Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Hyundai Tucson: Вхідний квиток в сегмент позашляховиків

Цей кросовер розглядав кожен покупець, що вирішив придбати невеликий джип за $ 25000-35000. Формально, Hyundai Tucson - це вхідний квиток в сегмент позашляховиків, якщо хочете, ще один ступінь свободи. Невибагливий, з непоганою комплектацією, цілком комфортний і недорогий - ось складові успіху Hyundai Tucson в Україну.
 Але з недавніх пір у Tucson з'явився ще один аргумент, щоб стати бестселером в Україну. Після запуску нового заводу корпорації «Богдан» у Черкасах, Hyundai Tucson став вже українським автомобілем, таким же як ЗАЗ Lanos, Opel Astra Classic. У Черкасах в рекордні рядка побудували новітній завод із сучасним обладнанням, де буде зварювання кузовів, фарбування і складання всього автомобіля. А це означає, що Tucson вже формально наш автомобіль. Що ж пора перевірити на що здатний Hyundai Tucson. Спадкоємець ЛуАЗу

     Вважаємо, що корейці, коли проектували доступний кросовер і не припускали, що в Україну він формально стане спадкоємцем «Волинянки» ЛуАЗ-1302. Важко повірити, але Hyundai Tucson справді «родич» ЛуАЗу. Вся справа в тому, що Корпорація «Богдан» є власником Луцького автозаводу, де випускалися відомі «Волинянки».
     А в 2005 році було прийнято рішення перенести виробництво легкових автомобілів з Луцька в Черкаси - там краще логістика. Якийсь час підприємство в Черкасах навіть називалося філією ЛуАЗу. А тепер тут випускають знову-таки єдиний український позашляховик - Hyundai Tucson. Що не кажи, а родовід простежується.

       Європейський дебют автомобіля відбувся в Женеві навесні 2004 р. Американці побачили його місяцем раніше, на автосалоні в Чикаго. (Без згадки Америки не обійтися - це основний ринок продажів Tucson, та й сама його назва, як і у випадку з Hyundai Santa Fe, запозичена у міста на південному заході США.)



     Лише через декілька місяців після відповідних прем'єр автомобіль пішов в продаж на всіх ринках. Tucson дещо менше звичних «компактів», і через відсутність у той час прямих конкурентів потрапив у велику компанію компактних SUV-Compact, серед яких Toyota RAV4, Mitsubishi Outlander, Suzuki Grand Vitara, Nissan X-Trail, Honda CR-V, Land Rover Freelander.

     Hyundai Tucson випередив час і став перший прабатьком нового сегмента міських позашляховиків. За своїми габаритами Tucson дуже близький до Nissan Qashqai, який з'явився лише в 2007 році. Корейці раніше зрозуміли коньюктуру ринку і запропонували ринку нове бачення свободи пересування.

       Коли Nissan Qashqai тільки починав продаватися, а Ford Kuga тільки проектувався, Tucson вже їздив по дорогах України. Не дивлячись на дорослий вік, Hyundai Tucson не втратив своєї актуальності, а попит на нього тільки зростає.

    Зовнішність

     Як і майже всі компактні SUV останнього часу, Tucson виглядає швидше по-легковому, ніж по-внедорожному - згідно моді на кузовні кросовери. На перший погляд - такий собі завзятий хетчбек вийшов.



     Причому пятідверний (у багатьох суперників дверей тільки три). У вигляді присутні риси більшого Santa Fe, але в приглушеному вигляді, що благотворно позначається на загальній привабливості. Кузов несучий, платформа, звичайно ж, легкова - запозичена у седана Elantra, але посилена і подовжена.


     Якщо поставити поряд Hyundai Tucson і Nissan Qashqai, то очевидні спільні тенденції формування силуету. Дизайн Hyundai тяжіє до корейської школі, що відчувається в більш плавних обводах.


    Усередині

     Салон просторий: Tucson на 180 мм коротше, ніж Santa Fe, однак колісна база у нього на 10 мм більше. Сидіння досить жорсткі, є навіть якась бічна підтримка. У цілому сидіти зручно. Посадка висока, при цьому над головою залишався пристойний запас - сантиметрів десять-дванадцять.



     Передні стійки спочатку збентежили своєю масивністю. Але, як виявилося, їх розташування і кут нахилу лобового скла підібрані так, щоб жодним чином не заважати огляду. І навіть не надто рослому водієві шию тягти не доводиться. Висока посадка і велика площа скла створюють ілюзію, що сидиш у кінотеатрі і дивишся на екран, з якого на тебе котить дорога.
     

 Це враження миттєво зникає, як тільки переводиш погляд на дзеркало заднього виду - з-за сильного нахилу лобового скла воно виявляється зненацька близько. Розмір дзеркала правильний, в ньому відображається лише те, що видно через скло задніх дверей - нічого зайвого (підголовники заднього ряду не заважають). Але від близько йдуть легкових машин при цьому залишаються лише дахи. До великих бічних дзеркалах претензій немає.




