Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті

Mitsubishi Lancer - один з лідерів у своєму класі. В кінці 2005 року на ринку з'явилася дещо оновлена версія Lancer 2006 модельного ряду, який ми і узяли на тест. Щоб наше випробування не виглядало дуже буденним, ми вирушили на цьому авто шукати древнє місто, якого немає на сучасних картах Україною. А по дорозі протестували Lancer у всіляких режимах.
 Забігаючи наперед скажемо, що Lancer 2,0 - один з кращих автомобілів в своєму класі, і ми тепер точно знаємо з-за чого його вибирають.      Mitsubishi Lancer нинішнього покоління відразу завоював популярність завдяки вдалому співвідношенню якості, комплектації, технічних показників і ціни. За визнанням самих власників, Lancer вони дуже задоволені, особливо його поведінкою на дорозі. Але на слово ми вірити не звикли і вирішили відправитися на пошук древнього міста на Поділлі. Основну частину дороги належало проїхати зимової ночі.

    Історична довідка

    України завжди завжди межувала з могутніми імперіями, що зумовлювалося її географічним положенням. Так було і в середні століття, коли щорічні набіги буквально спустошували українські міста. У ті часи все Поділля було усіяне замками-фортецями, де жителі рятувалися від врагов.В Тернопільської та Хмельницької області, що не село або місто, то залишки фортеці, замку, костелу і т.п. Цікаво, що саме в Поділлі був колись славний могутнє місто, про яке пише Грушевський:
 «Червоногород був розташований в дивовижному по красі місці, здавалося створеному самим Богом для мирного життя».
 Місто-фортеця, що веде свою історію з XIII-XIV століть, припинив своє існування вже в XX столітті. Ні дивовижна краса тих місць, ні фортечні стіни не змогли протистояти історії. Але є ще пам'ять людей ...

 На сучасній карті Україна відшукати населений пункт з такою назвою нам не вдалося, хоча, судячи з Горизонтальний пунктир в Internet, деяким мандрівникам вдавалося відвідати ці місця. Озброївшись картами ми вирушили шукати місто якого немає ... на Mitsubishi Lancer.

 "Литовець Казимир Великий завоював Червоногород, а пізніше Владислав Ягайло подарував замок Свидригайлу і Вітольду. Король Ягайло в 1395 році вогнем і мечем Неня протіску замку - з тих пір він належить Польщі. Господарі Червоногорода змінюються один за іншим: юний Спитко з Мельштина, його молода вдова, князь Свидригайло, Великий князь Вітольд ...
 У 1434 році Червоногород отримує статус королівського міста, а через 14 років - магдебурзьке право. Розвивається торгівля і ремесла, потім в місто повертаються домініканці. На початку ХVІІ століття русинські магнати У 1615 році домініканці зводять поряд свій костел.
 Турецьке ярмо (1621-1672 роки) не сприяло розвитку міста і фактично поклало початок його занепаду. Коли яничари покинули цей край, замість Червоногорода осталорсь лише невелике село і Замок. Мешканці не поспішали повертатися в свої місця і майже століття Червоногород проіснував в запустінні.
У 1778 році Червоногород переходить до князя Кароля Понінського. У 1820 році князь на руїнах напівзруйнованої фортеці зводить розкішний замок-палац. Будівництво продовжив і його Калікст. Фактично ті будівництва знищили первозданний вигляд Червоногородського фортеці.

 Остання власниця резиденції над Джурин - княгиня Марія Любомирська. Вона як могла намагалася підтримувати замок-палац, але Перша світова війна внесла свій непоправної шкоди замковій архітектурі. Саме ж поселення Червоногород зникло 3 лютому 1945 року під час запеклих боїв повстанців УПА і членами загону польської самооборони. Історія замовчує, що саме викликало таку запеклість загонів УПА, але вони тоді вбили 38 місцевих жителів і повністю унічножіть все поселення. "
 У 1945 році це місце зникло і з географічних карт і лише один водоспад Джурин здатний підказати де шукати колишній місто. У повоєнний час біля руїн фортеці відкрили піонерський табір "Ромашка", провели електрику. Нещодавно тут знову оселили ченці, які не надто раді рідкісним туристам, доїжджають до цих місць.


