Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Mitsubishi Pajero Wagon: четверта генерація

В Україні сегмент великих позашляховиків надзвичайно популярний. Тільки за 2006 рік за даними AUTO-Consulting таких машин продано понад 10 тис. штук. І це далеко не межа. Якщо поглянути на цей сектор пильніше, то з'ясуємо, що основний тон тут задають: Toyota Land Cruiser Prado і Mitsubishi Pajero Sport, а до їх результату підбиралися і продажі Pajero Wagon.
 За підсумками 2006 року рахунок був 3:1 на користь Prado, але в кінці року на ринок вийшов новий Pajero Wagon, чиї шанси на успіх значно вище. Отже, чи зможе новий Mitsubishi Pajero Wagon дати бій Toyota Land Cruiser Prado на українському ринку? У цьому нам і належало розібратися.   І грянув бій

 Результати 2-х перших місяців 2007 року показують, що шанси в нового Pajero Wagon безумовно є. Новинка не тільки відвоювала другий рядок рейтингу популярності, але і скорочує відрив від головного конкурента. Однак, за Prado на українському ринку виступають «вбивчі» сили у вигляді арабських версій з двигуном 2,7 л. і ціною в $ 44-45000. Mitsubishi Pajero Wagon поки доступна тільки з бензиновим двигуном 3,8 л і за ціною в $ 59000, а трохи пізніше з'явиться і дизельна версія з відомим мотором 3,2 л.
 
  Зовні

   Новий Mitsubishi Pajero Wagon став стрункішим, подтянутее. Якщо попереднє третє покоління красувалося розвиненими напливами над колісними арками, то в новинці загальний стайлінг став скромнішим. Зате модні передні фари і прозора задня оптика додала сучасності. У профіль - безпомилково вгадується силует Pajero Wagon, який має сімейні риси ще з першого покоління.

 Справа в тому, що загальні габарити кузова нового Pajero Wagon залишилися незмінними: довжина, ширина і висота змінилися концептуально за рахунок пластики зовнішніх панелей.

<  Конструктивно автомобіль залишився також колишнім - добротним рамним позашляховиком з «непробивною» підвіскою на потужних важелях і з перевіреною часом трансмісією Super Select 4WD. Конструктори обмежилися поліпшеннями в несучій структурі кузова: десь іншої форми лонжерон, десь додані місця з точковою зваркою для більшої жорсткості.




  Усередині

   Основні зміни помітні всередині салону. Mitsubishi Pajero Wagon тепер красується модною панеллю приладів, зручним блоком клімат-контролю, дисплеєм борткомпьютера. В обробці приємні і якісні матеріали, мінімально і зі смаком «погралися» вставками під дерево. Красиво і функціонально обіграли оббивку дверей, зручні сидіння. Ловимо себе на думці, що інтер'єр Pajero Wagon викликає тільки позитивні емоції.  

  Функціональність і комфорт.
   Сильна сторона більшості позашляховиків даного класу - можливість перевозити 7 пасажирів. У Pajero Wagon також є 7 місць, але ось третій ряд сидінь годиться хіба що для дітей. Зате в похідному стані вони ховаються в підлогу багажника і нікому не заважають. На другому ряду пасажирів чекає окреме обдув, який можна регулювати, а в спеку - ситуацію врятує кондиціонер.



   Для передніх пасажирів у Pajero Wagon не передбачений роздільний клімат контроль, хоча сам блок управління кліматом близький до ідеалу: все легко читається, дуже швидко регулюється навіть на дотик. Але справжнім подарунком для пасажирів Mitsubishi Pajero Wagon стане скляний люк. Навіть якщо ви не будете його відкривати, їзда в авто з прозорим дахом по звичних місцях відкриє для вас багато нових пейзажів.

