Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Nissan Almera Classic vs Chevrolet Lacetti

В Україні з'явився новий сильний конкурент в «бюджетному» класі - Nissan Almera Classic. З перших місяців продажу «класична» Almera вийшла в лідери з реалізації серед Nissan і наполегливо наближається до показників інших старожилів у сегменті С-High, а це аж ніяк не слабкі автомобілі. Успіхи Almera Classic могли бути і більше, якби не існувало квот на поставки цієї моделі в Україні, - стверджують у «Ніссан Мотор Україна».
 У чому ж секрет такої різкої популярності нової моделі? Ми задалися цим питанням і відправилися тестувати Nissan Almera Classic, взявши в конкуренти інший бестселер - Chevrolet Lacetti.   Ситуація в сегменті С-High

     Сегмент C-High (довжина авто 4375-4550 мм) для українського ринку завжди був принциповим. З перемоги в ньому, як правило, починається сходження бренду на загальний п'єдестал на ринку. Закономірність: хто перемагає в сегменті C-High - той незабаром стане одним з лідерів на ринку. Свого часу цей шлях пройшла Skoda з моделлю Octavia, так починався і стрімкий ривок у лідери Chevrolet з моделлю Lacetti Nubira-3, зараз активно прагнуть до лідерства KIA Cerato і Nissan Almera Classic.
 Цей сегмент додає марці авторитет і масову популярність - вже не малолітражка, але ще не лімузин. У невеликих містах на таких авто їздять успішні підприємці і «батьки» міста, у великих містах - середній клас, до чого потрібно прагнути. За даними AUTO-Consulting ситуація в сегменті C-High за підсумками 7 місяців 2006 року наступна: лідер - Chevrolet Lacetti (37%), друге місце у Skoda Octavia Tour (27%), на третьому - нова модель Octavia A5 (13%) . Увірватися в «трійку» лідерів намагаються KIA Cerato і Nissan Almera Classic.

  Історія появи Almera Classic
     Цей автомобіль спроектований на базі існуючої Nissan Almera N16 і в Україну доповнив лінійку Almera, поступово замінивши базову комплектацію Comfort. При цьому Nissan Almera в комплектації Luxury залишилася у продажу на нашому ринку. Nissan Almera Classic збирається на заводі Альянсу Renault-Nissan у м. Пусан (Південна Корея), там же, де роблять Samsung SM3. На даний момент це один з провідних заводів, оснащений найсучаснішим обладнанням, що дозволяє забезпечувати високу якість продукції, що випускається. Almera Classic пройшла підготовку до наших умов експлуатації, включаючи випробування при низьких температурах в зимовий період, а також випробування на різних типах дорожнього покриття.
     Проект Almera Classic з'явився завдяки увазі Карлоса Гона, який давно мріяв про недорогий і якісному автомобілі, який зможе підняти продажі Nissan на зростаючих ринках Росії та Україні. Спочатку планувалося продавати авто під ім'ям Samsung SM3, але подейкують, що вольовим рішенням Карлоса Гона автомобіль пішов саме під брендом Nissan - як своєрідна відповідь на експансію GM-DAT з брендом Chevrolet. Дилерську мережу Samsung в Європі (а це була лише України) вирішено було згорнути, а реалізацію «бюджетного» авто доручити дилерів Nissan. Як показав досвід перших місяців, Карлос Гон виявився повністю прав, так як під брендом Samsung розраховувати на такий успіх автомобіль в Україну не міг. До речі, Almera Classic - перший кандидат на конвеєр заводу Nissan у Росії.
     Отже, що ж ріднить Nissan Almera Classic і Chevrolet Lacetti? Обидва автомобілі роблять в Кореї, але продають під іменитими брендами, обидва мають привабливу ціну. Chevrolet Lacetti стартує з $ 15500 в непоганій комплектації, а Almera Classic запропонують за $ 14 390 («гола» база), але в комплектації з кондиціонером вона вже стоїть $ 15590. Виходить майже паритет.

