Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Як їде Toyota Corolla 1,33?

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, У жовтні на українському ринку з'явилася так звана антикризова комплектація Toyota Corolla з двигуном 1,33 л. (Офіційна назва City). Не дивлячись на малий об'єм, двигун видає 100 к.с., а паспортні характеристики обіцяють цілком нормальну динаміку. Головною ж перевагою Corolla City стала ціна - від 148000 грн.
 За такі гроші знайти аналоги 2009 року випуску практично неможливо, тим більше такого рівня як Toyota Corolla. Звучить заманливо, а як же насправді їде Corolla 1,33? Ось це ми і вирушили з'ясовувати.    Насамперед ми почали вивчати, що ж за дивовижний мотор 1,33 л прописався під капотом Corolla. Виявляється це глибоко модернізований двигун (код 1NR-FE) робочим об'ємом 1329 см3. Такий силовий агрегат зустрічався на Toyota Yaris.
 Досить сучасний 16-клапанний мотор з двома верхніми розподільчими (DOHC) і фірмовою електронною системою зміни фаз газорозподілу Dual VVT-i інженерам вдалося ще вдосконалити.

 Завдяки оптимізації з нього змогли зняти 100 л.с. при 6000 об хв. і вичавити 132 Нм крутного моменту при 4000 об хв.
Новий мотор на 54 мм коротше і на 127 мм вужчий, ніж попередній 1.4-літровий VVT-i (на український ринок не постачався. Прим. Ред) і важить на 13 кг менше.

 Двигун вийшов дуже компактним, але при цьому досить енергоозброєність. Спеціально під нього були розроблені нові «легкі» (-36% ваги) поршні з оптимальним ступенем контакту при запаленні. Крім того, нові компоненти і програмне обеспесченіе дали можливість оптимізувати зовнішню швидкісну характеристику двигуна. Так, мотор дає стабільну криву крутного моменту моменту на великому діапазоні оборотів, що використовуються при міській їзді.
 Під новий двигун спеціально була спроектована 6-ступінчаста механічна коробка передач, з оптимально підібраними «міськими» передавальними числами.

 За технічними характеристиками Toyota-вський 1,33 перевершує давніші двигуни об'ємом 1,4 і 1,5 л інших виробників, які встановлювалися на автомобілі С-класу. Залишилося дізнатися його поведінка на практиці.

  Зовні

 Візуально Corolla City відрізнити від моделі з мотором 1,6 майже неможливо. Ніде немає жодного натяку, на те, що під капотом більш скромний двигун, а шильдики з зазначенням обсягу на новому поколінні взагалі не передбачені. Єдино, що може видати «бюджет» - це 15-дюймові колеса (195 65R15), проти 16-дюймових (205 55R16) на більш потужної версії, та й то візуально помітити різницю зможе лише фахівець.

  Усередині

 Toyota Corolla нам вже добре знайома і бувала на наших тесті, тому ми не станемо акцентувати увагу на її інтер'єрі, а обмежимося лише відмінностями. У Corolla City той же добротний і якісний інтер'єр, приємні матеріали обробки. Комплектація - ідентична лінії Terra на 1,6-літровій машині.

 У який раз відзначаємо досить зручну посадку, багато місця всередині і продуману ергономіку. Ніяких змін у порівнянні з 1,6-літровою Terra всередині ми не побачили.


  На ходу

 Пробуємо заводитися. Toyota Corolla City заведеться, тільки якщо вичавити зчеплення - це нова «фішка» усіх машин нового покоління з «механікою».

 Стартуємо. Toyota Corolla 1,33 досить бадьоро стартує. Друга, третя ... На панелі приладів з'явилися стрілки-«підказки», які інформують водія, що потрібно змінити передачу. Вгору Corolla починає «проситися», коли стрілка тахометра наближається до 3000 об хв, вниз може захотіти при падінні оборотів нижче 2000. Таким чином, комп'ютер допомагає вибрати найбільш економічний режим, аналізуючи швидкість, обороти двигуна і навантаження.

 Швидкість 100 км год автомобіль досягає через 13,1 з, а «максималка» - 180 км год При цьому до 120 км год Corolla 1,33 цілком динамічна, а після вже починає «гаснуть». Наголосимо і турботу Corolla про свого власника. Автомобіль не просто просить, а змушує нав'язливими сигналами водія пристібатися.

 На холостих і малих оборотах двигуна в салоні взагалі не чути й про його роботу можна судити лише по стрілці тахометра. Після 4000 об хв мотор починає вже шуміти, та й індикатори-«підказки» відчайдушно вимагають змінити передачі.

