Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто

У Європі Opel Astra завжди була в тіні Volkswagen Golf, навіть не дивлячись на величезні тиражі продажів і п'ятисот-тисячним збут на рік. У той же час, лідерство в С-сегменті багато в чому і визначає положення виробника на європейському ринку, саме з цього, в Opel, не дивлячись на кризу, не поскупилися на інвестиції в нове покоління.
Нова Opel Astra J - створена з чистого аркуша. Це абсолютно новий автомобіль, який навіть візуально виглядає по-іншому.
 У GM Europe інтригували, що на трасі нову Astra і просто не впізнати, а по зручності і комфорту вона і зовсім в лідерах. Astra тепер ніби адаптується до покупця, беручи під нього оптимальну форму. Це нове властивість автомобіля навіть отримало своє ім'я - Flex.
 Сміливі заяви в AUTO-Consulting не стали сприймати на віру і ми відправилися тестувати новий Flex-покоління Astra J.     Передісторія

 Очевидно, що для Opel комерційний успіх нової Astra - це запорука майбутнього компанії. Вимотуюча операція з продажу Opel консорціуму Magna-Ощадбанк, поки що далека від завершення, але російські журналісти вже вважають Opel майже рідним виробником.

 Нове покоління Opel Astra замислювалося в той час, коли про кризу ще ніхто не чув, але вже було зрозуміло, яким буде новий Volkswagen Golf.
 У Рюссельхайме зважилися на відчайдушний експеримент, на який в 1998 році пішов Ford з моделлю Focus, представити на ринок незвичайний, інноваційний і випереджаюче час автомобіль. Ставка робилася на нетрадиційний для Opel дизайн, передову комплектацію і зручність трансформацій. Але для безумовного успіху новинка повинна ще їхати, і управлятися краще конкурентів. Приблизно таке завдання тоді отримали інженери, прописуючи критерії майбутньої Astra J.
   Забігаючи наперед зазначимо, що в них майже все вийшло і нам навіть не зрозуміло, чому новинці зберегли ім'я, а не перейменували її як Insignia. Нова Opel Astra J майже нічим не нагадує попередню Astra H і цілком могла потягнути і на нове ім'я, проте в Opel вирішили не ризикувати всім відразу.

 Представляючи новинку, Opel робить акцент на досвід розробки компактних автомобілів з 1936 року (!), Коли на світ з'явився перший Opel Kadett. Такі історичні паралелі не випадкові: саме вони дозволяють продемонструвати еволюцію компактних Opel за останні 70 років. Більш того, Opel навіть представив на тест музейні автомобілі, щоб ще більше посилити візуальний ефект від нової Astra.

  Виверт дизайнерів

 Відзначимо, що в живу, нова Opel Astra J виглядає дещо по-іншому, ніж на фото. На перший погляд, здається, що автомобіль став менше. Але дані технічних характеристик говорять про зворотне. Колісна база новинки в порівнянні з попередником збільшилася на 71 міліметр, а загальна довжина кузова виросла з 4,24 до 4,4 метра. Крім того, вона стала на 6 см ширше і на 2 см вище.

 Комфорт забезпечений як спереду, так і ззаду, завдяки збільшеній базі. Кузов з плавними обрисами спроектований так, щоб добитися максимальної аеродинамічної ефективності.

Пропорції кузова підкреслені міцним силуетом з візуально зміщеною вперед «кабіною», стрімким нахилом передніх стійок лобового скла і спадаючої задньою лінією даху, що додає візуальних вражень до традиційного способу хетчбека. Нова мова дизайну Opel - це застигла в металі динаміка руху, - говорить Марк Адамс, віце-президент по дизайну відділення General Motors Europe.
- Ось чому ви бачите задні ліхтарі, виконані у формі подвійного крила, і динамічну грановану підштампування в області задніх арок, що візуально з'єднується з енергійним профілем заднього вікна і задньої стійки ».

