05-01-2011 | Тест-драйвы
Тест-драйв: Принципова дуель. Toyota Avensis & Opel Vectra Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається. Тест-драйв: Nissan Almera Classic vs Chevrolet Lacetti Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв: Honda Accord проти Nissan Primera. Очна ставка Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus? Тест-драйв: Chevrolet Aveo проти Daewoo Lanos Тест-драйв Toyota Corolla: хочу бути маленькою Camry Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Тест-драйв. Nissan Note - «ліки» від нудьги? Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry Тест-драйв: Opel Astra H - прорив чи еволюція Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті
Тест-драйв. Volkswagen Jetta - маленький Passat
Коли бачиш Volkswagen Jetta у міському потоці, то мимоволі ловиш себе на думці: «Це Jetta проїхала або новий Passat?». Думаю, в цьому й полягав основний задум розробників - запропонувати покупцям автомобіль із зовнішністю Passat, але за гроші Golf. Навіть якось і незручно говорити, що Jetta створена на платформі Golf-V. Це зовсім інший автомобіль, з іншого аурою, з іншим іміджем, особливо в хром-пакеті.
Наскільки він інший нам і потрібно було дізнатися під час тесту на VW Jetta 2,0 FSI. Трохи історії
У 80-х роках у гамі популярних Golf другого покоління з'явилася модифікація з кузовом седан. Цей автомобіль вирішено було «розвести» з хетчбеками і позиціонувати як окрему модель з власним ім'ям Jetta. Седан припав до душі як європейцям, так надалі і нашим співвітчизникам у старому вигляді - VW Jetta завжди була улюбленим авто перегонників.
На базі третього покоління Golf був створений седан з іншим ім'ям Vento, який також досить непогано продавався, але такою ж популярністю як Jetta похвалитися вже не міг.
Четверте покоління Golf ознаменувало прихід і нового седана. Ним став VW Bora - автомобіль дуже вдалий і невибагливий. Це один з лідерів продажів в класі C-Hight і досить ліквідний екземпляр на вторинному ринку.
У 2005 році настала черга дебютувати Volkswagen Golf-V, а через кілька місяців
презентували і новий седан Volkswagen Jetta . Знову Jetta? Так, концерн вирішив повернуться до вдалого імені, в таємниці розраховуючи повторити успіх продажів перших Jetta.
Навесні 2006 року нова Volkswagen Jetta дісталася України. І ось ми вже котимо за кермом 2,0-літровою «красуні» по вулицях Києва.
Дизайн
Volkswagen Jetta - перевертень. Спереду вона виглядає як Golf, а з корми ніхто не відрізнить від Passat. Особливо ошатно виглядає Jetta в чорному кольорі з хромованими молдингами (це опціонний пакет). Та це справжній бізнес-седан, подумає хтось. І буде дуже близький до правди. Volkswagen Jetta вже не позиціонується як звичайний автомобіль С-класу, це вже майже Premium-сегмент, особливо якщо врахувати ціну в $ 31530.
Volkswagen Jetta стала не тільки більше і дорожче, змінилася в кращу сторону комплектація, якість матеріалів оздоблення вище, вище комфорт у салоні, та й сприймається Jetta по-іншому.
«Корми» з круглими світлодіодними ліхтарями в стилі нового Passat - це взагалі наріжний камінь всього дизайну. Саме завдяки їй і плутають Jetta і Passat. І нехай собі плутають, власникам від цього тільки приємніше.
Обходимо Jetta навколо і констатуємо, що все тут виглядає логічно, не до чого причепитися.
Оцінки за екстер'єр - 10 балів.
Усередині
Тепер заглянемо в салон. На жаль. Ілюзія схожості з Passat моментально випаровується. Тут все акуратно, по-німецьки стримано, зручно, але немає тієї розкоші, якою манить новий Passat . Приємні та якісні матеріали оббивки, гарні зручні сидіння, знайомий щиток приладів з фіолетовою Volkswagen'овской підсвічуванням - цілком знайомий інтер'єр по інших моделях Концерну, але від Jetta чекаєш більшого. Після такого зовнішнього стайлінгу очікуєш всередині побачити як мінімум кілька яскравих рішень.
Оцінки за інтер'єр - 8 балів.
Оглядовість і ергономіка
Зате з ергономікою все в порядку. Volkswagen Jetta не розчарує шанувальників німецького стилю. Тут все вивірено десятиліттями розрахунків. Все під рукою, все на виду. Бічні повторювачі поворотів на дзеркалах дуже зручні - їх «вогники» видно з салонів і дозволяють додатково контролювати включений поворот чи ні. Легко читається бортовий комп'ютер, чітко видно показники клімат-контролю.
