MySQL Error!
------------------------
The Error returned was:
Too many words in a FTS phrase or proximity search
Error Number:
191
SELECT id, title, date, category, alt_name, flag FROM dle_post WHERE MATCH (title, short_story, full_story, xfields) AGAINST ('Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti Під час наших відвідин заводу Chery, віце-президент китайської компанії пан Жоу Бірен всіляко пишався тим, що Chery Automobile вдалося створити власний автомобіль принципово іншого рівня, в якому втілено весь потенціал могутнього державного концерну. І ось Chery Elara (у Китаї вона називається Chery A5) з\'явилася у продажу в Україні в топової комплектації. Судячи з цінникові (84700 грн.), 2-літрова Elara і насправді мітить вже в конкуренти корейських автомобілів. Ми взяли Chevrolet Lacetti 1,8 SX, як найбільш продаваний автомобіль у сегменті до $ 20000, і влаштували «очну ставку» з Elara. Жоу Бірен запевняв нас, що більше запозичень чужого дизайну не буде - це все в минулому. «Та й навіщо нам це. Ми вже в змозі створювати автомобілі самі. Ось подивіться \", - і вказав на Chery A5. \r Chery Elara (А5) - повністю самостійний автомобіль для Chery, хоча Бірен трохи злукавив і окремі «цитати» все-таки присутні. Видно, що при його розробці «китайці» обертали погляд на кращі європейські авто, намагалися взяти від них готові і перевірені рішення. Наприклад ключ-«викідуха» - це явно фольксвагенівська «штучка». \r Зовнішність Chery Elara вийшов досить оригінальним, і в якихось ракурсах, навіть цілком симпатичним. Принаймні, на Elara вже не соромно їхати в міському потоці і паркуватися у престижних офісів. \r Лінія даху в районі задніх дверей дуже нагадує VW Passat B5, що також додає Elara певний статус. А ось рубаний багажник, з гранованими ліхтарями - це суто «китайська» ініціатива, яка абсолютно не гармонує з округлими 2 3 авто. Але відзначимо, що, як для самостійного дизайну, Chery Elara виглядає дуже непогано, але ... \r Chevrolet Lacetti, що пропрацювала в італійській Pininfarina, все ж краще. Ми неодноразово відзначали органічний красивий дизайн Lacetti, і з задоволенням зробимо це ще раз. Навіть через 5 років після появи, дизайн Lacetti не втратив свого шарму. \r Усередині \r Відкриваємо двері Chery Elara і ... поглядам відкривається ладненько салон в бежевих квітах. Дивно, але і специфічного «китайського» запаху в салоні ми не почули. Матеріали тут якісніший товар, ніж в «бюджетних» китайцях, але ще далекі від ідеалу. Досить приємна підсвітка приладів, красивий дисплей магнітоли і клімату, вставки «під алюміній» замість примітивного пластика «під дерево» - пішли Elara явно на користь. Красиві на вигляд шкіряні сидіння, виявилися дуже незручними в посадці. Нам так і не вдалося відрегулювати їх так, щоб вони тримали всю спину. З бічною підтримкою теж не все добре і при різких маневрах в них «плаваєш». \r У Lacetti всередині дуже понуро: сіренький пластик, простенькі ручки управління мікрокліматом, нетривіальна оббивка дверей. Старіє Lacetti, старіє. Зате сидіння тут набагато зручніше, подушка регулюється по куту нахилу. У Elara регулювання сидінь - електричні, центральний замок, управління бічними дзеркалами, люк - також з електроприводами. У Lacetti електропривод на дзеркалах і передніх склопідйомниках, а от для розблокування центрального замку доводиться тягнутися через власне плече - незручно. \r По комплектації Chevrolet Lacetti явно програє Chery Elara. «Китайці» примудрилися в ті ж гроші вписати силу-силенну опцій. Якщо в Lacetti звичайний кондиціонер, то в Elara - клімат-контроль, який