Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Mazda3: Автомобіль, який вміє посміхатися

Mazda3 вже настільки встигла полюбитися українцям, що здавалося ідилія її популярності могла б продовжуватися ще довго. Але автомобільний світ не стоїть на місці і конкуренти вже пропонують новітні покоління авто в С-класі. При всіх своїх плюсах «Матрьошка» стала старіти.  Благо в арсеналі Mazda вже з'явився ще більш цікавий варіант - зустрічайте нова Mazda3. Ось її ми і відправилися тестувати на узбережжі Атлантичного океану.
 Нова «Матрьошка» стала зовсім іншою: технологічною, прогресивної і головне - життєрадісною. Навіть не дивлячись на кризу, вона «посміхається». Досить поганих новин, тепер Mazda3 буде завжди радувати власника, оскільки «посмішка» стала новою сімейною рисою Mazda.  Чи здогадувалися японці, що після суворих і агресивних авто, в світі буде дефіцит позитивних емоцій, яка ідея зробити авто «усміхненим» прорахована у фокус-групах потенційних клієнтів, але дизайнери Mazda, безумовно, вгадали. У пору пессіместіческіх новин і спадів ринків, вигляд нової Mazda3 сприймається настільки позитивно і від нього віє такою енергетикою, що тільки за це вже можна купити Mazda3.

 Відзначимо, що «живцем» Mazda3 виглядає ще веселіше, ніж на фото. Їй явно йдуть яскраві живі кольори.







  Варіанти

 Нова Mazda3 пропонується у двох кузовах: седан і хетчбек, притому обидва виглядають дуже гармонійно і самостійно. У розділ кута при створенні образу нової «троячки» ставилася аеродинаміка і динамізм. Завдяки новому дизайну вдалося знизити коефіцієнт аеродинамічного опору з 0,32 до 0,28. А та сама «посмішка»-воздухозаборник насправді ідеально направляє повітряний потік до радіатора та двигуну. Внизу з'явилися ще спеціальні щитки, які прикривають агрегати і правильно організують потоки вже під автомобілем.

 Аеродинаміці підпорядкували і чітко промальовані передні арки, які як би витікають з «вікон» для протитуманних фар.







 Не дивлячись на те, що дизайн кузова абсолютно новий, творцям вдалося не втратити «нитка» приемственности. У вигляді хетчбека безпомилково вгадуються пропорції колишньої «троячки», а седан віддалено нагадує зменшену копію Mazda6.




  Інтер'єр

 Самий головний козир «Матрьошка» таїться всередині. У Mazda не приховують, що робили ставку на інтер'єр. Усередині покупців порадують якісними матеріалами (пластик став м'яким), дуже оригінальним дизайном торпедо, РК-монітором, розташованим по центру панелі.




 Досить непогано опрацьований і блок приладів у колодязях. А як це все оформлено! Ніби знаходишся не в звичайному авто, а в спорткарі! Сидіти, дивитися, чіпати важелі і кнопочки - одне задоволення. Щоправда, спочатку від достатку регулювань злегка губишся.

 Усередині Mazda3 стала візуально просторіше. Архітектуру сидінь поміняли: на 20 міліметрів виросла в довжину подушка передніх сидінь, а важіль "механіки" підняли на 60 міліметрів вгору, щоб навіть низькорослим водіям не довелося до нього тягнутися.

 Відрегулювати під себе кермо і дзеркала не склало труднощів.

 Управління навігацією виведено на кермо, так що «гратися» можна навіть в русі.

 Вже в ході тесту з'ясовуємо, що нова Mazda3 порадує системою контролю за «сліпими» зонами. Варто було нам зважитися на перестроювання на автобані, як у дзеркалі заднього виду закліпала лампочка - знак тривоги, що автомобіль може знаходиться поза полем зору. І дійсно, в наступну мить зліва здався Smart. Дуже зручна і корисна штука.