    Дизайн
   Дизайн - найбільш суперечлива риса Mitsubishi Lancer. Ми запитали у 10 чоловік: «Чи подобається вам дизайн Lancer?» І отримали 7 відповідей, що «Так» і 3 - «Ні». Фейсліфтінг 2006 злегка змінив «погляд» Lancer, а 2,0-літрова версія Sport виглядає цілком по-спортивному. Хижий передок, стильний профіль і ефектні рішення задніх ліхтарів. Саме за спортивність Mitsubishi Lancer і вибирають. Якщо придивитися, то японська «енергія», яка присутня у вигляді Lancer - це найсильніша деталь його стайлінгу, просто не всі її відразу усвідомлюють.
 Принаймні, дизайн Mitsubishi Lancer не залишить нікого байдужим.

  Усередині

 Пора познайомитися і з інтер'єром. Відзначимо, що стиль салону повністю відповідає «духу спортивності». Вставки під алюміній, спортивний і самий справжній кермо Momo, прилади з червоним підсвічуванням в стилі Lancer Evolution, а оформлення важеля КПП взагалі імітує ралійний автомобіль. При цьому, матеріали, які використовуються в обробці вас не розчарують, та і посадка - спортивна. Підібравши зручне положення і відрегулювати зовнішні дзеркала, з задоволенням відзначаємо, що все в Lancer Sport налаштовує на спортивний лад. Нам такий запал до душі.

  Ергономіка і комфорт

 Із задоволенням відзначаємо, що посадка і управління всіма основними функціями - дуже зручно організовано. Проїхавши 1500 км за одну добу, ні болю в спині, ні вбивчою втоми не відзначили. Окремий респект у бік спортивного керма Momo. Його профіль і фактура ясно зручна в дальніх подорожах. У далекій подорожі роздражалі лише маленькі клавіші магнітоли Pioneer, але до комплектації Lancer вона не має відношення.

 Коробка передач порадувала чіткістю ходів, а підбір передавальних чисел явно налаштовує на спортивний стиль.

 А як там задні пасажири? До їхніх послуг зручні сидіння, а місця для ніг цілком достатньо, щоб витерпіти далеку подорож. А ось рух по засніжених дорогах виявила і невеликий негатив. Аеродинаміка автомобіля така, що скла задніх дверей постійно закидає брудом. Мабуть, це єдиний момент, який затьмарить подорож заднім пасажирам. Зате водійське бічне скло навіть в саму брудну погоду - чисте.

  Комплектація і багажник

Багажник Mitsubishi Lancer - не найбільший у класі, але цілком достатній для перевезення складеною дитячої коляски, або пари дитячих санок. У комплектації Lancer 2,0 Sport вже закладені найнеобхідніші опції: 2 передні та 2 бічні подушки безпеки, клімат-контроль, АБС, 16 'литі диски, електропривод всіх склопідйомники, електропривод та підігрів дзеркал (потрібна функція під час зимових поїздок. Прим. Ред.), підігрів передніх сидінь, гідропідсилювач, протитуманні фари.


Крім того, 2,0-літрова версія Sport відрізняється стильними задніми ліхтарями під прозорим склом, спортивним обважуванням спереду і ззаду, спойлером, низькопрофільними покришками, укомплектована щитком приладів у стилі Lancer Evolution VIII, кермом Момо і обробкою салон у спортивному стилі. У такому виконанні Mitsubishi Lancer 2,0 обійдеться в $ 23300. Стоп. У період акції в офіційній дилерській мережі Mitsubishi вартість цієї версії знижена до $ 22600, а гарантія становить 6 (!!!) років.



Якщо проаналізувати пропозиції на ринку, то Mitsubishi Lancer Sport - самий доступний з автомобілів свого класу з претензією на спортивність. Якщо хочете, то Lancer Sport може стати першою сходинкою у світ справжніх спортивних автомобілів.

 Ми рекомендуємо звернути увагу на Mitsubishi Lancer Sport і тим, хто купивши звичайний седан С-класу починає «доводити» його вигляд до подоби спорткара. Досить відвідати форуми власників більшості моделей С-класу, щоб узагальнити їхні наступні тюнінгові зусилля: спойлер, литі диски, спортивний обвіс, спортивне кермо, тюнінг салону в спортивному стилі і т.д. Найчастіше, такий тюнінг обходиться в «копієчку», а доморосле якість не витримує критики. У Mitsubishi Lancer Sport більшість цих елементів вже реалізовані, притому відповідно до законів аеродинаміки, і з японською щепітільностью. Додамо до цього 2,0-літровий 136-сильний мотор і ціну в $ 22600, при досить багатій комплектації. Аргументів на користь Mitsubishi Lancer - більше ніж достатньо.

