Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом

Згадайте, скільки разів ви задавалися питанням: «От би такий автомобіль, щоб він був швидким, прохідним, містким, красивим, сучасним і зручним?». Як правило, в цьому переліку цінностей доводиться чимось жертвувати і в результаті в гаражі красується швидкий, але не прохідний, місткий, але не хороший і т.д.
 У компанії Nissan стверджують, що новітній позашляховик Pathfinder - це ідеальне рішення на всі випадки життя. Ми вирішили перевірити і узяли його на тест-драйв, та ще й з мотором 4,0-літра.     Перше враження
 Чесно зізнаємося, що спочатку Nissan Pathfinder не вражає уяву. Досить великий позашляховик, з сучасним дизайном в стилі американських Titan і Navara, плоскі форми, рельєфна, як і капот, п'яті двері. Одним словом - «техно». Тут експлуатуються ті ж ідеї, що і в заокеанському Nissan Armada aka Infiniti QX56. Але якщо здоровенні проамериканські машини - це майже кітч, то більш помірний і доведений дизайн кузова Pathfinder ближче до ідеалу і сповнений гармонії. Варто придивитися трохи краще, і аура Pathfinder починає «проступати». Він доброзичливо «посміхнеться» ксеноном, пограє хромом решітки радіатора, здивує ручками задніх дверей на рамці скла.

Безумовно, Nissan Pathfinder - стильний і «м'язистий» позашляховик для справжніх заможних чоловіків. Pathfinder - автомобіль з рамною конструкцією кузова. Зроблений за американським рецептом, він має рідного брата - пікап Navara. Обидві машини випускаються в Іспанії, але пікап все-таки влаштований по-вантажному: у нього жорсткий задній міст і простіша трансмісія. У Слідопита (так перекладається Pathfinder) - повністю незалежна підвіска.

  Заглянемо в салон

 Усередині Nissan Pathfinder відразу розташовує. Гармонійна «торпедо» в алюмінієвій обробці, шкіряні сидіння, вставки «під дерево». Цілком сучасний інтер'єр, з інформативними дисплеями і логічними кнопками і ручками. А кермо тут - так і зовсім від спортивного Nissan 350Z!

Але Pathfinder буде вас дивувати на кожному кроці, притому приємно. По-перше, ключа як такого, тут немає, і потрапити в салон можна натиснувши на кнопку на дверній ручці. Завести мотор - без проблем, достатньо повернути перемикач в положення "Пуск". Одна маленька деталь - все вищеперелічене можливо, якщо у вас в кишені лежить ключ-транспордер, і його тесту ми присвятимо окремий розділ.

 Взагалі, Nissan Pathfinder дуже доброзичливий. Він послужливо відсуне сидіння водія, якщо ви маєте намір вийти з машини і пододвінет його в оптимальне положення, коли ви зібралися їхати. Він ненав'язливо інформує про напрямок руху (компас) на дзеркалі заднього виду. Він сам опустить бічні дзеркала при русі заднім ходом, і не дасть закрити машину, якщо ключ залишився всередині. За час тесту ми встигли з Pathfinder так подружиться, що часом здавалося, що він взагалі володіє штучним інтелектом. Ну звідки він міг знати, що мизабилі вийняти з машини зарядку від «мобільника»? А Pathfinder схоже знав і вперто не хотів «прощатися», коли його намагалися закрити. Після цього ми стали справжніми друзями.

  Комфорт салону

 Дбайливий Nissan Pathfinder не тільки по відношенню до водія, але і задні пасажири відчують себе затишно. До їхніх послуг індивідуальний обдув. Дует - мама не горюй! До речі, управляти кліматом можна і з передніх сидінь і самостійно ззаду. Підлокітники, підстаканники, регулювання нахилу спинки - все тут присутній, та й місця ззаду предостатньо. Якщо необхідно взяти на борт ще двох - у багажнику відкидні сидушки. Сидіти тут не так зручно, ноги доведеться підтискати, але для короткого трансферу цілком влаштує. До речі, всього існує 64 варіанти трансформації салону - на всі випадки життя.  

Багажник

 Багажник значних розмірів, куди запросто увійде кілька коробок з телевізорами. Дуже зручна шторка - складається частинами, а бічні стекла тоновані прямо з заводу. Для швидкого доступу можна відкрити тільки заднє скло, а якщо вантаж побільше, то вже доведеться відкривати всі двері. На внутрішньому облицюванні є зручні кишені для кріплення інструмента, і всякої дрібниці. Під підлогою багажника виявляємо ще кілька ніш, куди вміститься весь дорожній комплект.
До речі, підвіска передніх і задніх коліс нового «Слідопита» виконана за однаковою конструктивній схемі - це подвійні поперечні важелі, пружини, амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. Різниця лише в тому, що виброгасящие і пружні елементи задньої «візки» стоять окремо - таке рішення дозволило зробити підлогу багажного відсіку плоским.  

