Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chevrolet Aveo-I vs Aveo-II. Хто на новенького?

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, в Україні стартував продаж нового покоління Chevrolet Aveo-II (позначення Т-250), який поки представлений тільки в кузові «седан». Це один із самих продаваних автомобілів в своєму класі, а за задумом офіційного дистриб'ютора Chevrolet в Україні - компанії «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс», нова модель може зайняти 7% всього українського ринку, навіть не дивлячись на подорожчання $ 936-962.
 Плани дуже амбітні. Ми вирішили з'ясувати: «Чим же відрізняється новий Aveo від попередника?». Для цього ми й узяли новенького на тест-драйв. Зауважимо, що майже 2 роки у нас в редакції був колишній Aveo, тому тест був з пристрастю ...   Трохи історії

     У нашій редакції Chevrolet Aveo з'явився в 2004 році. Це була машина з першої партії Aveo SKD-складання в Іллічевську з 1,5-літровим мотором. Автомобіль вірою і правдою прослужив майже 2 роки, і за цей час особливого клопоту нам не доставляв. Не вникаючи в подробиці експлуатації, скажімо, що за 2 роки Chevrolet Aveo пройшов 36 тис. км, їздив щодня, в будь-яку погоду, але на короткі відстані і абсолютно не радував тільки одним недоліком - великою витратою палива. Поки машина ще була в хорошому стані, і не закінчився термін гарантії, було прийнято рішення її продати. Покупець знайшовся швидко, і за прийнятну ціну Aveo відправився служити новим господарям.

   Зізнатися, що появи нового Chevrolet Aveo ми чекали з нетерпінням, особливо після публікації його фото в пресі, тим більше, що його попередник добре себе проявив у нас на службі. Фейсліфтінг явно пішов йому на користь, машинка стала солідніше і цікавіше. Але що ховається за зовнішністю? Це і належало з'ясувати в ході тривалого тесту.





  Зовнішність

Новий Chevrolet Aveo-II, а його позиціонують саме, як новий автомобіль, а не рестайлінгову версію, став більш «дорослим». Зовні це справді інший автомобіль і більшість кузовних деталей у нього-інші. За всіма зовнішніми параметрами - зростання: довжина збільшилася на 75 мм до 4310 мм, ширина зросла на 40 мм до 1710 мм, а висота - на 10 мм до 1705 мм. Збільшення габаритів відбулося за рахунок більш об'ємних бамперів, крил і т.п. Силова решітка кузова практично не змінилася. Навіть не дивлячись на габаритну довжину практично С-класу, новачок, все ж таки, зберіг приналежність до класу В. Зовні новий Aveo став більш «м'язистим», завдяки ребру, яке йде уздовж всього кузова. Передок у новому шевролетовском стилі виглядає по-дорослому, а задня оптика просто захоплює. Хід дизайнерської думки як би підштовхує нас до висновку, що Aveo-II став більш дорослим автомобілем. Ми внутрішньо із цим погодилися.
 Базова версія S позбулася чорних потворних бамперів - тепер зовні всі версії виглядають майже однаково. На дверях з'явилися нові ручки під природних хват, пофарбовані в колір кузова тільки на топ-комплектації з «автоматом». З'явилися і нові кольори: сірий металік, блакитно-сірий металік, золотистий, а інша гамма вже українцям знайома.





   Відсутність помаранчевих покажчиків поворотів спереду радикально змінило дизайн Aveo. Тепер він повністю європейський і залежно від ракурсу змахує на різні європейські авто.

 Здивувало розташування серцевини замка багажника. Тепер вона ховається під номерним знаком і щоб відкрити багажник ключем, потрібно відгинати номер. Це явний прокол. Невже так задумали самі корейці? Скоріше це результат установки подномерной таблички вже у нас. На інших примірниках Aveo такого "проколу" ми не виявили.

