Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги?

Nissan Note - новачок на українському ринку, але вже встиг непогано «відзначитися» з продажу в травні 2006 року. Що ж так приваблює покупців у «малюка» Note? Ціна начебто не маленька $ 16000-22000? Розміри невеликі. Невже його купують тільки за дизайн?
 «Ніссановци» стверджують, що Note привертає своєю функціональністю - це новий зароджується клас автомобілів «В +». Але якщо інші виробники пропонують в нім лише модифікації звичайних хетчбеков В-класу, то Nissan спеціально створив автомобіль такого класу, розраховуючи на прийдешнє зростання продажів. Тільки за 2004 рік в Європі було продано 675 000 таких авто, і за останній рік сектор виріс на 30%. Вражаюче зростання, але в Україну представників цього класу можна перечитати по пальцях. Що ж такого знайшли українці в Nissan Note? Ми задалися цим питанням і узяли «малюка» на тест. Ієрархія

 Отже, існують автомобілі класу В (Peugeot 206, Nissan Micra, Mitsubishi Colt, Chevrolet Aveo) і автомобілі класу С (Volkswagen Golf, Ford Focus, Nissan Almera, Mitsubishi Lancer), але автовиробники в гонитві за покупцем в кінці 90-х років фактично «народили» новий клас автомобілів - «В +» або MPV-B. Спочатку його формували універсали і компактвени, а європейським лідером є Opel Meriva. Дуже яскравими представниками також є Ford Fusion, Peugeot 206 SW.
 Як правило, це автомобілі на платформі В-класу з високим дахом (вище 1,5 м), з універсальним кузовом, а за габаритами 4,0-4,1 м (майже С-клас (4 м)). Виробники прагнуть наділити «малят» функціональністю мінівенів С-класу і комплектують потужними двигунами.

 У Nissan вирішили створити абсолютно унікальний автомобіль, який би розвінчав стереотипи маленького автомобіля (довжина 4,1 м, а колісна база 2,6 м), як нудного, тісного, одноманітного. У центр ставилося принцип створити не тільки автомобіль, а «засіб від нудьги, навіваються компактвена». І ще при створенні Note провели маркетингове дослідження серед дітей, які часто їздять на задніх сидіннях і постаралися врахувати їх переваги.

  Парадокси

   Ще «ніссановци» впевнені, що Note стане суто чоловічим автомобілем. Мовляв Nissan Micra - для жінок, а Note - для молодих чоловіків. Як правило, в молодих сім'ях Note буде єдиним авто - улюбленцем усієї родини. Його вибирають дуже прагматично: з народженням дітей потрібен авто з просторішим салоном, але молодість дає про себе знати і хочеться чогось «динамічного» і «активного».

   Спробуємо з цим всім розібратися. «Ліки від нудьги компактвенов» нам запропонували з мотором 1,6 л (110 к.с.) в комплектації Teкna з коробкою-"автомат" і за $ 22240. Обіцяли, що буде цікаво. Ще до тесту я був переконаний, що найкращим «ліками» від нудьги міг бути «гарячий» хетчбек С-класу з хорошим мотором, наприклад Honda Civic. Підсвідомо будемо проводити паралелі Note з можливим вибором в С-класі.



  Тестова група

   Раз Nissan стверджує, що враховував і думку дітей із задніх сидінь, то довелося залучити в якості експертів та двох малюків - Вадима (7 років) і Діму (2 роки). Обидва справжні «профі» і протестували вже десятки задніх сидінь і багажників. Відзначимо, що Вадим з дитинства небайдужий до марки Nissan, а Діма пам'ятає цей логотип ще з внутрішньоутробних часів. Також залучимо в експерти дружину, якій добре знайомі пасажирські місця в багатьох авто. Поки вона виступить в ролі пасажира, як хоче Nissan.

        Дизайн

   Очевидно, що над водієм Nissan Note ніхто не буде таємно хихикати. Зовнішність є, поза всяким сумнівом, дуже сильним, можливо, навіть головним козирем Note. Його вже ніхто не назве «сараєм» або «вантажівочкою». Ні - Nissan Note це сучасний і стильний автомобіль. Але побачивши Note на дорозі знайте, що дана машина відрізняється не тільки «мордочкою», схожою на позашляховик Nissan Murano, і має хитромудру форму задніх ліхтарів (за те і інше дизайнерів Nissan потрібно нагородити путівкою на півдня і пристойною премією).

   Дуже стильно виглядає передня оптика з «прищиками» габаритних вогнів, а вночі їх ще й видно з салону. Сучасний передок в стилі Murano, яскраві задні ліхтарі-бумеранги, прогнутися дах - все дуже до місця. Дизайн - суто «ниссановский» з елементами «кубізму» і «протиріч». Збоку навіть важко зрозуміти це універсал або вен, або такий хетчбек. А розуміти і не потрібно - це просто новий клас.