 Предмет особливої гордості дизайнерів - спадаюча верхня кромка бічного скління, яка надає динамізм силуету. У той же час, лінія даху не повторює цю криву, через що автомобіль і здається візуально менше. Це оптичний обман, хитрість дизайнерів, щоб зробити силует Astra більш спортивним.

 Але чомусь не покидає відчуття, що подібні аргументи ми вже десь чули. Стоп. Так свого часу Вальтер де Сільва майже також переконував в емоційній складовій свого рішення на Seat Leon. Ось і віконце ззаду тієї ж форми, та й архітектура бічного скління така ж. Але де Сільва тоді робив акцент на своїй фірмовій «кривий», тому Leon і Astra все-таки не дуже схожі.

 Але в новій Astra J яскравіше рішення з кришкою багажника і «мускулистими» арками. Через це образ Opel читається навіть краще. Нова Astra з пересічного хетчбека перетворилася на «атлета», який уособлює новий напрямок хетчбеків С-класу. Вже пора забувати про класичних пропорціях 90-х і початку 2000-х. Тепер хетчбек стає емоціанальним і гнучким (Flex) авто.

  Усередині

 Відкриваємо двері. Нудний інтер'єр Astra H вже в минулому. У новій Astra J панує бадьорий настрій. Ні, тут немає «грайливих» форм «мобільника», як у новій Ford Fiesta, але інтер'єр став явно веселіше. У обробці застосовані більш якісні матеріали, плавні лінії вдало поєднуються з кутами, при цьому інтер'єр оживляють вставки під алюміній. Порадував приємний на дотик кермо, зі зручними хватами. До речі, він може і підігріватися.
Інтригу створює і червоне підсвічування в районі дверних ручок і центральної консолі. Опційно можна взагалі замовити оформлення торпедо з червоними або синіми вставками.  

 Прилади в «колодязях» відмінно читаються, а розташування центрального дисплея майже бездоганно. На нього, крім навігації, виводяться свідчення мікроклімату, аудіосистеми і ще безліч допоміжних систем.

 Управляти роздільним клімат-контролем у новій Astra цілком зручно, але от на ходу відшукати обігрів скла і дзеркал у розсипи кнопок не так і просто. Можливо, з часом розташування кнопок зафіксується в пам'яті, але під час тесту раз у раз доводилося відволікатися на пошук потрібних кнопок.

 Серед ергономічних новинок відзначимо кнопковий «ручник», розташований по праву руку. Таке рішення розчарує любителів «поліцейських» розворотів, але до нього швидко звикаєш.  

Нова Astra J порадувала дуже зручною посадкою, завдяки ергономічним сидінням. Самі крісла пасажира та водія можуть підніматися і опускатися на 6,5 сантиметра, а діапазон їх переміщення вперед-назад становить 28 сантиметрів. У дорогих версіях сидіння отримають регулювання поперекового підпору в чотирьох напрямках і більш агресивну бічну підтримку. Їх розробляли виходячи з антропометрії сучасних жителів Європи, тому підібрати оптимальне положення завдяки численним регулювань нам вдалося. Але от добратися до важеля регулювання спинки при закритих дверях було не просто.

 Бічні дзеркала - предмет особливої гордості дизайнерів. Виглядають вони дійсно гармонійно з дизайном, крім того, Марк Адамс підкреслює, що їх аеродинаміка така, що вони мало брудняться. Це твердження залишилося не перевіреним, оскільки під час тесту була прекрасна погода.

Ще одна сильна сторона Opel Astra - це безліч відсіків для дрібних речей. Кишеньки в дверях здатні вмістити 1,5-літрову ПЕВ-пляшку, під пасажирським сидінням - висувний ящик, спроектований під зберігання книг і папок. «Бардачек» також порадує збільшеним розміром.

 Склянки і термос можна розмістити на центральній консолі, а для дрібних речей стане в нагоді відсік по центру. Тут же розмістився USB-вхід і гніздо для підзарядки.  

