Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв самоскида CAMC NH3310. Плюс одна вісь

Редакція журналу «Комерційні автомобілі» провела тест-драйв чотирьохвісної моделі самоскида CAMC NH3310 , наданого офіційним дилером ТОВ «Камка-Україна» - супермаркетом вантажної техніки АВТЕК.
 Масштаби сучасного промислового, дорожнього та житлового будівництва вимагають все більш потужною і високопродуктивної техніки, в тому числі великовантажних автомобілів-самоскидів. Однак вантажопідйомність тривісних машин при використанні їх на дорогах загального користування має свої межі. Вони визначаються чинними законодавчими обмеженнями навантаження на вісь, щоб забезпечити збереження дорожнього покриття. Тому для виконання великого обсягу робіт все ширше застосовуються самоскиди, в яких число осей збільшено до чотирьох. Довжина автомобіля, природно, зростає, але завдяки застосуванню двох передніх керованих осей маневреність залишається на цілком прийнятному рівні. Одна з таких машин - самоскид САМС NH3310. Номінальна його вантажопідйомність складає 23 т, що при повній масі 38 т забезпечує навантаження на вісь менше 8 т. А при роботі поза шосе запас міцності, закладений в цій машині, гарантує технічно допустиме навантаження до 35 т.

    Зовні
   У цілому машина виглядає непогано. Кабіна з досить виразним дизайном виготовлена за технологією Mitsubishi, так само як і рама. Бампер міцний - сталевий, а не пластиковий. Ось тільки фари, вбудовані в нього, непогано було б, враховуючи специфіку роботи будівельного самоскида, забезпечити захисної гратами.

   Над лобовим склом вишикувалися в ряд три світильника. Вони служать не для позначення автопоїзда, як можна було подумати, а для іншої мети. Це свого роду світловий спідометр, який інформує учасників руху про швидкість самоскида. При дуже повільній їзді вони не горять. При 20 км/год загоряється одна лампочка, при 40 км/год - ще одна, а при 60 км/ч до неї додається третя.

   Праворуч на шасі - значний паливний бак на 320 л. Він виконаний із сталі, причому не простий, а анодованої, що помітно підвищує його стійкість до корозії. Кришка горловини - під ключ. І ще одна важлива адаптація для наших умов - сепаратор з підігрівом.

   Зайшовши за машину ззаду, звертаєш увагу на те, що гальмівні «чашки» заховані за раму і таким чином добре захищені від механічних пошкоджень. А над усім цим - місткий, немов залізничний вагон, кузов на 24 куба, розкреслений підсилювачами - як зазвичай у китайців, в клітку.

      Усередині
 Кабіна відносно невисока, але простора і ергономічна. Інтер'єр, що називається, на рівні. Приладова панель злегка вигнута до водія. Положення керма регулюється в двох площинах і легко фіксується зручним важелем на колонці. Водій може підлаштовувати крісло під свої параметри, пересуваючи його поздовжньо, змінюючи кут нахилу подушки і спинки. Є і регульований поперековий підпір. А пневмоподвеску крісла ми особливо оцінили при їзді по нерівних ділянках ремонтованої дороги. Позаду крісла водія і 2-місцевого пасажирського сидіння - спальна полиця. У далекобійної тягачі вона могла б бути й ширше, а для самоскида - в самий раз. Адже водієві доводиться лише недовго відпочивати в кабіні, а не жити в ній тижнями.

     Тим не менше в кабіні дуже багато речових відсіків. Над лобовим склом розмістилися дві ємних ніші. Права - класичний бардачок з відкидною кришкою на засувці. Ліва - із заглушкою, явно розрахована на спеціальне обладнання: тахограф, рацію і т. д. Програвач МРЗ входить в стандартне устаткування і розміщується в передній панелі.

    На ходу
 Завантажили ми машину будівельним сміттям упереміш з грунтом. Не без наміру наповнили кузов так, як роблять у нас - скільки поміститься. Правда, без обсипається «шапки», щоб не злити даішників. Зважити машину було ніде, але на око навантаження склало близько 30 т.

