Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: SsangYong Actyon - революція вдалася

SsangYong Actyon - один з найбільш неординарних автомобілів на нашому ринку. Він настільки революційний, що його поки не «відчули» наші співвітчизники, які вважають за краще записуватися в чергу за більш традиційними авто. Але Actyon не тільки яскравий зовні, він ще і володіє унікальними якостями. Якими?
 Наприклад, це майже єдиний в світі рамний компактний позашляховик, поки єдиний позашляховик з кузовом хетчбек (поки не з'явився BMW X6) і це точно найдоступніший компактний позашляховик з дизельним двигуном на нашому ринку. При цьому підкуповує і ціна - $ 28420. Ми вирішили перевірити що нам пропонують за такі гроші.   Родовід

 Корейська компанія SsangYong відома завдяки своїм позашляховикам. Крім Actyon вона ще випускає компактний Kyron, і середньорозмірний Rexton. У самій Кореї SsangYong освоює і нішу Premium, пропонуючи седан Chairman, побудований на платформі Mercedes-Benz E-класу.
 Спочатку невелика корейська фірма обрала шлях тісної співпраці з Mercedes-Benz, чим пишається і до цього дня. В кінці 90-х вона купила ліцензію на дизелі Mercedes-Benz і «Е-шку» W124. У 1997 році амбіційний Daewoo Motor скупив SsangYong і почав просувати на окремих ринках його автомобілі під брендом «Daewoo». Були навіть плани виробництва на ЗАЗі позашляховиків Musso і флагман Chairman, а в Польщі на заводі FSO їх встигли випустити по кілька штук.
 Після банкрутства Daewoo Motor, SsangYong знову опинилася в скрутному фінансовому становищі. Модельний ряд безнадійно застарівав, співпраця з Mercedes-Benz майже припинилося, а власної дилерської мережі в світі майже не було.
 Вихід корейці намагалися відшукати в нестандартному дизайні і запросили іменитого британського дизайнера Кена Грінлі, який створив новий вигляд SsangYong. Грінлі чесно відпрацював свої гонорари і явив світові сміливі і незабутні авто (Rodius теж його творіння. Прим. Ред.).
Трохи пізніше активи SsangYong відійшли китайському концерну SAIC (№ 1 в Китаї), а експортна політика кардинально змінилася. Про SsangYong заговорили в Росії, України, Азіію З'явилися дистриб'ютори, почала будуватися дилерська мережа, відкрилися складальні виробництва.
 Зараз SsangYong - це самодостатній сильний бренд, який дуже динамічно розвивається. В Україні його просуванню сприяє співробітництво з Корпорацією «АИС», яка не лише організувала збірку SsangYong на КРАСЗ, але й активно розвиває дилерську мережу. І українці стали все більше уваги звертати на SsangYong. Їздити на SY стало модно.
 Якщо Kyron і Rexton вже досить відомі, то новий (хоча його презентували ще 2 роки тому) SsangYong Actyon з початком збірки в Кременчуці отримав «друге дихання» і нову ціну від $ 25000.



  Дизайн

 Оцінювати дизайн SsangYong Actyon - справа невдячна. Автомобіль дуже суперечливий і сприйняття його дизайну залежить від естетичних уподобань. Але, безумовно, SsangYong Actyon вийшов дуже яскравим, не схожим ні на один з автомобілів, і багато в чому випередив час. Це самостійна спроба Грінлі інтерпретувати уявлення про молодіжний автомобілі. Саме ж ім'я Action - синтезовано з двох прикметників: «Активний» і «Молодий».

 Але неординарність Actyon має чітку зональність. Попереду - фірмовий «дзьоб», фари - «соколине око», які стали предвесніком абсолютно нового підходу до дизайну світлотехніки. Кузов, взагалі, перший в світі хетчбек на внедорожном шасі. Це потім вже BMW представила свій X6, Nissan - Qashqai, а Land Rover оприлюднив наміри створити купе. До SsangYong Actyon всі позашляховики були тільки універсалами. І перед Грінлі тільки за це варто зняти капелюх.

 Зазначимо, що вигляд Actyon був не лише революційним у свій час, але і залишається актуальним і зараз. Власникам такого автомобіля гарантована увага з боку оточуючих.



  Усередині

 Після настільки екстравагандного стайлінгу, традиційне внутрішнє убрання SsangYong Actyon вже виглядає архаїчно. Тут майже такий же інтер'єр, як і в Kyron: ті ж рішення, ті ж кольору, але якщо для «класичного» Kyron це можна пробачити, то Action заслуговував на більше яскравий інтер'єр. Хоча яскраві «фішки» тут все ж є. Наприклад, кнопки замикання дверей не тільки стильні, але й, мабуть, самі зручні з тих які можна зустріти на сучасних авто. Непогано «прописана» верхня частина торпедо, розгорнута до водія, як у старих BMW. Відчувається, що дизайн опрацьовували в кращих традиціях. Проте враження псує жорстка пластмаса обробки і кілька ергономічних «прорахунків». Немає також тактильного відчуття якості. Здавалося, таку приємну опцію, як управління магнітолою на кермі, неможливо зіпсувати, але в Actyon на клавіші доводиться давати з зусиллям, та ще й відшукувати в якому місці треба прикластися. Сподіваємося, що в рестайлінгової версії або в другому поколінні Action позбавиться від таких образливих "дрібниць" і буде повністю відповідати очікуванням.