  Порівнюємо

     Комплектації Chevrolet Lacetti і Nissan Almera Classic підібрані так, щоб прямо не перетинатися. Скажімо Almera Classic можна взяти за $ 14390, але це буде автомобіль з гідропідсилювачем, однією подушкою безпеки, центральним замком і передніми електросклопідйомники. Знайти його аналог серед Lacetti не вдасться. Відзначимо, що Almera Classic поставляється з єдиним двигуном - бензиновим 1,6 л (107 к.с.), а Lacetti з двома: 1,6 (106 к.с.) і 1,8 (122 к.с.).
 За $ 15590 в Nissan Almera Classic буде ще і кондиціонер, а в Lacetti 1,6 за $ 15500 ще і АБС. Крім того, в салонах Chevrolet ще запропонують і хетчбек, який на $ 130 дешевше, і універсал (на $ 590 дорожче і тільки з двигуном 1,8 л).

 Але Nissan Almera Classic вже за $ 17290 можна узяти з «автоматом», + подушкою безпеки пасажира, електроприводом і підігрівом дзеркал і підігрівом сидінь, а Lacetti з «автоматом» буде тільки з 1,8-літровим мотором і в максимальній комплектації за $ 18916 . За майже такі ж гроші ($ 19190) Nissan Almera Classic також буде в «повної» комплектації, але з двигуном 1,6 л.

 На тест нам дісталася Almera Classic саме в максимальному виконанні, яку ми порівняли з Lacetti CDX.

  Зовнішність

     Обидва автомобілі виглядають дуже непогано, але в Lacetti відчувається італійська школа дизайну, а Almera Classic - більше рис, характерних для східного дизайну. Тут, як мовиться, справа смаку, кому що ближче. Тепер придивимося уважніше до «новенької».        При ретельному вивченні силуету стає очевидно, що двері і віконна лінія залишилися від Almera N16. А ось задня частина, як і передня, зазнала великих змін. Дизайн передка Almera Classic додав їй солідності, сучасних пропорцій. Але ось розташування протитуманних фар і «поворотників» не найвдаліше - вони, фактично, крайня точка бампера, і мітять в акурат у брівку. Ззаду Almera Classic не така оригінальна. Таке рішення ми десь вже бачили ...

  Усередині

     Переходимо до салонів. Інтер'єр Lacetti нам вже добре знайомий - не шедевр, але акуратно і з претензіями на смак. Як і раніше розчарує занадто «стародавній» вигляд штатної магнітоли, зате ввечері радує бірюзова підсвічування приладів.

 У Nissan Almera Classic інтер'єр не викликає піднесених емоцій. Звичайний пластик, але оформлення приладів стало більш сучасним. При цьому інформативність, притаманна попереднього покоління, зовсім не постраждала. Змінилася центральна консоль, яку, як і раніше виготовляють з гладкого твердого пластика. А ось регулятори управління кліматом підкачали: ползунковом-кнопкові системи були актуальні на початку 90-х і зараз вже виглядають анахронізмом.










     Як і в Lacetti претензії викликала магнітола: незважаючи на те, що вона програє компакт-диски, вона здається «прибульцем» з 80-х і поступається по дизайну і звуку будь-який «бюджетної» моделі средненького виробника. Мало того, що дисплей простий до неможливості, так ще й керувати їй на швидкості не так і легко.    В обох автомобілях сидіння обшиті простеньким, але зносостійким матеріалом. Рятує гарний профіль і розвинена бічна підтримка. Діапазони регулювань невеликі, але дозволяють без праці влаштуватися за кермом водієві середнього росту.

   Задні пасажири в Lacetti порадіють великим простору для ніг і непоганому профілю дивана. Більше місця тут і для рослих пасажирів. У Almera Classic кілька тісніше, та і посадка складніше, але цілком прийнятно. Позаду сидіння облицьовані практичним пластиком - якщо і забруднити, то легко усунути. Покращує настрій зручний і широкий підлокітник, за яким ховається ... Стоп. Лючок у багажний відсік для перевезення довгомірів. У Lacetti відкинути можна спинки задніх сидінь або цілком, або частинами - для перевезення габаритних вантажів таке рішення практичніше.



