  Шумоізоляція і їздовий комфорт

 Недолік всіх спортивних автомобілів - це жорстка підвіска і шум у салоні. Зізнатися, глянувши на низькопрофільні шини виникли сумніви в комфорті далекої поїздки. Але вже перші кілометри по розбитих дорогах розвіяли всі побоювання. Lancer відмінно відпрацьовував всі нерівності і лише 2 рази за поїздку ями брали гору над енергоємністю підвіски.

При цьому кузов радує дивовижною жорсткістю: ні скрипів, ні хитань не було зазначено. До речі, під капотом стоїть розпірка між передніми стійками, як на справжніх ралійних автомобілях, притому не бутафорська, а всамделешная. Схема підвіски Lancer 2.0 Sport аналогічна застосовуваній на версії Comfort, проте в ній застосовуються жорсткіші пружини, нові амортизаторні стійки і стабілізатори поперечної стійкості. КПП п'ятиступінчаста, відрізняється від Lancer 1.6 тим що здатна передавати більший крутний момент і забезпечувати більш чітке перемикання передач. На практиці все це виливається в образ такої собі зібраної машини, здатної на будь-які екстріми.

Шумоїзоляция також на високому рівні. На низьких оборотах двигуна майже не чути, а після 3500 обмин в салон пробивається соковитий баритон 2-літрового мотора, який тільки пестить слух. Двигун охоче розкручується вже з 2 тисяч оборотів, а в області 3,5-5 тисяч - прямо-таки звіріє. Ілюзію хорошої динаміки в Lancer 2,0 викликають дві речі. Соковитий звук мотора на високих оборотах (невже Настроєний вихлоп?) І укорочені перші передачі коробки. Ось шестерінки і допомагають ефективно стартувати і відриватися від потоку. Проте варто досягти швидкості 100-120 км/год, і про подальше потужне прискорення можна забути. Воно й зрозуміло, адже мотор атмосферний.
 Гальмує Sport набагато впевненіше, ніж розганяється. Педаль в підлогу за 160 на мокрому асфальті - і в одну мить отримуєш ударну дозу уповільнення, яка змушує зависнути на ременях. Машина не сходить з курсу, не нишпорить, і АБС налаштована як слід - на межі блокування дозволяє вичавити максимум з зчіпних можливостей гуми. Зізнатися, що за поїздку таких гальмувань було не менше п'яти, а одне з них і зовсім екстремальне. В околицях Каменецк-Подільського на ожеледі розвернуло фуру, що йде по зустрічній. Ось і довелося осаджувати Lancer з 120 км/годину до нуля. Він впорався, а до фури залишалося метра два ...




 Більш жорсткі пари «пружина-амортизатор» дозволяють краще відчувати характер дороги. Посилені стабілізатори не дають Lancer перевалюватися з боку в бік на змійці, навіть якщо провокувати кермом розкачку. Нарешті, саме рульове управління відрізняється гостротою - від одного крайнього положення в інше на Lancer Sport бублик робить не більше трьох оборотів. У звичайного седана спритність керма відчутно більше.

  Вердикт

 Майже 1500 км зимових доріг - неабияке випробування, яке Mitsubishi Lancer пройшов з честю. На трасі середня витрата коливався в межах 8,6-9 л на 100 км. Сильні сторони Lancer - зібрана підвіска, бадьорий мотор, непогана шумоізоляція. Цей автомобіль не потребує тюнінгу - він вже затюнинговали, хіба що можна «відірватися» на «музику». Його вибирають молоді духом водії за стиль і спортивний характер. Це самий спортивний седан з однокласників вартістю до $ 25000, при цьому він ще й по-сімейному комфортний.
 За $ 22600 - це найкращий вибір для любителів активного драйву і перший крок на шляху до справжніх спорткарам, за який вам не буде соромно. Експертні оцінки зафіксували результат в 111 балів, що відповідає 85% від максимальної оцінки. Lancer Sport відпрацьовує кожен долар своєї ціни.

