Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспективою

Вантажівки Ford Cargo, продажі яких почалися в середині 2007 р., вже встигли зайняти гідне місце на дорогах України. Однак з червня 2008 р. мережа супермаркетів вантажної та будівельної техніки АВТЕК пропонує покупцям ще одну модель - тягач Ford 1835Т. Від попередньої моделі 1830T його відрізняє посилена рама, форсований двигун і трохи змінена кабіна.  Два провідних українських автомобільних видання, що публікують новини ринку вантажної техніки для перевезень: журнал «Дальнобой» (№ 8, 2008) та міжнародна ділова автомобільна газета «Автопрофі» (№ 28/2008) провели перші випробування нового сідельного тягача FORD Cargo 1835T з більш потужним двигуном 350 к.с. З дозволу редакцій прес-служба АВТЕК публікує витяги зі статей - Олександра Левчука («Дальнобой») і Федора Киричука («Автопрофі»).

    А. Левчук : «Тепер покупець має можливість підібрати з лінійки вантажівок Ford тягач, краще всього відповідний для конкретних умов перевезень. Почнемо з того, що нова рама дозволила знизити висоту сідла до 1050-1150 мм. При цьому колеса залишилися колишнього розміру 295/80 R22, 5. Двигун збільшеного до 9 л об'єму має 350 к.с. і краще підходить для 40-тонного автопоїзда. І виглядає вантажівка дещо по-іншому: як справжній далекобійний тягач, хоча кабіна залишилася колишньою ... »

      Ф. Киричук : «Якщо модель з 7-літровим 300-сильним двигуном спочатку позиціонувалася як тягач для регіональних перевезень, то дебютантові, оснащеному більш потужним 9-літровим мотором, по плечу рішення більш серйозних завдань. Після того, як вантажівка оснастили більш досконалої силовий лінією, виробник з повним на те підставою класифікував Ford Cargo 1835T HRSC як автомобіль, придатний не тільки для регіональних, а й для міжнародних перевезень ... »

    Зовні і всередині

      А. Левчук : «Із зовнішніх змін в першу чергу кидаються в очі більш масивний бампер і великі прилади світлотехніки. Солідні бампер і фари добре гармонують із збільшеною гратами радіатора. Тим більше двигун додав 50 скакунів і вимагає ефективної системи охолодження.
 Кабіна тепер розташована вище, про що свідчать три замість двох сходинки підйомного трапа ...

   Із зовнішніх змін слід відзначити також наявність верхнього і бічних спойлерів в стандартній комплектації. У поєднанні з високою кабіною вони добре захищають фуру від завихрень повітряних потоків, що впливає не тільки на економічність автопоїзда, а й на комфорт в салоні, істотно знижуючи аеродинамічні шуми ...

   Сама кабіна змін практично не зазнала. Як і личить флагману марки, тут застосовуються кращі матеріали обробки, а висота і внутрішній обсяг кабіни - максимальні ...

     ... Повертаючись до внутрішнього простору, ще раз хочеться згадати про високий тунелі двигуна. Якщо його на цій моделі помітно знизити, вся кабіна буде виглядати зовсім по-іншому. Дуже сподобалися сидіння ... Кермо легко регулюється по нахилу і вильоту. Дзеркала з відмінним оглядом мають підігрів і електрорегулювання. Дзеркало перед машиною полегшує маневрування в обмежених умовах. »

    Ф. Киричук : «Про внутрішнє обсязі можу сказати тільки одне: при глибині кабіни трохи перевищує 200 см відстань від підлоги перед кріслами до стелі становить майже 195 см (як у доброго« європейця »), а простір навколо сидінь дозволяє стояти між ними і вхідними дверима (як у «азіатів» другої половини минулого століття). Якби не високий моторний тунель-це був би один із найзатишніших середньорозмірних салонів з числа тих, що застосовуються у вантажівках для регіональних перевезень. Але кабіну перепроектувати таким чином, що вона трохи підросла вгору від підлоги, і тунель залишився на колишній висоті.

     Але це був не повний перелік переваг Ford Cargo 1835T HRSC. Його комплектація може бути значно розширена за рахунок ксенонових фар, цифрового тахоспідографа Siemens VDO EU-типу, кондиціонера або клімат-контролю, пневмоподвешенного сидіння пасажира, коробки відбору потужності ZF NH1/C РТО (КОМ) з панеллю управління в кабіні і додаткового (арктичного) пакету для сверххолодного клімату, що включає 15 позицій по Спецкомплектация. Також автомобіль може бути оснащений системою ADR, що обігрівається кріслом водія, додатковими нижніми і верхніми протитуманними фарами, повітряними сигналами, електроприводом системи нахилу кабіни з пневматичною підвіскою.