 Запускаємо мотор і з задоволенням відзначаємо, що всередині стало тихіше, ніж у попередній Mazda3. Слухові відчуття нас не обдурили, оскільки офіційні дані свідчать: рівень шуму знижено на 6-11%. Досягали таких показників додатковими шумоїзоляционнимі матами, кращою аеродинамікою, більш ефективними ущільнювачами скла та дверей. Та й шини тепер у Mazda3 фірми Toyo. До 120 км год Mazda3 йде взагалі без побічних звуків, а до 150 км год починають звучати дзеркала, але й то не дуже нав'язливо. Але на ізоляцію колісних арок бюджету не вистачило і деколи чути як стукають камінчики з-під коліс.

 На задніх місцях місця більше не стало. Якщо спереду привільно і просторо, то ззаду - як було. За показниками Mazda3 хетчбек тепер довше на 45 міліметрів (4460 міліметрів), а седан - на 90 міліметрів. Але колісна база не змінилася, тому архітектура салону принципово та ж. Зростання габаритів відбувся за рахунок більш «пухкого» кузова і бамперів.

 Немає принципових змін і в багажному відсіку. Підносити полік і бачимо - докатку.








  Мотори

 Сама консервативна частина нової Mazda3 - це двигуни. Нам відразу сказали, що в Україні будуть поставлятися тільки бензинові силові агрегати 1,6 і 2,0 л. Європейці отримають ще 2,2-літровий турбодизель з моментів в 360 Нм і 400 Нм. Нам же розраховувати на нові мотори поки не доводиться. Зате, 2-літрова Mazda3 отримає новий 5-ступінчастий «автомат». З 1,6-літровим двигунам будуть пропонувати поки колишню автоматичну КПП.

 Не дивлячись на те, що двигуни допрацьовували і підтягували до норм Євро-5, показники залишилися на колишньому рівні: 1,6 л видає 105 к.с., а 2,0 л - 150 к.с. На догоду екології «Пошуку» «придушили» і за відчуттями евроверсія Mazda3 1,6 володіє динамікою VW Golf зі старим мотором 1,4 л. На самому ділі проводити такі порівняння доведеться тільки європейцям, так як до нас поставлятимуть версії, адаптовані під Євро-4.

  На ходу

 У русі Mazda3 стала трохи комфортніше. Завдяки збільшеній жорсткості кузова, якої сильно пишаються інженери, вона стала більш зібраною. Підвіска чудово відпрацьовує дрібні нерівності, а повороти «Матрьошка» проходить з повною впевненістю. У межі починає контрольовано ковзати передком і плавно зривається в замет, і тут же коригується. Ні, це не «гарячий хетчбек» (їм напевно стане нова Mazda3 MPS), але як для сімейного авто - дуже непогано.

 Інженери попрацювали і над зусиллям на кермі, але повної гармонії досягти все ж не змогли. Кермо стало зрозуміліше, на нього менше передаються дорожні нерівності, що споживачі явно відзначать, як позитивний момент. Однак при швидкій рулежке підсилювач «здається».



Вердикт

 Непогана керованість, приємна підвіска, відмінний і зручний інтер'єр - ось відмінні риси нової Mazda3. Скажемо прямо, що на гірських дорогах євро-версія двигуна 1,6 нічим не блищала, а от 2-літрова Mazda3 з «автоматом» відверто порадувала. Дуже розторопна КПП швидко підключає потрібну передачу, швидко реагує на "кік-даун», та й потенціал мотора дозволяє спокійно почувати себе в будь-яких ситуаціях.

 Mazda3 володіє всіма задатками лідера. Комплектації можуть позаздрити не те що конкуренти з С-класу, а і авто з Premium. Вона непогано їде, чудово виглядає, не галаслива, комфортна, прогресивна і технологічна, а найголовніше - кожен день «посміхається».

 У Mazda Motor роблять велику ставку на нову «Матрьошка», в тому числі і в Європі. При її створенні в розділ кута ставилися переваги європейців, тому серед пріоритетів виділили 3 напрямки: експресивний дизайн, витончену керованість, безпека та екологію. З усіма завданнями в Mazda впоралися на «відмінно». Але тепер слово за покупцем.

 Ключовим ринком для Mazda3 в Європі стала ... Росія. З 472 тис. автомобілів колишнього покоління більше 100 тис. вже їздить по просторах РФ. Тому в новій Mazda3 врахували і специфіку доріг сусідній з нами країни.