працює досить непогано. \"Грубка\" в Elara навіть ефективніше корейської та прогрівається в лічені хвилини. Магнітола з CD-ченждером на 6 дисків «без претензій», але теж виглядає сучаснішою ніж в Chevrolet. Правда без «ложки дьогтю» тут не обійшлося: рукоятки управління швидкістю вентилятора і температури надмірно легко обертаються і весь час чіпляються при перемиканні передач. Цього дотику досить, щоб повністю збити всі колишні налаштування. \r Взагалі, з «тактильними» відчуттями в Chery Elara не все добре. Наприклад, управління магнітолою на кермі - дуже пружне, клімат-контроль - навпаки, а кнопки протівотуманок за зусиллями нагадують радянські тумблера. Немає ще цілісного образу, почуття стилю. А як ляскають двері? Водійські закривалася з другого разу - не відрегульований замок. Хоча Chevrolet Lacetti також не еталон і тут «проколів» вистачає. Кульгає в Chery і чіткість перемикання передач. Варто трохи відволіктися, і не приведи Господи, увіткнеш замість 3-й - 1-ю. \r Що стосується ергономіки, то відчувається що «китайці» орієнтувалися на світових лідерів, і у них вийшло створити зручний інтерфейс. Все під рукою, легко доступна, а управляти кліматом і магнітолою можна не відриваючи рук від керма і важеля КПП. Але якщо красиві дисплеї з підсвічуванням вночі читаються дуже легко і приємно, то в сонячний день їх вже майже не видно - блікуют скла. Про стан клімат-контролю доводиться дізнаватися, нахилившись вниз. Оглядовість \r Якщо до Chevrolet Lacetti у нас не було особливих питань, то в Chery Elara частокіл підголівників «з\'їв» весь огляд назад, а бічні дзеркала чомусь надто маленькі. З часом до них звикаєш, але що варто було зробити їх, хоча б, як у Lacetti? \r Зате в задній бампер Elara вбудовані три датчики парктроника. На практиці вони дуже допомагають при парковці бампер в бампер, але кути при маневрах залишилися «сліпими». \r Місця задніх пасажирів \r Обидва автомобілі позиціонуються як сімейні, по цьому, комфорт задніх місць - досить важливий параметр. Задні двері в Chery Elara, завдяки «пассатовский» формі, відкривають дуже зручний отвір, але місця на «задку» тут менше, ніж в Lacetti. У Chevrolet посадка зручніше і місця для ніг більше. Зате в Elara є індивідуальні повітроводи. \r Багажник \r За обсягом багажника виграє Chery Elara (483 л проти 405 л у Lacetti). Пол багажника Chery укритий килимовим покриттям непоганої якості, а в Lacetti навіть новий килимок вже виглядає потертим. У обох автомобілях під Поліком захована повнорозмірна запаска й інструмент. Оскільки Chery була на легкосплавних дисках, то і диск запаски аналогічний. \r Відкрити багажник Chery можна трьома способами: кнопкою з панелі приладів, ключем ззаду або дистанційно - брелоком. Навіть при відкритому центральному замку, крім господаря, ніхто багажник не відкриє. \r В обох авто спинки задніх сидінь складаються по частинах, дозволяючи перевозити довгоміри, але отвір в Lacetti відкривається більший. \r Оглядаючи кришки багажників, помічаємо, що у Chery зазори між заднім ліхтарем і закритою кришкою різні до непристойності. Після неврегульованою замку водійських дверей, це вже другий дефект збірки. \r Безпека \r Мабуть, безпека - це найболючіше питання для «китайських» авто після серії невдалих краш-тестів. Результати «биття» Chery Elara за версією EuroNCAP нам не відомі, але «китайці» вирішили перестрахуватися. У комплектації - дві фронтальні подушки, дві бічні, АБС. У Chevrolet Lacetti встановлені тільки дві передні подушки і АБС. В обох авто немає захисту моторного відсіку і її доведеться встановлювати за додаткову оплату. \r Ми провели заміри гальмівного шляху обох авто, а заодно, перевірили і роботу АБС. З швидкості 60 км год гальмівний шлях був майже однаковий, а АБС на Chery спрацював бездоганно. Але ось по відчуттях зручніше дозувати зусилля було в Lacetti. У Chery потрібно добре «тупнути», щоб почалося потрібне уповільнення. \r На ходу \r Серію їздових випробувань ми почали з паралельних стартів. Не дивлячись на те, що у Chery Elara під капотом 2-літровий мотор в 130 к.