  На ходу

   У русі Mitsubishi Pajero Wagon НЕ разочаровует. Це дуже збалансований позашляховик. По-перше, динаміка 3,8-літрового V6 з системою MIVEC (зміна фаз і висоти підйому клапанів) дозволяє цілком комфортно відчувати себе як на шосе, так і при стартах з світлофорів. «Автомат» не пріподносіт сюрпризів, а якщо його «скорострільності» не вистачає, впору перейти в ручний режим. При цьому поведінка самого «автомата» INVEC-II Sports mode змінюється, але можна «крутити» двіжек і помітно додати в динаміці. Оснащена вдосконаленим електронним устаткуванням, система INVECS-II здатна пристосовуватися до індивідуального стилю водіння, змінюючи режими перемикання передач.

     Бадьорий «баритон» V-подібною «шістки» Mitsubishi Pajero Wagon немов підбурює до швидкісного стилю їзди, а охолодити «запал» здатний тільки бортовий комп'ютер, справно відлічує витрата палива. При помірній їзді по місту вкладеться в 20 л 100 км виходить не завжди, а агресивна манера їзди ризикує перетворити «апетит» і зовсім в 25 л 100 км.

 Зате плавність ходу Mitsubishi Pajero Wagon порадує найдосвідченіших гурманів. Автомобіль охоче «ковтає» всі нерівності і вибоїни доріг, впевнено йде на високій швидкості по путівці. Підвіска справно відпрацьовує всю «дрібниця» і віддає в салон тільки інформацію про великі ями. Шумоїзоляция також не турбує пасажирів. У салон можуть прорватися або азартний «баритон» мотора при розгонах, або удари від відверто глибоких ям. І все ж, на тлі конкурентів, настройки підвіски Mitsubishi Pajero Wagon зміщені швидше в зону керованості, тому автомобіль непогано тримає дорогу і пише повороти, але ... Тут треба бути напоготові.

   Трансмісія Advanced Super Select 4WD (SS4-II) в Mitsubishi Pajero Wagon за традицією має декілька режимів: задній привід, повний привід, повний привід із заблокованим міжосьовим диференціалом і режим з включеними зниженим рядом «раздатки». За замовчуванням, Mitsubishi Pajero Wagon - задньопривідний, що накладає свій відбиток при проходженні поворотів. Повнопривідний режим включається, коли під колесами найменші ознаки бездоріжжя, хоч на швидкості до 100 км год, а ось блокування краще використовувати при штурмі істотних перешкод.  

   Завдяки коротким переднім свесам, Mitsubishi Pajero Wagon з легкістю підіймається на пагорб з глини. Одночасно, вивішується заднє колесо і подальший рух Pajero Wagon фактично продовжує на двох колесах. Режим зниженої передачі і всі блокування дозволяють продовжити сходження, повільними ривками, але позашляховик підіймається на підступний пагорб.

 Те ж вправа ми виконуємо на Toyota Land Cruiser Prado. Аналогічно переводить трансмісію в режим зниженої передачі «раздатки» і блокування диференціала. Prado підіймається на половину пагорба і встає. З-за великого переднього звису, Prado просто зарився в глину бампером. Кілька секунд позашляхової боротьби, і Prado зриває частину пагорба, і таки підіймається на вершину. Mitsubishi Pajero Wagon сходження далося легше, але по внедорожному потенціалу трансмісій автомобілі дуже близькі. Тепер оцінимо ходу підвіски: якщо у Mitsubishi Pajero Wagon заднє колесо відірвалося від землі на 10 см, то Prado тільки на 2 см.




















       Але штурмувати перешкоди на Mitsubishi Pajero Wagon буде легше через малі звисів, та й запаска тут висить на задніх дверях, а у Prado вона під днищем (у більшості версій. Прим. Ред.).

 А ось що не сподобалося в Mitsubishi Pajero Wagon, так це робота системи M-ASTC. Її алгоритм роботи так і залишився для нас загадкою. У граничних поворотах вона втручається в ситуацію надто пізно, і діє довго, коли її корекція вже не потрібна. Але остаточно переконалися у своїх підозрах, коли після штурму заледенілої колії ми вирулюємо на асфальтовану дорогу. Pajero Wagon встиг від'їхати метрів 5 від скользского ділянки, а M-ASTC все ще щось там коректувала і цвірчала.

