Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Toyota Corolla: хочу бути маленькою Camry

З першого погляду в силуеті нової Toyota Corolla читаються риси «старшої сестри» Camry. Підсвідомо, це подібність налаштовує на певний лад сприйняття нової Corolla, як автомобіля більш солідного, комфортного і розміреного, ніж її «попередниця». Забігаючи наперед відзначимо, що прогрес в новій Toyota Corolla відчувається у всьому. Це автомобіль вже іншої епохи, але по дорозі до досконалості нова Corolla стала зовсім іншою.
 Так, це, безумовно, якісний, техногенний і сучасний автомобіль, але ... Краще про все по порядку.  Отже, на тест нам дістався автомобіль в топ-комплектації Sol з роботизованою коробкою передач ММ Т за 21220 євро. За теперішніх часів - це не так вже й багато за добре оснащений автомобіль С-класу, головне при перегляді цінників не згадувати минуле.
 Без всякого сумніву перед нами черговий шедевр японського автопрому, покликаний розійтися мільйонними тиражами. Нагадаємо, що Toyota вперше в історії вирішила розділити сімейство Corolla на однойменний седан і хетчбек, який отримав нове ім'я - Auris. Дизайн обох автомобілів також буде різний.

 Corolla з кузовом седан орієнтована на прагматичного споживача, що віддає перевагу істинні цінності і шанує престиж. При першому ж погляді вловлюється якесь архітектурна схожість з Camry, що напевно додасть нової Toyota Corolla покупців.


  Зовні
 Плавні обводи кузова, витримані в стилі Camry, анітрохи не загубилися на більш компактному кузові. Загальну гармонію продовжує багажник, який немов відлитий в єдине ціле зі всім кузовом. Ось воно - перевага поділу бренду Corolla. Тепер Corolla седан - це самостійний автомобіль, а не хетчбек з багажником.


   Віддамо належне тойотовских дизайнерам, які хвацько «завернули» протитуманні ліхтарі у задньому бампері і підкреслили стрімкість ліній виштамповкою в нижній частині бампера. Дизайн Toyota Corolla безперечно викликає повагу, навіть якщо врахувати його схожість з Camry, в ньому є багато самостійного. Взяти хоча б таке рішення, як виступаючі задні ліхтарі, вони не тільки заплили на заднє крило, а й обволікають кузов у просторі.

  Оцінки за дизайн: 10 балів.

  Інтер'єр

 Налаштувавшись на люксовий лад переходимо в салон. А наш автомобіль забезпечений функцією «вільні руки» або правильніше сказати Toyota Smart Entry & Start System. Виявляється ключ даному автомобілю взагалі не потрібен, досить покласти в кишеню брелок. Якщо на відстані 1 м від датчика на дверній ручці виявляється smart-карта, то автомобіль сам відкриється. Якщо відійти трохи далі, то Corolla вже не так «гостинна». Дуже зручна система, отримали освіту за один день користуватися брелком, як ключем. Ти просто підходиш і сідаєш в салон, нічого при цьому не натискаючи і не дістаючи, і заводиш авто натисканням на кнопку «Старт».

 У салоні відразу відчувається «тойотовский» стиль. Так, тут сучасний інтер'єр, зі вставками під алюміній і фактурний пластик, але навіть не дивлячись на дизайнерські вишукування - блок управління кліматом - традиційний «тойотовский» з кнопочками «нагору» - «вниз». Той, хто хоч раз їздив на Toyota, відразу все згадає. Не можна сказати, що такий алгоритм управління кліматом напружує, але є й куди більш зручні рішення.


   Центральна панель виконана в сіро-чорних тонах і на витонченому вигині поміщає скромну магнітолу і клімат-контроль. У сонячний день скло на дисплеї клімат-контролю сильно бликует, а назва станцій доводиться часом читати, прикривши табло рукою.

 Окремої згадки заслуговує кермо трьохспиці з підрульовими перемикачами швидкостей. Варто раз взятися за «бублик», як пальці самі знаходять пелюстки перемикання і блок управління борт-комп'ютером і магнітолою. Приладова панель з модною оптитронной підсвічуванням. Прилади влаштовані так, що по центру шкал - дисплей борткомпьютера, а стрілки ковзають лише біля цифр. У дорозі яскравість дисплеїв трохи відволікає увагу від самих показань приладів, і весь час доводиться зосереджувати увагу на свідченнях самих приладів. Зате, якщо вискакує повідомлення борт-компьютера, воно вмить в центрі уваги.

