Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Альтернатива позашляховикам. Тест Volkswagen Multivan Atlantis

Скільки разів доводилося жалкувати, що звичайний автомобіль не може вмістити всього необхідного. Здавалося, що позашляховик, з його універсальним кузовом, вирішує всі проблеми, ан немає ... Так, він місткий, але все ж таки не безмежно.
 А якщо потрібно возити і багато людей і вантажі? Тоді вихід - купувати мікроавтобус. А чи може мікроавтобус бути настільки ж комфортним, як і легковий автомобіль? У Volkswagen стверджують, що може. Ми вирішили перевірити і узяли на тест Volkswagen Multivan Atlantis з системою повного приводу 4Motion.  Не дивлячись на те, що Volkswagen Multivan відноситься до класу комерційних автомобілів, фактично, це мінівен, з розширеними можливостями. По-перше, тут просторіше і зручніше, ніж у стандартному MPV-Large. По-друге, наш Multivan Atlantis був у виконанні 4Motion. А по-третє, управляти їм не складніше, ніж великим позашляховиком. При цьому він порадує низькою витратою палива (у нас виходило 10-12 л «солярки" на 100 км) і непоганий стійкістю.

 А рівень оснащення, оздоблення всередині і комфорт тут нітрохи не гірше, ніж в інших легкових автомобілях.

  Чим відрізняється Atlantis?

 Зізнатися, це перше питання, яке ми чули скрізь по відношенню до нашого авто. Отже, Volkswagen Multivan Atlantis побудований на базі Multivan Trendline, але має ряд конструктивних особливостей, характерних для Multivan Comfortline та Highline: декор-алюміній, рульове колесо і рукоятка важеля гальма стоянки в шкірі, тоновані стекла в пасажирському салоні, підігрів передніх сидінь, забарвлення бічних молдингів в колір кузова, протитуманні фари, трьохзональний клімат-контроль "Climatronic", бортовий комп'ютер, зсувне вікно в зсувних дверях справа. При розробці Atlantis Volkswagen мав на меті створити більш доступну версію Multivan, але так, щоб вона не перетиналася з Transporter і Caravella.

 Multivan Atlantis властиві яскраві відмінності в порівнянні з Multivan Comfortline та Highline: у базовому оснащенні автомобіля присутні 17-дюймові легкосплавні диски "SOLACE", які навіть для моделі Highline пропонуються в якості опції, спортивна ходова, парктронік, спеціальний декор салону, що включає спецоббивку сидінь (матеріал "Popcorn") з блакитними вставками, кольорові і алюмінієві вставки на бічних панелях салону і картах дверей кабіни. У підніжну сходинку салону вмонтована декоративне підсвічування з написом "Atlantis". На задніх боковинах кузова, а також на кришці капота можна знайти ідентифікаційні наклейки "Atlantis". Напис "Atlantis" нанесено також на набалдашник КП.

 Відрізнити Atlantis можна і по спеціфіцескому блакитно-срібно кольором. Крім дизайнерсько-декоративних відмінностей, в Volkswagen попрацювали і над комплектацією. Завдання було - запропонувати ринку більш доступну версію, але аніскільки не в збиток комфорту.

 За результатами опитувань стало зрозуміло, що клієнти хочуть одну зсувні двері (замість двох у Highline), унікальну тканинну оббивку сидінь (замість шкіряного у Highline), відкидний столик на лівій бічній панелі (замість багатофункціонального у Highline). У результаті вийшло дуже стильно, але в той же час і суттєво доступніше, ніж топ-версії Multivan.

 Нова модель орієнтована на тих покупців, яким потрібний великий універсальний автомобіль, оснащений потужним економічним двигуном, що володіє позашляхові якості (за наявності 4MOTION), а також багатою і, що найголовніше, унікальною комплектацією. Atlantis покликаний повністю відповідати концепції "Автомобіль на всі випадки життя": мобільний офіс, сімейний автомобіль, кемпер для відпочинку, позашляховик, транспортер і в той же час автомобіль, що має "велику" родзинку, що дозволяє пишатися своїм Volkswagen.