  Місто знайдене

  Відшукати залишки Червоногорода можна біля Тернопільського села Нирків. Їсте по вулиці вздовж села і після 2-поверхової новобудови з червоної цегли треба повернути ліворуч. Загадковий Червоногород - кінцева точка нашої подорожі, практично був знайдений. Минувши останні метри укоченій грунтовки, ми опинилися перед сніговою цілиною, по якій належало рухатися далі. Перша, друга ... і Lancer впевнено штурмує сніговий покрив. Через кілька хвилин опиняємося на краю величезного каньйону, всередині і знаходився колись Червоногород. Навколо дивної краси схили, вкриті снігом, крізь який пробивається червонуватий колір глини. Каньйон досить глибокий, тому дорога йде по серпантину. На середині спуску зупиняємося, щоб насолодитися красою пейзажу, напитися тишею і пишнотою цього місця. Вже видно дві башти, що залишилися від стародавнього замку. Навколо - ні душі, тільки спів птахів порушує дзвінку тишу. Сніг укрив від поглядів всі злочини людства перед історичною пам'яттю. Здається, що ми потрапили сюди першими, і нога людини сюди не ступала. Але два-три кроки по свіжому снігу руйнують цю ідилію - під ногами валяються консервні банки та пластикові пляшки. Тим не менш, магію цього місця відзначали всі відвідувачі цих місць. Ми з задоволенням підтверджуємо, що хвилини, проведені в цьому дивовижному місці, наповнюють вас відчуттям вселенського спокою і природної краси. Дзюрчання водоспаду «Джурин», легкі подуву вітру, здається, що навіть скрип сніжинок стає голосніше. Прав був Грушевський, коли писав, що ці місця «немов створені Богом», не дарма і ціла плеяда королів та князів намагалися тут осіли, хоча в українському Поділлі предостатньо красивих місць. Безумовно, зрозуміти красу цього місця можна тільки побувавши там. Природна краса вразила вже не одне серце і, схоже, тепер їх число поповнилося.
На бездоганно блакитному небі з'явився маленька точка літака. Все. Час повертатися. Mitsubishi Lancer стартував з пробукcовкой під гірку і впевнено взяв курс з єдиною колії на Київ ...


Деталі. і фото AUTO-Consulting.
Історична частина підготовлена на основі матеріалів сайту castles.com.ua

 Редакція дякує ТД «Ніко» - офіційного імпортера Mitsubishi в Україну, за наданий автомобіль.

   Детальніше про ціни і комплектації див. на mitsubishi-motors.com.ua  

 Відгуки власників Lancer в форумі  
Експертні оцінки AUTO-Consulting

    Параметр   Макс. бал   Mitsubishi Lancer 2,0 Sport      Зовнішність  10  7      Інтер'єр  10  8      Ергономіка  10  8      Оглядовість  10  8      Місця пасажирів  10  8      Багажник  10  9      Комплектація  10  8      Розгінна динаміка  10  9      Керованість  10  10      Гальмівна динаміка  10  10      Плавність ходу  10  9      Шумоізоляція  10  9      Економічність  10  8       Всього   130   111      Ставлення до ідеального варіанту     85%       Ціна     600    

  Каньйон в околицях Червоногорода влітку (Фото з сайту Замки та храми України)
 
















Червоногородський замок до руйнувань (Фото з сайту Замки та храми України). До речі, саме на цьому сайті представлена найбільш повна інформація про ті місця і безліч історичних знімків.


Статьи похожей тематики:

  • Mitsubishi привезе до Парижа три нові версії Lancer
  • Mitsubishi Lancer стали героями справжніх «голлівудських» зйомок
  • У «Ніколь Моторс» затюнинговали Mitsubishi Lancer
  • В Україні почалися продажі Mitsubishi 2005 модельного року
  • Mitsubishi показала Lancer Evolution X
  • Mitsubishi буде випускати два турбірованних Lancer
  • Mitsubishi готує 5-дверний хетчбек Lancer X
  • В Україні стартував продаж Mitsubishi Lancer Ralliart
  • Mitsubishi Lancer подешевшав до $ 17 777
  • Турбо-літо від Mitsubishi триває
  • Mitsubishi Lancer 2006 модельного року вже в продажу. Що змінилося в моделі ...
  • Mitsubishi покаже восени десятий Lancer Evolution
  • Mitsubishi восени представить десятий Lancer Evolution
  • Вперше в Україні введено 6-річна гарантія
  • Новий Mitsubishi Lancer - перші офіційні фото



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.