Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Вантажівки HANIA: успішний дебют в Україні

У вересні нинішнього року на київському автосалоні TIR'2008 відбувся український дебют важкого самоскида HANIA ZZ3255N (6х4). Це взагалі новий для нашого ринку бренд, і тому ми з особливим нетерпінням чекали можливості провести тест-драйв машини. І таки дочекалися.  Автомобілі HANIA випускають в Китаї, на заводі Цзінін (повна назва Jining China National Commercial Vehicle Group., Ltd). Це молоде підприємство з повним виробничим циклом створено всього три роки тому. У нього інвестували 6 млрд. доларів. Завод HANIA входить до складу корпорації CNHTC - найбільшого в КНР виробника важких вантажівок, в тому числі самоскидів і сідельних тягачів повною масою від 20 до 60 т. Щорічно корпорація виробляє понад 100 тис. автомобілів і експортує їх у 50 країн світу.

      Кабіна
 Самоскид HANIA ZZ3255N виглядає сучасно, по-європейськи. Його кабіна виробляється за ліцензією фірми Scania, про що в першу чергу свідчать характерні грати радіатора, форма бампера і фар. Разом з тим, в дизайні спостерігаються помітні відмінності. Додаткові воздухозаборники у верхній частині решітки відсутні. Немає і аеродинамічних кишень, направляють потік повітря на двері для їх очищення. Самі двері - з новим малюнком проштамповок - подовжені й закривають верхні підніжки від бруду. Так що HANIA, безсумнівно, має характерний впізнаваний вигляд.

   Витончений, округлений знизу бампер з «протівотуманкамі» за формою підходить скоріше далекобійної вантажівці, ніж самоскида. Втім, це враження оманливе: він не пластиковий, а сталевий і відрізняється необхідною міцністю. Проте захисні решітки на низько розташованих фарах, напевно, не завадили б.

     Інтер'єр кабіни під стать зовнішності. Вона сучасна по дизайну і простора. Моторний тунель невисокий. У задній частині обладнана спальна полиця. Сидіння водія регульоване, зокрема, кут нахилу подушки. Положення рульової колонки зручно змінювати і за глибиною, і за кутом нахилу.

   Кабіна обладнана кондиціонером і МР3-магнітолою.

    Вантажна платформа
 Значних розмірів 18-кубовий кузов - чистокровний «китаєць». Він виготовлений фірмою СІМС, яка є найбільшим виробником морських контейнерів. А нещодавно ця компанія відкрила ще один напрям - виробництво автомобільних платформ. Борти кузова зроблені з холоднокатаної 8-мм сталі, а днище ще товщі - 10 мм, хоч валуни вози! Втім, машина цілком годиться і для транспортування сільськогосподарської продукції: зерна, добрив, кормів.

     Гідравліка - від відомої голландської фірми Hyva. Потужний гідроциліндр розташований фронтально, спереду платформи, що забезпечує оптимальну розвантаження.

   Рама автомобіля посилена і представляє собою здвоєний П-подібний профіль, де один лонжерон вставлений в середину іншого. Задня ресорна підвіска, розроблена фірмою MAN, спеціально розрахована на роботу з підвищеним навантаженням, у важких умовах експлуатації. Вантажопідйомність машини по паспорту - 20 т, але солідний запас міцності дозволяє перевозити і більше - до 28 т.

    На ходу
 Посадку в досить високу кабіну нам полегшили два поручня - невеликих, але розташованих саме там, де потрібно. Зручними виявилися і гратчасті сходинки, які в темний час доби підсвічуються невеликим плафоном, встановленим на внутрішній стороні дверей.

   Запуск турбодизеля в 336 «конячок» проводиться в два прийоми. Спочатку повертаємо в замку ключ запалювання, і на щитку приладів спалахують контрольні покажчики. А потім потрібно натиснути на кнопку пуску, і двигун запрацює. Конструктори подбали і про безпеку: при включеній передачі двигун не заведеться. До речі, глушиться дизель теж кнопкою, тільки ножний. Вона ж виконує роль активатора моторного гальма.

