Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

1000 км на новій Skoda Fabia New

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, після серії півфінальних етапів Економ Ралі «Skoda. Grand Prix Україна », 6 жовтня в Одесі відбувся фінал змагання. Паралельно з одеським фіналом в Києві стартували екіпажі на десяти автомобілях Skoda Fabia New, які також боролися за звання економною команди. Командам належало змагатися не тільки в економічності, але і брати участь в запланованому організаторами Skoda Simply Clever Quest. На допомогу нам були дані GPS-навігатори, і ми вирушили до Одеси на Skoda Fabia New. Забігаючи наперед відзначимо, що на одометрі нашої Fabia за два дні накрутило більше 1000 км. Режими експлуатації були різними - місто, траса, дощ, легке бездоріжжя, адреналін - для першого враження більш ніж достатньо. Які враження? Про це в нашому репортажі.  GPS-навігатор, мобільний телефон, сумка з загадковими білизною і нова Skoda Fabia - ось атрибути, необхідні для нашої поїздки до Одеси. Маршрут ми свідомо не знаємо. За SMS надходитимуть координати точки, в яку необхідно добратися і завдання, яке необхідно там виконати. Після успішного виконання завдання - наступна точка і т.д. І найголовніше завдання - зробити це, витративши якомога менше палива. Для реалізації поставлених цілей, екіпаж AUTO-Consulting облаштувався в новенькій Skoda Fabia з двигуном 1,4 л у комплектації Ambiente.

        Skoda Fabia New
 Нагадаємо, що це вже друге покоління популярної моделі. перше покоління Skoda Fabia з'явилося на ринку наприкінці 1999 року. З того часу почалася історія найпопулярнішої моделі в лінійці Skoda. Skoda Fabia залишається однією з найпопулярніших моделей серед українських автолюбителів. За весь період продажів в Україні власниками Fabia стало близько 20 000 шанувальників марки Skoda. Тільки в 2007 році було продано близько 3000 автомобілів Fabia.

       Продажі другої генерації Skoda Fabia в Україну стартували влітку цього року після всеукраїнської презентації. Дизайнери Skoda Fabia New створили автомобіль, концепцію якого визначають наступною формулою: «життєвий простір + раціональні рішення + висока якість + увага до людей + розумна ціна». Skoda Fabia New виглядає більше і солідніше, значно додавши в розмірах. Її довжина 3, 992 метри є однією з найбільших в класі В. Збільшився також об'єм багажного відділення - тепер він складає 300 літрів, а при складених сидіннях - 1 163 літри! А зовні нова Fabia видуржана в стилі, вже знайомому по Roomster.

     В Україні Skoda Fabia New представлена з трьома бензиновими двигунами об'ємом 1.2, 1.4 та 1.6 літра, а також з дизельним двигуном об'ємом 1.4 літра. В офіційній дилерській мережі компанії «Єврокар» вартість автомобіля складає від EUR 10 700.

   Наша Skoda Fabia 1,4 л (63 kW) в комплектації Ambiente з механічною КПП обійдеться в 12 222 Євро. У комплектацію входять подушки безпеки водія і пасажира, підсилювач і регулювання керма в двох площинах, передні протитуманні фари, бортовий комп'ютер, центральний замок з системою SAFETY, передні електросклопідйомники, передні і задні підкрилки, задні бризковики, пакет «погана дорога».

        В шлях.
 Заправивши «під зав'язку» нашу Fabia і опечатавши бак, отримуємо перше завдання. GPS-навігатор «говорить», що вказані координати в Києві:). Кілька годин економічної їзди по місту і отримуємо завдання, за яким їдемо в Білу Церкву, де і був запланований фініш нашого економ ралі. Проїхавши 142 км шляху, нам вдалося витратити всього 4,96 л бензину. Обчислюємо витрату - 3,5 л/100 км! Зізнатися, ми не очікували від Fabia такий економічності.
     До речі кажучи, заявлені паспортні показники витрати нової Skoda Fabia складають - місто/шосе/змішаний - 8,6/5,3/6,5 л/100 км відповідно. Нам вдалося майже в 2 рази поліпшити заявлені виробником показники. Звичайно, ми їхали трохи «ненормально» - обороти не більше 3 000, нелогічне включення 5-й передачі на 60 км/год, рівномірна швидкість по трасі близько 90 км/год. Але навіть у «нормальному» режимі руху, можна домогтися витрати близько 5-6 л/100 км. Підкреслимо, що економічність - один з головних козирів нової Skoda Fabia.

