Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Чим відрізняється Новий Nissan X-Trail від попередника?

В Україні збереглося чимало місць, де відчувається дух середньовічної епохи. За різними оцінками на нашій території було близько 500 різних замків і фортець. До наших днів дожили десятки, а в первозданному вигляді і зовсім одиниці. Високо над Дністром гордо стоїть вже не одне тисячоліття Хотинська фортеця. Саме там був даний старт продажів в Україні нового Nissan X-Trail.

 А потім колона Nissan X-Trail відправилася в Каменецк-Подільський. Це була дорога історії, яку нам належало пройти (проїхати) на X-Trail. Природно, що ми погодилися.  26-27 липня 2007 компанія «Ніссан Мотор Україна» в рамках всеукраїнського проекту запуску другого покоління Nissan X-Trail провела Media Road-Drive Event - Road of the History with new Nissan X- Trail . Забігаючи наперед відзначимо, що це був самий яскравий і насичений подіями Event в Україну, на якому нам доводилося бувати. З висоти дністровських пагорбів стартував в Україні новий X-Trail, який прибув до Буковини, щоб ще більше додати таїнства своїй появі.




       Але як і будь-який похід, наш тест не був гладким. У літописному селище Губін, де за планом повинен був відбутися позашляховий тест X-Trail, нас зустрічав наряд міліції і місцеві активісти, які очманіли від великої кількості яскравих нових автомобілів і побачили в цьому факті свій єдиний комерційний шанс. Вимоги місцевої громади були неймовірно прості: виявляється Nissan X-Trail псує трав'яний покрив їх літописних пагорбів, і взагалі не вписується в пейзаж.
   Боячись продешевити, вони почали калькулювати заподіяну шкоду, але, X-Trail такі обставини, природно, не зупинили. Напевно місцеві мешканці ніколи не читали казку Пушкіна про золоту рибку ...

 Наш шлях продовжився в сусідньому мальовничому місці, де було не менш цікаво - благо в Україну ще вистачає бездоріжжя.

 



      Хотин
  За легендою цю фортецю побудував Данило Галицький для контролю над Дністром. Так і стоїть з тих пір твердиня, кидаючи виклик часу і режимам. У стінах старовинного Хотинського замку XI століття проходили зйомки 40 найвідоміших художніх фільмів, таких як «Три мушкетери», «Робін Гуд», «Легенда про доблесного лицаря Айвенго» та ін
Хотин неодноразово ставав місцем грандіозних баталій і переходив з рук в рук турків, поляків та українських козаків. Є й страшні сторінки. Наприклад, за легендою, у ті часи, щоб фортеця була неприступною, в стіну замуровували живу дівчину. Кажуть, що патьоки на стіні Хотина - це сльози ...


    Винуватець урочистостей

     На тлі новомодних компактних позашляховиків X-Trail виглядає дуже незвично. Усі конкуренти вже представили нові покоління, а X-Trail ніби залишився колишнім. У Nissan вирішили не експериментувати, а взяти і просто поліпшити і без того вдалий автомобіль. При зовнішній схожості, новий X-Trail все-таки інший: колісна база збільшилася на 5 мм, загальна довжина - на 175 мм. Він став вищий на 10 мм. і ширше на 20 мм. Також зросла жорсткість кузова.

       Чому новий X-Trail не виглядає новим? Це питання «ніссанівці» чують вже тисячі разів і навчилися красиво відповідати: «Колишніх клієнтів все влаштовувало. Тому в Nissan вирішили «не різати по живому». До звичних зовнішніх рис додали лише декілька штрихів: розсіювачі фар стали більшими, а задня частина знайшла велику солідність. Решта відмінностей в зовнішньому вигляді і не знайдеш. Головні зміни чекають всередині. ».

       Усередині справді все по-іншому. Головна деталь - прилади повернули на звичне місце під кермом. Експерименти з «прогресивними» технологіями закінчені. Прилади, селектор вибору режиму трансмісії, варіатор, електропідсилювач керма, шкіра на сидіннях - все таке ж, як у Qashqai. Зрозуміло, що уніфікація покликана знизити вартість автомобіля. Власники дешевших "Кашкаєв" можуть гордитися, але чи сподобається ця спорідненість потенційним покупцям X-trail?

       Пластик у салоні став якісніше, але його тут кілька видів і відтінків. Найяскравіше «інтерьерноє» нововведення - чотири охолоджувані підстаканники.



       Усередині присутні відчуття великого позашляховика, хоча в дальній поїздці на задніх сидіннях з комфортом можуть влаштуватися тільки двоє людей середнього зросту. Тим не менш, X-Trail виявився вельми комфортним автомобілем. Він став більш м'яким на трасі і при проїзді нерівностей вібрації на кузов практично не передаються. На розбитій дорозі X-Trail іноді «пробиває». У нашому тесті були і відверто жорсткі удари в підвіску, чого від X-Trail явно не чекаєш, розслабившись «хорошим» поведінкою при проїзді стиків і швів. На відміну від більшості позашляховиків і позашляховиків, при завантаженні ситуація міняється в гіршу сторону. Автомобіль стає більш чутливим до нерівностей.