    Пасажирські місця

 Про задніх пасажирів в новій Opel Astra J також не забули. Отвір дверей оптимізований так, щоб посадка не викликала додаткових зусиль. Завдяки зростанню бази на 71 мм, заднім пасажирам дісталося трохи більше простору для ніг.
 Лінія даху, яка не повторює нахил верхньої кромки вікон, відіграла пару сантиметрів простору над головою всередині.

Підкреслимо, що при проектуванні нової Astra велика увага приділялася шумоізоляції. Результати помітні відразу. Досить підійти до дизельної версії з працюючим мотором і сісти у всередину. Якщо на вулиці добре чутно жорстку роботу дизеля, то всередині на холостих обертах його не відчуваєш. Про себе він дає знати десь після 3000 об хв.
Окремо пророблялися і тактильні відчуття. Всі кнопочки, ручки натискаються легко, що підкреслює відчуття більш якісного інтер'єру.

 Марк Адамс окремо демонструє нам звук закривається двері - очевидно ще один предмет гордості «опелевцев» і важливий критерій для відвідувачів автосалонів. Тепер двері закриваються з приємним глухим звуком коротким, майже як у преміум-класі.

  Багажник

Про багажному відсіку нової Astra інженери можуть розповідати годинами. У пересічне простір хетчбека, їм вдалося вдихнути нове життя, завдяки системі FlexFloor. Насправді, це регульований за рівнем підлогу багажника, виконаний з міцного матеріалу, що витримує понад 100 кг.

 Якщо потрібно перевезти об'ємний вантаж - підлога багажника укладається на нижній рівень. Достатньо невеликого простору - можна підняти підлогу і тоді навантажувальна висота навіть не змусить нагинатися. Під полік можна заховати невеликий ящик або пакет з супермаркету.

 Задній ряд сидінь, зрозуміло, можна скласти. Але FlexFloor дозволяє встановити кут підлоги багажника таким чином, що складені спинки сидінь утворюють рівний майданчик, без сходинки.

 Продумано і ручки зсередини кришки багажника.
Ще одне нововведення - це опціонна система Flex-Fix для перевезення велосипедів. Вона дуже легко інсталюється в задній бампер і робить Astra майже універсалом.

  Інновації

 Opel зважився представити в новій Astra досить багато передових опцій, доступних раніше тільки в преміальних автомобілях. Тепер Opel Astra J красуватиметься бі-ксеноновими фарами з поворотним механізмами AFL, просунутої навігаційної системою (вона тепер русифікувати), радаром, що відстежує рух по прямій і розпізнає дорожню розмітку та знаки, підігрівом рульового колеса. Зрозуміло присутні в новій Astra і аудіосистема, що підтримує всі формати, Bluetooth-протокол. У передніх фарах розмістили LED-вогні, у формі бумеранга, як на Insignia. Але ось індикаторів «сліпих» зон в бічних дзеркалах, як у нової Mazda3, в Astra J поки немає.

Зате є адаптивна підвіска FlexRide (опція), як у старшої Insignia. У налаштуваннях золожено три режими: автоматичний (Standart), спортивний (Sport) і комфортний (Tour).
 У звичайному режимі електроніка сама визначає, залишити самі м'які налаштування для кращої плавності ходу або навпаки збільшити зусилля на кермі і зробити амортизатори жорсткіше.

   У режимі Sport біле підсвічування приладової панелі змінюється на червону, рульове колесо наливається "вагою", відгуки на натискання педалі газу і реакція адаптивних фар головного світла (така ж опція є й у Insignia) - загострюються, а амортизатори "дубіють". Причому водій через бортовий комп'ютер може відключити один з цих параметрів, налаштувавши режим "Спорт" під себе.

   Режим Tour - самий комфортабельний.