    Ергономіка

   Ми неодноразово відзначали, що за кермом Lacetti дуже зручно. Майже нічого не дратує, до всіх кнопок відмінний доступ, все під рукою. У Almera Classic також цілком зручно, але управління кліматом викликало у нас нарікання: потрібну кнопочку напрямки обдування намацати на ходу складно і доводиться відривати погляд від дороги. Зате індикація передач «автомата» велика і чітка - відразу зрозуміло. По центру розташовані дві кнопки - управління центральним замком і загадкова «Snow». Якщо до першої претенцій немає і користуватися їй зручно, то чому управлінню «зимовим» режимом «автомата» відведено таке почесне місце в інший час року?
 А ось обзорность обох авто майже однакова: спереду не читається правий габарит, а ззаду виступаючий бампер вимагає запасу «по відчуттях».

  Багажник

   Тепер перейдемо в багажники. У Lacetti він візуально менше (405 л), а в Almera Classic (460 л), на додаток є гачки для поклажі і кишеню. Та й якість матеріалу в Nissan краще. Навіть у новій Lacetti ковролін полика вже виглядає витертим, а що ж буде далі?

 Дуже зручна штука на Almera Classic - дистанційний замок саме на багажник. Вийшов  з супермаркету, натиснув брелок - багажник відкрився. Якби тут ще й спинки задніх сидінь відкидалися ... А так доводиться знімати бал.

  У русі

   Під капотом Almera Classic ховається 1,6-літровий двигун потужністю 107 л. с., який візуально ми вже бачили на Nissan Primera, тільки тут немає пластикового щитка зверху. «Автомат» тут також знайомий - 4-ступінчатою. Ідеальний варіант для міста. Кінських сил цілком вистачає для неспішної їзди в міському потоці. Впевнений розгін, чіткі перемикання і прогнозовані реакції на газ. Поїздивши пару днів можна навіть призвичаїтися «граючи» газом добиватися тієї чи іншої передачі. Але в режимі «кік-Дайн» Almera злегка здає позиції. Брак крутного моменту і відносна простота коробки осмикує драйвера і нагадує, що це звичайна міська машина і не більше.

   Chevrolet Lacetti c 1,8-літровим 122-сильним мотором на старті виглядає краще, але також не розташовує до активного драйву. Показово, що при паралельних стартах Almera Classic і Lacetti йшли до 100 км год майже однаково: Розгін до 100 км год займає 13,9 с у Almera і 13 з у Lacetti. Але при подальшому розгоні Nissan починає здаватися. Максимальна швидкість у конкурентів також близька: 177 км год у Nissan, проти 180 км год у Chevrolet. Підкреслимо, що тестова Lacetti комплектується 1,8-літровим двигуном, а у Nissan під капотом 1,6 л. Більш потужний і моментний двигун Lacetti втрачає свою перевагу через автоматичну КПП, чиї затримки перемикань більше, ніж у ніссановськой. Але при русі з повним завантаженням зайві «коні» Lacetti дають про себе знати.

  Підвіска

     Характеристики підвісок обох авто дуже близькі, але у Nissan по відчуттях вона більш енергоємна. Помірна жорсткість підвіски не допускає сильного крену. При цьому навіть великі ями можна проїжджати з достатнім рівнем комфорту. Дратують лише відчутні «кивки» під час гальмування і розгону і тремтіння від «дріб'язку». У Lacetti теж досить комфортно, але великі нерівності віддаються на кермі, а дрібні доставляють трохи більше клопоту. Ми спеціально проїхали один і той самий маршрут на двох автомобілях: Almera Classic по розбитій дорозі йде впевненіше.