     Двигун в роботі показав себе тяговитим і еластичним. Навіть на трав'яному покритті повністю навантажену машину вдається зачепити з 2-ої передачі. А на асфальтовій дорозі вже на швидкості 20-30 км/год можна переходити на верхній діапазон КП, включивши 5-ю. На оборотах вище середніх двигун, правда, шумноват. Але зате в роботі він досить економічний: в змішаному циклі витрата палива, за нашими спостереженнями, склав трохи менше 40 л на 100 км.

   Не відразу вдалося потоваришувати з 9-ступінчастою коробкою передач Eaton Fuller. Справа в тому, що вона не синхронізована. Природно, перемикати доводилося з подвійним вижимом зчеплення (знизу вгору) або з перегазовкой (зверху вниз). Тут потрібна певна вправність, щоб «ловити» потрібну передачу. Сам же важіль зручний, короткоходний і передачі включаються чітко.

     На самоскиді HANIA встановлено рульове управління з гідропідсилювачем від іменитого виробника - фірми ZF. На ходу кермо легкий і досить точний. А на нерухомому автомобілі до бублика доводилося прикладати значне зусилля, і тут допомагала маленька хитрість: злегка «газануть».

   Двоконтурні пневматичні гальма були теж від відомої фірми - WABCO. Вони здалися себе потужними і надійними. Однак педаль, на наш погляд, занадто короткоходная і сутужно.

   На повністю завантаженому самоскиді HANIA ми їздили по різних дорогах, у тому числі грунтових, і навіть без них - прямо по прибраним полях, маневруючи між копицями сіна. По м'якому, а місцями розкислому грунту машина йшла добре, не буксувала, і вдаватися до блокування диференціалів (міжколісних і міжосьового) жодного разу не довелося.

     На під'їзді до піщаного кар'єру вантажівка впевнено долав короткі, але круті підйоми. При русі по глибоких коліях кліренсу, в общем-то, не бракувало, незважаючи на досить низько посаджену балку переднього моста. Єдине, що не завадило б, - так це захисний піддон картера двигуна.

   Доставивши в належне місце 20 з лишком тонн піску, ми розвантажили його чітко і швидко: на повне підняття кузова і розвантаження пішло менше хвилини.

   Загалом, дебютант нам сподобався. Це потужна, економічна і комфортабельна машина. Вона, думаємо, коштує своїх грошей і знайде в Україну свого споживача.

   Редакція дякує компанії «Агро-Союз» - ексклюзивного імпортера автомобілів HANIA в Україну - за наданий на тест автомобіль

      Підсумки

    Плюси:
 + Потужний, економічний двигун
 + Комфортна, простора кабіна
 + Великий запас міцності
 + Ефективні гальма
 + Сучасний дизайн

    Мінуси:
 - Несинхронізованих коробка передач
 - Відсутність захисного піддону двигуна
 - Підвищений шум у кабіні на оборотах вище середніх

    Леонід Гоголів, журнал «Комерційні автомобілі» № 12 (грудень 2008 р.)

   Фото Л. Гоголєва і прес-служби компанії «Агро-Союз»



    Детальніше про HANIA див. на agrosoyuz.ua


     З питань придбання звертайтеся:
 тел: (056) 370-04-27 (32), (050) 342-55-47
 Всеукраїнська інформаційна лінія «Агро-Союз»: 8-800-502-47-60


Статьи похожей тематики:

  • На TIR 2008 представили нові вантажівки HANIA
  • Компанія «Агро-Союз» провела тест-драйв вантажівки HANIA 8x4
  • У Україну представлять нові вантажівки HANIA
  • Вантажна техніка від «Агро-Союзу» стала доступна в розстрочку
  • Техніка від «Агро-Союзу» - залізна гарантія збереження грошей
  • Тест-драйв сільгосп самоскида Ford Cargo: Пшеничний король
  • Тест-драйв самоскида CAMC NH3310. Плюс одна вісь
  • У «Агро-Союзі» імпортні вантажівки доступні від 275 000 грн.
  • «Агро-Союз» розширює мережу вантажного сервісу
  • Зброя для аграріїв: тест-драйв сельхозсамосвалов КАМАЗ
  • В Україні стартував продаж вантажівок HOWO
  • У ряді великовантажної будівельної техніки з&
  • У Київській області відкрився торгівельно-сервісний комплекс «Агро-Союз»
  • Тест-драйв самоскидів Ford Cargo 3530D з двома типами кузовів
  • На вантажну техніку HOWO встановлені нові ціни



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.