05-01-2011 | Тест-драйвы
Як треба їздити взимку. Поради фахівця Прем& Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець» Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається. Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя Тест-драйв: Infiniti FX35 - нев& Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка Тест-драйв: Audi A4 Allroad - три в одному Тест-драйв: Nissan Almera Classic vs Chevrolet Lacetti Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
Тест-драйв: Infiniti FX50 - звук Premium
Уявіть собі картину. Ми їдемо на найпотужнішому Infiniti FX50, під капотом майже 400 «коней», під педаллю «момент» в 500 Нм, і наше авто готове вибухнути скаженою динамікою в будь-яку секунду, але нам доводитися їхати з швидкістю не більше 90 км/ч, дотримуючи всі знаки і обмеження, - такі нові реалії. А з моменту введення нових штрафів пройшло всього кілька днів.
Це тортури. Ми довго терпіли і варто тільки звернути з «підгодованих» доріг, як наш «рисак» помчав щодуху. І так від Києва до Дніпропетровська.
А ще був військовий аеродром в Узині, де ми «політали» усмак ... «Ніссан Мотор Україна» випало нелегке завдання, вивести на ринок самий «преміальний» кросовер Infiniti FX в розпал фінансової кризи. Ще якихось кілька місяців тому FX чекав би грандіозний забезпечений успіх, черги з бажаючих негайно купити, але зараз вже інший час і українці стали ретельніше ставиться до своїх витрат, і прискіпливо вибирати собі авто. Якщо це Premium-клас, то автомобіль має бути дійсно гідним. Але ж і Infiniti FX став другим ...
Мета нашої поїздки до Дніпропетровська - оцінити всі зміни в новому FX і розібратися в їх практичному застосуванні. Забігаючи наперед, можемо сміливо стверджувати, що FX не просто став краще, він став одним з лідерів, що задає тон іншим конкурентам.
Зовнішність
Новий FX витриманий в тому ж концептуальному стилі, що й попередник. Це як і раніше абсолютно оригінальний хетчбек на повноприводному шасі, що підкреслює спортивний стиль кросовера і втілює сконцентровану енергію. Але якщо в профіль автомобіль нагадує попередній FX, то окремі дизайнерські вишукування перетворили його вигляд.
Передні фари і «зябра» повітрязабірників збоку створили неповторний образ «хижака», який став ще більш агресивним. Та на тлі новинки попередній «злий» FX - просто «душка».
Широ Накамура, шеф-дизайнер всього Nissan, називає Infiniti FX кращим творінням своєї команди. Вони порушили канони будови позашляховиків, змінили пропорції кузова, округляли всі лінії незграбних джипів, витягнули капот, а фари і ліхтарі перетворили на витончені розчерки на масивних поверхнях. Немов потужного бегемота схрестили з швидкою газеллю. Дизайн Infiniti FX50 2008 року втрутився лише в деталі, не порушивши загальної дивної гармонії.
Усередині
Внутрішнє оздоблення зазнало швидше еволюційні зміни. Загальна архітектура торпедо витримана в тому ж «техно», домінантою тут є центральний монітор, а «родзинкою» - преміальні овальні годинник.
Ззаду трохи більше місця і, мабуть, і все. Матеріали радують справжньою преміальною якістю, а інтер'єр цілком зручний і комфортний.
Багажний відсік і зовсім мало змінився. Ті ж форми, розташування і величезна запаска в підпіллі.
У Infiniti інтригують, що всі революційні зміни в електронній «начинці». По-перше, наш Infiniti оснащений камерами кругового огляду, по-друге, адаптивним круїз-контролем, який на додаток здатний сам прискорювати і гальмувати автомобіль, витримуючи задану дистанцію. По-третє, на FX FX50 з'явився новий двигун VK50VE з фірмовою технологією VVEL (як на купе G37), яка працює разом з системою зміни фаз газорозподілу. Вони керують часом відкриття і висотою підйому всіх клапанів.
П'ятилітровий V8 розвиває 400 «конячок» і 500 «ньютонів» крутного моменту. А це сильно перевершує показники попередника FX45. До речі, японці запевняють, що цей мотор ще й економічніше. Охоче віримо, так як борткомпьютер констатував смішні показники витрати (менше 20 л 100 км), як для 5-літрової машини в екстримальних режимах.
Всі ці нововведення нам і належало перевірити під час їзди.
У русі
Варто було тільки з'їхати з автобану Київ-Одеса, де з-за тотального контролю (тест проходив відразу після введення нових штрафів), як наш Infiniti FX відразу став вільніше «дихати». У відповідь на легке натискання на акселератор, він відразу впадав поглинати простір і «є» його з таким апетитом, що навколишнім авто доводилося тільки заздрити, милуючись задніми габаритними вогнями.
FX - любить швидкість і драйв. Соковитий звук вихлопної системи (при різкому натисканні на «газ» його виразно чуєш і буквально відчуваєш) лише провокує почути його знову і знову. І ця «музика» краще за будь-акустичної системи.
Басовитий рик 5,0-літрового V8 на «низах» змінюється лоскочущім нерви баритоном у «верхах». Це - пісня.