       Окремої похвали заслуговує оснащення салону. Зазначена комплектація передбачає іммобілайзер, сигналізацію і центральний замок з дистанційним управлінням, бортовий комп'ютер, клімат-контроль з системою контролю якості повітря і фільтр салону. До слова, клімат-контроль працює дуже ефективно, і при необхідності салон можна охолодити за лічені секунди.

       Кермо товстенький, досить зручний і регулюється у двох площинах. Прилади і органи управління розташовані логічно, все на виду і тягтися нікуди не треба. Салон зібраний акуратно, але все ж простакуватий. Усередині досить затишно, при цьому все влаштовано цілком функціонально. Ось, наприклад, дивно просторі задні сидіння - їх можна скласти однією рукою, при цьому дійсно утворюється рівна горизонтальна поверхня (багато хто це обіцяють, але не всі виконують). Секрет у тому, що при перекиданні спинки вперед подушка сидіння йде вниз.

     З приємних дрібниць: скло задніх дверей може відкриватися окремо, а на дверях є зручна ручка для її закривання. А ще є всілякі гачки і ємності в салоні, сітка в багажному відсіку ... Спинка заднього сидіння Туссана складається в пропорції 6:4, утворюючи рівну підлогу, нахил спинки заднього сидіння і підголівників регулюється.



     Стіни багажного відділення оброблені пластиком, не забуті сітка і розетка. І навіть шторка багажника виконана дуже продумано. Скло задніх дверей відкривається, що дуже зручно, коли машина завантажена «подзавязку».



       Враховуючи, що Hyundai Tucson - один з найдоступніших SUV, чіплятися до його інтер'єру не варто. За свої гроші - це буде цілком відповідати очікуванням.



    На ходу

     Для Tucson передбачені три двигуни: 2-літровий дизельний і два бензинових 2 л і 2,7 л. Бензинова 2-літрова «четвірка» з чавунним блоком (142 к.с.) - найбільш ходовий мотор. А ще українці все більше віддають перевагу «автомати». Наш тестовий автомобіль був саме в такому виконанні. Перевіримо на що він здатний.

       Різкий старт залишив двояке враження. Прямо скажемо: 2,0-літровий двигун ракети з Tucson не робить. Але з трьома пасажирами він виграє старт у малолітрових легковиків. Але от процес набору швидкості йде дуже спокійно, рівномірно. А якщо на старті втопити педаль газу в підлогу і більше її не відпускати? Тоді доведеться почути кілька тональностей надриву мотора, але бажане прискорення відбувається тільки на початку. Якщо ж дістатися до 70-80 км/год, перейти до руху накатом, а потім спробувати різко прискоритися, то ... Не вийде - «автомат» буде дуже довго думати, перед тим як включити потрібну передачу. Пробачити його можна, там всього чотири щаблі. Але враховувати цю особливість варто - до того, як починати обгін на вузькому шосе.
     У такому виконанні Hyundai Tucson безумовно не розташовує до швидкої їзди. Його стихія - це плавне переміщення, ось тоді ніякого дискомфорту. А шкода, адже шасі Tucson дозволяє бути динамічніше. Вирвавшись на трасу, маневруємо в потоці на швидкості від 100 до 140 км/год. Чудово, що в поворотах і при перестроюванні Туссан веде себе, як звичайний легковий автомобіль, не обтяжений позашляховими звичками і збільшеним дорожнім просвітом.
     Крен незначні і не впливають на курсову стійкість, тому немає необхідності ні підрулювати, ні пригальмовувати - в реакціях на кермо і гальмування машина зрозуміла і стовідсотково передбачувана. Але вибір моторів дуже обмежений: або тихохідні 2-літрові дизель і бензин, або 2,7-літровий V6, але вже з іншим витратою палива і ціною авто.


    Бездоріжжя

     Враховуючи, що Hyundai Tucson - це не класичний позашляховик, а скоріше легковий автомобіль, з повним приводом, до штурму бездоріжжя потрібно підходити гранично уважно. Штурм піщаних пляжів цілком під силу Hyundai Tucson, а заодно й наочно демонструє роботу системи повного приводу. Конструкція віскомуфти тут така, що розподіляє крутний момент між колесами «по потребі».

     На хорошому сухому покритті майже 100% наявного запасу ньютон-метрів подаються на передню вісь. Як тільки датчики системи визначають прослизання передніх коліс, частина моменту (до 50%) тут же відправляється назад. При цьому - згідно фірмового опису - до уваги будуть прийняті кут повороту рульового колеса і швидкість переміщення педалі газу. На приладовій панелі розташована кнопка 4WD, яка дозволяє заблокувати трансмісію, при цьому крутний момент розподіляється між осями порівну.

