Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Nissan Murano: "Прибулець" з майбутнього

Nissan Murano в Україну з'явився у самий розпал кризи взимку 2009 року, тому його поява вже не викликало колишнього фурору. Між тим, саме Nissan Murano може зараз стати бестселером у своєму класі, тому що всі основні конкуренти подорожчали до «космічних» висот. Зараз настає час компромісних кросоверів, адже навіть покупці Premium стали рахувати гроші. Але чи під силу Nissan Murano стати альтернативою Lexus, Acura, не кажучи вже про німецьку Трійці? Це ми й спробували з'ясувати в ході тесту. Отже, новий Nissan Murano нам дістався у максимальній комплектації, доступною в офіційній дилерській мережі в Україні. За такий «упакований» кросовер попросять $ 63200. За ці гроші на додаток до стандартний опцій в Murano вже буде система безключового доступу (Intelligent Key), електропривод кришки багажника, DVD-система з 9 "монітором для задніх пасажирів, електропривод сидінь з пам'яттю настройок.
 Крім того, тут є всі опції, доступні і в Premium-класі. Але головна «родзинка» Murano - це дизайн, комфорт і дуже бадьорий 3,5-літровий 249-сильний мотор V6.


  Дизайн

Коли з'явився «перший» Nissan Murano - це був шок. Такий «космічний» дизайн відразу ж припав до душі любителям hi-tech, і Murano стали охоче купувати на «сірому» ринку, навіть не зважаючи на майбутню головний біль з обслуговуванням несертифікованих примірників.

   Створюючи Murano дизайнери явно робили ставку на легкість і сміливий дизайн, який мав змусити «американців» пересісти з пікапів і незграбних рамних позашляховиків на легкий і стрімкий кросовер.

 Але Murano полюбили і в країнах СНД, що врешті-решт змусило Nissan почати офіційні продажі європейської версії в Росії та України.
   «Другий" Murano в профіль має дуже багато спільного з попередником, він ні на йоту не відійшов від колишньої концепції, хоча практично всі деталі кузова нового Murano нехай формально, але зазнали зміни. Колишніми залишилися і габарити, за винятком, довжини - вона збільшилася на 64 мм. Але «друге» еволюційне покоління виглядає дуже сучасно. Єдино, що тут немає вже того «космосу», що виходив від колишнього покоління в 2004 році.

   Хоча окремі елементи все ж залишилися: новий передок підкреслюють відливаються космічним титаном радіаторні грати і грізні лазери оптики, "м'язистий" вигляд, видатні колісні арки.

Усередині

 У салоні була пророблена велика робота над помилками колишнього покоління. Вся «мішура» - зникла, поступившись місцем серйозним і більш преміальним віянням. Нині тут виразно вловлюється дух Infiniti. По одному лише наявності монітора посеред передній панелі і масивної "шайби" керування різними функціями під ним можна здогадатися, що обладнання тут більш серйозне, ніж у попередника. Та й ергономіка і алгоритми роботи нагадують Infiniti EX35.

 Веселенька мотоциклетна "приборка" поступилася місцем солідної панелі, а центральна консоль придбала більш мирні, плавні обриси. Матеріали обробки внутрішніх поверхонь як зробили крок вперед, остаточно доводячи той факт, що відтепер Murano - не гламурна «іграшка», а цілком респектабельний автомобіль.

   Солідне враження псує тільки «грайлива» підсвічування приладів. Білі шкали - це по-спортивному, але вдень блекловатие цифри на них погано читаються.

 Зате до салону - жодної претензії. Він став зручним і як і раніше простореним. Ззаду також багато місця і рівну підлогу.

   На задній диван в Murano запросто сядуть і троє пасажирів і з задоволенням відзначать регулювання сидінь.

Серед нововведень варто відзначити можливість регулювання керма по вильоту (раніше колонка ходила тільки вгору-вниз), електроприводи сидінь, і навіть двері багажника. Вона тепер управляється з кнопки.

   Розширилися можливості у "клімату" і аудіосистеми Bose. Нарешті, в машині міцно прописалися навігація і мультимедійна DVD-система європейського формату.

