Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець»

Сегмент Premium-позашляховиків - це еліта автомобільного ринку. До вибору такого автомобіля покупець підходить вже дуже усвідомлено, перепробувавши до цього не один варіант автомобілів простіше і розібравшись у власних уподобаннях.
 Тут на перше місце виходить не тільки престиж, а й безліч інших критеріїв, про які в інших авто навіть не замислюєшся. І догодити розпещеним клієнтам дуже не просто.
 З появою першого позашляховика у Audi, німецький виробник чітко дав зрозуміти, що має намір бути серед лідерів. В оновленій моделі Q7 інженери врахували побажання клієнтів і тенденції автомобільної моди. Вийшов унікальний автомобіль, про який з теплотою говорять його власники. А що можна очікувати від нового Q7?  Знайомитися з оновленою моделлю Audi Q7 нам потрібно було в комплектації з дизельним 3-літровим TDI потужністю 240 к.с. і з моментом в 550 Нм. в дуже непоганій комплектації і в 7-місцем виконанні. Забігаючи наперед відзначимо, що саме така комбінація - це найбільш оптимальний варіант.

 Зовні відрізнити оновлений Q7 від дореформеного побратима можна дуже легко за світінням світлодіодів навколо фар, а також за оригінальними вказівниками поворотів в задніх фарах і оновленої облицювання радіатора. Вночі різниця ще помітніша, особливо автомобіль фарбують задні ліхтарі у формі «війок». На передніх бамперах також з'явилася «гірлянда» світлодіодів-поворотников. Але в профіль автомобіль не змінився - це по колишньому «ракета» в металі.

 У Audi вірно вирішили, що вигляд Q7 не втратив актуальності, а навпаки його дизайн тільки починає входити в моду, тому не стали експериментувати, а лише додали модні «штрихи».

 Дійсно, граціозний довгий корпус Audi Q7 ніби кожним сантиметром підкреслює статус власника. Це не просто позашляховик, а позашляховий лімузин.

  Думка покупців

  При оцінці преміальних позашляховиків журналістам важко бути повністю об'єктивними, тому ми вирішили вдатися до допомоги та опитати потенційних покупців на предмет сприйняття Audi Q7. В цьому тесті ми ставили одні і ті ж питання власникам преміум-автомобілів, демонструючи їм Audi Q7.
 Дивно, але вони з радістю ділилися своїми враженнями, а часом навіть дискутували до «хрипоти». У будь-якому випадку наш тест вийшов комплексним і всебічним, оскільки оцінювали не тільки ми, а й потенційні покупці.

 Найбільше розбіжностей у думці викликав дизайн Audi Q7? Ми отримали різнобічні відповіді від повного обожнювання до неприйняття. Але всі опитані відзначили, що Q7 сприймається саме як статусний і преміальний позашляховик. Шанувальники Q7 говорили про потужність і силу, сконцентрованої в його силуеті, а противники вважали, що образ занадто довгасті. Ті, кого не вразив дизайн Audi були власниками або BMW, Porsche, Range Rover, або збиралися ними стати.


    Усередині

 Інтер'єр Audi Q7 також вирішили не міняти, а лише додали окремі "штрихи". А навіщо? Тут і так все прекрасно. На тлі застарілих інтер'єрів конкурентів, Audi Q7 хизується прогресивним і технологічним дизайном. Навіть через 3 роки з моменту появи першого Q7 він не втратив актуальності. А програма Audi Exclusive дозволяє просто створити дива, обробивши торпедо шкірою з яскраво вираженою рядком і з неймовірною комбінацією вставок.

 Салон авто оснащений сидіннями нової конструкції, оновлений дизайн панелі управління, покращилася шумоізоляція салону, доданий клімат-контроль для задніх пасажирів і третя інкарнація мультимедійної системи MMI. Не можна залишити без уваги і той факт, що в оновленому Audi Q7 внесена система активного круїз-контролю і нова аудіосистема преміум-класу Bang & Olufsen з 14 динаміками.
 В інтер'єрі - немає надмірностей і «голосних» деталей. Дуже красиві і інформативні прилади відмінно читаються в будь-який час доби. Лаконічний дисплей у центрі торпедо завжди на виду. Мінімалізм, але цілком зручно.
 У Audi Q7 не зустрінеш розсип клавіш, якими рясніють інтер'єри інших автомобілів. Тут на всій центральній консолі всього з десяток кнопок і те найнеобхідніших - іншими функціями відає «колесо» MMI (мультимедійний інтерфейс).