 Зате комплектація SsangYong Actyon знову змусить пишається власним авто. Чого варта в зимовий снігопад підігрів скла в районі передніх двірників! Додамо сюди ще підігрів сидінь, електропакет, клімат-контроль, щоб цілком отримувати задоволення від авто.

 Відзначимо і той факт, що SsangYong Actyon не якийсь бутафорський кросовер, а справжній рамний автомобіль на немаленьких 225 75R16 колесах. Для порівняння, Toyota Land Cruiser їде на колесах 65-ї висоти профілю, а тут всі 75!
Режим трансмісії дозволяє вибрати задній, повний або повний привід із зниженим поряд. Так, що теоретичний арсенал у SsangYong Actyon - цілком «дорослий».

  Оглядовість і комфорт

 Завдяки високій посадці в Actyon добре проглядається простір спереду, що компенсує навіть відсутність чітких орієнтирів по капоту. А ось тому здавати припадає на «дотик». Мало того, що скло розташоване високо, так ще й під нахилом, що не дозволяє оцінити крайні точки. Це той випадок, коли зовсім не зайвим буде установка парктроников.

 На задніх місцях пасажирам досить комфортно, але пробиратися туди доведеться високо піднімаючи ноги. Кузов хетчбек створить обмеження для високих пасажирів. Зате позаду буде затишно завдяки непоганому обігріву і є куди розмістити дрібні речі.   Багажник

 З перевагами хетчбеків ми давно знайомі, але наскільки вони застосовні на внедорожном шасі. У SsangYong Actyon досить ємний багажник, який на додачу забезпечений сіткою для фіксації багажу. Для звичайної магазинної поклажі це більш ніж достатньо, але габаритний вантаж довжиною в 2 метри вже викликає труднощі. Відкинувши задні сидіння його вдається втиснути в салон, але ось скошена кришка багажника може не закритися.

 Полик багажника розташований досить високо, а під ним ховається значний відсік. Навіть не дивлячись на велику вантажну висоту, фальшполік робить навантаження-вивантаження дуже зручною. Помітно, що в SsangYong працювали і над дрібницями: у багажнику є ключки для кріплення пакетів, сітка і розетка.

  На ходу

 Забираємося всередину. Перші метри на SsangYong Actyon примушують здивуватися. Автомобіль надзвичайно комфортно почуває себе на наших дорогах. Він практично не помічає нерівностей і ям і просто парить над асфальтом. Щось подібне можна випробувати в Toyota Land Cruiser, але від корейського позашляховика ми такого не очікували.
 Розгадка такої комфортності криється в рамної конструкції, яка сприймає первинну інформацію від підвіски, а також у незвично високих шинах 75-ї розмірності. Віддамо належне і «подвесочников», які не зіпсували налаштування шасі.

 Ще один приємний момент - це відмінна шумоізоляція. Наш SsangYong Actyon був з 2-літровим турбодизелем, при цьому в салоні ніякої вібрації і звуку. Щоб оцінити якість шумоїзоляциі достатньо було вийти на вулицю і «відчути різницю» при працюючому моторі.

 Турбодизель з моментом в 310 Нм дає інтенсивне прискорення SsangYong Actyon, яке легко трансформувати завдяки чіткій роботі коробки передач. Але за «сотню» автомобіль вже «гасне», а на 5-ій передачі на трасі краще в лівий ряд не потикатися. SsangYong Actyon з 2-літровим дизелем має «максималку» в 163 км год і буде тішити лише в міському режимі і при черговій заправці. У досить інтенсивному режимі Actyon споживає 7-8,5 л «солярки" на 100 км.

 Але на цьому його переваги закінчуються. В управлінні SsangYong Actyon починає програвати. По-перше, тут «порожній» кермо, який не дозволяє почувати авто в повороті. По-друге, надто високі шини, що дарують комфорт на ямах, «ведуть» у повороті. По-третє, шасі Actyon протипоказано заходити в повороти на високій швидкості, його тут же зриває в неабияких замет, з яким дуже нелегко впоратися, та ще й кренить. На довершення, у SsangYong Actyon надто чутливий міжколісний диференціал, який «гальмує» навіть в нешкідливих поворотах.