    Двигуни

 Нова Opel Astra відразу отримала обширну лінійку двигунів. На європейському ринку нова Opel Astra дебютує з 4-ма бензиновими і 4-ма дизельними двигунами, щоб відразу покрити всі існуючі ніші в різних країнах.  Починає гаму бензиновий двигун 1,4 л потужністю 100 к.с., представлені також 1,4 Turbo (140 к.с.), 1,6 (115 к.с.), 1,6 Turbo (180 л. с.). Дизельна "лінійка" стартує з 1,3 CDTi (95 к.с.) з витратою в 4,2 л 100 км. Крім того покупцям доступні 1,7 CDTi (110 к.с. та 125 к.с.), 2,0 CDTi (160 к.с.).    Нове покоління двигунів відрізняється паливною економічністю і споживає в змішаному циклі 4,2-4,9 л 100 км.

 Opel Astra доступна з 5-ю (1,6 бензин і 1,3 CDTi), 6-ступінчастими механічними КПП, а також з 6-ступінчастим «автоматом».

  На ходу

 Нам вдалося поїздити на Astra J з трьома різними двигунами і різними коробками передач, так що комплексне враження сформувалося дуже точно. Бензинова версія 1,4 Turbo (140 к.с. і 200 Нм) у поєднанні з механічною КПП - це цілком розумний вибір для економічної їзди. Новий мотор демонструє прекрасні динамічні показники в місті. Розгін до «сотні» займе 9,7 з. Перещелкивать передачі в механічною КПП - одне задоволення. Але на гірських серпантинах Astra 1,4 Turbo вже непросто триматися в фарватер більш «заряджених» моделей.

 Ситуацію може виправити версія 1,6 Turbo (180 к.с. і 230 Нм). З ним Astra прискорюється за 8,5 с, а зайві 40 сил виявляються досить до речі.

 Дизельна версія 2,0 CDTi (160 к.с. і 350 Нм) завдяки величезному моменту витягає в будь-якій ситуації і з будь-якої передачі. З «автоматом» вона здатна творити чудеса, що навіть немає особливої потреби переходити в ручний режим.

 Якщо і цієї динаміки мало, то можна загострити реакції, просто включивши клавішу «Sport» на центральній консолі, тоді відгуки стають швидше.

 Якщо на німецьких автобанах Astra взагалі не викликала питань, то звивисті доріжки на затяжному підйомі до 500-метрової вершині Фелдбергоф виявили нові властивості. Opel Astra J відмінно тримає дорогу, правильно «пірнає» в поворот і до останнього чинить опір знесенню, хоча крен все ж відчутні.
 У повороті її ніби доворачивает в останній момент - так працює нова задня підвіска з жорсткою балкою і двома тягами. У той момент, коли внутрішнє колесо розвантажено, тяга діє на завантажене, коректуючи траєкторію. А в межах в роботу вступає система ESP.

 Нам також сподобалися гальма нової Astra J. Зусилля педалі дозволяє дозувати уповільнення буквально з першої спроби і рівно на стільки, скільки очікуєш. А ось інформативності керма з електропідсилювачем було замало. Але варто натиснути кнопочку "Sport", як ситуація відразу змінюється.

 У режимі "Comfort" порадувала єнергоемкость підвіски. Opel Astra вмеру жорстка, але непогано «ковтає» «дрібниця», а ось розбитих доріг у Німеччині ми так і не відшукали ...

 З мінусів відзначимо аеродинамічний шум у районі бічних дзеркал, який починається зі швидкості 130-140 км год і далі наростає. Зате «мовчать» колеса і арки.

 Тестові машини хизувалися низькопрофільною гумою (235 40R19) на стильних дисках. Для німецьких доріг таке поєднання цілком припустимо, але у нас - не життєздатне, тому напевно українські Astra J будуть поставлятися з 16-і 17-і дюймовими колесами.

 Підсумовуючи всі враження, відзначимо, що в Astra J інженерам вдалося зробити прорив не тільки в дизайні та комплектації, але і навчити автомобіль непогано їздити. Часом він навіть провокує емоційну їзду, і ми раз у раз упиралися в «повільний» BMW або Audi поважних бюргерів. Чи було таке на Astra G (Classic) або Astra H? Мабуть, що ні.

