Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Nissan Qashqai: єдиний на всі випадки життя

Зізнатися, нам ще не доводилося їздити в автомобілі, як в музеї: майже на кожній парковці обов'язково підходила людина поцікавитися: «Ну як Nissan Qashqai?».
 Нам теж було цікаво отримати відповіді на дане питання, тому ми взяли на тест Nissan Qashqai і відправилися випробовувати його у всіх режимах.
 У підсумку можемо з повною впевненістю стверджувати, що Nissan Qashqai на всі 100% коштує своїх грошей - це автомобіль на всі випадки життя. Але навколо Qashqai створено кілька «міфів», які для себе ми розвіяли.  Перша суперечка про Nissan Qashqai у нас виник ще до його появи на ринку: «Що це взагалі за автомобіль?» Сам Nissan позиціонує його як щось нове в автомобілебудуванні, полухетчбек, напівпозашляховик, а якщо точніше, то автомобіль класу С-SUV.
 З іншого боку сприймати Nissan Qashqai як просто хетчбек (так його називає сам Nissan) з високим (до 200 мм) кліренсом, теж буде неправильно. У повноприводних версіях стоїть цілком «доросла» система All-Mode 4x4, знайома з Nissan X-Trail. Та й по габаритах (довжина 4315 мм, ширина 1785 мм, висота 1605 мм) Nissan Qashqai змахує на компактні кросовери Subaru Forester, Hyundai Tucson, хоча найбільш близьким аналогом є все ж Dodge Caliber. Усередині Nissan Qashqai відчуваєш себе не як в позашляховику, а як в універсалі. Стоп. Це відчуття у нас було всередині Mitsubishi Outlander, з яким у Qashqai теж багато спільного. Таким чином, Nissan Qashqai зайняв нішу між звичайними хетчбеками С-класу і позашляховиками класу SUV-Compact (Toyota RAV4, Honda CR-V, SUZUKI Grand Vitara, Nissan X-Trail).
   Але від усіх найближчих аналогів він має істотну відмінність - ціну. Якщо сама доступна версія Hyundai Tucson коштує $ 24900, то Nissan Qashqai 1,6 стартує з $ 22390, а 2-літрова версія з $ 24890. Інші 2-літрові конкуренти ще дорожче. При такій ціновій пропозиції Nissan Qashqai добре оснащений, досить якісно зроблений і ще дуже оригінальний. Ось, як мінімум 4 причини, чому Nissan Qashqai такий цікавий широкій аудиторії.

Концепція

Побудований Nissan Qashqai на розробленій спільно Renault і Nissan платформі, що носить індекс С - відповідно до сегметом автомобілів, для яких вона спочатку призначена. До речі, Qashqai у цієї платформи перший ... Чи то ще буде.

   Союз японських і французьких конструкторів, дизайнерів і технологів вийшов на рідкість плідним і успішним. Глобалізація приносить свої плоди - вартість проектування і підготовки виробництва знижується, якість зростає, ціна падає. А індивідуальність? У Nissan Qashqai з цим все гаразд. Він не загубиться на парковці.

Усередині

   Салон Qashqai розділений на дві нерівні функціональні зони - зону концентрації та релаксації. Перша оточує водія, друга - пасажирів. Зрозуміло, що всі органи управління і контрольні прилади у пілота. До його послуг інформативні прилади з жовтою підсвіткою, а найголовніше - дисплей по центру. На нього можна вивести список радіостанцій, рекорди економічності, моментальних витрата палива, час, за ідеєю та карту, тільки в Україні ця опція відсутня.





 Наш Nissan Qashqai був у топ-комплектації з кольоровою камерою заднього вигляду і системою доступу «без ключа». Закрити, відкрити або завести автомобіль можна тільки за наявності брелока в кишені у водія. Прогумовані кнопки на дверях і на багажнику дозволяють взагалі уникнути будь-якого контакту з брелоком.
 На кермі також багато чим можна управляти, що неймовірно зручно. На додаток Qashqai порадує роздільним клімат-контролем. У будь-якій комплектації автомобіля передбачений bleutooth-інтерфейс для "спілкування" з вашим мобільним телефоном, що дозволяє розмовляти, не відриваючись від управління (hands free).
 Та й з ергономікою тут все в порядку. Досить простий інтерфейс зміни режимів відображення інформації на моніторі, а далі тільки клацай перемикачем на кермі. Коштує один раз розібратися (ми розбиралися навіть без інструкції) і далі все аналогічно.

