Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Infiniti FX35 - нев&

На зорі появи Infiniti FX в Україну ми вже їздили на «сірому» автомобілі, який тоді залишив неоднозначне враження. У 2003 році FX здавався «прибульцем» з космосу, НЛО і сприймався скоріше як епотажний шокуючий автомобіль, ніж Premium на кожен день. Але роки минають і Infiniti FX став відкривати себе вже з іншого боку. По-перше, в кінці 2007 року стартували продажі офіційних європейських версій, по-друге, вже є гідна сервісна підтримка і гарантії. По-третє, сам Infiniti FX став сприйматися вже по-іншому.Це вже не той брутальних кроссовер з 2003-го, хоча автомобіль мало чим змінився.
Ми взяли офіційний Infiniti FX35 і вирушили освіжити свої колишні враження. Справжні цінності

Все-таки справжні цінності не старіють. Якщо раніше, авангардний дизайн в стилі «техно» здавався викликом часу, то в 2008 році він вже сприймається спокійніше, але від цього його чарівність не вичерпалася. Ми тестували Infiniti FX за кілька місяців до прем'єри нового покоління, вже було відомо як буде виглядати новинка, але від цього наше авто не здавалося застарілим. Так, в новій моделі якісь елементи будуть «прочитані» по-новому, але загальний стиль збережеться.
 Ми ж поставили собі завдання зрозуміти, яке місце займе Infiniti в українському ринку Premium-авто. Те, що його тут чекали - вже очевидно за результатами продажів. Infiniti FX - безумовний лідер і флагман бренду в Україну. І справа тут зовсім не в ціні, а в особливому «прочитанні» поняття Premium від Infiniti.

Тепер спробуємо поглянути на Infiniti очима споживача. Європейська версія відрізняється бічними повторювачами поворотів, інший оцифруванням дисплеїв, настройками підвіски. При проходженні техогляду у вас точно не буде проблем - все відповідає стандартам.

Ось ключі, а ось і сам автомобіль ... Тоді, у 2003 році нам навіть не вірилося, що такий «прибулець з майбутнього» і стоїть на вулиці Києва. Сьогодні FX-ів в Києві дуже багато, але від цього автомобіль не затерся. На нього як і раніше звертають увагу. Infiniti - граціозний і фантастично чудовий. Він імпульсивний і агресивний. Йому завжди будуть поступатися дорогою. Він завжди буде модний, його власник завжди неординарний. Такий собі симбіоз хай-тека і неокласики .. У кишені тільки брелок, досить просто підійти до авто, як автомобіль сам відкриє замок. Сідаєш, включаєш запалення і послужливий FX підганяє сидіння під тебе по заздалегідь введених параметрах.

У салоні панує відчуття Premium. Якісний інтер'єр, дорогі і стильні матеріали, по середині потужної передньої панелі встановлений великий семидюймовий кольоровий екран і усипаний кнопками блок управління мікрокліматом і мультимедіа-система, що включає навігацію і бортовий комп'ютер.

Архітектура центральної консолі тільки підсилює відчуття незвичності. Такий інтер'єр з першого погляду полюблять ті, хто знає толк в апаратурі класу Hi-End. Дві «фішки» просто зачаровують - елегантний аналоговий годинник з логотипом Infiniti і шкіряно-сталевий набалдашник селектора «автомата».

Панель приладів переміщається разом з рульовою колонкою. Взился за неї і все ... Тільки драйв і насолода від володіння таким АВТОМОБІЛЕМ. Хвиля ощещеній виходить від всього: запаху, дотику до досконалих кнопок, до шкіри керма.

На ходу

Під бойовий «рик» ніссановськой «шістки» Infiniti FX могутньо прискорюється, розсікаючи простір. Під капотом 280-сильна V6 - високоспритний двигун, розроблений для спортивного купе Nissan 350Z. Двигун дуже провокаційний, і утриматися буде вельми непросто. Особливо з огляду на мелодику спортивно настроєної вихлопної системи, що видає на високих оборотах ... ні, це не звук - це Hi-End музика!
Якщо серйозно, двигун - це гордість FX 35. Він працює у зв'язці з 5-ступінчастим адаптивним автоматом, чуйно вловлює вашу манеру їзди.

 І якщо в звичайному режимі автомат прагне скоріше перейти на вищу передачу, то при більш активному, навпаки, буде робити перемикання на високих оборотах, практично у червоної межі обмеження - 6500 об/хв. При цьому коробка зовсім не задумлива: передачі перемикаються швидко.

Цікаво, що під час старту з місця або на виході з повороту навіть на сухому асфальті електроніка «за умовчанням», не чекаючи пробуксовки, віддає частину моменту на передню вісь , дозволяючи краще реалізувати потенціал двигуна. В інший час Infiniti - задньопривідний автомобіль.

Продавлюють педаль газу. У відповідь FX35 «стріляє» як з гармати. Без особливого екстриму і перевантажень, але від такої динаміки теж можна отримати «кайф».

 Розгін до «сотні» 8,6 секунди. Набір швидкості проходить під «басовитий рик» двигуна. Такий «хор» мені те ж до вподоби.

