Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Mitsubishi Lancer X Sportback - квиток у початковий спорт-клас

Як же не пощастило хетчбеку Mitsubishi Lancer X Sportback - він не вчасно «народився». З'явися він на рік раніше, точно потрапив би розряд дефіциту. Благо всі передумови стати бестселером у нього є, і практичний кузов, і новий мотор і «свіжий» стайлінг. Але криза найсильніше пройшовся по сегменту молодих енергійних людей, що віддають перевагу купувати авто в кредит і віддають перевагу спортивному стилю. Покликаний ще більше підняти продажі сімейства Lancer, Sportback виявився недопонятом. А даремно. Автомобіль, адже вийшов непоганий.    Mitsubishi Lancer X - це «антикризова» надія Mitsubishi Motors, тільки криза тоді був не глобальний, а виробничий. На початку 2000-х Mitsubishi була на межі банкрутства і лише ряд рішучих і ефективних дій дозволив компанії вистояти. У той період і створювався десятий Lancer, на хвилі попиту на лаконічні авто з амбіціями. Вже тоді було зрозуміло, що покупець в даному сегменті вже вибагливий і крім седана обов'язково захоче і версію хетчбек.
     Та й Subaru, на догоду світовим тенденціям, створює Impreza у версії хетчбек. Mitsubishi тоді також оголосила про підготовку серійного п'ятидверного хетчбека Lancer Sportback, концептуальна версія якого була показана в 2005 році на автосалоні у Франкфурті.


       Японці запустили «машину» підготовки виробництва Lancer X в кузові седан, і планували оцінити першу реакцію ринку і поставити виробництво хетчбека. Планувалися і «проміжні» версії Ralliart, спрямовані на «вербування» клієнтури в ідеологію «EVO».

   Апофеозом сімейства повинен стати, звичайно, Lancer EVO X - як культовий автомобіль, частку якого повинен нести кожен власник Lancer X, але у своїй ієрархії.

       Перепозиціювання Lancer і хитання п'єдесталу під Impreza пройшло досить успішно і все було б саме так, як задумали в Mitsubishi якби не криза. Він став тривожним дзвінком для молодої енергійної клієнтури, яка в один день стала спокійніше дивитися на життя. Наскільки довго триватиме це спокій? - Поки говорити складно, але першим, хто запропонує «квиток в початковий спорт» - стане Lancer X Sportback.

    Краса по-японськи
     Філософію дизайну Lancer X ми вже неодноразово обговорювали. Підкреслимо, що архітектура Sportback не тільки не зіпсувала чарівності холодним самурайським стилем, але і привнесла в нього нове прочитання. Sportback дійсно ефектно виглядає. 5-дверний кузов непогано збалансований завдяки збереженої довжині седана Lancer десятого покоління (довжина навіть збільшилася на 15 мм в порівнянні з седаном), передок і корми хетча врівноважують один одного.

     Довжина заднього звису дала можливість дизайнерам пограти з малюнком ліній і формою ліхтарів. Машина, на відміну від деяких Хетч, візуально стала спортивнее, більше, багатше.

   Спортивний настрій підкреслює спойлер на задніх дверях. Вдало доповнює образ і комплект спортивного обважування, який кілька з'їдає кліренс, але дуже гармонує із зовнішністю авто.

    Інтер'єр
     Сідаємо всередину. У салоні все знайоме - це старий добрий десятий Lancer. Тут, загалом, і додати нічого - все добре знайоме. Версія INTENCE - це сидіння зі збільшеною бічною підтримкою, панелі обробки з сріблястими вставками, клімат-контроль, 3-спиці рульове колесо, обтягнуте шкірою і має кнопки управління аудіосистемою, сама «музика» з АМ/FM-радіо, MP 3 та CD- програвачем на шість дисків.

       Все лаконічно, просто, але також працює на імідж Lancer. А ввечері червоне підсвічування починає обгортати і провокувати на спортивний стиль їзди. Підрульові перемикачі передач, як на спорткарах, немов самі лягають під пальці і алгоритм роботи варіатора раз у раз змушує ними користуватися. Та цей Lancer Sportback, ніби комп'ютерний симулятор, сам провокує драйв!

       З оглядовістю також питань не виникає. Дзеркала зручні і інформативні. За рахунок кузова хетчбек задня частина автомобіля добре проглядається в дзеркала, а при парковці габарити цілком передбачувані.



    Багажник
     Головне архітектурне відміну від Lancer X в кузові седан - це багажник. Доступ до нього відкриває широкі двері, завдяки чому вдасться протиснути вантаж розміром 1110х960 мм. Але полік досить високий, а кут заднього скла - пологий. Під Поліком багажника розташувалося «потаємне» відділення для розміщення різних дрібниць, а під ним «докатка». Багажник зовні здається більше, ніж усередині. Хоча не думаю, що цю машину будуть брати для регулярних перевезень побутових електроплит - це ж не універсал.
     А інше, будь то вміст пари візків з супермаркету або декількох сумок спортивного спорядження, увійде обов'язково. А потрібно побільше помістити - тягнемо ручку, і спинки сидінь (співвідношення 60:40) легко складаються.


       Відзначимо, що кришка багажника при відкритті розташована досить високо і, якщо б не вдало передбачена ручка, закрити багажник дівчатам або невисоким водіям стало б нетривіальним завданням.