       На практиці, як тільки Tucson починає ковзати передніми колесами в піску, підключається задній міст, що можна відчути по легкому поштовху, і автомобіль продовжує рух. При позашляхових експериментах головне не дати сильно «заритися» передку, інакше допомогу позаду може і не встигнути.

       Hyundai порадував енергоємною підвіскою. В умовах Україна - це дуже важливий фактор. Автомобіль чудово проходить нерівності, не втрачає курс на поперечних хвилях покриття. Хороша енергоємність - переїзд через стандартного обрезиненного «поліцейського» на швидкості 30 км/год не приносить майже ніяких відчуттів. Розгойдування кузова немає, крен невеликий.

       Підвіска ледве жестковата на дрібних нерівностях (бруківка, грейдер, сліди гусеничного трактора в засохлої глині), зате забезпечує стійкість у поворотах. Кермо легкий (3,1 обороту), гарний при парковці, але на швидкості він порожненький. Гальма (дискові на всіх колесах) працюють чудово ...

       Виїжджаємо на путівець. При 50-70 км/год підвіска незворушно проковтує дрібні вибоїни і ямки. Але більш значні нерівності на цій швидкості можуть серйозно потурбувати. Адже підвіска Туссана призначена, перш за все, для руху по асфальту і відрізняється коротким ходом, завдяки чому машина і не крениться в повороті. Але на вибоїстій дорозі це гідність обертається слабкістю. Щоб уникнути «стрибків» і «пробоїв» підвіски, доводиться пригальмовувати, благо ABS дуже ефективна навіть на піску.

      Пора підводити підсумки

     Hyundai Tucson - відмінний вибір у «починаючому» класі. Це автомобіль для тих, кому набридло обтикатися в бордюри і шарахатися від першої калюжі. Автомобіль коштує своїх грошей і буде радувати свого власника. Вмеру економічний, комфортний і симпатичний, однаково підходить і для молоді і для батьків родин. Ось тільки не варто чекати від нього вибухової динаміки, Hyundai, швидше порадує комфортом і спокоєм.

   Якщо хочете, то Tucson - це вхідний квиток в клас позашляховиків.

  Ціна базової версії з 2-літровим бензиновим двигуном становить 120 800 грн. Ціна тестованого автомобіля - 146 100 грн.

       

Деталі. AUTO-Consulting


   Дякуємо компанії Хюндай Моторс Україна за наданий на тест автомобіль.
   

Детальніше про ціни і комплектації Hyundai Tucson

     

Експертні оцінки AUTO-Consulting

         Параметр  Макс. бал  Hyundai Tucson 2,0      Зовнішність  10  8      Інтер'єр  10  8      Ергономіка  10  9      Оглядовість  10  10      Розгінна  динаміка  10  8      Гальма  10  9      Керованість  10  9      Прохідність  10  10      Плавність ходу  10  9      Шумоізоляція  10  9      Місця  пасажирів  10  9      Багажник  10  10      Комплектація  10  9      Економічність  10  8      Всього  140  125      Ставлення до  ідеального варіанту    89%                  


Як показали себе конкуренти

     Кому набридло намотувати кола, щоб відшукати місце для паркування - Nissan Qashqai. Хто хоче отримати один автомобіль на всі випадки життя - Nissan Qashqai ...
  Хто вибирає SsangYong Actyon? Це молоді люди, з яскравою харизмою, які віддають перевагу новаторство. Actyon, напевно, не буде «робочою конячкою», а стане модним автомобілем. Його купують ті, хто часто вирушає на «природу» або живе за містом, займається спортом або любить подорожувати ...  


Статьи похожей тематики:

  • Hyundai представив у Києві нову модель компактного позашляховика
  • На всі автомобілі Hyundai Tucson продовжує діяти єдина ціна
  • На популярні Hyundai Tucson і Hyundai Accent знижені ціни
  • Акція на Hyundai Tucson: «механіка» або «автомат»?
  • Акція на Hyundai Sonata, Santa Fe і Tucson: знижки довго не чекають
  • Hyundai Tucson піддали рестайлінгу. Що змінилося?
  • Hyundai Tucson подешевшав на 5000 грн.
  • Всі комплектації Hyundai Tucson пропонуються за єдиною ціною 22 900 у.о.
  • Акція: почніть літо з Hyundai Sonata, Santa Fe і Tucson за вигідними цінами
  • До кінця травня на Hyundai Tucson діє додаткова знижка
  • У липні 2008 року в Україні почнеться повномасштабне виробництво Hyundai Tu ...
  • Hyundai Tucson стає доступнішим на 5000 грн.
  • Увага! Акція від HYUNDAI на автомобілі Tucson і Santa Fe
  • Tucson-drive крокує Україною
  • У серпні Hyundai Tucson став доступніше на 10 000 грн.



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.