   На великих швидкостях обидва автомобілі непогано тримають дорогу, але тут вже Lacetti веде себе впевненіше. А ось проходити повороти потрібно гранично обережно. Трохи переборщив зі швидкістю, і вже обидва авто провалюються в замет. Навіть нешкідливий конюшина на швидкості під 60 км год вже межа для корейських шин Hankook Optimo (встановлені на обох авто) - вони явно йдуть на межі.

   Дуже порадували гальма. Відмінно підібрані зусилля на педалі дозволяють точно і правильно розраховувати уповільнення з будь-якій швидкості. А робота АБС нагадує про себе лише легким тріском з-під панелі приладів.

  Вердикт

 У ході тесту ми остаточно переконалися, що Lacetti і Almera Classic - практично рівні суперники. Про це говорять і підсумкові оцінки 103 і 102 бали. У Chevrolet Lacetti більш просторий салон, спинки задніх сидінь, зате у Nissan Almera Classic більше багажник, більш енергоємна підвіска і меншу витрату палива. У міському режимі Lacetti витрачає 12,5-14 л на 100 км, а Almera Classic укладається в 10-11 л. Різниця пристойна, якщо врахувати, що динамічні показники майже однакові.




 На наш погляд у Almera Classic є кілька комплектацій, на які варто звернути увагу: це PE з «механікою» за $ 15590, PE + з «автоматом» за $ 17290 - краща пропозиція на ринку, а також топ-комплектація SE $ 18090-19190.

 Lacetti привертає широкою гамою кузовів (седан, хетчбек, універсал), вибором моторів 1,6 л і 1,8 л, а також непоганий початковій комплектацією за $ 15500.

 Обидва автомобілі - гідні претенденти на роль сімейного автомобіля. Вибір серед них - справа смаку. Якщо є якісь сумніви, то рекомендуємо поглянути ще на Skoda Octavia Tour , Mitsubishi Lancer - вони трохи дорожче, але кожна має свої незаперечні переваги.

 Деталі. AUTO-Consulting

 Nissan Almera Classic на тест було надано «Ніссан Мотор Україна». Chevrolet Lacetti був наданий приватною особою.
Відгуки власників Nissan Almera Classic
Відгуки власників Chevrolet Lacetti

  Експертні оцінки AUTO-Consulting

 

        Параметр       Макс. бал       Nissan Almera Classic SE       Chevrolet Lacetti CDX          Зовнішність      10      9      9          Інтер'єр      10      6      7          Ергономіка      10      7      8          Оглядовість      10      8      8          Місця пасажирів      10      7      8          Багажник      10      9      9          Комплектація      10      8      7          Розгінна динаміка      10      7      8          Керованість      10      8      8          Гальмівна динаміка      10      9      9          Плавність ходу      10      9      9          Шумоізоляція      10      7      7          Економічність      10      8      6           Всього       130       102       103          Ставлення до ідеального варіанту             78%       79%           Ціна             190       $ 18916        
 

   
Технічні характеристики та ціни Nissan Almera Classic
Технічні характеристики та ціни Chevrolet Lacetti


Статьи похожей тематики:

  • У травні в Україні з&
  • В Україні стартував продаж Nissan Almera Classic за ціною від $ 14390
  • Samsung вже відчуває спадкоємця SM3
  • Nissan Almera Classic став лідером продажу серед автомобілів Nissan у травн ...
  • Продажі Nissan Almera Classic в Україні перевищили 1000 автомобілів
  • Nissan Qashqai став найпопулярнішим Nissan в Україну
  • Покупці Nissan Almera Classic отримують два перші ТО в подарунок
  • Almera Classic займає перше місце з продажу Nissan
  • Almera Classic став самим продаваним автомобілем Nissan в 2006 році
  • Nissan оголосила про будівництво заводу в Росії
  • Nissan визначився що буде випускати на російському заводі
  • Nissan Motor побудує завод під Санкт-Петербургом
  • Nissan збільшує продажі в Україні
  • Nissan в Україні демонструє 78%-ий ріст продажів
  • Nissan Qashqai виходить в лідери продажів



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.