 У перші хвилини такий алгоритм лякає, але через годину вже не уявляєш, як можна було раніше не користуватися такою зручною «штукою». Завдяки допоміжним клавішах навколо колеса MMI, у потрібний режим потрапляєш відразу, а точно вивірене зусилля обертання «коліщатка» дозволяє відразу ж вибрати потрібний режим. При цьому, можна взагалі не відриватися від дороги і на дотик крутити MMI.

 При цьому, меню повністю русифікувати, і від цього автомобіль ще більше зближує. До речі, Audi Q7 вперше встановлено навігаційну систему з офіційної української картою. Вона поки що далека від досконалості і пропонує проїхатися тільки по найбільшим проспектами Києва, а периферійні вулиці для неї - пустеля. Але Audi і тут демонструє новаторство, «розмовляє» російською, в той час як у конкурентів доступні лише карти Європи і English.

 Ергономіка місця водія дуже ретельно опрацьована. Ми не відшукали жодної важливої функції, для якої довелося б тягтися або відволікатися. Через день-два Audi Q7 вже сприймається майже як старий друг, настільки швидко звикаєш до його інтер'єру. А без його фірмових «кругових» графічних символів регулювань в інших авто вже стає сумно.

  Паралелі. Думка покупця
  Ми спеціально залучили до цього тесту і потенційних покупців даного сегменту автомобілів, щоб повніше оцінити їх переваги.  Опитані нами чоловіки, відзначали в інтер'єрі Audi новаторство, дизайн і технічну красу. Близькими за ідеологією вони називали інтер'єр BMW X5, але у нього більш яскраво виражений мінімалізм.
Серед інтер'єрів, які змогли також вразити називали ще новий Range Rover. Жоден з опитаних не сказав, що дизайн інтер'єру Audi йому не подобається, навпаки, усі дали йому максимальні оцінки. Жінки також були під враженням від Audi, але при цьому згадали більше традиційних інтер'єрів Lexus LX570, Porsche Cayenne.




    Ззаду

 Місця пасажирів у Audi Q7 якраз порівнювати з лімузином. Доступ в салон відкривають широкі двері, завдяки чому посадка дуже зручна. Самі крісла мають поздовжні регулювання і дозволяють міняти нахил спинки. Найбільш комфортні місця в Audi Q7 - саме ззаду.
 Зазначимо, що наш екземпляр був обладнаний стандартним шкіряним салоном, але «лінійка» Audi дозволяє замовляти різні виконання, аж до двомісного заднього дивана зі столиком посередині. Експериментувати з оббивкою і комбінувати поєднання квітів також дозволяє програма Audi Exclusive Line

 Але Audi Q7 здатний взяти на борт і 7 пасажирів, у разі якщо в комплектацію входить третій ряд сидінь. У неактивному стані додатковий ряд ховається врівень з підлогою багажника, а при необхідності дуже легко встановлюється. Комфорт тут вже далеко не лімузин, але при бажанні тут можна на короткий відстань перевезти і великих пасажирів. Або скласти сидіння другого ряду і тоді задні пасажири зможуть розміститися навіть лежачи.

 При цьому ззаду пасажирам доступний роздільний клімат-контроль, а в нашій версії вони могли ще й милуватися небом через панорамний люк.




  Багажник

 Багажник Audi - це 775 літрів об'єму шириною 1,235 м. Сюди можна вмістити будь-які спортивні приналежності. А якщо і такого обсягу недостатньо, то для любителів великогабаритних перевезень багажник можна легко збільшити до 2035 л. (!) Склавши задній ряд. Навіть в 7-місцевому варіанті в Audi Q7 для багажу залишається ще 330 л, що цілком достатньо для декількох валіз.

