Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Приборкання Mitsubishi Lancer X

Небагато знайдеться автомобілів, чия поява було так очікувано в Україні. Новий Mitsubishi Lancer X ще задовго до появи в автосалонах розбурхував уяву автомобілістів. Після офіційного дебюту на KYIV AUTOMITIVE SHOW легше не стало: при ближчому розгляді стало очевидно, що Lancer X має всі шанси стати бестселером в Україну.
 Але якщо попереднє покоління було вдалим балланса компромісів, то новий Lancer X - це відвертий «прорив» Mitsubishi. Автомобіль дуже вдалий і стильний, та й ціна приємно радує.
 На цей раз ми вирішили перевірити Mitsubishi Lancer X в дальньому бою і вирушили до Криму. Траса і гори - ось, де стихія Mitsubishi Lancer X.  Так, відзначимо, що на тест нам потрапив 2-літровий Lancer X з варіатором в комплектації Intence за $ 26200, який можна відрізнити по задньому спойлеру на багажнику. З ним Lancer X виглядає як спорткар. На рідкісних зупинках нас раз у раз запитували: «А скільки під капотом у такого« звіра »? - І сильно дивувалися, що всього-то 150-сил, але їх цілком вистачало, щоб бути першим у всіх «боях» на одноколійку.

  Дизайн

 У сімействі Lancer ніколи не було стилістично яскравих, індивідуальних автомобілів. Так, вони були непогані для свого часу, але трепету в душі не викликали, правда, це не відноситься до м'язистого і темпераментному EVO, чиє справжнє призначення, як раз, привертати до себе увагу.
   Але, з появою Mitsubishi Lancer X ситуація докорінно змінилася. І справа тут не в тому, що Lancer X став вище, ширше, довше і тепер має спільну платформу з Outlander XL. У новинці читається Стиль, саме так - з великої літери. Він дуже строгий, але від цього і гарний: виразні фари, матова чорна проріз решітки радіатора, розсікає рельєфний передній бампер, розкосі ліхтарі могутньої корми, намальованої в італійському стилі. І при цьому - миролюбний і дуже знайомий, майже колишній профіль. Треба віддати належне дизайнерам, що Lancer X отримав дуже яскраву індивідуальну зовнішність, яка вже тільки одна викликає повагу.

 Особливо красивий Lancer X в чорному кольорі (наш був саме таким). Він виглядає ще суворіше і красується гранованим силуетом, немов клинок «самурая» на сонці.

 У версії Intence вже встановлено заводське обважування, який лише підсилює красу і зовнішню силу Lancer X. Звичайно, тюнери ще пограються з зовнішністю, але і в заводському виконанні Lancer X виглядає на всі 100.




  Усередині

 Інтер'єр, відразу нагадаємо - Outlander XL, тільки якість матеріалів трохи простіше. Тут ті ж спортивні «колодязі»-прилади, ті ж ручки мікроклімату, ті ж червоні дисплеї. Оформлення приладової панелі дуже лаконічно. Тут немає «космосу» Honda Civic, немає «техно» нової Toyota Corolla - тут панує своя гармонія. Дуже до речі накладки під кевлар, які лише підкреслюють лаконічність інтер'єру.

 Окремого опису заслуговує кермо. Він з першої ж секунди немов застрибує в руки. Приємна оздоблення, зручний хват і зусилля - так і тягне в дорогу.

 У цілому ергономіка робочого місця не викликає нарікань: усе під рукою, легко читається, легко переключається. Цілком на рівні зроблена і звукова система, яка тепер встановлюється виробником. Цей крок суттєво урізав простір для творчості у любителів самостійно встановлювати звичайні магнітоли. Але варто зауважити, що якість звучання штатного обладнання при цьому достатньо непогана. До речі, в Lancer X дуже чутлива антена, і протягом всієї дороги від Києва до Криму не було місця, де б вона не ловила FM.

 В інших авто на тій же трасі таке трапляється. Правда є і «прокол» - підсвічування вузького дисплея у верхній частині центральної консолі, значення на якому вдень дуже погано читаються, але чомусь лише при ввімкненому ближньому світлі фар.

 Управління магнітолою на кермі - «сліпе» і на дотик важко орієнтуватися. Спойлер ззаду і високі підголовники з'їли пристойно огляду назад, але ситуацію рятують непогані бічні дзеркала.

