Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв самоскидів Ford Cargo 3530D з двома типами кузовів

Важкі вантажівки Ford Cargo все частіше зустрічаються на українських дорогах. Нещодавно «Комерційним автомобілям» представилася можливість провести ходові випробування відразу двох машин - з різними типами самоскидних кузовів, з денною і спальною кабінами.
 Перші поставки вантажівок Ford Cargo в Україні почалися ще влітку 2007 року. Випущені на турецькому філії Ford з використанням агрегатів провідних світових виробників, ці машини вже знайшли свою нішу споживачів, зокрема на міжміських перевезеннях і в будівельному секторі.  Найбільший імпортер автомобілів Ford Cargo в Україні - мережа супермаркетів вантажної та будівельної техніки «АВТЕК». Тут можна вибрати машину на будь-який смак: промтоварні фургони, вантажівки з бортовою платформою і краном-маніпулятором, магістральні тягачі підвищеної потужності, самоскиди, бетонозмішувачі. Всі ці автомобілі не тільки продаються, але і забезпечуються фірмовим сервісним обслуговуванням у філіях «АВТЕК» по всій Україні.

    Зовні і всередині
 Зустрілися ми з двома самоскидами, як зі старими знайомими. Два роки тому (див. «КА» № 5'2007) на редакційних випробуваннях у нас побував тривісний (6х2), з підйомною задньою віссю Ford Cargo 2530. Ця машина була укомплектована містким промтоварним фургоном і високої двоспальним кабіною.

     Тепер же належало перевірити в справі будівельні самоскиди - дві моделі 3530. Вже з індексів стало зрозуміло, що вантажівки мають однакову повну масу 35 т і оснащуються 300-сильним двигуном. Більше того, обидві машини оснащені 16-кубовими кузовами рівної вантажопідйомності - 22 т. А от різниця полягала в наступному. Яскраво-жовтий автомобіль був оснащений платформою самосвальной напівкруглого типу, т. зв. Half Pipe, який відмінно підходить для перевезення вологих грунтів: до округленим боковинам такий вантаж менше пристає. Другий, білосніжний вантажівка укомплектований кузовом коробчатого типу, т. зв. Square Type. Даний тип платформи призначений, перш за все, для сипучих вантажів. Обидва кузова виготовлені одним виробником - турецькою компанією Arslan.

     Що стосується кабін, то на представлених машинах вони теж були різні: на білій - коротка, денна, а на жовтій - подовжена, зі спальним місцем. На відміну від раніше тестованого Сargo кабіни на цей раз були не з високим, а зі стандартною дахом. Більше того, вони і сиділи якось нижче. Виявляється, до «низьких» кабінам йдуть і «низькі» бампери - на них кругляччя фар-лінз розташовані вже не в три, а тільки на два поверхи.

   Процес посадки-висадки полегшують поручні - під праву і ліву руку. Порадували зручні підніжки, особливо низько розташована перша сходинка, яку, щоб не поламати на нерівностях дороги, зробили рухомий, на шарнірах.

     Всередині все знайомо. Величезний щиток приладів з яскраво-червоним дисплеєм борт-компьютера, водійське крісло на пневматичній, з безліччю регулювань, зокрема, поперекового підпору, невисокий моторний тунель зі забезпеченим кришкою відсіком під документи і дріб'язок.

    На ходу
 Випробувати будівельні самоскиди на ходу було вирішено, звичайно ж, з вантажем. Гусеничний екскаватор швидко накидав у кузова десь по 20 т піску. Останній потрібно було доставити на будмайданчик, розташовану на іншому кінці Києва. Сказано - зроблено.

     Встановлений на обох машинах 300-сильний турбодизель Ecotorq стандарту Євро 3, з безпосереднім уприскуванням Common Rail здивував своєю еластичністю в роботі. Підхоплення спостерігався в широкому діапазоні оборотів - від 1000 до 2500 в хвилин. У парі з двигуном встановлена 16-ступенева коробка передач ZF. Так ось, з повним кузовом піску ми рушали на другій передачі, причому ... з «прапорцем» дільника у верхньому положенні. І надалі, рухаючись по місту, ми практично не користувалися дільником. Вантажівка спокійно витягував на верхніх половинках передач. На спідометрі 40 км/год, а машина йде по асфальту на 7-й (у вищому діапазоні - 14-й), а на міст заїжджає на 5-й (вважай 10-й).

   На раніше тестованому Сargo у нас викликала нарікання нечіткість включення передач, зокрема при переході з нижнього ряду (1-4 передачі) на вищий (5-8) - доводилося прямо вибивати важіль вправо або вліво. Тепер же на самоскидах коробку просто не впізнати: важіль ходить як по маслу.