   Про оснащення салону і особливості його обробки можна говорити довго. Мені сподобалася якість і підгонка пластикових деталей торпедо і господарсько-побутового модуля-пюпітра на моторному тунелі (і хоча я люблю «темні салони», сірий тон - теж симпатичний), але здивувала вставка з пофарбованого металу в приладовий щиток і центральну консоль. Втім, лицьові (фронтальні) панелі на торпедо легкознімний, чому не забаряться скористатися водії зі смаком і прагненням до індивідуальності. Ці вставки легко (протягом півгодини) можна обтягнути шкірою, обклеїти шпоном або плівкою під булат. Новий же кермо трьохспиці чорного кольору (і на вигляд і на дотик) приємний і в доробці не потребує.

     Приємне враження справило оформлення стелі та стін, але насторожило їх загальна кількість: чим більше деталей в панелі, тим в більшій кількості кріплень/пістонів вони потребують (згодом Розгойдуючись, вони можуть почати поскрипувати). Через малу глибину кабіни спати на досить широкої верхньої полиці в русі категорично заборонено, більш того, її не можна розкласти, не присунувши сидіння вперед (інакше заважають інтегровані в спинку підголівники). І хоча підійматися вгору низькорослі водії незручно (нікуди поставити ногу), зате аксесуари полки (2 ременя і сітка) мабуть, навіть занадто добре захищають сплячого на «верхотурі» від падіння.

    Пробний заїзд

    А. Левчук : «Вичавлюю зчеплення. Воно тут гідравлічне з пневмоусилитель, тому володіє невеликим ходом, крім того, легке і інформативне, як у малолітражки. Важіль перемикання передач - з тросовим керуванням і пневматичним підсилювачем. Переключення туге, але чіткість включення - на висоті. Коробка передач від ZF розділена на два ряди, плюс дільник. Включати передачі зручно, а перехід з першого ряду на другий добре відчутний, так що переплутати складно.

     На новій машині пружини куліси ще жорсткі, задню передачу довелося включати двома руками. Порожня машина легко стартує з 4 передачі. Якщо тримати стрілку тахометра в зеленій зоні між 1,5 до 2 тис. оборотів, розгін досить ефективний, тільки встигай щаблі перемикати. Причому в першому ряду передачі досить короткі, а в другому вони стають довшими з кожним перемиканням вгору. У стандартній комплектації тягача Ford Cargo встановлюється ретардер, ефективність якого вражає ... Ретардер має чотири робочих положення і нейтрал, так що гальмівне зусилля легко регулюється.

   Кермо на цьому тягачі новий, модернізований. Здалося, що він стояв на транзитах минулого покоління. Робочі гальма на порожній машині хапають миттєво, тому дозувати зусилля треба акуратно. Нашим перевізникам, що міняє свої МАЗи або КАМАЗи на нові Ford Cargo, сподобається, що на цих машинах стоять барабанні гальма. Незважаючи на це, сучасні системи безпеки ABS і ASR не забуті і прийдуть на допомогу в екстремальній ситуації. »

    Ф. Киричук : «Силова лінія - це, мабуть, найважливіша ланцюг агрегатів в будь-якому комерційному автомобілі, і від того, з чого вона зібрана, залежить не тільки враження від транспортного засобу, але і його працездатність, а також ресурс до затяжних ремонтів. Ford Cargo 1835T HRSC може похвалитися прекрасним новим серцем Ford-Ecotorq (turbocharged, Intercooler (TCI)). Хочу підкреслити, що за технічними параметрами новинка ні в чому не поступається самим просунутим моторам-однокласникам від маститих конкурентів. На КПП крутний момент передається через 430-міліметрове однодискове зчеплення з безазбестових накладками і пневмоприводом. Під стать двигуну - німецька 16-ступенева коробка передач від фірми ZF, створена для моторів потужністю 320-350 л.с. Останнім по черзі, але не за важливістю, йде задній міст з блокуванням диференціала від Arvin Meritor, - каталожний номер RS 186 (передавальне число - 3.73:1). Передня підвіска ресорна, задня - пневматична ...

     ... Ford Cargo 1835T HRSC виглядав чудово, перебуваючи на київській майданчику АВТЕК в шерензі шасі з низькими та середніми кабінами, і після зчіпки з ошатним напівпричепом Kogel, і на трасі Київ - Житомир. Новий трак, мабуть, самий обтічний далекобійний вантажівка з тих, що з'явилися в Україні за останній час. Перший погляд здавався справедливим і після посадки в кабіну: всередині вона виявилася не менш сучасною. У салон веде досить широка двері, що відкриваються під прямим кутом. За нею знаходяться два зручних поручня, що дозволяють без проблем зайняти своє місце в салоні, що я, власне, і зробив, легко підігнавши під себе крісло з поперековим упором з безліччю регулювань і рульову колонку. Вони дозволять шоферові будь-якої комплекції із зручністю розміститися за рогач бубликом практичного і немаркого кольору. Потім був проїзд по загаченій окружній дорозі і подальший 95-кілометровий марш-кидок по шосе в напрямку Житомира.