 Особисто нам зміщення «витонченої керованості» в бік трохи більшого комфорту дуже імпонує. Але якою буде ціна новинки? Поки на цьому питання в офісі українського дистриб'ютора Mazda - компанії «АВТО Інтернешнл», не змогли відповісти. Нова Mazda3 з'явиться у нас швидше в першій половині осені. Очевидно і те, що нове покоління буде дорожче, тому що не дивлячись на колишні мотори і габарити - це більш прогресивна і оснащена машина.

В Україні ситуація ускладнюється ще й нестабільним законодавством, а розміщувати замовлення необхідно вже зараз. Впевнені, що українцям Mazda3 прийдеться до душі, хоча б тому, що у нас люблять стильні і прогресивні авто, до того ж Mazda3 постійно «посміхається».






 У нової Mazda3 буде 11 (1) комплектацій. Вже в базовій версії Mazda3 порадує системами ABS, протівобуксовочной системою TCS, системою стійкості DSC, борткомпьютером російською мовою, кондиціонером і електропакетом. У проміжних виконаннях з'явиться система контролю за «сліпими зонами», дзеркалами, що складаються, дистанційним управлінням склопідйомниками, електропідігрівом переднього скла, датчиком світла і дощу, омивача фар, заднім парктроником, більш просунутою магнітолою і т.п.

   У топ-комплектаціях Mazda3 2,0 буде з ксеноновими фарами з адаптивним світлом, задніми світлодіодними ліхтарями, комплектом спойлерів, а в салоні з'явиться оптітронниє прилади та управління КПП за допомогою підрульових пелюсток. Залишилося дочекатися ціну.

 Деталі. AUTO-Consulting
 Київ-Лісабон-Кашкай-Київ

 Фото AUTO-Consulting і Mazda Motor


Технічні характеристики New Mazda3

       

Mazda3

   

1,6

     

2,0

     

Тип приводу

   

Передній

   

Передній

     

Двигун

   

Бензиновий рядний

   

Бензиновий рядний

     

Число циліндрів

   

4

   

4

     

Робочий об'єм, см3

   

1598

   

1999

     

Число клапанів

   

16

   

16

     

Ступінь стиснення

   

10,0

   

10,0

     

Максимальна потужність, к.с./при частоті обертання, об/хв

   

105/6000

   

150/6500

     

Максимальний крутний момент, Н.м/при частоті обертання, об/хв

   

145/4000

   

187/4000

     

Максимальна швидкість, км/год

   

188

   

210

     

Час розгону 0 - 100 км/год, с

   

12,2

   

10,6

     

Витрата палива, л/100 км:

             

міський цикл

   

8,3

   

10,7

     

заміський цикл

   

5,2

   

5,9

     

змішаний цикл

   

6,3

   

7,7

     

Ємність паливного бака, л

   

55

   

55

     

Кузов

   

5-дверний хетчбек

   

4-дверний седан

     

Габарити: довжина/ширина/висота, мм

   

4460/1755/1470

   

4580/1755/1470

     

Колісна база, мм

   

2600

   

2640

     

Ємність багажника, л

   

430

   

340

     

Споряджена маса, кг

   

1245

   

1335

 

Детальніше про нову Mazda3


Статьи похожей тематики:

  • Mazda дала зрозуміти скільки коштуватиме нова Mazda3
  • Нову Mazda 3 представлять в листопаді на авто-шоу в Лос-Анджелесі
  • Нова Mazda3 - 8 коліс на всі 4 сезони
  • В Україні незабаром почнуться продажі Mazda3
  • Стали відомі ціни на нову Mazda3 в Україну
  • На Mazda3 встановили новорічні ціни - від 166400 грн.
  • Mazda3 MPS з&
  • В Україні стартував продаж Mazda3 MPS
  • Mazda планує продати в 2004 році 250.000 Mazda3
  • Якою буде нова Mazda3
  • Нова Mazda3 з&
  • Mazda готує ще одну версію Mazda3
  • Дволітрові Mazda доступні за комфортної ціною
  • Mazda3 MPS "зарядили" до 281 к.с.
  • У перший місяць продажу нової Mazda3 в 4 рази перевершили очікування



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.