       Далі нас чекало не менш захоплююче квест-захід Simply Clever Quest з безліччю завдань і інсценівок, підготовлених організаторами. Але на самому початку ми про це навіть не здогадувалися. Рухаючись по Одеській трасі, нашу колону зупинив патруль ДАІ під приводом перевірки документів. Поки ми отримували папери, по рації приходить орієнтування на злочинців, які імовірно прямують у бік поста. За мить на обрії з'явилася чорний Mitsubishi Pajero, який ніяк не реагував на сигнали інспектора. У наступну секунду злочинці відкрили вогонь по патрулю. Гуркіт стрільби, шок, а на асфальті лежить інспектор.

   Як потім з'ясувалося, це була інсцініровка організаторів, але в момент стрілянини нам було не до сміху. Такий сценарій евента - безумовне ноу-хау, вперше застосовується на нашій пам'яті в автомобільних заходах.

       До Одеси ще півдорозі. Часу залишається все менше - адже до вечора треба прибути на місце призначення. Ось вже коли настала можливість «притопити». Але не дуже-то вийшло. Крейсерська швидкість нашої Fabia - 140 км/год. Дорогу машина тримає непогано. Але відчувається, що автомобіль створювався для міста. На високих оборотах шум «пробивається» в салон. Та і динаміки після 140 км/год не вистачає. Єдина можливість збільшити швидкість - розганяти з гірки.

      Комфорт нас порадував.
 Салон також просить високої оцінки. На наш погляд, при розробці нової Fabia головною метою конструкторів і дизайнерів було створення максимально великого простору в салоні. Швидше за все, це продиктовано останніми тенденціями світового автомобілебудування - при створенні нових автомобілів для досягнення більшої практичності, автовиробники намагаються максимально збільшити внутрішній простір, намагаючись при цьому візуально зберегти компактні зовнішні розміри.

   Зазначимо, нова Skoda Fabia вийшла дійсно простора, про що говорять високий дах і місткий багажник. З такими даними чеський хетчбек претендує на звання самого просторого в класі.

       У строгому салоні Fabia створюється враження, що знаходишся в машині класом вище. Всі елементи інтер'єру добре підігнані, незважаючи на велику кількість жорсткого пластика, на купині нічого не скрипить. У салоні нової Fabia знаходимо безліч різноманітних відсіків для дрібних речей: вони заховані в передній панелі, дверних картах, під передніми сидіннями, у спинках передніх сидінь, в центральній консолі, а також у різних відсіках багажника.

     Проїхавши 1000 км можна з упевненістю сказати, що нова Fabia не розчарує своїх власників, за умови, що вони будуть городянами, консерваторами і понад усе ставити комфорт та економічність.

 А перестрілку на трасі і нову Skoda Fabia ми будемо пам'ятати ще довго.

   Київ-Одеса-Київ
 Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • У України розпродають попередню модель Skoda Fabia New за мінімальною ціною ...
  • В Україні стартують продажі Skoda Fabia New
  • Skoda Fabia New став кращим автомобілем в Україні 2008 року в двох номінаці ...
  • У України оголошені ціни на Skoda Fabia New
  • До кінця квітня Skoda Fabia New доступна за $ 12 950
  • Серед покупців Skoda Fabia буде розіграно поїздка до Праги
  • На Skoda Fabia діє спеціальна пропозиція
  • «Прага Авто» запрошує на прем&
  • В Україні стартують продажі Skoda Fabia Combi New
  • Якою буде нова Skoda Fabia
  • Учасники акції в мережі АЗС WOG можуть виграти Skoda Fabia New FL
  • ПРАГА АВТО: Зниження цін на Skoda Fabia
  • Skoda Fabia користується високим попитом на вторинному ринку
  • Житель Тернополя отримав автомобіль Skoda Fabia до Дня автомобіліста
  • Skoda готує нову Fabia



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.