Усередині

 Усередині цього автомобіля дуже просторо, хоча він не довше машинок «гольф-класу». А ще тут неймовірно зручні сидіння. Щоб це відчути досить пересісти з Note в інше авто. «Спинна» пам'ять моментально скаже де було краще.
   Для автомобіля завдовжки 4 м позаду місця просто завались. Коліна навіть і не думають діставати до спинок передніх крісел і, це взагалі справжній кайф, під кожним переднім сидінням є ніша для ступень ніг. І це не якась там жалюгідна проріз, з якої зазвичай складно дістати свої кінцівки, а величезна печера, куди можна запхати, здається, половину ноги! А ще є дуже багато місця над головою.

 Плюс до цього додайте наявність таких дуже корисних в дальніх поїздках штучок як столики з підстаканниками і підлокітник. Ці «цяцьки» відразу оцінили маленькі експерти і почали їх відкривати-закривати, і так раз 20. Не можна забути і про те, що задні сидіння Note регулюються по довжині. Так що при поїздці на шашлики можна буде потіснити задніх пасажирів (кайфу від поїздки вони вже не зазнають, але зате в машину влізе не тільки мангал. А ось і недолік! Виявляється, крісло можна рухати тільки цілком, хоча зараз прийнято на автомобілях подібного класу переміщати задній диван по частинах. Добре, що спинка складається по частинах.
     Всередині Note зроблений з пластику, причому використано декілька його видів - подекуди він м'який, але частіше все ж жорсткий. Виглядає салон дорого, а центральна консоль вельми екстравагантна. Надають шарм білі шкали приладів (невже буде спортивний драйв), «кругляшки» воздуховодов і скляне «око» індикатора температури. Салон справляє дуже добротне враження, а вже про те, що все там зібрано дуже якісно, а з ергономікою повний порядок, напевно, і говорити не потрібно - тут у Nissan проблем немає. Дизайн оформлення інтер'єру гідний похвали. Але вся ця «грайливість» більше розрахована на жінок і викликає їх захоплення.
 А ось профіль сидінь, комбінована оббивка, зручні підголовники оцінять все.

  Ергономіка і обзорность

   У Nissan Note все розташовано на своїх місцях, все під рукою, а управління магнітолою на кермі - взагалі вгору зручності. Бічні дзеркала величезних розмірів, в них видно практично все. Завдяки пологому задньому склу відмінно проглядаються задні габарити і паркуватися - одне задоволення.

 Але, на жаль, є і проколи. Наприклад, годинник дуже дрібні й розташовані в віконці одометра. Користуватися ними не зручно. Дисплей борткомпьютера також загнали в одометр, а для перегляду забортної температури потрібно міняти регістр. Місця для дисплея борткомпьютера в салоні - море, так чи був сенс так дрібнити? Ще здивував алгоритм включення світла. Повернув важіль - запалилися «габарити» і фари, повернув ще раз - горять тільки «габарити».
   Ні індикації режимів «автомата» на приладовому щитку, а хід важеля КПП по прямій. Потрібно перемкнутися з задньою на «D», переводимо важіль і незрозуміло в який режим потрапили, оскільки зусилля (клацання) дуже легкі і можна похапцем «промазати». В іншому - ніби все добре, а індикація клімату в салоні несподівана, але цілком зручна.

  Комплектація

   Комплектація - завжди була сильною стороною Nissan, а наш Note за $ 22240 упакований під «зав'язку». Тут 4 подушки безпеки, бортовий комп'ютер, шкіряна обробка керма і вставки на сидіннях, клімат-контроль, датчик дощу, автовключення фар, протитуманні фари, легкосплавні диски, електричне управління дзеркалами, склом, підігрів бічних дзеркал і сидінь, омивачі фар. Відзначимо і вже згадані столики на задніх сидіннях, підлокітник спереду і ззаду, двосекційну полку багажника, а також 2-Діново магнітолу і CD-чейнджер на 6 дисків.

  Багажник

   Багажний відсік цілком пристойного обсягу (280 л), до того ж він двосекційний. Є простір під підлогою, куди можна вмістити непотрібний скарб. Двосекційна полку FlexiBoard витримує до 50 кг. Є гнізда розеток, шухлядки для дрібних речей, а якщо потрібно збільшити довжину - зрушуємо задні сидіння і можна умістити коробку від невеликого телевізора (437 л), навіть не складаючи задні спинки.

Як для В-класу, багажник гідний найвищої оцінки, але в порівнянні з С-класом чи з седанами він програє.

У русі

   Перші кілометри на Note викликають суперечливі почуття. Він їде, їде досить динамічно (чи жарт під капотом 110 «коней»), але якось не в повну силу. Причина опиняється в «автоматі» - він занадто рано переходить на вищий щабель, а при кік-дауні ще й «тупить». Стартувати з «вереском» на Note дуже складно - «автомат» в корені проти такого знущання, тільки плавний старт. Потім «клацають» «друга», «третя» вже пряма, а «четверта» працює на прискорення. Мотор дуже яскравий, моментний (153 Нм), але треба весь час «дурити» автомат і примушувати його «стрибати» вниз і їхати на піку моменту 3500-4400 об хв. Будь тут «автомат» з секвентальним режимом - «ліки від нудьги» було б ефективніше.