7-ступінчатою «автомат» «грає» в унісон з прекрасним мотором, чітко підбираючи потрібну передачу. А якщо і такий точності мало, то є можливість перемикатися «вручну», але нам це рідко знадобилося.
Шасі чудово відпрацьовує нерівності. По налаштуваннях, новий FX пом'якшав попередника, але не розгубив спортивних навичок. Це - сама «золота середина».
Неабиякою мірою стійкістю Infiniti FX зобов'язаний електроніці. На полігоні, де ми прописували «змійки» біля фішок, варто було тільки відключити «електронну зашморг», як пройти «переставку» з колишньою швидкістю було вже майже неможливо. Але електроніка дуже коректно допомагає, дозволяючи пройти поворот в занесенні або «вильнути» хвостом. Дуже азартне шасі, а враховуючи, що FX ще і кросовер з високим кліренсом, його можна сміливо назвати кращим у класі.
Їзда «за правилами» виявила ще одну особливість нового Infiniti FX - це інтелектуальний адаптивний круїз-контроль. Дуже корисна штука. Виставляєш відстань дистанції до попереду авто, що йде, і ВСЕ. Можна прибрати ноги і з педалі газу, і з ... гальма. Автомобіль сам гальмує, сам розганяється, змінюючи швидкість залежно від швидкості попереду авто, що йде, чітко витримуючи дистанцію.
Зручна опція, особливо при міжміських драйвах, досить лише сісти комусь на «хвіст» - далі вже справа за FX.
До речі, сидіння Infiniti FX оснащені і підігрівом, і вентиляцією. Якщо з підігрівом вже багато хто знайомий, то вентиляція також не здасться зайвою опцією, особливо влітку на шкіряних сидіннях і на швидкостях під 200 км год
Приємно здивував Infiniti FX і на парковці. Круговий огляд Infiniti Around View Monitor - огляд простору навколо автомобіля, з допомогою відеокамер, дозволяє паркуватися в самих складних ситуаціях. На моніторі завжди відображається вигляд з усіх боків, як би зверху. Організатори навіть влаштували змагання між учасниками, наглухо закривши усі вікна в Infiniti. Їхати в ньому можна навіть тільки по камерах і досить легко паркуватися. Перевірено.
Вердикт
Зізнатися, Infiniti FX50 нас просто підкорив. Це спорткар, кроссовер і концепт-кар в одній особі. Дуже стильний, швидкий і технологічний автомобіль, що підкреслює прогресивність свого власника. У нього практично немає недоліків, він Очарова і обваражівает. А ті, хто послухає «симфонію» його мотора, під акомпонімент вихопа, та ще й на додаток з 11-ма динаміками Bose - не зможуть так просто забути цей «оркестр».
Він «грає» напористо, потужно і по-особливому. Не так багато автомобілів здатні на цей звук.
Це - звук Premium, звук Прогресу, звук нового Infiniti FX.
Деталі. AUTO-Consulting
Фото AUTO-Consulting і «Ніссан Мотор Україна»
Це тортури. Ми довго терпіли і варто тільки звернути з «підгодованих» доріг, як наш «рисак» помчав щодуху. І так від Києва до Дніпропетровська.
А ще був військовий аеродром в Узині, де ми «політали» усмак ... «Ніссан Мотор Україна» випало нелегке завдання, вивести на ринок самий «преміальний» кросовер Infiniti FX в розпал фінансової кризи. Ще якихось кілька місяців тому FX чекав би грандіозний забезпечений успіх, черги з бажаючих негайно купити, але зараз вже інший час і українці стали ретельніше ставиться до своїх витрат, і прискіпливо вибирати собі авто. Якщо це Premium-клас, то автомобіль має бути дійсно гідним. Але ж і Infiniti FX став другим ...
Мета нашої поїздки до Дніпропетровська - оцінити всі зміни в новому FX і розібратися в їх практичному застосуванні. Забігаючи наперед, можемо сміливо стверджувати, що FX не просто став краще, він став одним з лідерів, що задає тон іншим конкурентам.
Зовнішність
Новий FX витриманий в тому ж концептуальному стилі, що й попередник. Це як і раніше абсолютно оригінальний хетчбек на повноприводному шасі, що підкреслює спортивний стиль кросовера і втілює сконцентровану енергію. Але якщо в профіль автомобіль нагадує попередній FX, то окремі дизайнерські вишукування перетворили його вигляд.
Передні фари і «зябра» повітрязабірників збоку створили неповторний образ «хижака», який став ще більш агресивним. Та на тлі новинки попередній «злий» FX - просто «душка».
Широ Накамура, шеф-дизайнер всього Nissan, називає Infiniti FX кращим творінням своєї команди. Вони порушили канони будови позашляховиків, змінили пропорції кузова, округляли всі лінії незграбних джипів, витягнули капот, а фари і ліхтарі перетворили на витончені розчерки на масивних поверхнях. Немов потужного бегемота схрестили з швидкою газеллю. Дизайн Infiniti FX50 2008 року втрутився лише в деталі, не порушивши загальної дивної гармонії.