     Курсова стійкість, на відміну від Qashqai, на висоті. Індикатором граничних можливостей служить тільки стукіт амортизаторів на відбій, але окрім акустичного супроводу в граничних режимах, до підвіски претензій немає. Багажник в порівнянні з попередником не тільки збільшився (його об'єм тепер 603 літри), але і став практичніше. Його внутрішній простір розділений перегородкою на два рівні, а для брудних або цінних речей існує висувний лоток. Якщо скласти сидіння, об'єм багажника виросте до нескромних 1773л.

       В Україні поки пропонують тільки бензинові мотори, об'ємом 2,0 л (140к) і 2,5 л (169л.с.). Останній мотор добре знайомий за попередньою версією, але його відчуття великої потужності кудись пропало. Зате 2-літровий мотор дуже непоганий.

   Єдино що напружує, так це акустичний супровід. При заміській їзді на це дзижчання звертаєш увагу найгостріше. Зате він порадує паливної економічністю - в змішаному режимі у нас вийшло близько 14 літрів на 100 кілометрів.

       Наш тестовий автомобіль був з 6-ступінчастою «механікою». Передачі на «ручці» включаються чітко, а якщо оперативно орудувати важелем, то розгін виходить досить інтенсивний. Альтернатива механіці - вельми вдалий кліноременний варіатор. Для 2,5-літрового мотора варіатор, як і на Qashqai має віртуальні ступені, і ручний режим. Для дволітрового - варіатор CVT без ручного режиму.

       Окрім інтер'єру, головна новація в X-Trail другого покоління - «інтелектуальна» система повного приводу ALL MODE 4x4-i з електронним управлінням. Тепер вона працює в парі з ESP, виконуючи функції підтримки курсової стійкості. Також в неї закладений «режим прогнозування», що дозволяє оцінити ризик прослизання коліс на основі аналізу позиції дросельної заслінки і крутного моменту двигуна. Це дає можливість подачі крутного моменту на задню вісь до того, як передні колеса почнуть втрачати зчеплення з дорогою.

       Селектор вибору режиму трансмісії має два положення, що фіксуються: 2WD, коли в рух приводяться тільки передні колеса і 4WD, коли крутний момент автоматично розподіляється електромагнітною муфтою. У випадку пробуксовки або при різкому старті підключаються задні колеса. Крайнє положення - режим «lock». У цьому положенні на швидкостях до 40 км/ч. привід між передніми і задніми колесами розподіляється симетрично.

       X-Trail отримав і систему допомоги спуску з гори (DDS), коли спуск контролюється електронікою і підтримується на рівні 7 км/ч., і системою, яка автоматично спрацьовує при ухилі більше 10 градусів. Показово, але вона працює і на «механічних» версіях і 5 секунд утримує автомобіль на досить крутих схилах.

     І попередній X-Trail володів відмінною прохідністю для свого класу, а нове покоління прагне його перевершити. У непролазній грязі ми його не перевіряли, але на спецділянках він був непоганий. Головне обмеження для X-Trail зовні дорогий - пластикові бампера. Перевіряти їх на міцність якось не хочеться. Хоча кілька разів було.

   Завершуючи наш пробіг по дорогах історії вже на в'їзді до Києва мене зупинив інспектор ДАІ, природно, за перевищення швидкості. Перевірив документи і почав цікавитися машиною:
 - «Ну скажіть, як вона?»
Просте запитання, але мене він поставив у глухий кут.
 - «Так, в цілому дуже непогано, добре тримає дорогу, непогана підвіска, динамічна, практична і коштує відносно недорого».
   - А собі б узяли?
 Ну це вже буде реклама. На тому й розійшлися.

   Новий Nissan X-Trail з 2-літровим двигуном доступний за $ 33990, версія з варіатором обійдеться в $ 35690. Вартість 2,5-літрових версій стартує з $ 38290 і обмежена топ-версією за $ 41990. За словами ніссанівці вони розраховують продати 1000 нових X-Trail до березня 2008 року. Небагато. Хоча й дефіциту не обіцяють, автомобілі у ділерів є, а якщо попит буде вище, то зможуть оперативно збільшити поставки.

 Деталі. і фото AUTO-Consulting

 Київ-Чернівці-Хотин-Каменецк-Подільський-Губін-Київ
 Організація event - РА «Нова»
 

Детальніше про комплектації і ціни Nissan X-Trail див. на nissan.ua


Статьи похожей тематики:

  • В Україні стартував продаж дизельного Nissan X-TRAIL
  • У Женеві показали новий Nissan X-Trail
  • Nissan готує заміну X-Trail
  • Nissan виводить на ринок "бюджетний" X-Trail
  • Nissan X-TRAIL отримав 4 зірки в тестах на безпеку EURO NCAP
  • Спеціальна пропозиція Nissan X-Trail Exclusive
  • В Україні стартують продажі нового Nissan X-Trail
  • У наступному році в Україну почнуть продавати 2,5-літровий Nissan X-Trail
  • Nissan почав повномасштабне виробництво X-Trail в Росії
  • В UA-net з&
  • В інтернет з&
  • У Росії на заводі Nissan почався випуск X-Trail
  • В Україні стартував продаж оновленого Nissan X-Trail
  • «Ніссан Мотор Україна» оголошує про знижки до $ 3000 на автомобілі Nissan
  • У Україну знижені ціни на модельний ряд Nissan



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.