Дуже широка «лінійка» моторів дозволяє вибрати Astra під свій стиль їзди й поняття в економії. Вартість нової Astra в Німеччині стартує з ? 15900 за саму "бюджетну" версію з дизелем 1,3 л до ? 30500 за топ-виконання з 2-літровим турбодизелем. Непогана комплектація з бензиновим двигуном 1,4 Turbo (140 к.с.) обійдеться в ? 25000. Для порівняння, це дешевше, ніж за Volkswagen Golf-VI просять у Європі (- ? 900).

  Перспективи в Україну

 Вже відомо, що нова Opel Astra J не буде збиратися в Україну, як це було з поколінням Astra H, і нам варто орієнтуватися на європейські ціни. Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор дистриб'юторської компанії «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» Олег Кривов'яз:
 - Opel Astra десятого покоління з'явиться в Україну в середині березня, і тоді ж будуть оголошені ціни і дано старт продажів.
На даний момент, згідно з домовленістю з «Opel Southeast Europe», в Україні будуть поставлятися Opel Astra J як з бензиновими, так і з дизельними двигунами. Тому в українських споживачів буде можливість оцінити новітні дизельні та бензинові двигуни.

 Ми опрацьовуємо постачання трьох варіантів комплектацій Opel Astra: Essentia, Enjoy і Cosmo. У таких виконаннях Astra буде доступна як механічною так і з автоматичною трансмісіями. У цьому поколінні навігація також буде представлена в комплектаціях Opel Astra для автомобілів обладнаних інформаційно-розважальної системою DVD 500 і DVD 800. Різниця буде тільки в розмірах дисплея, куди буде виводитися інформація.

 Безумовно, важливим є і питання ціни. Зараз ведуться переговори з «Opel Southeast Europe» за попередньою вартості поставки цієї новинки в Україні. Орієнтовних цін на даний момент поки немає, але ми зробимо все, щоб вони не відрізнялися від європейських і автомобіль зберіг привабливу ціну для наших клієнтів.


 Враховуючи вищесказане, Opel Astra J в Україну буде помітно дорожче Astra H і буде жорстко конкурувати з Volkswagen Golf-VI, Mazda3, Ford Focus, Toyota Auris, Honda Civic. Наприклад в Німеччині Astra 1,4 ecoFlex у початковій комплектації Selection обійдеться в ? 15 900 (майже 200 тис. грн.). А Astra з мотором 1,4 Turbo в комплектації Cosmo на 17-дюймових литих дисках буде коштувати ? 22 700 (майже 279 тис. грн ..). Але новому поколінню Astra цілком під силу така конкуренція. Вона до неї адаптується (Flex). У ній тепер є «родзинка» і емоції, та й їздити Astra стала дуже непогано.

 Деталі. AUTO-Consulting

 Київ-Франкфурт-Дуденховен-Фелдбергоф-Київ

 Редакція дякує за допомогу в організації поїздки та підготовці матеріалу ТОВ «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс»          


Тест-драйв попереднього покоління Opel Astra H




Конкуренти
Тест-драйв нового покоління Mazda3
Докладніше про новий VW Golf-VI в Україні


Статьи похожей тематики:

  • У Європі Opel презентував нове покоління Astra J і оголосив ціни
  • У Європі нова Opel Astra побила всі рекорди продажів
  • Opel Astra української збірки продається за 9200 Євро
  • Opel вже відчуває універсал Astra Sports Tourer
  • Opel Astra-III уб&
  • ЗАЗ знімає з виробництва Opel Astra Classic
  • Opel Astra H отримає версію з кузовом седан
  • Opel представив універсал на базі Astra
  • На базі нового покоління Opel Astra з&
  • Кабріолет Opel Astra Twin Top дебютує в Україну в травні на Столичному Авто ...
  • Офіційні фото нової Opel Astra
  • У Росії будуть збирати Opel Astra, але не в 2003 році
  • Opel Astra-II будуть збирати в Польщі
  • Інтер&
  • Стали відомі практично всі подробиці про нове покоління Opel Astra



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.