05-01-2011 | Тест-драйвы

Чи впливає стиль водіння в пробці на витрата палива

Про те, що стиль водіння надає великий результат на витрата палива - знає кожен. Але чи має він значення в "пробках", або вірніше в тих "проміжках", коли вдається позбутися від "пут" сусідів по потоку. Кожен день москвичі стоять у пробках. Після довгих заторів, виїхавши на вільну ділянку, водій з силою тисне на педаль газу. У підсумку - обороти плавають, витрата палива збільшується.    Чи набагато економічніше по грошах виявиться так звана "плавна" їзда по мегаполісу, вирішили дізнатися експерти Drive.ru.    В експерименті брало участь три машини: Ford Focus з мотором 1,8 літра потужністю 125 к.с., Peugeot 207 RС з 175-сильним турбомотором 1,6 літра, і Mazda 3 MPS з наддувним двигуном 2,3 літра потужністю 260 л . с. Всі двигуни - бензинові, коробки передач - механічні.

   Одну робочий тиждень водії мали від'їздити так, як звикли, а наступну - в економічному режимі. Перед тестом вони обнулили витрата палива і кілометраж в бортовому комп'ютері своїх машин.

     Результати:

     За тиждень "плавного водіння" при пробігу в 159 км і середній швидкості 32 км/год витрата палива у Peugeot склав 9,7 літра на 100 км проти звичайних 11,2 літра. У рік завдяки такій їзді вдасться вигадати лише близько 3 000 рублів, зате до роботи доведеться добиратися трохи довше.

     Витрата палива у Mazda при пробігу в 144 км і середній швидкості 22 км/год - 11,9 літра на 100 км. Коли водій їде "неекономічно", на машина споживає 14,5 літра. Економія - 4 300 рублів на рік.

     Focus в звичному міському ритмі витрачає 11,9 літра. Здивувало, що в економічному режимі апетит машини тільки розгорівся - 12,4 літра. Винна в тому не техніка компанії Ford і не водій, а ситуація в місті - мабуть, по місту іномарці довелося буквально тягнутися.

     Як би ви не їхали, як би не намагалися грамотно перемикатися і тримати стрілку тахометра на дні, стихійно виникають пробки розставлять все по своїх місцях. Тому сенсу в економічному режимі їзди по буднях в місті просто немає, підсумовують експерти.

     Також вході експерименту був зіставлений реальний середня витрата палива в міському циклі з показниками, про які заявляють автовиробники. У Mazda говорять, що в мегаполісі MPS витрачає 13,5 літра. На ділі експерту вдавалося утримувати споживання палива на рівні 11,9 літра.  

   У Peugeot заявляють, що їх хетчбек споживає 9,9 літра за 100 км, але учасникові тесту вдалося опустити показник до 9,7 літра. З Ford Focus все з точністю до навпаки: заявили 9,5 літра, а менше 11,9 ще не було зафіксовано.


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: Alfa Romeo 159 TI - Кохання з першого погляду
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra
  • Тест-драйв Toyota Prius: Гібрид в українських реаліях
  • Список місць, де встановлені камери ДАІ
  • MINI готує до випуску вдосконалені моделі
  • Тест-драйв Mitsubishi ASX: Міський кросовер
  • Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається.
  • Прем&
  • Уроки економічної їзди. Як заощадити паливо при звичайній їзді
  • Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам
  • Тест-драйв: Як їде Toyota Corolla 1,33?
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Діагностика бортового комп&




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.