     У Pajero для руху в дуже важких умовах передбачено примусове блокування заднього диференціала. При цьому обидва задніх колеса жорстко з'єднуються: якщо, наприклад, одне із задніх коліс починає буксувати або прослизати, завдяки блокуванню заднього диференціала інше колесо, що має краще зчеплення, не дасть позашляховику застрягти.
 Система гальмування двигуном Mitsubishi Engine Brake Assist Control - функція, яку можна використовувати на дуже крутих спусках. Вона активується, коли включений нижній ряд передач, перша передача і не натиснута педаль гальма. Як тільки система визначить, що колесо втрачає зчеплення, MEBAC починає керувати гальмуванням, забезпечуючи контрольований і плавний рух вниз.

     А ось аудіосистема Rockford Acoustic Design 650W в Mitsubishi Pajero Wagon буде тільки радувати. В автомобілі якісний звук, сабвуфер та 8 динаміків, так що навіть FM-станції зазвучать по-іншому.



  Вердикт

   Mitsubishi Pajero Wagon успішно пройшов усі випробування і залишив дуже хороше враження. Нова модель не розчарує прихильників Mitsubishi колишніх поколінь, і, безумовно, зманить клієнтуру в конкурентів. Цінова політика (від $ 59000) в Україну на Mitsubishi Pajero Wagon дозволяє стверджувати, що це один з найбільш доступних позашляховиків з пристойним мотором і серйозним потенціалом. По крайней, вибираючи справжній джип варто розглянути і Mitsubishi Pajero Wagon.

 Деталі. AUTO-Consulting

Редакція дякує ТД «Ніко» за наданий на тест автомобіль.

Експертні оцінки AUTO-Consulting

         Параметр  Макс. бал  Mitsubishi New Pajero Wagon 3,8      Зовнішність  10  9      Інтер'єр  10  10      Ергономіка  10  10      Оглядовість  10  9      Розгінна  динаміка  10  9      Гальма  10  9      Керованість  10  10      Прохідність  10  10      Плавність ходу  10  8      Шумоізоляція  10  9      Місця  пасажирів  10  9      Багажник  10  10      Комплектація  10  10      Економічність  10  7      Всього  140  129      Ставлення до  ідеального варіанту    92%                  
     

Технічні характеристики та ціни на Mitsubishi Pajero Wagon

 
Тести конкурентів

Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado

Тест-драйв Nissan Pathfinder


Статьи похожей тематики:

  • Нові успіхи Mitsubishi Pajero Wagon 3.2
  • В Україні стартував продаж автомобіля Mitsubishi Pajero Wagon з оновленим д ...
  • Час купувати японський автомобіль: Унікальна пропозиція від ТД "НІКО&q ...
  • В Ірані почнеться складання Mitsubishi Pajero Wagon
  • Mitsubishi завдає удару по "сірим" дилерам: Pajero Wagon cтал дос ...
  • У Luxury сегменті позашляховиків стався стрибок цін
  • Ірландські військові вибирають Mitsubishi Pajero Wagon
  • Mitsubishi Pajero Wagon 2010-го модельного року доступний від $ 44 000
  • Яна Клочкова буде їздити на Mitsubishi Pajero Wagon
  • Стартувало унікальне осіннє пропозиція на повнопривідні автомобілі Mitsubis ...
  • Торговий дім «НІКО» оголошує про весняний зниження цін на автомобілі Mitsub ...
  • В Україні значно знижені ціни на Mitsubishi Pajero Wagon
  • Фото Mitsubishi Pajero 2007 року
  • Дві моделі Mitsubishi визнані кращими в своїх номінаціях
  • В Україні почалися продажі топової версії позашляховика Pajero Exclusive II ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.