47000 євро. Чимало.

 Але для порівняння, Audi A6 Allroad тільки стартує вже з 55000 євро. А от дуже близько до вартості A4 Allroad розташувався Audi Q5 з таким же характерним мотором 2,0 TFSI (41150-43950 євро). Але Q5 - це вже класичний кросовер. Тут є над чим подумати ...

Деталі. і фото AUTO-Consulting

 Автомобіль на тест був наданий офіційним імпортером Audi AG в Україні - компанією «Порше Україна»    

Детальніше про характеристики та ціни на Audi A4 Allroad


Статьи похожей тематики:

  • Audi A4 Allroad буде седаном
  • Audi представить "позашляховий" A4 Allroad
  • В Україні стартують продажі нового Audi A6 allroad quattro
  • AUDI пропонує літній 15% цінову перевагу
  • Saab шукає порятунок у новий кросовер на базі універсала 9-3
  • AUDI можна придбати за спеццінах (-15%) або в лізинг на 5 років
  • Прем&
  • Популярні моделі Audi можна придбати з вигодою в 25%
  • Audi представила на Паризькому автосалоні новий R8
  • Для покупців AUDI ціна відтепер - не перешкода
  • У України дебютували відразу дві нові моделі Audi
  • В Україні презентували нові моделі Audi
  • Повному приводу Quattro - 25 років
  • Audi готує компакт-кросовер Q3
  • Audi підкреслює очевидні переваги та вигідні умови покупки



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.