   Короткий рейс по вузьких міських вулицях і широкої заміської магістралі дозволив перевірити автопоїзд у головних робочих режимах: розгону, максимальної швидкості, рулювання і гальмування (у діапазоні - від 50 до 90 км/год). З'ясувалося, що завдяки широкій колії та низькому центру тяжіння автомобіль володіє прекрасною курсовою стійкістю, не має тенденцій до розгойдування і у меншій мірі піддається негативним наслідкам від впливу природних явищ (вітер, злива). Я думаю, що обтічні форми фронтальній площині найвищою в сімействі кабіни наділяють Ford Cargo 1835T HRSC мінімальним в класі коефіцієнтом лобового опору. Цей фактор сприятливо позначиться на паливній економічності і легкості, з якою можна буде підтримувати високу крейсерську швидкість на маршруті. Так що відчуття від керування автомобілем та враження від його можливостей виявилися вельми цікавими ...

     Новий мотор безапеляційно сподобався. До його особливостей можна віднести помірну длінноходной (діаметр циліндра/хід поршня - 112/124), тяговитость у всьому діапазоні робочих оборотів і повний з можливих комплект сепараторів. Як завжди добре впоралася з поставленими завданнями німецька паливна система Bosch CRN1, оснащена ЕБУ Bosch EDC7C1. Не знаю, як вони будуть працювати на нашому неякісному солярій і яким ресурсом володіють, але при грамотному сервісі, напевно, прослужать довго.

   Переваги нового двигуна підкреслює ефективна 16-ступінчаста німецька КПП (+ 2 передачі заднього ходу) ... Двигун Ford-Ecotorq не поступається самим просунутим моторам-однокласникам ...

   До речі, настільки ефективно працюючий ретардер зустрічається не часто; цей агрегат має два діапазони («дорожній» і «гірський») і активується досить великим важелем, розташованим праворуч від керма на торпедо. Результативність «гірського» явно розрахована на швидке уповільнення саме 40-тонного автопоїзда на частих крутих спусках. «Дорожній» ж працює більш «м'яко», і їм зручно користуватися на швидкісних рівнинних або звивистих ділянках.

    Резюме

      А. Левчук : «... Коефіцієнт ефективності та раціональності використання моделей Ford Cargo для регіональних перевезень та перевезень по країнах СНД найвищий. Міцна рама, хороша комплектація, сучасна силова лінія, розрахована не менш як на мільйон кілометрів, ретардер в базовому оснащенні, витривалі барабанні гальма, досить розгалужена сервісна мережа - це досить серйозні козирі в боротьбі за свого покупця, причому на тлі цілком прийнятної ціни. "

    Ф. Киричук : «Ford Cargo продаються в Україну більше року і вже встигли зарекомендувати себе з позитивного боку. У них комфортабельні спальні кабіни з великим набором базового і опціонного обладнання, досить довговічні шасі (якщо їх не перевантажувати), скромні економічні мотори, надійні мости і коробки. Дебютант жодним чином не випадає із загальної маси, ось тільки мотор у нього потужніший та кабіна вище, ніж у єдинокровних братів ... »

    Короткі технічні характеристики FORD 1835T:
 • Колісна формула 4х2
 • Власний вага 7,27 т
 • Повна маса автопоїзда - до 40 т
 • Двигун Ford Ecotorq (350 к.с., Euro-3, 6 циліндрів)
 • Бак 520 л
 • Максимальна швидкість 117 км/год
 • Кабіна з високим дахом і двома спальними місцями
 • Гарантія 2 роки або 200 000 км

    Ціна за станом на 25.02.2009 - 670 000 грн.
 ford.avtek.ua
 (044) 495-7777


Статьи похожей тематики:

  • В Україні почалися продажі нового тягача Ford Cargo Євро-5
  • На TIR 2008 АВТЕК представила свою техніку на декількох масштабних експозиц ...
  • FORD Cargo в АВТЕК став доступнішим без гри на курсових різницях
  • Тепер вантажівки FORD возять і зерно
  • У модельному ряду FORD Cargo з&
  • В Україні з&
  • Антикризові знижки на FORD CARGO. Економія близько 300 тис. грн. (!)
  • АВТЕК запускає нову акцію «Тягач в лізинг від 11670 грн.»
  • Відкрито інтернет-сайт вантажної і будівельної техніки Ford
  • Тест-драйв самоскидів Ford Cargo 3530D з двома типами кузовів
  • До кінця року діє акція з лізингу вантажних автомобілів Ford Cargo - «В ДЕС ...
  • Тест-драйв сільгосп самоскида Ford Cargo: Пшеничний король
  • Автек: осінній марафон виставок
  • Будівельна техніка Ford пропонується в лізинг від $ 99/день
  • Новинки від «Автек» на TIR-2007



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.