Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti

Під час наших відвідин заводу Chery, віце-президент китайської компанії пан Жоу Бірен всіляко пишався тим, що Chery Automobile вдалося створити власний автомобіль принципово іншого рівня, в якому втілено весь потенціал могутнього державного концерну. І ось Chery Elara (у Китаї вона називається Chery A5) з'явилася у продажу в Україні в топової комплектації. Судячи з цінникові (84700 грн.), 2-літрова Elara і насправді мітить вже в конкуренти корейських автомобілів. Ми взяли Chevrolet Lacetti 1,8 SX, як найбільш продаваний автомобіль у сегменті до $ 20000, і влаштували «очну ставку» з Elara. Жоу Бірен запевняв нас, що більше запозичень чужого дизайну не буде - це все в минулому. «Та й навіщо нам це. Ми вже в змозі створювати автомобілі самі. Ось подивіться ", - і вказав на Chery A5.
 Chery Elara (А5) - повністю самостійний автомобіль для Chery, хоча Бірен трохи злукавив і окремі «цитати» все-таки присутні. Видно, що при його розробці «китайці» обертали погляд на кращі європейські авто, намагалися взяти від них готові і перевірені рішення. Наприклад ключ-«викідуха» - це явно фольксвагенівська «штучка».
 Зовнішність Chery Elara вийшов досить оригінальним, і в якихось ракурсах, навіть цілком симпатичним. Принаймні, на Elara вже не соромно їхати в міському потоці і паркуватися у престижних офісів.

 Лінія даху в районі задніх дверей дуже нагадує VW Passat B5, що також додає Elara певний статус. А ось рубаний багажник, з гранованими ліхтарями - це суто «китайська» ініціатива, яка абсолютно не гармонує з округлими 2 3 авто. Але відзначимо, що, як для самостійного дизайну, Chery Elara виглядає дуже непогано, але ...

 Chevrolet Lacetti, що пропрацювала в італійській Pininfarina, все ж краще. Ми неодноразово відзначали органічний красивий дизайн Lacetti, і з задоволенням зробимо це ще раз. Навіть через 5 років після появи, дизайн Lacetti не втратив свого шарму.




  Усередині

 Відкриваємо двері Chery Elara і ... поглядам відкривається ладненько салон в бежевих квітах. Дивно, але і специфічного «китайського» запаху в салоні ми не почули. Матеріали тут якісніший товар, ніж в «бюджетних» китайцях, але ще далекі від ідеалу. Досить приємна підсвітка приладів, красивий дисплей магнітоли і клімату, вставки «під алюміній» замість примітивного пластика «під дерево» - пішли Elara явно на користь. Красиві на вигляд шкіряні сидіння, виявилися дуже незручними в посадці. Нам так і не вдалося відрегулювати їх так, щоб вони тримали всю спину. З бічною підтримкою теж не все добре і при різких маневрах в них «плаваєш».
 У Lacetti всередині дуже понуро: сіренький пластик, простенькі ручки управління мікрокліматом, нетривіальна оббивка дверей. Старіє Lacetti, старіє. Зате сидіння тут набагато зручніше, подушка регулюється по куту нахилу. У Elara регулювання сидінь - електричні, центральний замок, управління бічними дзеркалами, люк - також з електроприводами. У Lacetti електропривод на дзеркалах і передніх склопідйомниках, а от для розблокування центрального замку доводиться тягнутися через власне плече - незручно.

 По комплектації Chevrolet Lacetti явно програє Chery Elara. «Китайці» примудрилися в ті ж гроші вписати силу-силенну опцій. Якщо в Lacetti звичайний кондиціонер, то в Elara - клімат-контроль, який працює досить непогано. "Грубка" в Elara навіть ефективніше корейської та прогрівається в лічені хвилини. Магнітола з CD-ченждером на 6 дисків «без претензій», але теж виглядає сучаснішою ніж в Chevrolet. Правда без «ложки дьогтю» тут не обійшлося: рукоятки управління швидкістю вентилятора і температури надмірно легко обертаються і весь час чіпляються при перемиканні передач. Цього дотику досить, щоб повністю збити всі колишні налаштування.