Усередині
Внутрішнє оздоблення зазнало швидше еволюційні зміни. Загальна архітектура торпедо витримана в тому ж «техно», домінантою тут є центральний монітор, а «родзинкою» - преміальні овальні годинник.
Ззаду трохи більше місця і, мабуть, і все. Матеріали радують справжньою преміальною якістю, а інтер'єр цілком зручний і комфортний.
Багажний відсік і зовсім мало змінився. Ті ж форми, розташування і величезна запаска в підпіллі.
У Infiniti інтригують, що всі революційні зміни в електронній «начинці». По-перше, наш Infiniti оснащений камерами кругового огляду, по-друге, адаптивним круїз-контролем, який на додаток здатний сам прискорювати і гальмувати автомобіль, витримуючи задану дистанцію. По-третє, на FX FX50 з'явився новий двигун VK50VE з фірмовою технологією VVEL (як на купе G37), яка працює разом з системою зміни фаз газорозподілу. Вони керують часом відкриття і висотою підйому всіх клапанів.
П'ятилітровий V8 розвиває 400 «конячок» і 500 «ньютонів» крутного моменту. А це сильно перевершує показники попередника FX45. До речі, японці запевняють, що цей мотор ще й економічніше. Охоче віримо, так як борткомпьютер констатував смішні показники витрати (менше 20 л 100 км), як для 5-літрової машини в екстримальних режимах.
Всі ці нововведення нам і належало перевірити під час їзди.
У русі
Варто було тільки з'їхати з автобану Київ-Одеса, де з-за тотального контролю (тест проходив відразу після введення нових штрафів), як наш Infiniti FX відразу став вільніше «дихати». У відповідь на легке натискання на акселератор, він відразу впадав поглинати простір і «є» його з таким апетитом, що навколишнім авто доводилося тільки заздрити, милуючись задніми габаритними вогнями.
FX - любить швидкість і драйв. Соковитий звук вихлопної системи (при різкому натисканні на «газ» його виразно чуєш і буквально відчуваєш) лише провокує почути його знову і знову. І ця «музика» краще за будь-акустичної системи.
Басовитий рик 5,0-літрового V8 на «низах» змінюється лоскочущім нерви баритоном у «верхах». Це - пісня.
7-ступінчатою «автомат» «грає» в унісон з прекрасним мотором, чітко підбираючи потрібну передачу. А якщо і такий точності мало, то є можливість перемикатися «вручну», але нам це рідко знадобилося.
Шасі чудово відпрацьовує нерівності. По налаштуваннях, новий FX пом'якшав попередника, але не розгубив спортивних навичок. Це - сама «золота середина».
Неабиякою мірою стійкістю Infiniti FX зобов'язаний електроніці. На полігоні, де ми прописували «змійки» біля фішок, варто було тільки відключити «електронну зашморг», як пройти «переставку» з колишньою швидкістю було вже майже неможливо. Але електроніка дуже коректно допомагає, дозволяючи пройти поворот в занесенні або «вильнути» хвостом. Дуже азартне шасі, а враховуючи, що FX ще і кросовер з високим кліренсом, його можна сміливо назвати кращим у класі.
Їзда «за правилами» виявила ще одну особливість нового Infiniti FX - це інтелектуальний адаптивний круїз-контроль. Дуже корисна штука. Виставляєш відстань дистанції до попереду авто, що йде, і ВСЕ. Можна прибрати ноги і з педалі газу, і з ... гальма. Автомобіль сам гальмує, сам розганяється, змінюючи швидкість залежно від швидкості попереду авто, що йде, чітко витримуючи дистанцію.
Зручна опція, особливо при міжміських драйвах, досить лише сісти комусь на «хвіст» - далі вже справа за FX.
До речі, сидіння Infiniti FX оснащені і підігрівом, і вентиляцією. Якщо з підігрівом вже багато хто знайомий, то вентиляція також не здасться зайвою опцією, особливо влітку на шкіряних сидіннях і на швидкостях під 200 км год
Приємно здивував Infiniti FX і на парковці. Круговий огляд Infiniti Around View Monitor - огляд простору навколо автомобіля, з допомогою відеокамер, дозволяє паркуватися в самих складних ситуаціях. На моніторі завжди відображається вигляд з усіх боків, як би зверху. Організатори навіть влаштували змагання між учасниками, наглухо закривши усі вікна в Infiniti. Їхати в ньому можна навіть тільки по камерах і досить легко паркуватися. Перевірено.
Вердикт
Зізнатися, Infiniti FX50 нас просто підкорив. Це спорткар, кроссовер і концепт-кар в одній особі. Дуже стильний, швидкий і технологічний автомобіль, що підкреслює прогресивність свого власника. У нього практично немає недоліків, він Очарова і обваражівает. А ті, хто послухає «симфонію» його мотора, під акомпонімент вихопа, та ще й на додаток з 11-ма динаміками Bose - не зможуть так просто забути цей «оркестр».
Він «грає» напористо, потужно і по-особливому. Не так багато автомобілів здатні на цей звук.
Це - звук Premium, звук Прогресу, звук нового Infiniti FX.
Деталі. AUTO-Consulting
Фото AUTO-Consulting і «Ніссан Мотор Україна»