Для того, щоб комфортно пересуватися, досить тримати мотор в межах 2500-3500 об хв, вчасно підтикаючи потрібну передачу. Як показала практика, цього діапазону цілком достатньо, щоб пересуватися по місту і не відставати від потоку. Відзначимо дуже комфортний режим їзди на швидкості 80-100 км/год на 6 передачі, при цьому обороти двигуна тримаються в межах 2000 об/хв.

 А якщо придавити? Якщо викручувати мотор в червону зону, і швидко орудувати важелем КПП, то можна піти першим зі світлофора і відірватися від переслідувачів, але такий режим явно не комфортний і супроводжується «жужаней» движка.

 На трасі малий робочий об'єм вже більш явно дасть про себе знати. Розігнатися до 150-160 км год можна досить легко, але от різкий обгін вже змусить похвилюватися. Доводиться знижуватися на 2 передачі вниз і починати маневр під «жужаней» мотора в моментном діапазоні. Такі вправи швидко набридають і в цей момент явно розумієш, чому ця модифікація отримала назву "City". Якщо по багатосмуговій трасі їхати комфортніше, головне вибрати потрібний темп, то «однополоска» змушує напружуватися.

 Знову повертаємося до міста, і Corolla City немов перетворюється. Ось де її стихія! У міському трафіку вона дозволяє насолодитися якістю Toyota. Навіть розбитий асфальт для неї не перешкода, підвіска відмінно відпрацьовує всі нерівності. Досить високий кліренс дасть можливість припаркуватися де завгодно. Та й економічність радує.

 У місті дуже легко можна укластися в 7-7,1 л на 100 км. На трасі при швидкості 120-130 км год комп'ютер видавав і 5,5-6 л. Це більш ніж достойний результат.

  Вердикт

 Якщо відкинути драйверские амбіції, то Toyota Corolla 1,33 цілком може претендувати на роль сімейного «улюбленця». Вона нітрохи не поступається по комфорту більш потужним модифікаціям, також престижно виглядає, відмінно справляється з розбитими дорогами, при цьому споживає дуже мало палива і непогано оснащена. Сума транспортного збору для 1,33-літрового двигуна однозначно порадує господаря Corolla (66 гривень на рік проти 112 грн. Для 1,6-літрових двигунів. Можна сказати, економія на рівному місці ...).

   А де ще можна за 148000 грн. отримати справжнє японське якість Toyota, з просторим і зручним салоном, в комплектації якої 6-ступінчаста КПП, дзеркала з підігрівом, підігрів передніх сидінь, електросклопідйомники, кондиціонер, АБС, 4 подушки безпеки, бортовий комп'ютер, оптітронная підсвічування приладів, аудіосистема, що підтримує формат mp3 і WMA. До речі в 15-дюймових колесах є і певний плюс - зимова гума виявиться більш доступною. Чим не ще один антикризовий аргумент?

 Японські та європейські аналоги Corolla City навіть у початковій комплектації будуть на 20-30 тис. грн. дорожче. Та й якість і надійність Toyota багато чого коштує.

 Крім того, в офіційній дилерській мережі «Тойота Україна» зараз доступні різні кредитні програми, включаючи кредит на строк до 3 років.

 Деталі. AUTO-Consulting

  Автомобіль на тест був наданий ТОВ «Тойота Україна»

 P.S. До речі, всі світові виробники знижують літраж моторів. Наприклад, Volkswagen анонсував Golf з двигуном 1,2 TSI потужністю 105 к.с. Ще кілька років тому такі показники досягалися тільки на бензинових 1,6-літрових двигунах.      

Детальніше про характеристики і комплектації Toyota Corolla City


Статьи похожей тематики:

  • В Україні з&
  • Toyota Corolla тепер доступна від 148 000 грн.
  • У «Тойота Сіті Плаза» вже з&
  • В Україні стартував продаж оновленої Toyota Corolla City за ціною 147 000 г ...
  • В дилерській мережі Toyota пройде свято кольору Corolla Fest
  • Покупці Toyota Corolla отримують комплект зимових шин
  • Всі покупці Toyota Corolla отримують телевізор Panasonic 32 "у подарун ...
  • Нова антикризова Toyota Corolla City вже доступна в Тойота Центр Київ «ВіДі ...
  • Покупці Toyota Corolla додатково вибирають комплектацію для дому
  • Оновлена Corolla City вже доступна і в Тойота Центр Одеса «ВіДі Пальміра»
  • Антикризова ціна на Toyota Corolla тепер на 14,5% нижче звичайної
  • Нова Toyota Corolla з&
  • Toyota Corolla отримала турбоверсия
  • Toyota показала рестайлінгову Corolla
  • Toyota Corolla City тепер доступна за 139 000 грн.



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.