 Взагалі, з «тактильними» відчуттями в Chery Elara не все добре. Наприклад, управління магнітолою на кермі - дуже пружне, клімат-контроль - навпаки, а кнопки протівотуманок за зусиллями нагадують радянські тумблера. Немає ще цілісного образу, почуття стилю. А як ляскають двері? Водійські закривалася з другого разу - не відрегульований замок. Хоча Chevrolet Lacetti також не еталон і тут «проколів» вистачає. Кульгає в Chery і чіткість перемикання передач. Варто трохи відволіктися, і не приведи Господи, увіткнеш замість 3-й - 1-ю.
 Що стосується ергономіки, то відчувається що «китайці» орієнтувалися на світових лідерів, і у них вийшло створити зручний інтерфейс. Все під рукою, легко доступна, а управляти кліматом і магнітолою можна не відриваючи рук від керма і важеля КПП. Але якщо красиві дисплеї з підсвічуванням вночі читаються дуже легко і приємно, то в сонячний день їх вже майже не видно - блікуют скла. Про стан клімат-контролю доводиться дізнаватися, нахилившись вниз.

Оглядовість

 Якщо до Chevrolet Lacetti у нас не було особливих питань, то в Chery Elara частокіл підголівників «з'їв» весь огляд назад, а бічні дзеркала чомусь надто маленькі. З часом до них звикаєш, але що варто було зробити їх, хоча б, як у Lacetti?

 Зате в задній бампер Elara вбудовані три датчики парктроника. На практиці вони дуже допомагають при парковці бампер в бампер, але кути при маневрах залишилися «сліпими».









  Місця задніх пасажирів

 Обидва автомобілі позиціонуються як сімейні, по цьому, комфорт задніх місць - досить важливий параметр. Задні двері в Chery Elara, завдяки «пассатовский» формі, відкривають дуже зручний отвір, але місця на «задку» тут менше, ніж в Lacetti. У Chevrolet посадка зручніше і місця для ніг більше. Зате в Elara є індивідуальні повітроводи.

  Багажник

 За обсягом багажника виграє Chery Elara (483 л проти 405 л у Lacetti). Пол багажника Chery укритий килимовим покриттям непоганої якості, а в Lacetti навіть новий килимок вже виглядає потертим. У обох автомобілях під Поліком захована повнорозмірна запаска й інструмент. Оскільки Chery була на легкосплавних дисках, то і диск запаски аналогічний.

 Відкрити багажник Chery можна трьома способами: кнопкою з панелі приладів, ключем ззаду або дистанційно - брелоком. Навіть при відкритому центральному замку, крім господаря, ніхто багажник не відкриє.

 В обох авто спинки задніх сидінь складаються по частинах, дозволяючи перевозити довгоміри, але отвір в Lacetti відкривається більший.

 Оглядаючи кришки багажників, помічаємо, що у Chery зазори між заднім ліхтарем і закритою кришкою різні до непристойності. Після неврегульованою замку водійських дверей, це вже другий дефект збірки.

  Безпека

 Мабуть, безпека - це найболючіше питання для «китайських» авто після серії невдалих краш-тестів. Результати «биття» Chery Elara за версією EuroNCAP нам не відомі, але «китайці» вирішили перестрахуватися. У комплектації - дві фронтальні подушки, дві бічні, АБС. У Chevrolet Lacetti встановлені тільки дві передні подушки і АБС. В обох авто немає захисту моторного відсіку і її доведеться встановлювати за додаткову оплату.

 Ми провели заміри гальмівного шляху обох авто, а заодно, перевірили і роботу АБС. З швидкості 60 км год гальмівний шлях був майже однаковий, а АБС на Chery спрацював бездоганно. Але ось по відчуттях зручніше дозувати зусилля було в Lacetti. У Chery потрібно добре «тупнути», щоб почалося потрібне уповільнення.

