Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Кримський Quest на Skoda Octavia Tour 4x4

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, «Єврокар» розпочав виробництво повнопривідного універсала Skoda Octavia Tour . Майже 2 роки Skoda 4х4 були представлені в Україну швидше номінально-тільки за попередніми замовленнями. З початком виробництва на "Єврокарі» ситуація різко змінилася - тепер Skoda Octavia Tour 4x4 можна швидко замовити по всій дилерській мережі «Єврокар» в Україні.
 Повнопривідний універсал доступний з двигуном 1,8 Т (150 к.с.), та ще в хорошій комплектації і з непоганою ціною - 19994 євро. Ось його то ми і відправилися тестувати в горах Криму. Але організатори тестів вирішили внести справжній екстрим і провели не просто «покатушки», а справжній Simply Clever Quest. Як це було - читайте в нашому репортажі.   Simply Clever Quest - це інтелектуальна гонка. Фактично - це гонка, де команди виконують задану організаторами послідовність дій для визначення місця виконання та/або мету виконання і/або результату виконання наступного завдання. У підсумку команда досягає фінішу, підтверджуючи результат організаторам Quest'a і у відповідності з номером фінішують екіпаж отримує.

  «Quest» - набір завдань або зв'язний сюжет, заснований на подіях відомого фільму, книги, історії країни та ін Сенс Quest'a полягає в проходженні всього сюжету і виконання всіх завдань, даних Організаторами учасникам Quest 'a.

    «Завдання» - завдання, яке необхідно виконати команді. Форма, спосіб та умови отримання кожного завдання визначаються Організаторами і є однаковими для всіх команд.

 Участь у Simply Clever Quest взяли сім екіпажів. Всі були на однакових машинах Skoda Octavia Combi Tour 4x4. У команду входило 3-4 журналіста і координатор. Всім видали:
 Докладну карту Кримського півострова
 Ноутбук з певною інформацією
 Мобільний номер для швидкого зв'язку
 Переносний ліхтар для кожного гравця зі змінним комплектом акумуляторів

 Відзначимо, що старт Simply Clever Quest відбувся близько 20-00 і за задумом організаторів, повинен був завершиться о 2 годині ночі.

 Отже, наш екіпаж у складі:
 Омельницький Олег (AUTO-Consulting - капітан екіпажу)
 Севрук Володимир (головний редактор журналу «DRIVER» - за кермом)
 Расторгуєв Євген (AUTO-Consulting - зв'язківець і хакерів)
 Міша («Єврокар» - координатор)

 
 
Перше завдання . Зв'язківець повідомляє, що отриманий SMS з бази. Задачка, яку належить вирішити, явно пов'язана з паливом, чуття не обманює, коли координатор показує фото паливного Міністра. Ясно, що питання про 95-й бензин, раз на конверті лежить 4 грн. А ось і підказка, що відповідь можна знайти на 31-му кілометрі. Є два варіанти: або їхати шукати 31-й кілометр і що там знаходиться, або здогадуватися. З'являється версія, що там - заправка «Лукойл». Капітан дає команду відправляти відповідь на базу. Ура! Приходить SMS з другим завданням: Алушта, набережна, ляльки.
 Миттєво Skoda Octavia Combi Tour 4x4 набирає 150 км год і мчить у напрямку до Алушті. По дорозі обговорюємо, що може означати три слова завдання, але нічого путнього в голову не приходить. Як на зло, нас ще зупиняє пост ДАІ - «Перевищення швидкості». Втрачаємо хвилин 10, тому що довелося складати протокол порушення правил дорожнього руху.
 Надалі вирішили правила дотримуватися - так втрати часу будуть менше. Поки ми стояли, нас обігнали інші екіпажі.

  Алушта. Набережна. Темрява. Де тут ляльки? Їдемо уздовж набережної, коли у світлі фар бачимо хлопців з манекенами. Значить ми їхали правильно. Належить проїхати ділянку і не задавити манекенів, які нам будуть кидати під колеса. Проїхали без штрафів. Зв'язківець відправляє код.