Важіль КПП по-німецьки лаконічний. Ходи коробки мінімальні і чіткі. Що, що, а з механікою в Jetta все в порядку.
Пробуємо паркуватися. І тут нас очікує неприємний сюрприз. Довгий багажник не проглядається з салону, та й огляд неабияк закривають підголовники задніх сидінь і широкі стійки. Маневри доводитися робити з розрахунку, а пара парктроників Jetta явно не завадила б. Нелегко виконувати на Jetta і ліві повороти, особливо з примиканням - середня стійка кузова, підголівник пасажирського сидіння і голова сідока з'їдають багато огляду. Доводиться весь час командувати дружині, щоб сховала голову.
Оцінки за ергономіку - 9 балів.
Оцінки за оглядовість - 7 балів.
Комплектація, комфорт салону
Найяскравіша деталь комплектації - ключ-«викідуха». У складеному вигляді - це звичайний брелок з ДУ центральним замком, та варто натиснути на кнопку, як він трансформується в ключ. Рішення вже не нове, але дуже ефектне.
У комплектації наша Volkswagen Jetta знову набирає «окуляри» і демонструє прагнення увійти в Premium-клас. На нашому автомобілі був на додаток до звичайного переліку опцій, датчик дощу, АБС, омивачі фар, автоматично затемняється салонне дзеркало, система «Проведи мене додому», підсвічування порогів і ще безліч приємних шухлядок, кишень і підсвічувань. До комплектації питань у нас не виникло, ось тільки розкоші б чуть-чуть.
Ззаду пасажири порадіють індивідуальним плафонам для читання, і дефлектора обдування, а також підлокітнику і лючки ... з замком. У Jetta, відкривши ключем потайною лючек, можна дістатися до багажника.
Бардачок розмірами не вражає, але щоденник там легко уміщається, крім того, його кришка зсередини оббиті оксамитовою тканиною, що створює відчуття дорогої шкатулки. У ній німці, як і прийнято, зробили потайний ящик для інструкції, а також дефлектор для охолоджування напоїв і замок подушки безпеки пасажира. А під сидіннями виявляємо ще кілька ящиків.
Краса цієї машини в тому, що всередині, навіть при зовнішній схожості, вона краще, ніж її побратими класом вище і нижче.
Оцінки за комплектацію - 9 балів.
Оцінки за комфорт пасажирів - 9 балів.
Багажник
Йому треба присвятити окремий розділ. Він повністю виправдає надії любителів усіляких поклажі. По-перше, кришка відкривається з брелка і плавно піднімається. Новацію випробували біля супермаркету і Jetta зірвала бурхливі оплески оточуючих. Підходиш з пакетами, натискаєш на кнопку брелка і кришка плавно відкривається - клади поклажу. Ось тільки закрити багажник тендітним жінкам буде не просто - пружина неабияк чинить опір.
По-друге, багажник Jetta правильної форми і гігантський за розмірами. Якщо і цього мало, то можна відкрити лючек для перевезення довгомірів. Ну а кому знадобиться перевезти ще більше, то можна по черзі скласти спинки задніх сидінь. З седанів C-Hight класу багажник Jetta - один з явних лідерів.
Оцінки за багажник - 10 балів.
На ходу
Наша Volkswagen Jetta укомплектована 2,0-літровим 150-сильним бензиновим мотором FSI і 6-степенчастой механічною коробкою передач - пакет для азартних. Старт, а на Jetta важко стартувати без пробусковкі, і авто стрімко набирає швидкість під аккомпонімент добре настроєного вихлопу. Таке враження, що під капотом V-подібна «шістка», по «породистого» рику мотора і не скажеш, що там захована звичайна «четвірка». До слова, насолодиться звуком мотора можна тільки при відкритих вікнах, а так - шумоізоляція на висоті. Мені якось відразу не сподобалося зчеплення. Ні, воно було робочим, але педаль досить туга і «бере» майже в кінці. У пробці їздити досить складно, а внатяг мотор відмовляється працювати. Пару раз доводилося і глухнути, не розрахувавши момент зчеплення і не порівняємо з ним обороти мотора. А FSI не дуже любить «низи». Зате варто їх пройти, як Jetta порадує вибуховим моментом.