с., а Lacetti оснащена 1,8-літровим двигуном 122 л.с. Всі старти до 100 км год були за Lacetti. Вона впевнено стартує, швидше набирає швидкість. Chery починає прокидатися на 3-ій передачі і на високих оборотах. Швидкість - 150 км год обидва автомобілі набирають уже однаково і далі прискорюються майже рівно. За 170-180 км год Chevrolet Lacetti починає повільно відриватися аж до «максималки». \r Але якщо в Chevrolet Lacetti «політ» на високих швидкостях проходить впевнено, то тримати Chery Elara в «тонусі» - завдання не з легких. Навіть якщо закрити вуха і не чути шум у салоні, то тримати порожнім кермом Elara на швидкості вже страшно. \r Мотор Chery сімейства ACTECO випускають на новітньому (відкрився лише в 2006 році) сучасному підприємстві. Та й сам двигун двухвальний і цілком сучасний, але форсувати його до європейських 150-160 л.с. на Chery не ризикнули. Мотор вийшов «меланхолійний»: максимальний момент у нього 180 Нм при 4500-4800 об, проти 165 Нм при 4000 об у Lacetti. На практиці це означає, що управляти тягою в більш «слабкою» Lacetti набагато приємніше, оскільки, «викручувати» мотор Chery до 5000 об хв, ой як не хочеться. Обгін на 5-ій передачі в Elara - заняття не для людей зі слабкими нервами, а в Lacetti це звичайне явище. \r Шумоізоляція Elara залишає бажати кращого. Чути все: рев мотора, трансмісійні шуми, аеродинамічний виття, удари підвіски. Chevrolet теж не ідеальний, особливо після 4000 об хв, але він тихіше. \r Робота підвіски залишила двояке враження. Chery Elara непогано справляється з «дрібницею», добре відпрацьовує «поліцейських», але в «лисинах» на ході відбою замикається в обмежувач. Chevrolet Lacetti проходить ті ж ділянки спокійніше, відпрацьовуючи нерівності більш згладжено, лише, передаючи непотрібну інформацію в кермо. \r У поворотах Elara більше крениться, а потім зривається в різкий занос. Ні, це автомобіль для спокійної і помірної їзди. Lacetti охочіше пише повороти, її поведінка більш прогнозовано і стримано, хоча і це не drivercar. \r Тепер подивимося на витрату бензину. Chery Elara стабільно «їсть» близько 10 л 100 км, Chevrolet Lacetti укладається в 9,5-10,2 л 100 км. Обидва результати економічними не назвеш, особливо якщо врахувати 1,8-літровий двигун Lacetti і динаміку Elara. \r Вердикт \r Погляньмо в таблицю експертних оцінок. Дуже близькі результати. Це ще раз підтверджує, що Chery Elara і Chevrolet Lacetti - автомобілі близького рівня. Зізнатися, спочатку, ми готувалися до найгіршого, а через кілька днів уже звикли до недоліків Elara і сприймали її такою, як вона є. Так, сьогодні Chevrolet Lacetti буде набагато цікавіша. Але Chery Elara - це вже автомобіль одного порядку з Chevrolet Lacetti. А тепер розберемося з-за чого ж такі оцінки. Так, у всіх їздових дисциплінах Elara поступається, але відіграє в комплектації. Якщо все це перевести на мову цифр, то і виходить такий узагальнений результат. Але ж багато споживачі так і оцінюють автомобіль. Виходить не дарма віце-президент Бірен так пишався своїм «дітищем». У ній вже є задатки майбутніх перемог Chery, а те, що вони будуть, вже ніхто не