Взагалі Audi Q7 передбачає 27 різних варіантів конфігурації завантаження, так що можна бути абсолютно впевненим, що вдасться розмістити будь-які вантажі.

 Але при повсякденній експлуатації багажник рідко буває так завантажений і невеликий пакет із супермаркету в такому обсязі може просто розгубитися. Наш Audi Q7 був забезпечений зручним органайзером, який в залежності від завантаження, мінімізує переміщення поклажі. Дуже зручна штука. Пакет ніколи не буде на ходу.

  На ходу

У оновленому Q7 зміни торкнулися тільки дизельних двигунів - їм додали потужності. Бензинові мотори розробники залишили практично без змін.
 Так, дизельний мотор з об'ємом 3,0 TDI тепер розвиває 240 кінських сил замість 233, а двигун 4,2 - 340 замість 326. Потужність 6,0 літрового V12 залишилася незмінною: 500 кінських сил і 1000 ньютон-метрів крутного моменту - дана модель є найпотужнішим серійним SUV в світі.

   Наш автомобіль якраз був оснащений поліпшеним 6-циліндровим 3-літровим дизельним двигуном TDI потужністю 240 к.с. Вже при 2000 об хв дизель видає 550 Нм крутного моменту. Щоб розуміти яку тягу генерить 3-літровий TDI потрібно хоча б раз стартонути з місця.
 У відповідь на натискання газу, майже 3-тонний Audi, разом кидається в атаку, супроводжуючи її соковитим риком. «Сотню» він набирає дуже швидко - за 8,5 с, точно також як і з бензиновим 3,6-літровий мотором. Але, відчуття при цьому абсолютно різні. Дизель дарує впевненість у подальшому прискоренні, а прискорення перетворюється на постійне задоволення.

 Потужний розгін триває і після «сотні», але мотор вже не так азартна. На високих швидкостях Q7 3,0 TDI тримається молодцем, чіпко тримається за асфальт, а обгони виходять дуже легко, але ... після 120 км год Q7 вже втрачає колишню міць і прискорення виходять не такими ефектними.

 «Максималку» в 210 км год наш Q7 набирав досить легко, і підтримувати її було не важко, але оптимальна швидкість, на якій Q7 буквально парить - це 160-180 км год

 Підвіска Q7 заслуговує окремого опису. По-перше, пневмосистема дозволяє регулювати кліренс в залежності від умов експлуатації. Наприклад, можна збільшити його з 200 мм ще на 60 мм і подолати великі перешкоди. У режимі «offroad» кліренс збільшений на 25 мм і можна сміливо штурмувати бездоріжжя на швидкості до 100 км год А при звичайній їзді Audi Q7 можна і опустити.

 По-друге, можна одним рухом руки за допомогою MMI перемкнутися в режим automatic, comfort, dynamic, offroad або lift, і можна не тільки міняти кліренс, але і комфортність підвіски. При цьому, робота пневмоподвески досить відчутно відрізняється і цілком відповідає назвам режимів.

 По-третє, робота adaptive air suspension намагатися утримувати горизонтальне положення кузова навіть при їзді по глибоких ямах.

 Звичайно, адаптивна підвіска не всесильна і в граничних поворотах Audi Q7 крениться, на ньому не вдієш дуги, як на спорткарі з низьким центром мас, але для високого позашляховика, в поворотах Audi Q7 демонструє просто неймовірну стійкість.

 Система повного приводу Quattro на Q7 дуже коректно перекидає момент залежно від ситуації. На легкому бездоріжжі автомобіль буде їхати, навіть якщо тільки одне з коліс має контакт з поверхнею. Але ось у велику бруд на Q7 краще не потикатися, бо ніяких блокувань диференціалів тут немає, та й дуже довга база (3 м) не залишить шансів пройти трасу без контактів з днищем.

 Audi Q7 - це більше лімузин, який упевнено і комфортно доставить Вас будь-якою дорогою, за умови, що це буде все-таки хоч якась подоба дороги.