 Досить просторий салон, зручні крісла, з безліччю регулювань, зручний підлокітник. Збоку теж вивірена оббивка дверей, де без праці знаходиш на дотик клавіші склопідйомників.
 Позаду місця стало набагато більше, ніж у колишньої Toyota Corolla. Тут зручний профіль сидінь, а проріз дверей розташовує до легкої посадки.

  Оцінки за інтер'єр - 10 балів
 Ергономіка - 8 балів
 Оглядовість - 9 балів
 Місця пасажирів - 9 балів


  Комплектація

 У Україні Toyota Corolla поставляється тільки з одним бензиновим двигуном 1,6 л 124 к.с. Судячи з заявленим параметрам - це один з найбільш прогресивних моторів у класі. Є можливість вибрати звичайну механічну КПП або роботизовану (без педалі зчеплення) і три комплектації Terra, Luna і Sol. Як ми вже згадували, наш автомобіль був у топ-комплектації Sol, куди входить 9 подушок безпеки, клімат-контроль, електропакет з підігрівом передніх сидінь, круїз-контроль, датчик дощу, антізатемняемое салонне дзеркало, система Smart Entry & Start і робітізірованная механічна коробка передач з підрульовими лепескамі перемикання. За все це доведеться заплатити 21220 євро. Сама доступна версія в комплектації Terra обійдеться в 17400 євро і буде укомплектована всіма системами безпеки, кондиціонером, сталевими дисками і електропакетом з передніми склопідйомниками.

 Здивувало, що в переліку опцій немає камери заднього виду, хоча на нашому авто були парктроніки, а також разочаровует відсутність ксенонових фар.

 Комплектація топ-версії практично - оптимальна, єдино чого весь час не вистачало, так це годин в салоні. Насправді вони є, але відображаються поперемінно з іншими показаннями борт-компьютера, тобто доводиться весь час чимось жертвувати, щоб дізнатися час.


   А ось багажний відсік залишив двояке враження. Цілком об'ємний і зручний, тут є навіть сітка, щоб вантаж не бовтався на поворотах. Непогано продуманий і доступ до всіх лампочок в освітлювальних приладах - на цей випадок є окремі лючки. Але торці динаміків акустичної системи виявилися нічим не прикриті, а дроти просто висять ..? Кришка багажника облицьована ковроліном, а внутрішньої ручки немає.

  Оцінки за комплектацію - 9 балів
 Оцінка за багажник - 9 балів

  На ходу

 Вивчивши всі можливості Toyota Corolla вирушаємо в дорогу. Роботизована «механіка» - це нове слово в автобудуванні. Якщо по-простому, то це звичайна «механічна» КПП, де робот за вас перемикає зчеплення (педалі тут немає), а якщо ви не хочете смикати важелем, то й зовсім можна довірити цю роботу роботу і отримаєте той же «автомат». Селектор важеля КПП нагадує аналоги з «автоматом», тільки тут немає позиції «P» - паркінг. Звучить інтригуюче.
 Ставимо в положення «Е», педаль «в підлогу», поїхали. За відчуттями - той же «автомат», тільки нагадує стародавні моделі з великими затримками і «утикання». Динаміка в такому режимі цілком влаштує в місті, але на трасі ... Включаємо «спорт режим», Toyota Corolla стала жвавіше, але 124 «коней» не відчувається. Переходимо на ручне управління. Тут все тривіально: правим перемикаємося «вниз», лівим - «нагору», номер передачі відображається на дисплеї, а передача тримається поки не перемкнеш наступну, тільки зчеплення перемикає «робот». І пішла їзда.  Відзначимо, що перейти на нижчу передачу можна і в режимі "E", якщо відчуваєш, що динаміки не вистачає.

 Гра «У Шумахера» швидко набридає, тим більше, що під капотом усього 1,6-літровий двигун. Неоднозначна коробка. Як інженерне рішення вона, безумовно, має право на життя, але навіщо вона в Toyota Corolla? Тут або потрібен потужний двигун, щоб сповна реалізовувати можливості «робота», або цілком влаштував звичайний відточений «автомат».