Шестиступінчаста коробка, яку ставлять на Jetta, творить дива - передачі клацати по-німецьки чітко і рівно. До речі, шосту можна встромляти вже на 80 км на годину і неспішно котити навіть у місті.
Відправившись на полігон фіксуємо чудові гальма Jetta, зібрану підвіску, яка непогано справляється з нерівностями.
Стабільно Volkswagen Jetta «нарізає» і повороти, хоча невеликі крени все ж є. У русі Jetta дуже прогнозована і зрозуміла, і напевно сподобається любителям як комфортної неспішної їзди, так і водіїв з амбіціями «запалював». От якщо б їй інше зчеплення, або взагалі «автомат» ...
Оцінки за: розгінну динаміку - 9 балів, керованість - 9 балів, гальма - 10 балів, плавність ходу - 9 балів, шумоізоляція - 9 балів, економічність - 8 балів.
Вердикт
Отже, підіб'ємо підсумки. Volkswagen Jetta набирає 116 балів (89%). Непоганий результат і він повністю відображає враження від знайомства з «маленьким Passat» за $ 31530. Мабуть, Jetta - це якраз той випадок, коли можна піти на поводі у тещі з її голосіннями про великий багажник і просторий салон, на поводі у дружини з її пристрастю до м'яких і плавним машинам, на повідку у дітей, тому що на здачу ( від ціни Passat) вони отримають по велосипеду, і не забути про себе - динаміка у Jetta з 2,0-літровим FSI у більшості випадків виявиться достатньою.
На наш погляд, за такі гроші потрібно віддати перевагу автомобілю з «автоматом» і насолоджуватися комфортом. Ще один привід подумати - це вимогливість до якості палива. Volkswagen Jetta любить дев'яносто восьмого бензин, ну або на худий кінець 95-Преміум, при цьому витрата в місті 11-12 л на 100 км.???
Отже, спробуємо намалювати портрет потенційного споживача Jetta - це успішні сімейні люди, які віддають перевагу німецька якість, не обтяжені прагненням до гігантоманії. Вони оцінять комфорт і ергономіку, а також дизайн Jetta. Напевно сподобається Jetta чиновникам і менеджерам середньої ланки. Такий собі маленький Passat .
Деталі. AUTO-Consulting
Редакція дякує Генерального імпортера Volkswagen в Україні - компанію «Інтеркар Україна Лтд." за наданий на тест автомобіль.
Відгуки власників про Volkswagen Jetta
Експертні оцінки AUTO-Consulting
Параметр
Макс . бал
Volkswagen Jetta 2,0 FSI
Зовнішність
10
10
Інтер'єр
10
8
Ергономіка
10
9
Оглядовість
10
7
Місця пасажирів
10
9
Багажник
10
10
Комплектація
10
9
Розгінна динаміка
10
9
Керованість
10
9
Гальмівна динаміка
10
10
Плавність ходу
10
9
Шумоізоляція
10
10
Економічність
10
7
Всього
130
116
Ставлення до ідеального варіанту
89 %
Ціна
$ 31530
Ціни і комплектації Volkswagen Jetta
Технічні характеристики та новації Volkswagen Jetta
Наскільки він інший нам і потрібно було дізнатися під час тесту на VW Jetta 2,0 FSI. Трохи історії
У 80-х роках у гамі популярних Golf другого покоління з'явилася модифікація з кузовом седан. Цей автомобіль вирішено було «розвести» з хетчбеками і позиціонувати як окрему модель з власним ім'ям Jetta. Седан припав до душі як європейцям, так надалі і нашим співвітчизникам у старому вигляді - VW Jetta завжди була улюбленим авто перегонників.
На базі третього покоління Golf був створений седан з іншим ім'ям Vento, який також досить непогано продавався, але такою ж популярністю як Jetta похвалитися вже не міг.
Четверте покоління Golf ознаменувало прихід і нового седана. Ним став VW Bora - автомобіль дуже вдалий і невибагливий. Це один з лідерів продажів в класі C-Hight і досить ліквідний екземпляр на вторинному ринку.
У 2005 році настала черга дебютувати Volkswagen Golf-V, а через кілька місяців
презентували і новий седан Volkswagen Jetta . Знову Jetta? Так, концерн вирішив повернуться до вдалого імені, в таємниці розраховуючи повторити успіх продажів перших Jetta.
Навесні 2006 року нова Volkswagen Jetta дісталася України. І ось ми вже котимо за кермом 2,0-літровою «красуні» по вулицях Києва.