 В Україні такий ідеальний автомобіль стартує з $ 53590, а наша версія з 4Motion обійдеться і всі $ 56590. Фактично - це вартість хорошого позашляховика. Але за ці гроші в Volkswagen Multivan Atlantis є багато приємних опцій: освітлювані підніжні сходинки з написом "Atlantis";  обігрів передніх сидінь, обігріваються форсунки омиваючи лобового скла;  3-зональний клімат-контроль "Climatronic";  парктроніки спереду і ззаду. А ось під капотом буде 2,5-літровий турбодизель в 130 к.с., хоча в «лінійці» Multivan можуть бути мотори і потужніший (174 к.с.).

Заглянемо всередину

   Інтер'єр остаточно переконує, що перед Вами не «коммерціала», а добротний і якісний автомобіль. Якісний пластик торпедо, шкіряна обробка рулюючи і важеля коробки передач - високий клас. Кожна деталь інтер'єру підкреслює, що це саме Volkswagen і ніяких компромісів. Ні, веселі блакитні вставки (стиль Atlantis) досить яскраво розбавили «вольксвагеновский» строгість, а в поєднанні з алюмінієм взагалі інтер'єр виглядає дуже модно.

 У Volkswagen Multivan Atlantis 6 посадочних місць, а традиційних поворотних сидінь всього одне. Завдяки цьому салон здається просторіше, ніж у Multivan. На відміну від найпросторішого седана класу люкс, тут можна не тільки сидіти або лежати, як тобі заманеться, але навіть блукати з переднього ряду сидінь до заднього. Сидіння в салоні можна рухати, розкладати, обертати в будь-якому напрямку або взагалі прибрати. Звичайно, важко уявити ситуацію, коли машину ціною під 60 тисяч доларів будуть використовувати як вантажівки, але в Volkswagen не виключають такої можливості.

 Так що вам цілком під силу перетворити свій кабінет на колесах у вантажний відсік місткістю 5,4 кубометра. Ми перевірили - Atlantis і на це здатний. У нього без проблем поміщається європалети. Правда, спортивна підвіска дуже чутлива до тяжкості і швидко «здається». Під час випробувань ми завантажили 500 кг баласту - Volkswagen Multivan Atlantis їх навіть не відчув.

 Але в будь-якому варіанті ви по достоїнству оціните всілякі корисні скриньки і ємності, якими VW буквально нашпигований. Один розкладний фуршетний диво-столик чого коштує - і крутиться, і розкладається, і ховається в нішу. Задній ряд сидінь можна зрушувати уздовж всього салону, регулюючи внутрішній простір і розмір багажника. Єдине сидіння другого ряду можна обертати і також переміщати. Але 6-місцева компонування має і недоліки: пасажирам краще бути пристебнутими, інакше при різкому гальмуванні можна вилетіти з крісла.

  На ходу

   Моторний відсік має прекрасну шумоізоляцію. Жорсткий рокіт дизеля в салоні чутно, але він не дратує, а навпаки, навіть приємний. Майже 3-тонний автомобіль бадьоро стартує і легко набирає «сотню». Важіль КПП розташований на торпедо і має традиційну «вольксвагеновский» чіткість ходів. Управляти передачами можна зусиллям одного пальця, а гидроусилітель лише підкреслює «легкову» керованість. Орудувати важелем-джойстиком 6-ступінчастої коробки, винесених на передню консоль, - суцільна насолода. Мотор по відчуттях досить рівний, тут не відчувається характерного турбоподхвата, а машина прискорюється рівномірно. Якщо в салоні здається, що з динамікою все добре, то моргання фар позаду, говорить про зворотне. Все-таки 130 сил і розгін до сотні за 15,3 секунди - результат, звичайно, не вражаючий. З вантажем динаміка падає і вже підйом на гору вимагає перемикання на щабель вниз.

   На трасі Volkswagen Multivan Atlantis набирає 160 км год і впевнено тримає цю швидкість, але «гонялки» - це не його компетенція. За кермом Multivan Atlantis ви зовсім не відчуваєте себе капітаном океанського лайнера - величезного, неповороткого, убаюкивающе-м'якого. Налаштування шасі такі, що є чому повчитися багатьом легковикам. Короткобазний варіант (3000 м) охоче занирює в повороти, проявляючи передньопривідні звички. До гальм у нас не було ніяких претензій.



 Щоправда, пасажири в салоні, можуть і не оцінити принад настройки підвіски. Volkswagen вийшов жорстким, напевно, навіть занадто. Заточуючи підвіску під свої дзеркальні автобани, у Вольфсбурзі забули про вибоїнах. Завантаження 500 кг баласту частково пом'якшила реакції, але все одно підвіска жорстко відпрацьовувала нерівності.