  Усередині

   Внутрішні габарити салону на перший погляд не змінилися, але сам салон зовсім інший: нова торпеда, інші облицювання дверей, інші сидіння. Матеріали стали значно якісніше, особливо це відчувається з пасажирського місця. Дефлектори обдуву - круглі, але з іншими гратами, приладовий щиток став більш стильним і нагадує прилади Lacetti. І ліве, і праве бічні дзеркала тепер мають електрорегулювання (в колишній версії електричний привід був тільки біля правого дзеркала). Важіль КПП - такий же як і в колишньому Aveo. У новачка комплектації LS (середня) - одна подушка безпеки, а в топ-версії - дві передніх і бічні подушки.
     У всіх комплектаціях тепер немає магнітоли, і її доведеться встановлювати за додаткову оплату. Антена на Aveo-II тепер не зовнішня, а внутрішньосалонове на задньому склі. А ось дзеркало заднього огляду в салоні - без нічного режиму, як на машинах 60-х років, хоча в топ-комплектації уникнути засліплення можливо - там дзеркало сучасніше.






   Клавіші включення кондиціонера, заднього обігріву скла стали менше і розташовані як у Lacetti, а ефектні круглі кнопки включення протитуманних фар в колишньої версії замінили на управління з підрульового важеля.






   Годинник у салоні стали більше.

 Відзначимо також нові сидіння, які стали трохи зручніше, та й оббивка приємніше.

 Тут же звернемо увагу, що колісні ковпаки в новому Aveo кріпляться черех болти і втратити їх вже неможливо, а у старої моделі - вони просто зачинялись, що з нашими ямами загрожує.








     У багажнику (об'єм 320 л) теж є зміни: на кришці з'явилася оббивка, а полік виконаний з тих самих матеріалів, що і в Lacetti. Тильні сторони динаміків, як і у попередньої версії, не захищені і їх легко пошкодити при навантаженні. Під підлогою розташована запаска, і якихось нових відсіків ми не виявили.











    Під капотом






 Тепер заглянемо під капот. Тут вже добре знайомий 8-клапанний мотор Daewoo 1,5 л 86 к.с. з витратою в місті 8,5-9 л на 100 км. Розташування елементів - звично по колишній версії. Захист двигуна відсутній, і її, як і раніше, доведеться ставити за допоплату у дилерів.

 Мотор в цілому не поганий і в Україні відомий з Daewoo Lanos і Chevrolet Aveo. Його недоліки відомі всім власникам таких машин - пристойний витрата палива і «зависання» обертів. Зате він без проблем споживає 92-й бензин і вельми лояльний до якості 95-го. Запчастини до цього двигуна можна знайти на будь-СТО, а свічки взагалі підходять від ВАЗів.

   На інші ринку Chevrolet Aveo поставляється з бензиновими двигунами 1,2 л, 1,4 л і 1,6 л. Ці мотори сучасніше, економніше і з кращим ККД. Однак на ЗАЗі вирішили не експериментувати і зробити ставку на колишній відомий двигун. До речі, Україна - єдина країна, де Chevrolet Aveo поставляється з 1,5-літровим 86-сильним двигуном.

 У парі з колишнім двигуном встановлюється і колишня 5-ступінчаста коробка передач. Її недоліки також відомі: «туга» друга і шум при «холодному» старті. Передавальні числа не змінилися.

  У русі

   Ми чудово віддавали собі звіт, що зі старим мотором і колишньої ходової чекати змін не доводиться. Але, як вже говорилося вище, новий дизайн готує підсвідомість, що Aveo-II «подорослішав». На жаль. На ходу особливої різниці в поведінці колишнього Aveo і Aveo-II - практично немає. Хоча підвіска Aveo-II все ж трохи комфортніше і м'якше, але цю різницю зможуть вловити лише ті, хто довго їздив на обох машинах. При коротких поїздках - це абсолютно однакові автомобілі. Коли це усвідомлюєш, настає невелике розчарування, оскільки підсвідомо чекаєш від нового Aveo змін на краще.