 Дуже зручна «фішка» - запам'ятовує налаштування власника інтелектуальний ключ (Intelligent Key). А от камера заднього виду в українській топ-комплектації всього одна, хоча на інших ринках Murano доступний у круговим оглядом (4 відеокамери), як і Infiniti FX.  
На ходу

   Стартуємо. Nissan Murano відразу рветься в «бій». Перші 100 м він рве з зусиллям спринтера, але вже друга «стометрівка» дається важче. Насправді у нього достатньо рівний розгін (від 0 до 100 км год - 8 с), але специфіка роботи варіантора така, що мотор як би зависає на «одній ноті» і здається, що машина уповільнила динаміку. Але ситуацію можна поправити, перемкнувшись у ручний режим. Варіатор вміє імітувати роботу «автомата»: у нього шість «віртуальних» передач, і тоді розгін буде супроводжуватися звичним злетом стрілки тахометра.

   Якщо припинити тиснути «газ в підлогу», Murano - просто взірець чуйності. Оберти двигуна спочатку підскакують до 2500-3000 об/хв,  а потім плавно ростуть до 4000-4500 об/хв. У такому режимі відчувається хороший запас моменту «на низах».

Але як тільки починаєш знову «тиснути», Murano стає «буркотуном»: мотор починає ревти, а запасу під «педаллю» вже майже немає.

 Рішення застосувати варіатор з настільки серйозним силовим агрегатом виправдано. З одного боку, покращується рівень комфорту поїздки, з іншого - підвищується безпека. Варто відзначити, що знижується витрата палива, а також досить високу надійність цього вузла, принаймні сервісмени Nissan поки не стикалися з трудомістким ремонтом CVT на Murano. Раз перемикань передач немає, то крутний момент подається на колеса завжди, а значить, при проходженні поворотів на слизькому покритті між мотором і трансмісією присутня постійна нерозривний зв'язок, що, звичайно ж, самим позитивним чином позначається на безпеці.
     Гальмівна динаміка у Nissan цілком очікувана, але до неї треба звикнути.

 У Murano досить «синтетичне» зусилля на кермі, при цьому перестроювання даються важко, чутливості на повороти керма не вистачає. А якщо переборщити? Тут же на допомогу приходить система стабілізації, яка присікає всі спроби ризику. Правильно. Ні до чого це. Nissan Murano повинен радувати власників комфортом, а не екстримом.

 Жорсткість кузова на кручення збільшилася на 45%, а на вигин - на 95%. У ходовій також є зміни. Спереду - модернізовані стійки McPherson, а ззаду - нова «многоричажка». Завдяки активному використанню алюмінію, вдалося знизити на 20% безпружинні маси і Murano став більш комфортним на ходу. Шум і вібрації в салоні вдалося знизити завдяки використанню нових шумопоглинаючих матеріалів у внутрішньо колісних арок і спеціальних піноблоків в критичних точках конструкції.
Змінені опори двигуна теж вносять свою лепту: попередня чотирьохточковими система монтажу замінена шеститочкові системою з дуже жорсткими кронштейнами і додатковими реактивними штангами для зменшення вібрації.  Він вже жорстко не віддає в кузов, але остаточного відчуття premium все ж немає. На бездоріжжі

   Хоча Murano і не позиціонується, як автомобіль для бездоріжжя, його оснастили цілком «дорослої» системою повного приводу ALL MODE 4


Статьи похожей тематики:

  • Nissan Murano офіційно почнуть поставляти в Європу
  • З вересня у Nissan Murano з&
  • Nissan розпродає попереднє покоління кроссовера Murano за привабливою ціною
  • Nissan буде випускати Murano в Росії
  • Nissan Murano може стати офіційним
  • Nissan Murano стане кабріолетом
  • У України оголошені нові ціни на Nissan Murano
  • Яким буде Nissan Murano II. Фото
  • Nissan змінив зовнішність дизельного Murano
  • В Україні офіційно стартували продажі нового Nissan Murano
  • Murano будуть поставляти на європейський ринок
  • Nissan Murano вже почав продаватися в СНД
  • V.I.P. пропозиція від NISSAN
  • «Ніссан Мотор Україна» оголошує про знижки до $ 3000 на автомобілі Nissan
  • Спорткар Nissan GT-R буде представлений на російському ринку



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.