 Зате до шасі Toyota Corolla претензій немає. Вона непогано рулится, дуже впевнено тримає дорогу, вмеру комфортна і прогнозована. Нам навіть довелося виконати «лосиний тест» на швидкості 80 км год, коли за крутим поворотом на дорозі лежало дерево. Чесно скажемо, думали, що вилетимо з траси - нічого, Toyota Corolla відпрацювала маневр справно. За комфортом підвіски Toyota Corolla сміливо можна ставити в число лідерів у С-класі, а ті покупці, які вибірут Corolla за схожість з Camry не розчаруються. Підвіска підкуповує і компенсує всі зауваження до динаміки.

 Ще в новій Toyota Corolla суб'єктивно дуже відчувається швидкість. Наприклад, їдеш 100 км год, а здається, що вже все 120-130. Через це в місті доводиться весь час поглядати на спідометр: не повільно чи я їду? Повільно, треба додати газку.

 До енергоемкості підвіски питань у нас не було, Toyota Corolla справно відпрацьовує всі українські вибоїни та ями, а гальма ефективні і прогнозовані.

 За час тесту витрата палива тримався в межах 9,4-9,6 л 100 км. Для нинішніх моторів, «затиснутих» на догоду екології - це непоганий результат, навіть для обсягу в 1,6 л.

  Оцінки за розгінну динаміку - 6 балів
 керованість - 8 балів
 гальмівна динаміка - 10 балів
 плавність ходу - 9 балів
 шумоізоляція - 10 балів
 економічність - 8 балів


  Вердикт

 Пора вважати бали. Наша Toyota Corolla набирає 115 балів або 88% від ідеального результату. Іншими словами це дуже гідний вибір в С-класі, який буде приносити радість власникам за сумою відчуттів. Єдино, не варто чекати від неї шаленою динаміки - це автомобіль для комфортної їзди, перший щабель на шляху до Toyota Camry.
 Toyota Corolla підійде турботливим батькам сімейства, успішним менеджерам, а також прогресивним дівчатам, що цінують свою безпеку.
 Зазначимо, що Toyota Corolla - це один з найбезпечніших автомобілів у своєму класі. Тут вперше встановлено 9 (!) Подушок безпеки (є навіть подушка для захисту колінних суглобів), а за результатами краш-тестів EURONCAP Corolla набрала найвищий бал - «п'ять зірок». До речі, редакція AUTO-Consulting вдячна Toyota Corolla, за те, що вона привчила нас постійно пристібатися ременем безпеки. «Пищалки» попередження є в більшості сучасних автомобілів, але в Corolla вони дуже тактовно попереджають і найголовніше - їх хочеться слухати. Якщо пристебнутися кілька разів поспіль, то це вже стає нормою. Не сама погана звичка, погодьтеся.

 Деталі. і фото AUTO-Consulting

 Редакція висловлює подяку ПІІ «Тойота Україна» за наданий на тест автомобіль.

  До речі, кожен власник автомобіля, придбаного в офіційній дилерській мережі Toyota, має право розраховувати на цілодобову технічну підтримку в будь-якій точці України - Toyota Assistance.

  Експертні оцінки AUTO-Consulting

      Параметр   Макс. бал   Toyota Corolla 1,6    Внешность1010  Інтерьер1010  Ергономіка108  Обзорность109  Місця пассажіров109  Багажнік109  Комплектація109  Розгінна дінаміка106  Управляемость108  Гальмівна дінаміка1010  Плавність хода109  Шумоізоляція1010  Економічность108   Всього 130 115   Ставлення до ідеального варіанту 88%   Ціна 21220 євро  
 

Детальніше про ціни і комплектації нової Toyota Corolla

  Враження та відгуки власників Toyota Corolla
  Тести конкурентів

 Тест-драйв Volkswagen Jetta

Тест-драйв Ford Focus


Статьи похожей тематики:

  • В Україні з&
  • Нова Toyota Corolla розбилася на 5 зірок
  • В дилерській мережі Toyota пройде свято кольору Corolla Fest
  • В Україні з&
  • Toyota Corolla тепер доступна від 148 000 грн.
  • Toyota показала рестайлінгову Corolla
  • Нова Toyota Corolla вже стартувала в Європі
  • Покупці Toyota Corolla додатково вибирають комплектацію для дому
  • Всі покупці Toyota Corolla отримують телевізор Panasonic 32 "у подарун ...
  • У Китаї презентували нову Toyota Corolla седан
  • Покупці Toyota Corolla отримують комплект зимових шин
  • У Росії знижені ціни на Toyota Corolla
  • Toyota Corolla отримала турбоверсия
  • В Україні стартував продаж нової Toyota Corolla
  • До кінця весни діють спеціальні умови кредитування автомобілів Toyota Corol ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.