Дизайн
Volkswagen Jetta - перевертень. Спереду вона виглядає як Golf, а з корми ніхто не відрізнить від Passat. Особливо ошатно виглядає Jetta в чорному кольорі з хромованими молдингами (це опціонний пакет). Та це справжній бізнес-седан, подумає хтось. І буде дуже близький до правди. Volkswagen Jetta вже не позиціонується як звичайний автомобіль С-класу, це вже майже Premium-сегмент, особливо якщо врахувати ціну в $ 31530.
Volkswagen Jetta стала не тільки більше і дорожче, змінилася в кращу сторону комплектація, якість матеріалів оздоблення вище, вище комфорт у салоні, та й сприймається Jetta по-іншому.
«Корми» з круглими світлодіодними ліхтарями в стилі нового Passat - це взагалі наріжний камінь всього дизайну. Саме завдяки їй і плутають Jetta і Passat. І нехай собі плутають, власникам від цього тільки приємніше.
Обходимо Jetta навколо і констатуємо, що все тут виглядає логічно, не до чого причепитися.
Оцінки за екстер'єр - 10 балів.
Усередині
Тепер заглянемо в салон. На жаль. Ілюзія схожості з Passat моментально випаровується. Тут все акуратно, по-німецьки стримано, зручно, але немає тієї розкоші, якою манить новий Passat . Приємні та якісні матеріали оббивки, гарні зручні сидіння, знайомий щиток приладів з фіолетовою Volkswagen'овской підсвічуванням - цілком знайомий інтер'єр по інших моделях Концерну, але від Jetta чекаєш більшого. Після такого зовнішнього стайлінгу очікуєш всередині побачити як мінімум кілька яскравих рішень.
Оцінки за інтер'єр - 8 балів.
Оглядовість і ергономіка
Зате з ергономікою все в порядку. Volkswagen Jetta не розчарує шанувальників німецького стилю. Тут все вивірено десятиліттями розрахунків. Все під рукою, все на виду. Бічні повторювачі поворотів на дзеркалах дуже зручні - їх «вогники» видно з салонів і дозволяють додатково контролювати включений поворот чи ні. Легко читається бортовий комп'ютер, чітко видно показники клімат-контролю.
Важіль КПП по-німецьки лаконічний. Ходи коробки мінімальні і чіткі. Що, що, а з механікою в Jetta все в порядку.
Пробуємо паркуватися. І тут нас очікує неприємний сюрприз. Довгий багажник не проглядається з салону, та й огляд неабияк закривають підголовники задніх сидінь і широкі стійки. Маневри доводитися робити з розрахунку, а пара парктроників Jetta явно не завадила б. Нелегко виконувати на Jetta і ліві повороти, особливо з примиканням - середня стійка кузова, підголівник пасажирського сидіння і голова сідока з'їдають багато огляду. Доводиться весь час командувати дружині, щоб сховала голову.
Оцінки за ергономіку - 9 балів.
Оцінки за оглядовість - 7 балів.
Комплектація, комфорт салону
Найяскравіша деталь комплектації - ключ-«викідуха». У складеному вигляді - це звичайний брелок з ДУ центральним замком, та варто натиснути на кнопку, як він трансформується в ключ. Рішення вже не нове, але дуже ефектне.
У комплектації наша Volkswagen Jetta знову набирає «окуляри» і демонструє прагнення увійти в Premium-клас. На нашому автомобілі був на додаток до звичайного переліку опцій, датчик дощу, АБС, омивачі фар, автоматично затемняється салонне дзеркало, система «Проведи мене додому», підсвічування порогів і ще безліч приємних шухлядок, кишень і підсвічувань. До комплектації питань у нас не виникло, ось тільки розкоші б чуть-чуть.
Ззаду пасажири порадіють індивідуальним плафонам для читання, і дефлектора обдування, а також підлокітнику і лючки ... з замком. У Jetta, відкривши ключем потайною лючек, можна дістатися до багажника.
Бардачок розмірами не вражає, але щоденник там легко уміщається, крім того, його кришка зсередини оббиті оксамитовою тканиною, що створює відчуття дорогої шкатулки. У ній німці, як і прийнято, зробили потайний ящик для інструкції, а також дефлектор для охолоджування напоїв і замок подушки безпеки пасажира. А під сидіннями виявляємо ще кілька ящиків.
Краса цієї машини в тому, що всередині, навіть при зовнішній схожості, вона краще, ніж її побратими класом вище і нижче.
Оцінки за комплектацію - 9 балів.
