Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв сільгосп самоскида Ford Cargo: Пшеничний король

Серпень - пік жнив на українських полях, а відповідно, і попиту на техніку для перевезення зерна. Саме час провести ходові випробування новітнього сільськогосподарського самоскида на шасі Ford Cargo .
 Вантажівки важкого класу Ford Cargo відомі нашому споживачеві вже не перший рік. На тест-драйві у нас побувала вже не одна така машина, обладнана різними кузовами, в тому числі самоскидними (див. «КА» № 5'2009). Тому, коли офіційний партнер Ford в Україні - автомобільний холдинг «Автек» запропонував узяти на тест-драйв зерновоз Сargo, ми з задоволенням погодилися. Тим більше що катати новинку треба було в її рідній стихії - на пшеничному полі.   Зовні
 Годі й говорити, що автомобіль ми зустріли як старого знайомого. Кабіна з великим фордовськім овалом по центру, масивним бампером і фарами-кругляччям зовсім не змінилася. В якості базового шасі використана тривісна модель Ford Cargo 3530D (6x4), обладнана спальної кабіною: адже не секрет, що при доставці зерна на елеватор водієві частенько доводиться стояти в довгій черзі і ночувати в машині.

   Візитна картка автомобіля - красивий, яскраво-синього кольору, кузов коробчатого типу. Від звичайного будівельного самосвального його відрізняє досить багато. По-перше, корисний об'єм платформи збільшений до 26 кубометрів - для чого вона обладнана високими бортами.    По-друге, майже на півтори тонни понижена вага кузова - за рахунок використання більш тонкого металу і відсутності захисного козирка над кабіною. Третя відмінність - інша конструкція гідравліки, в даному випадку іменитої марки Hyva. Якщо на будівельному самоскиді застосований один гідроциліндр, але великий, то на «сельхозніке» - вже два, але менші. Все дуже просто: зерно зазвичай висипають убік.

   До речі, у нашого самоскида є своя особливість. Виявляється, для здешевлення машини гідравліку зробили спрощеною - з можливістю розвантаження кузова тільки на праву сторону. Як нам пояснили - це найпопулярніша сторона для висипку зерна. Тим не менше багато конкурентів можуть розвантажуватися на дві і навіть на три сторони. Втім, зерно в кузові Ford Cargo можна висипати і назад - правда, без перекидання кузова, а просто через відкидний борт.

    Усередині
   Інтер'єр Ford Cargo нам теж добре знайомий. Якісний сірий пластик, приємна оббивка сидінь. Самі крісла - іменитої фірми Grammer: на пневмоподвеське, з регулюванням висоти і кута нахилу подушки. Приладова панель відрізняється високою функціональністю: великий щиток приладів з яскравим дисплеєм-борт-компьютера, розгорнута до водія центральна консоль із зручними рукоятками управління мікрокліматом ... Рульове колесо регулюється в двох напрямках і забезпечене зручним в управлінні пневмофіксатором.

   Як і на раніше тестованих машинах, тут відносно невисокий моторної тунель і велика кількість речових відсіків. Досить комфортабельній опинилася і спальна полиця - з індивідуальним плафоном освітлення на задній стінці. Дуже потрібна річ при їзді під палючим сонцем польовим - великий вентиляційний люк в даху, хоча в якості опції можна встановити і кондиціонер.

      На ходу
 Маршрут ходових випробувань для зерновоза ми підібрали відповідний - з їздою по полю і обов'язковим відвідуванням елеватора. Негруженний самоскид з полегшеним кузовом легко рушає з місця на 5-ій передачі. Їзда по місту вимагає мінімум зусиль. Тут саме час зазначити еластичність в роботі 300-сильного турбодизеля Ford-Ecotorq (Євро 3) і зручність в роботі 16-ступінчастою трансмісії ZF. Двигун витягає з самих низів, а процес перемикання передач не відволікає, а, навпаки, приносить задоволення. Правда, при роботі з прапорцем-дільником слід пам'ятати, що після вижиму зчеплення потрібно витримувати невелику паузу, щоб «половинка» включилася. Педальний вузол також заслуговує всіляких похвал - ноги майже не втомлюються.

   При маневруванні дуже виручають двосекційні дзеркала з широким кутом огляду, а також легке кермо (від упору до упору чотири оберти) з потужним гідропідсилювачем. А додаткові віконця внизу дверей допомагають побачити, що ж робиться в передніх коліс.