  На ходу

 Серію їздових випробувань ми почали з паралельних стартів. Не дивлячись на те, що у Chery Elara під капотом 2-літровий мотор в 130 к.с., а Lacetti оснащена 1,8-літровим двигуном 122 л.с. Всі старти до 100 км год були за Lacetti. Вона впевнено стартує, швидше набирає швидкість. Chery починає прокидатися на 3-ій передачі і на високих оборотах. Швидкість - 150 км год обидва автомобілі набирають уже однаково і далі прискорюються майже рівно. За 170-180 км год Chevrolet Lacetti починає повільно відриватися аж до «максималки».

 Але якщо в Chevrolet Lacetti «політ» на високих швидкостях проходить впевнено, то тримати Chery Elara в «тонусі» - завдання не з легких. Навіть якщо закрити вуха і не чути шум у салоні, то тримати порожнім кермом Elara на швидкості вже страшно.

 Мотор Chery сімейства ACTECO випускають на новітньому (відкрився лише в 2006 році) сучасному підприємстві. Та й сам двигун двухвальний і цілком сучасний, але форсувати його до європейських 150-160 л.с. на Chery не ризикнули. Мотор вийшов «меланхолійний»: максимальний момент у нього 180 Нм при 4500-4800 об, проти 165 Нм при 4000 об у Lacetti. На практиці це означає, що управляти тягою в більш «слабкою» Lacetti набагато приємніше, оскільки, «викручувати» мотор Chery до 5000 об хв, ой як не хочеться. Обгін на 5-ій передачі в Elara - заняття не для людей зі слабкими нервами, а в Lacetti це звичайне явище.

 Шумоізоляція Elara залишає бажати кращого. Чути все: рев мотора, трансмісійні шуми, аеродинамічний виття, удари підвіски. Chevrolet теж не ідеальний, особливо після 4000 об хв, але він тихіше.

 Робота підвіски залишила двояке враження. Chery Elara непогано справляється з «дрібницею», добре відпрацьовує «поліцейських», але в «лисинах» на ході відбою замикається в обмежувач. Chevrolet Lacetti проходить ті ж ділянки спокійніше, відпрацьовуючи нерівності більш згладжено, лише, передаючи непотрібну інформацію в кермо.
 У поворотах Elara більше крениться, а потім зривається в різкий занос. Ні, це автомобіль для спокійної і помірної їзди. Lacetti охочіше пише повороти, її поведінка більш прогнозовано і стримано, хоча і це не drivercar.

 Тепер подивимося на витрату бензину. Chery Elara стабільно «їсть» близько 10 л 100 км, Chevrolet Lacetti укладається в 9,5-10,2 л 100 км. Обидва результати економічними не назвеш, особливо якщо врахувати 1,8-літровий двигун Lacetti і динаміку Elara.

  Вердикт

 Погляньмо в таблицю експертних оцінок. Дуже близькі результати. Це ще раз підтверджує, що Chery Elara і Chevrolet Lacetti - автомобілі близького рівня. Зізнатися, спочатку, ми готувалися до найгіршого, а через кілька днів уже звикли до недоліків Elara і сприймали її такою, як вона є. Так, сьогодні Chevrolet Lacetti буде набагато цікавіша. Але Chery Elara - це вже автомобіль одного порядку з Chevrolet Lacetti. А тепер розберемося з-за чого ж такі оцінки. Так, у всіх їздових дисциплінах Elara поступається, але відіграє в комплектації. Якщо все це перевести на мову цифр, то і виходить такий узагальнений результат. Але ж багато споживачі так і оцінюють автомобіль. Виходить не дарма віце-президент Бірен так пишався своїм «дітищем». У ній вже є задатки майбутніх перемог Chery, а те, що вони будуть, вже ніхто не сумнівається. Якщо Chery зуміла зробити ривок від ліцензійного Amulet (читай старого Seat Toledo) і Chery QQ (несанкціонованого Daewoo Matiz) до Chery Elara - гідного конкурента Lacetti, то в компанії велике майбутнє.
 Вже зараз Chery Elara не розчарує (і не разочаровует) своїх власників. За свої гроші - це найбільш укомплектований автомобіль у класі, де є майже всі можливі опції (крім підігріву сидінь). Тільки не варто очікувати від Chery Elara дива. Це автомобіль без «претензій», просто сімейний автомобіль з хорошою комплектацією. Відкритим залишилося і питання надійності, хоча на Chery поширюється 3-річна гарантія.