    Мотор
     На відміну від седана Lancer X, який представлений з двома бензиновими двигунами об'ємом 1,5 і 2,0 л, на український ринок Sportback поставляється з новим бензиновим мотором 1,8 л (143 к.с.) і механічною трансмісією або безступінчатим варіатором CVT INVECS III з ручним 6-ступінчастим режимом перемикання.

       Новий мотор, навіть не дивлячись на менший робочий об'єм, в порівнянні з 2-літровим, не розчарує. У житті різниця в 7 коней і 20 ньютонів крутного моменту суб'єктивно практично не відчутна. Двигун непогано тягне, при цьому буде радувати меншою витратою. Але спортивного характеру від нього чекати не варто.

    Поїхали
     На ходу Sportback тільки радує - він відрізняється якоїсь упевненістю в звичках, дуже «щільний», виразний, відмінно справляється з ямами й вибоїнами і здатний викликати дещицю адреналіну в повороті.

   Mitsubishi Lancer Sportback цілком може стати «першим квитком» у світ автомобілів, що дозволяють відчути смак драйву. На ньому можна відпрацьовувати ази «правильної» їзди, але в безпечному місці.

       Варіатор працює цілком зрозуміло, але нуднуватим через зависання на одній «ноті». Розгін до сотні займає 11,7 з (у механіки трохи більше 10 с). Спочатку можна навіть трохи розчаруватися в спортивних звичках. Особливо це відчувається при спробі «кік-дауна» - мотор починає гарчати, а очікуваного розгону не відбувається (. Тому конструктори вирішили урізноманітнити управління такими зручними підрульовими перемикачами. З ними їхати і веселіше і швидше. І саме з ними починаєш відчувати себе драйвером. Один -два натискання на подрулевой пелюстка «мінус» і можна розігнати обороти в «драйверськую» зону.

   Кермо не порожній, він зажадає докладати цілком помітні зусилля, але машина відповість абсолютно адекватним маневром. За великим рахунком підвіска не заслуговує ніяких нарікань. Але і спортивної жорсткості в ній немає - дуже вдалий баланс.

       У крісло при розгоні вас не втисне, і на педаль гальма автомобіль відреагує саме так, як дозволяє припускати ваш водійський досвід. Не хочеться перехвалювати, але це так: машина в повному порядку. Хочеться більше динаміки, але і це можливо. Тим, кому звичайний Lancer Sportback здасться «прісним», в салонах Mitsubishi запропонують «громадянську» версію Lancer Ralliart з 241-сильним турбомотором. Крім того, замість «монотонного» варіатора тут вже буде 6-ступінчаста секвентальная КПП TC SST з двома зчепленнями.    І на останок, він порадує ще і системою постійного повного приводу AWC з активним міжосьовим диференціалом.

    Комплектації і ціни
 Для Mitsubishi Lancer X Sportback їх передбачено дві. Двигун для них - загальний - 1,8 л, КПП - дві на вибір - механіка і безступінчатий варіатор з 6-ма сходинками. Перша комплектація - INVITE + - це 16-дюймові легкосплавні диски, круїз-контроль, ABS + EBD + BAS, електрорегульовані дзеркала з підігрівом, протитуманні фари, клімат-контроль, бортовий комп'ютер, аудіосистема з CD і MP 3 + 4 динаміка з керуванням на кермі , підігрів передніх сидінь, центральний замок з іммобілайзером. Ціна на механіку становить 20 850 у.о. (Оплата - за курсом НБУ на момент виставлення рахунку).

     У комплектації INTENSE - додадуться датчик дощу і світла, передні аеродинамічні накладки, спортивний задній спойлер, системи стабілізації курсової стійкості і контролю гальмівного зусилля (MASC + MATC), CD чейнджер на 6 дисків + 6 динаміків. Автомобіль в такій комплектації обійдеться в 22850 у.о.
 За версію з варіатором в обох комплектаціях доведеться доплатити 1,5 тисячі доларів.



     Дякуємо компанії «Торговий дім« НІКО »за наданий на тест автомобіль.
 

Технічні характеристики та ціни на Mitsubishi Lancer X


Статьи похожей тематики:

  • Mitsubishi привезе до Парижа три нові версії Lancer
  • Mitsubishi готує 5-дверний хетчбек Lancer X
  • В Україні стартують продажі хетчбека Mitsubishi Lancer X Sportback
  • Mitsubishi Lancer X Sportback пропонує ще більше стилю
  • Mitsubishi Lancer X отримає 240-сильну версію
  • Mitsubishi Lancer X Sportback отримав п&
  • Покупці Mitsubishi Lancer X Sportback отримують компенсацію більше $ 4 000 ...
  • Новинки Mitsubishi Motors на автосалоні в Парижі
  • Mitsubishi заповнить нішу між Colt і Lancer новою моделлю
  • Mitsubishi Lancer X 2.0 в максимальній комплектації став доступний всього з ...
  • В Україні стартував продаж Mitsubishi Lancer Ralliart
  • Новий Mitsubishi Lancer - перші офіційні фото
  • Яким буде хетчбек Mitsubishi Lancer. Фото
  • Mitsubishi буде випускати два турбірованних Lancer
  • Mitsubishi показала Lancer Evolution X



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.