           А управляти Note - приємно. Причому, це стосується не тільки до тих моментів, коли ти тупо їдеш увечері по переповнених вулицях з дому на роботу. Note порадує і якщо захочеться пройняти по звивистих доріжках де-небудь за містом. Адже у цього «япошки» є по-справжньому зібрана підвіска, електропідсилювач керма, який з ростом швидкості наливає «бублик» приємною вагою, та і до гальм нарікань не виникло. Щоправда, особливо захоплюватися їздою на межі фолу не рекомендуємо - не забувайте, що Note це не купе і вже на швидкості 120 км на годину з'являється страх. Всередині Note швидкість починаєш відчувати рано. Але вже після 150 км год Note веде себе впевненіше аж до «максималки» 175 км год

 Підвіска порадувала зібраністю, дрібні нерівності вона відпрацьовує відмінно, середні практично непогано, а великі ями краще об'їхати. При їзді по таких дорогах Note показує своє незадоволення - машинку і знаходяться в ній людей трусить (якщо довго їхати по поганій дорозі, то це реально напружує), хоча пробити підвіску досить складно. Але можна!
   До позитивних моментів віднесемо і шумоізоляцію, вона дійсно ефективна, а звуки мотора прориваються в салон вже на вершині шкали тахометра. А ось кліренс міг бути і більше. У місті його вистачає, але для виїздів на природу додаткові 5-10 мм не перешкодили б.

 Пошивайлів на Note під «сотню» кілометрів ставишся до нього з повагою, він вже не здається «Малюк» і їхати в ньому приємно і легко, але ... таке "ліки від нудьги» все ж таки не для мене: немає в Note тих філігранних налаштувань, того бездоганної поведінки в поворотах, тієї динаміки, як у тій же Honda Civic. А ось дружині Nissan Note сподобався: їй імпонує інтер'єр, розгінна динаміка, робота «автомата», плавність підвіски. На словах я з нею погоджуюся і охоче поступаюся місце за кермом. Подобається Note і юним експертам. Їм тут весело, є чим зайнятися, позаду мами багато місця, є куди покласти чупа-чупси.
 Може маркетологи Nissan погарячкували про чоловічу «орієнтацію» Note?

  Вердикт

   На цей раз ми не стали оцінювати в балах Nissan Note, оскільки не всі юні експерти знали цифри і вивести «середній» бал було проблематично. Обмежимося описовими характеристиками.  За $ 22240 Nissan Note, звичайно, дорогий. Немає проблем, є Note з мотором 1,4 (88 л.с.) за $ 17890. Буває і ще дешевше, але в тій комплектації немає кондиціонера, а чи має сенс сьогодні платити стільки грошей за «порожньою» MPV-B - він же повинен бути «ліками від нудьги». Оснащення доступного Note теж непогане: кондиціонер, дистанційний замок, електронна система розподілу гальмівних зусиль йде разом з підсилювачем при екстреному гальмуванні, підігрів передніх сидінь і електроприводи передніх стекол.
Наприклад, якщо ваша прекрасна половина хоче машину з коробкою автомат, то Note з такою трансмісією обійдеться як мінімум в $ 20190.

     В Україні мало шансів для Note стати «чоловічим» автомобілем, а ось зачарувати дам - це запросто. Напевно, багато його купуватимуть для своїх дружин або подруг. Для них це і буде «ліки від нудьги».

 Деталі. AUTO-Consulting

 Редакція дякує «Ніссан Мотор Україна» за наданий на тест автомобіль.
     

Детальніше про ціни, характеристики і комплектації Nissan Note

  Відгуки власників Nissan Note

  Скільки людей влазить у Nissan Note?


Статьи похожей тематики:

  • Якою буде заміна Nissan Almera
  • В UA-net з&
  • В інтернет з&
  • Яким буде оновлений Nissan Note
  • Nissan покаже в Парижі оновлений Note. Що змінилося
  • Nissan Qashqai став найпопулярнішим Nissan в Україну
  • В Україні стартують продажі оновленого Nissan Note
  • На заводі в Англії випущений 4.5 мільйонний Nissan
  • Автомобілісти визнали Nissan Note кращий автомобілем в малому класі
  • Nissan в Україні демонструє 78%-ий ріст продажів
  • Nissan Note визнаний самим якісним автомобілем у Німеччині
  • Nissan збільшує продажі в Україні
  • В Україні з&
  • Citroen готує конкурента Nissan Note
  • З початку року продажі Nissan в Україну збільшилися на 60%



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.