 Навіть не дивлячись на «мертві» зони в оглядовості, маневрувати на Lancer X дуже просто - до габаритів звикаєш швидко.

 У темний час доби ближнє світло відверто не радує: б'є низько і слабо, і на трасі змушує похвилюватися. Ситуацію можна виправити більш потужними лампами і невеликим підйомом самої фари за допомогою простого ключа. Тепер стало значно краще.

 Заднім пасажирам в Lancer X доведеться звикати до невеликого простору для колін, але зате посадка цілком анатомічна і дозволяє витримати 1000-кілометровий пробіг.

Багажник

 На жаль збільшення габаритів не пішло на користь багажника. Він дуже компактний, та ще й підсилюючі елементи кузова з'їли багато обсягу. Фальшпол між повнорозмірною запаскою і багажним відсіком виконаний з ДВП і просто покрита ковроліном, який постійно норовить з'їхати зі свого місця. Зате інструмент упакований в зручний чохол з липучкою і його можна приліпити до боковин, або покриття підлоги. Mitsubishi Lancer X - автомобіль явно не для дачників, і власникам дитячих колясок теж не варто плекати ілюзій ... Але вмістити покупки з супермаркету в багажник Lancer X можна без проблем.

  Варіатор

 Окремо зупинимося на особливостях роботи варіатора, який дозволяє поєднати переваги роботи «автомата» і ручний КПП. Принцип роботи безступінчатого варіатора (Continuously Variable Transmission - CVT) полягає у плавній зміні передатного числа трансмісії, що дозволяє максимально ефективно використовувати характеристики двигуна. Зміною відстані між напівшківами CVT досягається усунення "ступенів" між передачами, завдяки чому двигун завжди працює в оптимальному режимі. У результаті забезпечується висока паливна економічність, низька токсичність викидів та відмінні динамічні якості.

   Крім того, варіатор сприяє покращенню плавності ходу. Для звичайних автоматичних коробок передач на тривалих підйомах характерними є неодноразові переходи на нижчі передачі, оскільки двигун не справляється з навантаженням. У випадку з безступінчатим варіатором оберти двигуна залишаються незмінними, оскільки передатне число безперервно змінюється, адаптуючись до умов руху. Весь цей процес відбувається непомітно для водія та пасажирів автомобіля.





   Система нового покоління INVECS-III дозволяє адаптувати роботу CVT до стилю водіння конкретного водія. Електроніка контролює сигнали (швидкість авто, натискання педалі акселератора та гальма) та вносить відповідні зміни у базові режими роботи CVT. Безступінчатий варіатор забезпечує плавний та впевнений розгін і, крім того, позбавлений ривків, що характерні для автоматичних коробок передач при "кік-даун".

   Безступінчатий варіатор CVT також обладнаний спортивним режимом послідовного перемикання передач вручну. Пересуваючи важіль перемикання передач вперед або назад, водій може вибрати одне з шести значень фіксованих передавальних відносин. Даний режим дозволяє створити ефект використання механічної коробки перемикання передач для тих водіїв, які звикли до активної їзди.

 Переваги «чесних» фіксованих передач ми відчули при підйомі-спуску на Ангарському перевалі. Дозуючи прискорення і гальмування вибором передачі в лічені секунди можна здійснювати такі ривки, на які «автомату» знадобилися б довгі хвилини. Їдеш вгору на одних оборотах, граючи підрульовими перемикачами, і змінюючи передачі. Треба загальмувати - дві передачі вниз, треба зробити ривок - передачу вниз, треба просто сповільнити розгін - передачу вгору.

 Тролейбусну монотонність варіатора, на яку так нарікають багато, нам вдалося подолати грою педаллю газу: трохи відпустив педаль акселератора і розгін пішов в іншій тональності, натиснув - пішов інший момент.