     При русі по місту, а потім по трасі, особливо на не дуже якісної дорозі, помічаєш жорсткість підвіски. У даному випадку менший споряджений вага самоскида грає зовсім не на плавність ходу. Трусить, хоч і менше, і на грунтовій дорозі. Зате після завантаження в кузов 22 тонн зерна машина стає помітно м'якше на ходу.

   При виїзді з поля на трасу ми ледве не забуксували. Крутий підйом на завантаженій машині довелося долати з блокуванням міжосьового і міжколісних диференціалів. Дуже корисна штука. Неоціненні в даній ситуації потужна трубчаста захист радіатора і нижня підніжка на шарнірному кріпленні - контакт з пагорбом пройшов для них зовсім безболісно.

     Висипати зерно ми приїхали на недалеко розташований елеватор. Перед тим як підняти кузов, знімаємо пальці-фіксатори з запорів бічних бортів. З цією метою довелося використовувати комірець. Для підйому кузова служать зручні клавіші ліворуч під рульовим колесом.

   Отже, ми переконалися, що машина Ford Cargo відмінно підходить для роботи в якості самоскида-зерновоза. Головна її перевага перед конкурентами: вигідне співвідношення ціни і якості. Особливо це стосується шасі моделі 3530D, закуплених ще за докризовим курсом євро. Так що вибір за покупцем.

    Юрій Гоголів
 Фото «Автек» та автора
 Редакція дякує компанії «Автек» за наданий на тест автомобіль


      Підсумки:
 + Легкий, місткий кузов
 + Еластичний в роботі двигун
 + Гарна оглядовість
 + Відмінна ергономіка

   - Кузов з розвантаженням тільки на одну сторону
 - Жорсткувата підвіска

    Ford Cargo 3530D

    Загальні дані
 Тип cамосвал
 Колісна формула 6х4
 Кліренс, мм 220
 Д/Ш/В, мм 8050/2500/3650
 Колісна база, мм 3800 +1340
 Вантажопідйомність, кг 22000
 Повна маса, кг 35000
 Корисний об'єм кузова, м куб. 26
 Радіус розвороту, м 9,0
 Обсяг бака, л 315
  Двигун
 Тип/марка турбодіз., Ford Ecotorq (Євро 3)
 Робочий об'єм, см куб. 7330
 Роз. і кількість цил. R6/4
 Потужність, л. с./об/хв 300/2400
 Макс. кр. момент, Нм/об/хв 1100/1440-1800
  Трансмісія
 КП, тип/марка 16-ст. хутро., ZF16S109
  Ходова частина
 Підвіска передніх/задн. завис. рессорн./завис. ресора.
 Гальма передніх/задн. бараб./Бараба.
 Шини 315/80 R 22.5
  Експлуатаційні показники
 Макс. швидкість, км/ч 95
 Cредний витрата, л/100 км 36
 Періодичність ТО, км 10 тис.
 Вартість ТО, грн. 2900
 Гарантія 2 роки або 200 тис. км
 Ціна тестованого автомобіля, грн 650 000 *

    * Безпроцентна розстрочка на рік - 30% перший внесок.

   * Тест-драйв опублікований в журналі "Комерційні автомобілі" (№ 9, 2009). Розміщений на порталі з дозволу редакції журналу.
 

Детальна інформація про Ford Cargo


Статьи похожей тематики:

  • Тепер вантажівки FORD возять і зерно
  • Тест-драйв самоскидів Ford Cargo 3530D з двома типами кузовів
  • Зброя для аграріїв: тест-драйв сельхозсамосвалов КАМАЗ
  • В Україні з&
  • FORD Cargo в АВТЕК став доступнішим без гри на курсових різницях
  • У модельному ряду FORD Cargo з&
  • Антикризові знижки на FORD CARGO. Економія близько 300 тис. грн. (!)
  • В Україні почалися продажі нового тягача Ford Cargo Євро-5
  • Будівельна техніка Ford пропонується в лізинг від $ 99/день
  • До кінця року діє акція з лізингу вантажних автомобілів Ford Cargo - «В ДЕС ...
  • На TIR 2008 АВТЕК представила свою техніку на декількох масштабних експозиц ...
  • У ряді великовантажної будівельної техніки з&
  • Вантажівки HANIA: успішний дебют в Україні
  • Тест-драйв самоскида CAMC NH3310. Плюс одна вісь
  • У Дрогобичі розпочали виробництво кранів на шасі Ford



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.