 Третє завдання: «Еміне Баїр Хосар». Починаємо згадувати, що це може означати. Слава богу, один з нас був у Мармурових печерах, одна з яких так і називається. Їдемо туди шукати код. Знову марш кидок у виконанні ралліста Севрука. Дорога на Мармурові печери - це щось. Грунтовка з каменями на дорозі і найнебезпечнішими поворотами. Темінь непроглядна, та й ще почався туман. Їдемо по карті, запитати нема в кого. По дорозі наздоганяє Lanos. Сигналимо, щоб запитати чи правильно ми їдемо. Люди в Lanos сприйняли наші спроби по-своєму і додали ходу. Ще б пак, адже навколо ні душі.

 Нарешті приїхали до печер. Після того, як вимкнули світло фар, все занурилося в непроглядну темряву. Ліхтарик положення не рятує, але доводиться шукати код. Шукаємо вже 15 хвилин і все безуспішно. Наше шуруденіе біля печер не залишилося непоміченим, і до нас наближаються два охоронці з собакою і кийками.
 - «Ви що тут робите?»
 - «Ми шукаємо код»
 - «А ну валіть звідси, немає тут ніякого коду, тут державний заповідник.»
 - «Та є точно, нам база сказала»
 - «Яка база?»
 - «А ви що не знаєте, ми в Quest граємо»
 - «У що?»
 Після цих слів ми розуміємо, що в очах охоронців, які не знайомі з метою гри, наш нічний візит видався більш ніж дивним.
 Нарешті, вдалося відшукати заповітне позначення. Капітан дає команду відправляти SMS. Але, як на зло, немає покриття мережі. Тепер їдемо, щоб відшукати, де буде зв'язок. Нарешті, на мобільнику з'явилася перша рісочка біля антенкі. Є зв'язок, SMS відправлена. Чекаємо нового завдання.
Тут нова неприємність - закінчилося харчування в телефоні. Міняємо SIM-карти. Приходить нове завдання.

 На майданчику, де належить виконати четверта вправа вже кілька екіпажів - значить ми на дуже жорсткої конкуренції. В одного екіпажу відірвана захист двигуна (Всі автомобілі серійно комплектуються металевими захистами піддону двигуна. Як показав досвід Quest'а - штука просто необхідна, інакше був би пробитий картер двигуна). Туман, тим часом, став не просто густим, а непробивним. Після четвертого завдання мчимо знову Алушту, але по дорозі закінчився бензин. Заправляємося і тільки розігналися, як з'ясовується, що забули чек на АЗС. Довелося повернутися.

 В Алушті ми вже знаємо куди їхати, але завдання, яке належить виконати на перший погляд здається нездійсненним: треба проїхати по вибоїнах і «лежачим поліцейським» зі склянкою води на капоті, не розлити ні краплі, і ще показати найкращий час. Віддамо належне нашому драйверу Вові, але йому це вдалося. Як він потім зізнався, він ніколи вправу зі склянкою не виконував. Але й підвіска Skoda Octavia Combi Tour 4x4 себе відмінно показала - ні краплі води на капоті і 3 хвилини 11 сек. у нас в активі.

   Нове завдання. Над вирішенням його ми билися майже півгодини. Пункт такого призначення був зашифрований в комп'ютері, який посилено вивчався. Нарешті відповідь знайдений і Skoda Octavia Combi Tour 4x4 бере курс на водоспад Учан Су. Ми не вірно вибрали маршрут підйому і виявилися у непрохідній хащі. Ось тут і знадобився повний привід, коли довелося дертися по грунтових схилах. До честі машини вона жодного разу нас не підвела, але далі її кліренс їхати вже не дозволяв. Шукаємо інший шлях. Він виявився не такий непрохідний, але ряснів поворотами. Тут Вовка показав ралійне майстерність, а ми всі посилено стискали ручки дверей. Ось він водоспад Учан-Су. Навколо темрява, вітер і ліхтарик вже майже перестав світити. Неймовірними зусиллями рухаємося в темряву і знаходимо заповітну сходинку. Швиденько SMS-ім.