   У поворотах новий Aveo крениться трохи більше і легше зривається в занесення. Не тішить і відсутність ABS і ESP. Нової моделі ці системи явно не перешкодили б. Але ж на колишніх Aveo перших партій ABS була і працювала досить не погано. Нині ж її ставлять тільки на топ-версію з «автоматом». Чому?

 У нашій комплектації SE (LS на кришці багажника) тільки одна подушка безпеки, але ж у колишнього Aveo їх було дві.




   Шумоізоляція на новій моделі стала трохи ефективніше, але після 4000 оборотів мотор дає про себе знати в салоні.

Заміри витрати палива знову не виявили відмінностей - 8,5-9 л на 100 км. в міському циклі. Для В-класу це занадто багато.

  Вердикт

   Поїздивши на Chevrolet Aveо-II ми сміливо можемо стверджувати, що за характером машина майже не змінилася. Це колишній Aveo, тільки з більш сучасною зовнішністю, більш якісним салоном, він «подорослішав» і навіть сигнал став звучати солідніше. Це приємний в управлінні міської автомобіль, який напевно стане улюбленцем усієї родини, як і колишній Aveo. Але зміна комплектації і подорожчання виводить для нього інших конкурентів. Якщо 2 роки тому, вибираючи Aveo, ми порівнювали його з Daewoo Lanos 550, а їх ціна відрізнялася на 1500-2000 грн., То з нинішньою ціною він вже тяжіє ближче до Chevrolet Lacetti.

 Давайте рахувати. Chevrolet Aveo, який побував на нашому тесті, варто 64800 грн. + Доплата за колір 600 грн. Установка сигналізації, захисту двигуна, магнітоли обійдеться ще в 3200-3500 грн. Разом, по-мінімуму, автомобіль обійдеться в 68000 грн., А це вже «доросла» ціна за міський автомобіль В-класу.

   Навіть з новою ціною за співвідношенням комплектації та вартості Chevrolet Aveo залишився одним з кращих пропозицій на ринку і успішний збут йому забезпечений, але цільова аудиторія у нього вже інша: більш прагматична, з великими доходами та іншими цінностями. Пересідати на новий Aveo, власникам колишнього покоління особливого сенсу немає - це той самий автомобіль, тільки з іншим дизайном. От якщо б із зміною зовнішності змінилася б і лінійка моторів ... А так Aveo буде конкурувати з іншими авто По-класу, а сегмент до $ 12000 поступиться Daewoo Lanos і Dacia Logan та ін

 Хоча ще рік паралельно з новим Aveo з кузовом седан будуть продаватися хетчбеки колишнього покоління, які трохи дешевше - 58640 грн. Визначайтеся.

 

 Автомобіль Chevrolet Aveo-II був наданий "Парком тестових автомобілів Корпорації" УкрАвто "
 Автомобіль Chevrolet Aveo-I на тест наданий приватною особою.

 Відгуки власників про Chevrolet Aveo тут
 Відгуки про Chevrolet Aveo-II тут

  Знайдіть відповіді на всі питання у форумі "Відгуки про Chevrolet/Daewoo"  Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • В Україні почалися продажі нового Chevrolet Aveo-II
  • Chevrolet Aveo піддали рестайлінгу
  • Chevrolet Aveo з&
  • У Парижі покажуть 3-дверний Chevrolet Aveo
  • Яким буде нове покоління Chevrolet Aveo. Фото
  • Виробництво нового Chevrolet Aveo стартує в Кореї у вересні
  • У Франкфурті представлений новий Chevrolet Aveo
  • Chevrolet Aveo-II зазнає змін
  • Українці стали купувати інші Chevrolet Aveo
  • Сьогодні подорожчали Daewoo і Chevrolet
  • З 1 вересня подорожчали Chevrolet
  • General Motors оголосив європейські ціни на Chevrolet Aveo 2009
  • Акція: У мережі Chevrolet знижка $ 500 на Aveo і Lacetti і нові комплектаці ...
  • На краш-тестах Chevrolet Aveo заробив 5 «зірок»
  • У Женеві покажуть тридверну версію Chevrolet Aveo



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.