  На ходу

Динамічні характеристики двигуна об'ємом 2,0 літра спочатку не вражають. "Непогано", - от і все, що можна сказати про це агрегаті потужністю в 150 к.с. після короткої поїздки по прямій. По суті це той же 2-літровий мотор, що був у попередньої версії, але налаштуваннями вдалося «вичавити» з нього 150 к.с. Додаткові 14 «конячок» відчуваються, але справжнє розуміння автомобіля приходить при їзді по відносно вільної дорозі. На середніх і високих швидкостях настройки підвіски близькі до ідеалу. На швидкості 130-140 маневрувати - одне задоволення. Ніяких кренів, дорогу автомобіль тримає відмінно і управляється на хорошому рівні.
 Ситуацію прояснюють паралельні старти. Mitsubishi Lancer X йде «ніздря в ніздрю» з Honda Accord. Розгін до 100 км/год у Lancer X з варіатором займає 10,5 сек. Результат непоганий, але далеко не видатний. Хоча цієї динаміки вистачає майже скрізь, ну хіба що при обгонах з мінімальним часом, хочеться більше.

 Підвіска відмінно себе показує на прямій і в пологих поворотах, на різних покриттях. Але варто тільки трохи переборщити, як Lancer X вже важко утримати на дорозі. Він дуже різко зривається в занесення і зловити його, ой, як не просто.

 Це далеко не Family car для поважних батьків сімейства, які люблять повільні «автомати», тут їм доведеться попітніти на трасі. Ні, це не напружує, але Lancer X, як дикий мустанг, постійно вимагає контролю, він не дозволяє розслаблятися. Дуже жвавий автомобіль. Йому ESP б була дуже доречною, але її немає навіть у топ-комплектації. До шумоізоляції особливих претензій у нас не було. Автомобіль приховує непотрібні децибели, але дозволяє насолодитися дзвоном мотора.

  Вердикт

 Пора підрахувати бали оцінок. Ого, 116 балів або 89% від ідеального результату. Та це на рівні кращих представників С-класу, які бували у нас на тестах. Цілком заслужена оцінка. У Lancer X все продумано і непогано виконане, немає великих і явних проколів, зате є стиль, індивідуальності і ... відмінна ціна. За нинішніми мірками $ 26 200 (а вартість базової версії стартує з $ 20 995) - це дуже хороша ціна за автомобіль, з «вищими» оцінками, на який будуть обертатися перехожі, і який дійсно непогано їде.

 Mitsubishi Lancer X подарує власникові задоволення від їзди, він підштовхне його бути на «рівні». Для Mitsubishi новий Lancer X - явний успіх. Ну, а для тих, хто любить «погарячіше» повідомимо, що незабаром повинна з'явитися цивільна версія EVO з турбованим двигуном 2,0 і потужністю близько 220 к.с. У її комплектацію буде входити ESP і деякі інші системи, які на звичайних Lancer поки не побачиш.

 Деталі. AUTO-Consulting
 Редакція дякує ТД «Ніко» за наданий на тест автомобіль.

  Експертні оцінки AUTO-Consulting

                    Параметр Макс.балл Mitsubishi Lancer X 2,0  Внешность1010  Інтерьер1010  Ергономіка109  Обзорность108  Місця пассажіров109  Багажнік108  Комплектація109  Розгінна дінаміка109  Управляемость108  Гальмівна дінаміка1010  Плавність хода109  Шумоізоляція109  Економічность108   Всього 130 116   Ставлення до ідеального варіанту 89%   Ціна $ 26 200  
 

Технічні характеристики та ціни на Mitsubishi Lancer X
   

Відгуки про новий Mitsubishi Lancer X


Статьи похожей тематики:

  • Як працює безступінчатий варіатор на Mitsubishi Lancer X
  • Mitsubishi Lancer X отримає 240-сильну версію
  • Mitsubishi буде випускати два турбірованних Lancer
  • Mitsubishi Lancer подешевшав до $ 17 777
  • Mitsubishi привезе до Парижа три нові версії Lancer
  • Mitsubishi показала Lancer Evolution X
  • Новий Mitsubishi Lancer - перші офіційні фото
  • Mitsubishi готує 5-дверний хетчбек Lancer X
  • У України оголошені ціни на новий Mitsubishi Lancer
  • Mitsubishi Lancer EVO X 2010 модельного року отримав декілька новацій
  • У «Ніколь Моторс» затюнинговали Mitsubishi Lancer
  • ВІДЕО нового хетчбека Mitsubishi Lancer
  • Mitsubishi Motors представить раллійний Racing Lancer
  • Mitsubishi Lancer X отримає новий двигун
  • Mitsubishi показала ще одну версію Lancer



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.