     З такою поклажею машина легко виходила на крейсерську швидкість 60 - 70 км/ч. На рівних ділянках на 8-ій передачі стрілка тахометра показувала 1600 об/хв - цифру, близьку до виходу на максимальний обертовий момент (при 1300-1500 об/хв). Щоб утримувати цю швидкість на затяжних підйомах, доводилося «тиснути на гашетку», і число оборотів доходило до 2200 в хвилину, тобто до того моменту, коли двигун розвиває максимальну потужність в 345 л. с.

   Дизель тягнув справно, хоча при оборотах менше 1300 в хвилину йому, на наш погляд, не вистачало еластичності.

   Що стосується рівня шуму, то діловите бурчання мотора на середніх оборотах було зовсім ненав'язливе і не заважало нам спілкуватися один з одним. Але вже десь після 2000 об/хв гудіння явно наростало.

     Порадувала синхронізована коробка передач Shanxi Fast Gear, що випускається за ліцензією Eaton. На відміну від КП в інших «китайців», робота з нею приносила задоволення. Короткий зручний важіль, перемикання легке і чітке. Перехід від нижчого діапазону (1-4 передача) до вищої (5-8-а) здійснювався легким рухом руки вправо. А щоб включити задній хід і «повзучу» 9-ту передачу, важіль потрібно перевести далеко вліво - не сплутаєш.

   Рульове управління з гідропідсилювачем відомого японського виробника Hitachi показало себе відмінно. Кермо виявився легким і точним, що виявлялося і на малій швидкості під час маневрування, і при обгонах на трасі, коли швидкість доходила до 80 км/ч.  До речі, машина набирала цю швидкість досить легко і на крутій траєкторії обгону не була валкою.

   Упевненість при маневруванні надають великі дзеркала - повний джентльменський набір, включаючи дзеркало переднього габариту і дзеркало правого борту. І оскільки справа була взимку, дуже до речі виявився їхній електропідігрів.

   Гальмівна система від відомої фірми Wabco працює ефективно і притому м'яко. У приводі гальм є система ABS, яка добре проявила себе при русі по обмерзлих ділянках доріг.  На затяжних спусках ми застосували й гірське гальмо, керований правим підрульовим перемикачем.

   Тест самоскида за традицією завершився розвантаженням. Як і на деяких інших «китайців», спочатку потрібно було вручну відкрити запори заднього борту, а потім вже піднімати кузов. Температура на вулиці була мінусова, але грунт не примерз до днища і ковзав, як по маслу: позначилася система підігріву кузова відпрацьованими газами.

   У кабіні було затишно і тепло, чому сприяла ефективна система опалення. А для спекотних днинки тут є рідкісна для самоскида річ - потужний кондиціонер. Загалом і в цілому їзда на самоскиді САМС неутомлива і комфортна - практично на рівні іменитих західних аналогів.

   
   

Детальніше про вантажівки CAMC



    Редакція дякує мережа супермаркетів вантажної та будівельної техніки «Автек» за наданий на тест автомобіль.
 Журнал «Комерційні автомобілі»
 № 1, 2009, стор.32-35


Статьи похожей тематики:

  • У мережі АВТЕК стартували продажі нових самоскидів CAMC
  • Тест-драйв сільгосп самоскида Ford Cargo: Пшеничний король
  • Вантажівки HANIA: успішний дебют в Україні
  • Компанія «Агро-Союз» провела тест-драйв вантажівки HANIA 8x4
  • Зброя для аграріїв: тест-драйв сельхозсамосвалов КАМАЗ
  • В Україні з&
  • Камка-Україна оголошує про запуск акції «Новий погляд на сервіс»
  • Кар&
  • FAW виводить на ринок легкий будівельний самоскид
  • Тест-драйв самоскидів Ford Cargo 3530D з двома типами кузовів
  • У ряді великовантажної будівельної техніки з&
  • У мережі «АИС» стартували продажу самоскида FAW СА 3252
  • На самоскиди FAW СА-3252 сформувалася черга на три місяці
  • Тест-драйв: Як їде Toyota Corolla 1,33?
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.