 «Пошивайлів» кілька серйозних поворотів, формується стиль їзди на SsangYong Actyon: неспішний драйв, з оттормажіваніем перед поворотами і акуратним входженням. Ось тепер все відмінно, автомобіль легкий і слухняний, без натяків на екстрим.

  Бездоріжжя

 Програма нашого тесту включала випробування на бездоріжжі. На цьому ж місці ми влітку ганяли Nissan Qashqai. SsangYong Actyon хвацько пройшовся по всіх «місцях» і відправився на штурм гори. Діагональне вивішування при зниженій передачі означає, що можна і далі продовжувати рух. Великі ходу підвіски, могутня рама, енергоємні колеса, а також повний привід - це все неоціненні переваги SsangYong Actyon. Додамо до цього ще малі передній і задній звиси і кліренс 187 мм.

 Безумовно, на бездоріжжі SsangYong Actyon - один із самих «сильних» автомобілів в класі SUV-Compact. Він не пасує ні перед раскісшей цілиною, ні перед косогорах. А енергоємна підвіска робить процес штурму перешкод ще й цілком комфортним.

  Вердикт

 SsangYong Actyon нас приємно порадував і змусив поважати не тільки дизайнера Кена Грінлі, але й інженерний корпус SsangYong. Автомобіль дуже підходить для українських умов, особливо, якщо доводиться штурмувати ділянки бездоріжжя.
 Actyon має всі шанси стати модним автомобілем і серйозним конкурентом Nissan Qashqai і Hyundai Tucson, по крайней мере, він цілком може з ними конкурувати. А ціна в $ 28420 за версію з 5-ступінчастою «механікою» або в $ 31940 за авто з «автоматом» - цілком розумна.

 Можна знайти SsangYong Actyon і за $ 25940 за 2,3-літрову бензинову модифікацію. Правда, з 2,3 літра тут знято всього 150 к.с., а «максималка» так і залишиться в 164 км год Не дуже відрізняється і динаміка (10,9 с) від дизельної версії (11,2 с). SsangYong Actyon 2,0 XDi-це краща пропозиція на ринку з дизельним двигуном в цьому класі.

 Хто вибирає SsangYong Actyon? Це молоді люди, з яскравою харизмою, які віддають перевагу новаторство. Actyon, напевно, не буде «робочою конячкою», а стане модним автомобілем. Його купують ті, хто часто вирушає на «природу» або живе за містом, займається спортом або любить подорожувати. Для них SsangYong Actyon - відмінно підійде, якщо не пред'являти до нього «драйверських» амбіцій. Він просто інший.

   Деталі. AUTO-Consulting

 Редакція дякує Корпорацію «АІС» за наданий на тест автомобіль.  

Детальніше про ціни і комплектації SsangYong Actyon



Експертні оцінки AUTO-Consulting
         Параметр  Макс. бал   SsangYong Actyon 2,0 XDi      Зовнішність  10  10      Інтер'єр  10  8      Ергономіка  10  8      Оглядовість  10  7      Розгінна  динаміка  10  7      Гальма  10  9      Керованість  10  6      Прохідність  10  10      Плавність ходу  10  10      Шумоізоляція  10  10      Місця  пасажирів  10  8      Багажник  10  9      Комплектація  10  9      Економічність  10  10      Всього  140  121      Ставлення до  ідеального варіанту    86%                  
Порівняння з конкурентами SsangYong Actyon  

Які результати в наших тестах показали конкуренти:
     Кому набридло намотувати кола, щоб відшукати місце для паркування - Nissan Qashqai. Хто хоче отримати один автомобіль на всі випадки життя - Nissan Qashqai ...
  І попередній X-Trail володів відмінною прохідністю для свого класу, а нове покоління прагне його перевершити. У непролазній грязі ми його не перевіряли, але на спецділянках він був непоганий ...            


Статьи похожей тематики:

  • Пікап Ssang Yong Actyon Sports став дешевше
  • В Україні стартувала збірка і знижені ціни на Ssang Yong Actyon
  • В Україні стартував продаж пікапа Ssang Yong Actyon Sports
  • Ssang Yong Actyon пройшов фейсліфтінг
  • В Україні стартують продажі нового позашляховика SsangYong Actyon
  • Ssang Yong показав новий Actyon
  • Ssang Yong планує подвоїти продажі в Україну
  • У Україною знизять ціни на SsangYong Actyon до $ 25 000
  • У вересні стартують продажу нового Ssang Yong Actyon Sports
  • Ціни на Ssang Yong знижені на $ 1000
  • Ssang Yong на Kyiv Avtomotive Show представить повнопривідний ACTYON Sport
  • В Україні відкрився ще один автосалон Ssang Yong
  • Sollers продовжила контракт з SsangYong на сім років
  • Автомобілі Ssang Yong представили в новому образі
  • Попит на Ssang Yong в Україну випереджає пропозицію



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.