 Порадувала і оббивка салону, все приємно на дотик і цілком якісне на вигляд. Звичайно, тут немає тієї елітарності, як в Touareg, але не слід забувати і про ціну Nissan Qashqai. Ще, правда, є одна недосяжна опція - попільничка. Її немає.
Огляд в заднє дзеркало обмежує вузьке скло, проте є камера заднього виду, а бічні дзеркала просто відмінні! Великого розміру, з обігрівом, а стоїть на парковці натиснути кнопку і Qashqai притискає їх до кузова.

  Багажник

 Нічого особливого, звичайний відсік об'ємом в 400 л, з ковролиновой оббивкою. Простенько, але місця цілком достатньо, як для хетчбека С-класу. А от для позашляховика, мабуть, замало.
 Традиційні відкидні спинки задніх сидінь, дозволяють збільшити габарити можливих покупок в супермаркетах, аж до пральної машини і телевізора в еквіваленті 1300 л.



 Пасажирам на задньому сидінні буде цілком затишно, якщо зростання водія не вище 180 см. Варто зрушити сидіння далі і коліна задніх пасажирів вже впираються.



  У місті

 Ну вистачить розглядати Qashqai, пора перевірити на що він здатний.  Підвіска повністю незалежна. Попереду, як повелося, McPherson, а ось ззаду вирішено було не бути дріб'язковими і поставити компактну багатоважіль з великим нахилом амортизаторів. Час покаже, наскільки вона живуча, але сотню літрів об'єму вантажному відсіку така схема додає. У моторній гамі Qashqai в Україні два бензинових двигуна: 1.6-літровий 115-сильний і 2.0-літровий 140-сильний. Більш слабкий мотор також встановлюється на модель Note і спортивну версію Micra. Двигун більшого об'єму відомий тільки на внутрішньому ринку Японії. Він може бути зістикований з безступінчатим варіатором або 6-ступінчастою МКПП. У варіатора є функція, що дозволяє фіксувати «передачі» вручну, за допомогою сервоприводу. 1,6-літровий мотор комплектується 6-ступінчастим «автоматом» або 5-ступінчастою механікою. Нам дістався 2-літровий Nissan Qashqai з «варіатором».

 Динаміка у Qashqai в такому ісполеніі є, але не можна сказати, що вона вибухова. Так, він впевнено розганяється, але з «варіатором» цей розгін відбувається на одній звуковій ноті. Тобто мотор працює з постійною інтонацією аж до «максималки». Кому не подобається, є можливість імітувати 6 передач, що дозволить максимально вичавити динаміку і урізноманітнити звуковий ефект. Варіатор працює досить прогнозовано, хочеш обігнати - втопи педаль приблизно за секунду до обгону, він підкине обороти і їх тримати на 6000 аж до максимальної швидкості, але при цьому звук двигуна не надихає. Qashqai немов повчає, що ти власник, нехай і не позашляховика, але повноприводного універсала, так що їдь размеренней! Коробка оснащена секвентальним режимом, в якому можна ефективно гальмувати передачами, тримаючи стрілку тахометра на підвищених обертах. До слова, шумоізоляція в Nissan Qashqai досить посередня, до того ж як моторного відсіку, так і колісних арок.

 Зате підвіска - дуже зібрана і більше «заточена» на стійкість. Nissan Qashqai відмінно «пише» повороти, непогано «стоїть» на прямій навіть при поривах вітру, але на неважливому покритті за це доведеться платити поштовхами і знижувати швидкість. . На хорошому асфальті автомобіль їде дуже тихо, приховуючи справжню швидкість, але варто з'явитися стикам або ямах з гострими краями, як підвіска починає здаватися завчасно. У швидкісному повороті при нерівностях під колесами автомобіль трохи зістрибує з траєкторії.

 Зате з 200-міліметровим кліренсом Nissan Qashqai бере все бровки в місті і паркується де завгодно. Тільки за це його вже можна полюбити на все життя. А вже базова версія включає ABS - Приємний «бонус», враховуючи вельми гуманну ціну авто.


  У лісі

 Ми вирішили перевірити як Qashqai впорається з поїздкою «на шашлики». Ось, де його стихія. Він не тільки відвезе вас до будь-якої галявини, але і братиме активну участь в «процесі». Багажник стане імпровізованим столом, дуже до речі буде CD-чейнджер на 6 дисків, а брелок в кишені - взагалі знахідка для таких вилазок.

 Коли весела компанія почне сумувати, можна влаштувати турнір: хто заїде на найвищий пеньок на Nissan Qashqai.