Оцінки за комфорт пасажирів - 9 балів.
Багажник
Йому треба присвятити окремий розділ. Він повністю виправдає надії любителів усіляких поклажі. По-перше, кришка відкривається з брелка і плавно піднімається. Новацію випробували біля супермаркету і Jetta зірвала бурхливі оплески оточуючих. Підходиш з пакетами, натискаєш на кнопку брелка і кришка плавно відкривається - клади поклажу. Ось тільки закрити багажник тендітним жінкам буде не просто - пружина неабияк чинить опір.
По-друге, багажник Jetta правильної форми і гігантський за розмірами. Якщо і цього мало, то можна відкрити лючек для перевезення довгомірів. Ну а кому знадобиться перевезти ще більше, то можна по черзі скласти спинки задніх сидінь. З седанів C-Hight класу багажник Jetta - один з явних лідерів.
Оцінки за багажник - 10 балів.
На ходу
Наша Volkswagen Jetta укомплектована 2,0-літровим 150-сильним бензиновим мотором FSI і 6-степенчастой механічною коробкою передач - пакет для азартних. Старт, а на Jetta важко стартувати без пробусковкі, і авто стрімко набирає швидкість під аккомпонімент добре настроєного вихлопу. Таке враження, що під капотом V-подібна «шістка», по «породистого» рику мотора і не скажеш, що там захована звичайна «четвірка». До слова, насолодиться звуком мотора можна тільки при відкритих вікнах, а так - шумоізоляція на висоті. Мені якось відразу не сподобалося зчеплення. Ні, воно було робочим, але педаль досить туга і «бере» майже в кінці. У пробці їздити досить складно, а внатяг мотор відмовляється працювати. Пару раз доводилося і глухнути, не розрахувавши момент зчеплення і не порівняємо з ним обороти мотора. А FSI не дуже любить «низи». Зате варто їх пройти, як Jetta порадує вибуховим моментом.
Шестиступінчаста коробка, яку ставлять на Jetta, творить дива - передачі клацати по-німецьки чітко і рівно. До речі, шосту можна встромляти вже на 80 км на годину і неспішно котити навіть у місті.
Відправившись на полігон фіксуємо чудові гальма Jetta, зібрану підвіску, яка непогано справляється з нерівностями.
Стабільно Volkswagen Jetta «нарізає» і повороти, хоча невеликі крени все ж є. У русі Jetta дуже прогнозована і зрозуміла, і напевно сподобається любителям як комфортної неспішної їзди, так і водіїв з амбіціями «запалював». От якщо б їй інше зчеплення, або взагалі «автомат» ...
Оцінки за: розгінну динаміку - 9 балів, керованість - 9 балів, гальма - 10 балів, плавність ходу - 9 балів, шумоізоляція - 9 балів, економічність - 8 балів.
Вердикт
Отже, підіб'ємо підсумки. Volkswagen Jetta набирає 116 балів (89%). Непоганий результат і він повністю відображає враження від знайомства з «маленьким Passat» за $ 31530. Мабуть, Jetta - це якраз той випадок, коли можна піти на поводі у тещі з її голосіннями про великий багажник і просторий салон, на поводі у дружини з її пристрастю до м'яких і плавним машинам, на повідку у дітей, тому що на здачу ( від ціни Passat) вони отримають по велосипеду, і не забути про себе - динаміка у Jetta з 2,0-літровим FSI у більшості випадків виявиться достатньою.
На наш погляд, за такі гроші потрібно віддати перевагу автомобілю з «автоматом» і насолоджуватися комфортом. Ще один привід подумати - це вимогливість до якості палива. Volkswagen Jetta любить дев'яносто восьмого бензин, ну або на худий кінець 95-Преміум, при цьому витрата в місті 11-12 л на 100 км.???
Отже, спробуємо намалювати портрет потенційного споживача Jetta - це успішні сімейні люди, які віддають перевагу німецька якість, не обтяжені прагненням до гігантоманії. Вони оцінять комфорт і ергономіку, а також дизайн Jetta. Напевно сподобається Jetta чиновникам і менеджерам середньої ланки. Такий собі маленький Passat .
Деталі. AUTO-Consulting
Редакція дякує Генерального імпортера Volkswagen в Україні - компанію «Інтеркар Україна Лтд." за наданий на тест автомобіль.
Відгуки власників про Volkswagen Jetta
Експертні оцінки AUTO-Consulting
Ціни і комплектації Volkswagen Jetta
Технічні характеристики та новації Volkswagen Jetta