 Зате коли ми фінішували, топливомер показав дуже приємну інформацію. Наш Volkswagen Multivan Atlantis расходовол 10-12 л на 100 км. Заради такого результату можна пробачити якусь млявість в розгоні. Не варто забувати, що ми їздили на 4Motion версії. До речі, а що можна сказати про повний привід?

 Ключовим елементом системи повного приводу 4MOTION є багатодискова муфта зчеплення, що працює в масляній ванні, яка замикається додатком осьового тиску на пакет дисків. У залежності від тиску масла можна регулювати передачу крутного моменту на задні колеса. У стандартному режимі руху муфта зчеплення регулює передачу крутного моменту в співвідношенні 50:50. Залежно від умов руху на передню або задню вісь безступінчатий може перерозподілятися до 100% крутного моменту.
 У звичайній експлуатації 4Motion себе взагалі ніяк не виявляв, але варто було з'їхати в пісок, як відчувався зрослий момент на іншому мосту. Але пускатися на підкорення справжнього бездоріжжя на Volkswagen Multivan Atlantis ми не рекомендуємо. По-перше, у нього звичайний «легковою» кліренс. По-друге, «запаска» підвішена знизу і хоча і захищена кожухом, але зачепить першу ж нерівність. По-третє, система 4Motion не розрахована на настільки серйозно бездоріжжя і не замінює чесну «раздатку». У повноприводному виконанні Multivan Atlantis має сенс, у так званому, «міському» бездоріжжя і, безумовно, з точки зору безпеки.

 Чи може Volkswagen Multivan Atlantis стати альтернативою позашляховикам? Справжнім «пройдисвітам», які вибирають саме за їх позашляхові якості, безумовно, немає. А от стати альтернативою модним кроссоверам - цілком. За функціональністю Volkswagen Multivan Atlantis значно їх перевершує, єдино, в чому він поступиться, так це в кліренсі та престиж. Якщо на перше місце ставити комфорт, функціональність і практичність, то можна сміливо відправлятися до дилерів Volkswagen. Якщо важливий престиж і прохідність, то краще поглянути на Touareg.

 Volkswagen Multivan Atlantis за $ 53590 - це офісний автомобіль на всі випадки життя. На ньому не соромно зустріти делегацію партнерів в аеропорту, відправитися з вояжем до філій по країні, можна привезти канцтовари на весь офіс або відправитися на пікнік. Atlantis вибірут та практичні «приватники», яким він буде вірою і правдою служити роками. Особливо рекомендуємо поглянути на Multivan Atlantis "Домобудівник" та виконробам, а також великим сім'ям.    

  Дивіться відео-версію тест-драйву Volkswagen Multivan Atlantis
   

   Деталі. AUTO-Consulting

 Автомобіль на тест був наданий Генеральним імпортером Volkswagen в Україні - компанією «Інтеркар Україна Лтд».

    Детальніше про ціни і комплектації Volkswagen


Статьи похожей тематики:

  • ВІДЕО. Тест-драйв Volkswagen Multivan Atlantis
  • Volkswagen Multivan пропонується за спеціальною ціною і доступний в лізинг ...
  • Volkswagen Multivan Highline став доступний за спеціальною фіксованою ціною ...
  • Volkswagen Multivan знов визнаний кращим мінівеном
  • "Автоцентр-Атлант-М": успіх на ринку - продано 5000-го автомобіля ...
  • Volkswagen представив в Україні новий клас автомобілів
  • Продажі Volkswagen в Україні перевищили 13 000 автомобілів
  • Система 4MOTION від Volkswagen перетворює мінівен на повноцінний SUV
  • До кінця літа Volkswagen Multivan доступний за спеціальною ціною
  • Volkswagen Multivan PanAmericana пропонує «особливий характер свободи» за с ...
  • Покупці комерційних Volkswagen в лізинг отримують цінову перевагу в $ 500
  • На виставці Kyiv Automotive Show 2007 Volkswagen представить лінійку Cross- ...
  • Дизельний VW Miltivan "зарядили" до 195 к.с.
  • В Україні стартував продаж нового покоління Volkswagen Transporter / Multiv ...
  • Volkswagen Multivan 3,2 л пропонується в лізинг на спеціальних умовах з 15% ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.