   Приходить останнє завдання: рухатися на вершину Ай-Петрі. Стрімкий підйом у виконанні Вови Севрука, по дорозі координатор загадує нам загадку. Колегіально знайшли відповідь. Відправляємо останній SMS. Довгі хвилини чекання і нарешті приходить відповідь: Молодці, рухайтеся на базу. Ми перемогли! Вершина Ай-Петрі підкорена. Фото на пам'ять при поривах вітру метрів в 30. Все. Можна їхати відсипатися.





  Skoda Octavia Tour 4x4
 Як же показала себе Octavia під час Questa? Динамічний мотор дозволяв швидкі стрімкі переміщення, але на «низах» йому не вистачало моменту. При старті в гору це викликало певний дискомфорт. Наша машина була укомплектована клімат-контролем, який з ергономіки поступається звичайному управління кондиціонером і мікрокліматом. Табло клімат-контролю розташоване дуже низько, а кнопки дуже дрібні. На швидкості (а їхали ми не повільно) відрегулювати температуру було не просто. Звичайні перемикачі-ручки були б практичніше.

У граничних режимах водія страхує делікатно налагоджена система ESP, а рівень вібрацій безпосередньо залежить від якості дороги - підвіска досить детально передає в салон нерівності, правда, робить вона це тихо. Взагалі шумоізоляція приємно дивує - навіть на швидкостях під двісті рівень шуму не перевищує комфортного порога. Найсильніше чути саме шини. Вони ж і розчаровували при проходженні поворотів. Зірвати в замет Octavia не легко - вона до останнього чіпляється за траєкторію і лише коли зчіпних властивостей шин вже не вистачає, починає йти з траєкторії. Виправити ситуацію можна різким газом і повернути знову контроль над машиною. По керованості Octavia Tour виявилася досить чітким автомобілем і повний привід не зіпсував її характер.
   Haldex працює швидко: навіть при різкому старті момент пробуксовки передніх коліс практично не відчувається.
   Підвіска Octavia Tour 4x4 себе непогано показала і відпрацьовувала майже всі нерівності без пробоїв. Шумоізоляція і комфорт цілком на рівні. Витрата палива при динамічній їзді вклався у 12 літрів на «сотню». Справжньою радістю для любителів багажників стане вантажний відсік Octavia Tour, який при трансформації перетвориться на такий собі мініфургон.

   Такий автомобіль доведеться до душі любителям активних подорожей, завзятим дачникам і новоселам. У звичайному режимі автомобіль - передньопривідний, але варто передньої осі забуксувати, як за допомогою зчеплення Haldex підключається задній міст, який може передавати до 100% всього моменту від мотора.

 В експлуатації такий автомобіль обійдеться практично в стільки ж, як і звичайна Octavia. Зміна масла в муфті передбачена на 60 тис. пробігу. Відзначимо, що це найдоступніший повнопривідний універсал на ринку, притому в непоганій комплектації і з відмінним сервісом.

 Редакція дякує ТОВ «Єврокар» за організацію поїздки.
 Фото AUTO-Consulting і Володимира Севрука  

  Технічні характеристики Skoda Octavia Tour 4x4
Відгуки власників Skoda Octavia в форумі


Статьи похожей тематики:

  • У жовтні Skoda Octavia Tour доступна за спеціальною ціною
  • Skoda розширює модельний ряд у України - Octavia Tour Combi 4x4
  • У мережі «Єврокар» почалися продажі Skoda Octavia Tour Sport із спортивним ...
  • Дизельна Skoda Octavia Tour за $ 16 954 - найкраща пропозиція в своєму сегм ...
  • Яка модель прийде на заміну Skoda Octavia Tour
  • «Відмінна» пропозиція від «Єврокар»
  • Skoda Octavia тепер доступна в новій комплектації Tour
  • Skoda Octavia Tour в червні стала самим купується автомобілем у своєму клас ...
  • Унікальна пропозиція від «Єврокар» на 5 !
  • Єврокар отримав Дозвіл на дрібновузлове виробництво
  • "Єврокар" збільшив обсяги реалізації Skoda на 31%
  • Skoda Octavia Tour тримає лідерство на вторинному ринку
  • У Україну знижені ціни на Skoda
  • Skoda Octavia Tour 1.8T - втілення потужності і надійності - за спеціальною ...
  • Skoda зупинила виробництво Octavia Tour



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.