 Легке бездоріжжя Qashqai взагалі бере играючись, а вже хиткий пісок проходить із заднім мостом. Піднятися на гору допоможе примусове блокування муфти. Повний привід спрацьовує автоматично. Причому, якщо датчики розпізнають інтенсивно натиснуту педаль акселератора, то перекидають частину моменту, відсотків десять, на задню вісь заздалегідь, щоб не допустити зриву коліс в пробуксовку і втрату зчеплення з покриттям. Решта перерозподілу обертаючого моменту відбувається при прослизанні хоча б одного колеса. Відмінність системи повного приводу Qashqai від такого на X-Trail полягає в тому, що у новачка тяга поділяється на осі порівну, а у його старшого братика в співвідношенні 57:43, з акцентом на передню вісь.

 Круглої рукояттю на панелі між кріслами можна вибирати режими роботи муфти: повністю розімкнена, 2WD, автоматичний режим, який так і називається Auto, і блокування муфти - Lock. Причому муфта залишиться заблокованою лише до того, як автомобіль набере швидкість 30 км/год, після він без вашого втручання перейде в режим Auto. Це зручно, якщо ви з раскісшей узбіччя в'їжджаєте в рухомий потік з швидким набором швидкості.

 Взагалі X-Trail-івської система повного приводу - це дуже великий плюс для Qashqai. Із заблокованою муфтою він вилазить навіть з безнадійного пещаного полону або підіймається на круті гори. Тільки ось зловживати повнопривідними можливостями Qashqai довго не варто - починає перегріватися муфта.

  Вердикт

 Нам Nissan Qashqai сподобався. Дуже вдала концепція «міського кочівника». Кому набридло намотувати кола, щоб відшукати місце для паркування - Nissan Qashqai. Хто хоче отримати один автомобіль на всі випадки життя - Nissan Qashqai. Нарешті, хто хоче, щоб всі знайомі обзавідовалісь - Nissan Qashqai. Притому, всі версії знайдуть свого покупця. Тільки ось одна проблема, черги на Qashqai вже розтяглися до кінця року.

 Ми звернулися в «Ніссан Мотор Україна» з проханням прокоментувати ситуацію. Ось що нам відповіли:
  За 2007 календарний рік ми плануємо поставити близько 1500 автомобілів Qashqai, хоча попит значно перевищує цю цифру. "Ніссан Мотор Україна" зараз веде переговори щодо збільшення поставок Qashqai в Україні. Поки що інформації за результатами переговорів немає, але є передумови на позитивний результат.
 Швидше за все ситуація почне мінятися з другої половини року, коли буде збільшено виробництво Nissan Qashqai у Великобританії. Автомобіль користується великим успіхом на всіх ринках, тому і виникає дефіцит.

 Деталі. AUTO-Consulting

 Редакція дякує «Ніссан Мотор Україна» за наданий на тест автомобіль.

  Конкуренти

 Дивлячись на фото можна помітити, що не дивлячись на невеликі розбіжності за габаритами, Qashqai дуже близький до Hyundai Tucson і Subaru Forester, а ще на Nissan весь час поглядали водії Mitsubishi Outlander і Dodge Caliber. А якщо говорити про хетчбеки з можливостями позашляховика, то варто звернути увагу і на SsangYong Actyon, тим більше, що він значно подешевшав.  

Детальніше про технічні характеристики і комплектації
Враження власників Nissan Qashqai    

Експертні оцінки AUTO-Consulting

         Параметр  Макс. бал  Nissan Qashqai 2,0 CVT      Зовнішність  10  10      Інтер'єр  10  10      Ергономіка  10  10      Оглядовість  10  10      Розгінна  динаміка  10  8      Гальма  10  10      Керованість  10  9      Прохідність  10  10      Плавність ходу  10  8      Шумоізоляція  10  9      Місця  пасажирів  10  8      Багажник  10  9      Комплектація  10  10      Економічність  10  7      Всього  140  128      Ставлення до  ідеального варіанту    91%                  


Статьи похожей тематики:

  • Nissan Qashqai стане 7-місцевим
  • Nissan збільшить виробництво Qashqai (оновлено)
  • Nissan знайшов резерви для збільшення виробництва Qashqai
  • Nissan Qashqai - кращий компактний позашляховик 2008 року № end
  • Семимісцевий Nissan Qashqai 2 пішов у виробництво
  • В Англії стартувало виробництво Nissan Qashqai
  • В Україні з&
  • Яким буде рестайлінговий Nissan Qashqai
  • Nissan збільшить на 20% виробництво Qashqai
  • Nissan збільшить виробництво Qashqai майже на 50%
  • У Nissan Qashqai з&
  • Nissan оголосив ціни на 7-місний Qashqai 2
  • Спорткар Nissan GT-R буде представлений на російському ринку
  • Nissan починає продажу кросоверів Qashqai в Китаї
  • У України показали перший Nissan Qashqai



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.