     Заслуговує усіляких похвал і рульове управління двох машин. Гідропідсилювач відмінно справляється зі своїм завданням, не роблячи при цьому бублик занадто легкою і ватяною. Навіть у околонулевой зоні кермо має відмінну зворотний зв'язок. Він хороший і при маневруванні: від упору до упору - чотири з гаком обороту. До речі, при парковці особливо виручають великі двосекційні дзеркала з обох сторін, а також додаткові віконця внизу дверей, що усувають «мертві зони» навколо коліс.

   На ходу мотор майже не чутний, навіть на максимальних обертах він не заважає розмові. А ось підвіска виявилася жестковатой. Особливо це відчувається на ненавантаженої машині. Кабіну на наших ковбанях неабияк трусить, причому особливо діставалося напарникові, крісло якого не оснащено пневмопідвіскою.

     Заслуговують похвали потужні барабанні гальма. Вони з легкістю осаджують навантажену машину на спусках. Педаль гальма хоч і сутужно, зате короткоходная, що дозволяє сповільнюватися швидко і ефективно.

   Приїхавши на місце призначення, ми почали вивантажувати пісок. Напівкруглий кузов піднявся без проблем - за якихось 40 секунд. А от з коробчатої платформою виявилося не все так просто. Справа в тому, що задній борт може відкриватися не тільки вгору як зазвичай, але ще і вбік - зліва направо. Останнє особливо зручно при перевезенні довгомірних вантажів (дощок, труб і т.д.), що виходять за габарит кузова. Ось тільки при розблокуванні бічних петель, щоб не дати борту відкрити убік, у нас виникли проблеми: новенькі масивні пальці ніяк не хотіли виходити з ще не розроблених вушок. Все б було добре, якби в комплект запасного інструменту на заводі поклали молоток. Тим не менше ми впоралися із завданням, попросивши його у сусідів по будівельній ділянці.

     На закінчення хочеться сказати, що самоскиди Ford Cargo залишили приємне враження. Потужні і вельми економічні машини (середня витрата палива в місті склав 36-38 л на 100 км) коштують своїх грошей.

    Юрій Гоголів
 Редакція дякує компанії «АВТЕК» за наданий на тест автомобіль


    Підсумки:
 + Потужний, еластичний двигун
 + Зручна в роботі коробка передач
 + Відмінна оглядовість
 + Хватці гальма

   - Жорсткувата підвіска
 - Незручна конструкція розблокування заднього борту в коробчатому кузові


    Ford Cargo 3530D

   Тип cамосвал
 Колісна формула 6х4
 Кліренс, мм 220
 Д/Ш/В, мм 7625/2489/2975
 Колісна база, мм 3800 +1340
 Вантажопідйомність, кг 22000
 Повна маса, кг 35000
 Корисний об'єм кузова, м куб. 16
 Радіус розвороту, м 9,0
 Обсяг бака, л 315
  Двигун
 Тип/марка турбодіз., Ford Ecotorq (Євро 3)
 Робочий об'єм, см куб. 7330
 Роз. і кількість цил. R6/4
 Потужність, л. с./об/хв 300/2400
 Макс. кр. момент, Нм/об/хв 1100/1440-1800
  Трансмісія
 КП, тип/марка 16-ст. хутро., ZF16S109
  Ходова частина
 Підвіска передніх/задн. завис. рессорн./завис. ресора.
 Гальма передніх/задн. бараб./Бараба.
 Шини 315/80 R 22.5
  Експлуатаційні показники
 Макс. швидкість, км/ч 95
 Cредний витрата, л/100 км 36
 Періодичність ТО, км 10 тис.
 Вартість ТО, грн. 2900
 Гарантія 2 роки або 200 тис. км
 Ціна тестованих автомобілів, грн від 610 000


    * тест-драйв опублікований в журналі "Комерційні автомобілі" (№ 5, 2009). Розміщений на порталі з дозволу редакції журналу.


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв сільгосп самоскида Ford Cargo: Пшеничний король
  • Тепер вантажівки FORD возять і зерно
  • Антикризові знижки на FORD CARGO. Економія близько 300 тис. грн. (!)
  • В Україні з&
  • Зброя для аграріїв: тест-драйв сельхозсамосвалов КАМАЗ
  • FORD Cargo в АВТЕК став доступнішим без гри на курсових різницях
  • У модельному ряду FORD Cargo з&
  • В Україні почалися продажі нового тягача Ford Cargo Євро-5
  • До кінця року діє акція з лізингу вантажних автомобілів Ford Cargo - «В ДЕС ...
  • У ряді великовантажної будівельної техніки з&
  • Будівельна техніка Ford пропонується в лізинг від $ 99/день
  • На TIR 2008 АВТЕК представила свою техніку на декількох масштабних експозиц ...
  • Новорічна пропозиція від АВТЕК! Купи бортовий автомобіль, а кран-маніпулято ...
  • Найдешевший вантажівка FAW СА 1011 Cargo став ще доступніше
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.