  Думка покупців

 Потенційні покупці були зачаровані роботою підвіски і рівнем комфорту в Audi Q7. Він, дійсно, схожий на лімузин і спортивний автомобіль одночасно. Один навіть розчулився і просив передати огроменное спасибі інженерам Audi за чудові режими «пневми»:

вона може бути стійко-спортивної (притому, що Q7 важить далеко за 2 тонни) і м'яко-вальяжной на будь-якій дорозі .

    Вердикт

Фінішувавши після випробувань ми з подивом констатували, що в середньому витратили 14 л 100 км і це при дуже агресивному режимі експлуатації. У звичайних поїздках по місту борткомпьютер фіксував 11-11,5 л 100 км, а заміські режими дозволяють вкластися і в 8-9 л 100 км.

 Зізнатися, не очікуєш від 5,1-метрового позашляховика таких показників економічності. Помірний апетит, в сумі з відмінною динамікою і міццю, доповнений відмінним комфортом і комплектацією, робить Audi Q7 3,0 TDI - дуже привабливим на тлі конкурентів.

     А де ж недоліки? А їх як таких немає, є лише різні смаки й уподобання. Ми в свою чергу відзначимо, що на Q7 досить складно маневрувати на тісних парковках, та й діаметр розвороту складає 12 м. - така плата за лімузини комфорт. Та й ціна на Audi Q7 в пристойних комплектаціях підходить до 80-90 тис. євро. З урахуванням нинішнього курсу євро еквівалент у гривнях виглядає страхітливо.

 Але не так багато преміальних позашляховиків зможуть запропонувати такий баланс, а з урахуванням передової комплектації, де є всі останні досягнення, коло звузиться і зовсім до одвічної Німецькій Трійки: Audi, BMW, Mercedes-Benz. Але в оновленому виконанні Audi Q7 поки свіжий, з модними світлодіодами і фарами.

 Вже очевидно, що українці розсмакували сучасні дизельні мотори на преміальних позашляховиках, і число таких машин постійно зростає. Зазначимо, що сучасні матеріали і технології дозволили повністю приховати вібрації і шум дизельних двигунів. У салоні дизельної Audi майже так само тихо, як і у бензиновій версії.

 Audi Q7 з 3-літровим TDI - це прагматичний вибір, який можна порівняти з бензиновими 3,5-4-літровими версіями у конкурентів. А для тих, кому мало динаміки, у Audi є ще один мотор - 4,2 TDI 340 к.с. з обертовим моментом в 750 Нм. З ним Audi Q7 досягне «сотні» за 6,4 с, а ще через 10 с на спідометрі відобразиться 240 км год При цьому витрата палива на такому «літаку» у міському циклі складе 12,8 л (!). Чи треба говорити, що замовлення на таку версію вже перевершують бензиновий аналог, в тому числі і в Україну. Це вже - справжній «Володар кілець». А то ще буде ...

 Деталі. і фото AUTO-Consulting
 Автомобіль на тест був наданий офіційним дистриб'ютором Audi AG в Україні - компанією «Порше Україна».            

Детальніше про ціни і комплектації Audi Q7
Думка власників про Audi Q7 і конкурентів


Статьи похожей тематики:

  • У «AUDI-Центр АИС-Харьков» доступні рестайлінгові AUDI RS6 та AUDI RS6 Avan ...
  • На Audi A4 діють знижки до 7 800 Євро
  • Оновлений Audi Q7 вже в Києві
  • У Ауді Центрах «АІС» Audi Q7 можна придбати з ціновою перевагою в 25%
  • У салонах «АІС» знижено ціни на AUDI
  • У Женеві дебютує універсал Audi A4 Avant
  • Новий спортивний Audi R8 з&
  • AUDI пропонує літній 15% цінову перевагу
  • Повнопривідні моделі Audi quattro стали доступнішими на 25%
  • Audi представила на Паризькому автосалоні новий R8
  • Серійна версія Audi A7 готова до прем&
  • Audi A4 визнали найкрасивішим автомобілем року
  • Чотири моделі Audi отримали премію "Auto Trophy"
  • Популярні моделі Audi можна придбати з вигодою в 25%
  • Audi RS 5 Coupe став «Спортивним автомобілем 2010 року»



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.