«Автомат» на Infiniti має два режими - drive і ручний. Але простий автоматичний режим - це справді «драйв»! При інтенсивному розгоні коробка перемикає передачі на майже граничної позначки - 6500 об/хв. Коробка на FX дуже спритна: передачі перемикаються швидко, але досить жорстко, що особливо помітно при переході на пару ступенів «вниз». Електроніка, що управляє коробкою і дросельною заслінкою, налаштована так, що машина дуже чуйно слідує за педаллю газу.

Переходжу на ручний режим. Щось не так. У «автоматі» було набагато приємніше. Повернемося до нього.

Спробуємо екстриму. Швидкість під 140 км/год і похитнемо кермом. Гострота рульового управління FX спочатку налякала: двотонна машина жваво відгукується на найменше відхилення «спортивного» керма. Причому із зростанням швидкості реакції не розпливаються - Infiniti вимагає постійної концентрації. Та цей «жеребець» ще той, його потрібно постійно тримати в узді. На пряме він того і норовить звернути з траєкторії.

Влітаємо в поворот. Перекручуємо кермо і ... з завмиранням чекаємо як $ 69 тис. «зелених» сповзають до бровки. Ні, все під контролем, обійшлося. Машина починає «помсти хвостом» просто під дією бічних сил навіть у, здавалося б, простій ситуації. А система стабілізації VDC (Vehicle Dynamic Control) тут терпляче чекати, поки ви не почнете коректувати занесення. Такий алгоритм роботи вимагає від водія стійких навичок та уваги. Таке ковзання випробувати ще раз нам не захотілося, але іноді, щоб підбадьоритися, досить «рубонути» кермом у повороті або пограти газом. Infiniti в боргу »не залишиться.

Тепер на грунтовку. Кліренс Infiniti не дуже розташовує до Camel-Trophy, швидше на ньому легко штурмувати бровки на тісних парковках. Зате тут є примусове блокування міжосьової муфти. А з діагональним вивішуванням автомобіль непогано справляється завдяки злагодженій роботі систем ATTESA E-TC і VDC.

Infiniti FX без проблем штурмує гори, але ходу підвісок тут невеликі і для великого бездоріжжя явно не достатньо.

Комплектація FX взагалі щось. Тут є практично все що потрібно. За значності списку додаткового устаткування Infiniti FX може посперечатися з кращими європейськими люкс-седанами. Системою пізнання власника вже нікого не здивуєш, та і кольорова камера заднього вигляду - звичайне явище. Але в Infiniti буде комфортно не всім пасажирам.

 Задні пасажири сидять фактично на задньому колесі, і згадати, що FX 35 - це спортивно настроєна підвіска й гостре рульове управління, то часто їм не позаздриш. Крім того, посадка і висадка пасажирів задніх - задачка для спритних, якщо ви не хочете витерти собою дуже широку колісну арку. Справа в тому, що відстань між бічною стійкою і широкою колісною аркою (все-таки радіус колеса 18 дюймів) менше ступні. Тому, щоб не забруднитися, ногу треба заносити далеко в салон. До послуг задніх пасажирів хіба що монітор для перегляду DVD.

Зате спереду є чим розважитися, вивчаючи меню борткомпьютера і вибираючи диски в ченджере. Автомобіль дізнається господаря по електронному сигналу. Коли ви підходите до машини, автоматика гостинно відімкне двері. А мотор потім запускається кнопкою - вставляти ключ у замок запалення не потрібно.

Простір навколо водія і переднього пасажира облаштовано в манері, що швидше нагадує двомісне спорткупе, ніж для місткий позашляховик. Так, світлі накладки під алюміній прикрашають педалі, центральну консоль і навіть спиці по-спортивному маленького "бублика". Прилади поміщені в хромовані обідки.

Нарешті, глибокі і рельєфні передні крісла - просто класичний зразок спортивного стилю. Навіть закривати кришку багажника зовсім не обов'язково. Досить її просто опустити, а доводчик все зробить сам.

Вердикт

Вердикт цього тесту такий. Infiniti FX35 беспорно коштує своїх грошей. Але такий автомобіль підійде не всім. Він егоїстичний і провокаційний, щоб підійти абсолютно всім. Він повна протилежність педантичному Lexus RX. Infiniti FX - більш молодіжний, якщо хочете, то це кросовер для мажорів, для людей розраховують на зовнішні ефекти. Як сказав один з власників: «Infiniti - машина досить молодого, не обтяженого спадкоємцями, успішного, харизматичного егоїста». Важко не погодитися.

Деталі. "AUTO-Consulting"    

Детальніше про ціни і комплектації Infiniti


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: У чому секрет зростання продажів Infiniti FX
  • Стартувало спеціальне літнє пропозиція на автомобілі INFINITI
  • У Україну продані перші Infiniti EX
  • Infiniti формує дилерську мережу в Україні
  • Новий кросовер Infiniti EX виходить в лідери
  • Дилер Infiniti компанія «Авто-Актив» стала лідером продажів у преміум-сегме ...
  • У Авто-Актив стартував продаж двох нових моделей Infiniti
  • Infiniti будет делать авто C-класса
  • Новий Infiniti FX виходить в лідери
  • У листопаді було офіційно продано 43 Infiniti
  • В Україні стартував продаж нового Infiniti QX
  • Офіційні продажі Infiniti з початку року перевищили 500 автомобілів
  • Європейська версія Infiniti EX37 отримала новий двигун
  • У України проданий 500-й офіційний автомобіль INFINITI
  • Infiniti оголосила ціни на оновлені моделі FX50 і FX35 в США



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.