сумнівається. Якщо Chery зуміла зробити ривок від ліцензійного Amulet (читай старого Seat Toledo) і Chery QQ (несанкціонованого Daewoo Matiz) до Chery Elara - гідного конкурента Lacetti, то в компанії велике майбутнє. \r Вже зараз Chery Elara не розчарує (і не разочаровует) своїх власників. За свої гроші - це найбільш укомплектований автомобіль у класі, де є майже всі можливі опції (крім підігріву сидінь). Тільки не варто очікувати від Chery Elara дива. Це автомобіль без «претензій», просто сімейний автомобіль з хорошою комплектацією. Відкритим залишилося і питання надійності, хоча на Chery поширюється 3-річна гарантія. \r В Україні Chery Elara представлена у двох комплектаціях: топова за 84700 грн (на якій ми їздили) і «База» за 76400 грн. Якщо з топ-комплектацією все зрозуміло, там є майже все і її вибирають з-за неможливості знайти аналогічну у конкурентів, то в «базі» вже є електросклопідйомники всіх вікон, електрорегулювання дзеркал, литі диски, дві подушки безпеки, АБС, кондиціонер. Фактично за вартість Chevrolet Lacetti 1,6 споживач отримує 2-літровий автомобіль та ще й в більш багатій комплектації. Безумовно, з такою стратегією у Chery є майбутнє. Є майбутнє і у Elara. P.S. Нам довелося поспілкуватися з покупцем Chery Elara, який вважав за краще її Lacetti з таких міркувань: \r 1. Більш сучасна зовнішність. \r 2. Хороша і більш сучасна комплектація. \r 3. 2-літровий двигун. \r 4. Chery - це державний концерн, який дорожить своєю репутацією і не може робити неякісних автомобілів. Китайське походження не бентежить зовсім. Скоро всі будемо їздити на «китайців» \r З деякими аргументами можна посперечатися. Окремі - просто хороша робота реклами та PR «УкрАвто». Як би там не було, але 3-річна гарантія або 100 тис. км пробігу дозволила зняти у споживачів страх «китайську якість». Люди вже довіряють Chery. Після Chery Elara таких стане явно більше. От якби ще ліквідувати ряд прикрих дрібниць ... Віце-президент Жоу Бірен це може зробити дуже швидко, вже у наступній партії авто. \r Деталі. і фото AUTO-Consulting \r Автомобіль Chery Elara наданий на тест автосалоном «Колір-Авто». Київ, вул. Перспективна, 4. \r Chevrolet Lacetti надано приватним особою. До комплектації SX додані протитуманні фари і тонування. Відгуки власників Chery Elara Відгуки власників Chevrolet Lacetti \r Експертні оцінки AUTO-Consulting \r \r \r \r \r Параметр \r \r \r Макс. бал \r \r \r Chery Elara \r \r \r Chevrolet Lacetti SX \r \r \r \r \r Зовнішність\r \r \r 10\r \r \r 8\r \r \r 9\r \r \r \r \r Інтер\'єр\r \r \r 10\r \r \r 8\r \r \r 7\r \r \r \r \r Ергономіка\r \r \r 10\r \r \r 8\r \r \r 8\r \r \r \r \r Оглядовість\r \r \r 10\r \r \r 7\r \r \r 8\r \r \r \r \r Місця пасажирів\r \r \r 10\r \r \r 8\r \r \r 8\r \r \r \r \r Багажник\r \r \r 10\r \r \r 10\r \r \r 9\r \r \r \r \r Комплектація\r \r \r 10\r \r \r 10\r \r \r 7\r \r \r \r \r Розгінна динаміка\r \r \r 10\r \r \r 7\r \r \r 8\r \r \r \r \r Керованість\r \r \r 10\r \r \r 6\r \r \r 8\r \r \r \r \r Гальмівна динаміка\r \r \r 10\r \r \r 9\r \r \r 9\r \r \r \r \r Плавність ходу\r \r \r 10\r \r \r 7\r \r \r 9\r \r \r \r \r Шумоізоляція\r \r \r 10\r \r \r 6\r \r \r 7\r \r \r \r \r Економічність\r \r \r 10\r \r \r 7\r \r \r 6\r \r \r \r \r Всього \r \r \r 130 \r \r \r 101 \r \r \r 103 \r \r \r \r \r Ставлення до ідеального варіанту\r \r \r \r \r \r 78% \r \r \r 79% \r \r \r \r \r Ціна \r \r \r \r \r \r 84700 грн. \r \r \r 83800 грн. \r \r \r \r \r \r Технічні характеристики і комплектації Chery Elara ') AND id != 21056 AND approve='1' AND date < '2021-01-20 22:32:27' LIMIT 15