 В Україні Chery Elara представлена у двох комплектаціях: топова за 84700 грн (на якій ми їздили) і «База» за 76400 грн. Якщо з топ-комплектацією все зрозуміло, там є майже все і її вибирають з-за неможливості знайти аналогічну у конкурентів, то в «базі» вже є електросклопідйомники всіх вікон, електрорегулювання дзеркал, литі диски, дві подушки безпеки, АБС, кондиціонер. Фактично за вартість Chevrolet Lacetti 1,6 споживач отримує 2-літровий автомобіль та ще й в більш багатій комплектації. Безумовно, з такою стратегією у Chery є майбутнє. Є майбутнє і у Elara.

P.S. Нам довелося поспілкуватися з покупцем Chery Elara, який вважав за краще її Lacetti з таких міркувань:
 1. Більш сучасна зовнішність.
 2. Хороша і більш сучасна комплектація.
 3. 2-літровий двигун.
 4. Chery - це державний концерн, який дорожить своєю репутацією і не може робити неякісних автомобілів. Китайське походження не бентежить зовсім. Скоро всі будемо їздити на «китайців»

 З деякими аргументами можна посперечатися. Окремі - просто хороша робота реклами та PR «УкрАвто». Як би там не було, але 3-річна гарантія або 100 тис. км пробігу дозволила зняти у споживачів страх «китайську якість». Люди вже довіряють Chery. Після Chery Elara таких стане явно більше. От якби ще ліквідувати ряд прикрих дрібниць ... Віце-президент Жоу Бірен це може зробити дуже швидко, вже у наступній партії авто.

 Деталі. і фото AUTO-Consulting

 Автомобіль Chery Elara наданий на тест автосалоном «Колір-Авто». Київ, вул. Перспективна, 4.
 Chevrolet Lacetti надано приватним особою. До комплектації SX додані протитуманні фари і тонування.
Відгуки власників Chery Elara
Відгуки власників Chevrolet Lacetti

  Експертні оцінки AUTO-Consulting

 

        Параметр       Макс. бал       Chery Elara       Chevrolet Lacetti SX          Зовнішність      10      8      9          Інтер'єр      10      8      7          Ергономіка      10      8      8          Оглядовість      10      7      8          Місця пасажирів      10      8      8          Багажник      10      10      9          Комплектація      10      10      7          Розгінна динаміка      10      7      8          Керованість      10      6      8          Гальмівна динаміка      10      9      9          Плавність ходу      10      7      9          Шумоізоляція      10      6      7          Економічність      10      7      6           Всього       130       101       103          Ставлення до ідеального варіанту             78%       79%           Ціна             84700 грн.       83800 грн.        
 

 

Технічні характеристики і комплектації Chery Elara


Статьи похожей тематики:

  • У України встановлена нова ціна на Chery Elara
  • В Україні рекордно знижені ціни на автомобілі Chery
  • У Львові відкрився новий автосалон Chery
  • У Центрі продажів автомобілів Chery діє відразу декілька акцій!
  • Chery починає постачання до Європи нової моделі А3
  • Колір-Авто підготував Новорічні сюрпризи на покупку автомобілів Chery
  • На SIA 2008 презентують офіційний автомобіль літніх Олімпійських Ігор у Пек ...
  • Chery встановлює рекорд продажів в Україні
  • На автосалоні в Пекіні були представлені 26 абсолютно нових моделей Chery
  • В Україні з&
  • Chery робить ставку на енергозберігаючі технології
  • У рамках ФЖА на автомобілі Chery діють спеціальні умови покупки
  • Chery готує революцію на українському ринку
  • До кінця року знижені ціни на автомобілі Chery
  • Chery стали доступні в кредит від 23 грн. в день!



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.