Ергономіка і обзорность

 Сидіти в Nissan Pathfinder цілком зручно, але кермо регулюється тільки по висоті. Оглядовість непогана, але як тільки пішов сніг - стало ясно, що сектор очищення заднього скла малуватий. Як і в більшості позашляховиків, на мокрій дорозі задній «двірник» працює майже постійно, оскільки завихрення моментально беруть в облогу бруд на скло.
Ще не вистачало індикації часу для всіх пасажирів, оскільки годинник відображаються на приладовому щитку. У темноті доводиться довго шукати джойстик регулювання дзеркал - його чомусь забули підсвітити. Якщо в салоні курець, то його краще посадити на сидіння переднього пасажира, оскільки прикурювач розташований в зоні його досяжності. Ймовірно, водія Pathfinder «ніссановци» представляли не палить.

 Зате окремий респект за управління магнітолою і борткомпьютером на кермі: порлзункі надзвичайно зручні, а саме кермо - чудо. Непогано вивірені і зусилля на ручках регулювання клімату, та й логіка управління дуже виразна.




  Комплектація

 У Україні офіційно Nissan Pathfinder поставляється з двома двигунами: дизельним 2,5 л і бензиновим 4,0-літра. Коробка передач може бути 6-ступенцатая механічна, або 5-ступінчастий «автомат» з можливістю ручного перемикання. Ціни на дизельний Pathfinder стартують з $ 48490, а за 4,0-літровий доведеться викласти від $ 54790, але дилери стверджують, що максимальним попитом користуються повні версії за $ 59340 для дизельної моделі і $ 63190 для бензинового Nissan Pathfinder. Логіка такої любові українців до «Full», є.

У топових виконаннях Pathfinder укомплектований шкіряним салоном, біксеноновими фарами, безконтактним ключем-транспондером, кольоровим монітором, камерою заднього виду, електроприводом сидінь, якісної «музикою» з 6 CD, електролюком, окремим кондиціонером для задніх пасажирів, пам'яттю приводу сидінь, бічних дзеркал, бічними підніжками. У такій комплектації Nissan Pathfinder є лідером у класі, тому що подібних опцій у конкурентів навіть не пропонується.

Відзначимо, що стандартно все Nissan Pathfinder оснащені електронноуправляємой трансмісією All-Mode, яка являє собою результат еволюції системи повного приводу, що вперше з'явилася на горезвісному спорткупе Skyline GT-R. Тут немає таких корисних для позашляховика блокувань диференціалів, зате є їх імітація: трохи колесо починає буксувати - електроніка негайно ж його пригальмовує, і ньютон-метри перебігають на інше колесо, більш приземлене. Відповідно, замість того щоб безцільно базікати колесами в повітрі, машина рухається вперед. За запевненням японців, All-Mode 4x4 є швидким і ефективним засобом проти стомлюючого діагонального вивішування. Підтверджуємо. Тести показали, що спіймати Nissan Pathfinder на «нелюбимому» для всіх позашляховику вправі, вкрай складно.

 Він примудряється «вилазити» звідусіль. Ви самостійно вибираєте: задній привід, що автоматично підключається повний привід, постійний повний привід, або режим із зниженим поряд. Практика показує, що цих режимів більш ніж достатньо і для бруду, і для піску, і для снігової цілини. Позиція «2Н» - це задній привід. У такому режимі рекомендується їздити по дорогах з твердим покриттям і швидкісних магістралях.

 Режим «Auto» - електронна імітація псевдодиференціальних приводу на всі чотири колеса. Якщо в такому положенні рукоятки їхати по однорідній покриттю, Pathfinder, як і раніше буде задньопривідним, але трансмісія All Mode 4x4 при натяку на пробуксовку частково або повністю підключить передню вісь. У положенні рукоятки «4Н» зчеплення замикається примусово - і Pathfinder перетворюється на повнопривідний автомобіль з жорстким зв'язком між осями. Режим «4L» - активує знижений ряд з передавальним числом 2,6 і дозволяє машині долати круті підйоми, забезпечує «повзучу» швидкість з необхідною тягою і дозволяє буксирувати причепи масою до трьох тонн.  

  Життя без ключа

 Чи можливо користуватися автомобілем і не діставати ключ? Відповідь - Так. Ми спробували протестувати всі можливі комбінації. Отже, для того, щоб Nissan Pathfinder вас розпізнавав, брелок досить покласти в кишеню. Дверні замки реагують на нього на відстані до 2 м. Тобто, якщо ви опинилися в неприємній ситуації і не хочете, щоб хтось потрапив в автомобіль, досить піти на видалення більше 2 м і він вже у вашій присутності не зможе потрапити в салон .
 Завести автомобіль можна, якщо натиснути на гальмо і повернути ручку. При заведеному автомобілі можна навіть піти з авто, але як тільки ви віддалитеся на 2 м, автомобіль сам подасть застережливий сигнал. Якщо у вашій відсутності, хтось захоче виїхати, то йому це не вдасться, і Pathfinder просто затихне. Зате зручно, що можна залишити пасажирів з включеною музикою і піти з машини. Єдиний недолік, що не гасне світло фар, коли ви віддаляєтеся.

 Забути ключ в машині і поставити її на охорону - не вийде. Nissan Pathfinder попереджає, що не зможе цього зробити, а закриється тільки після того, як ви заберете ключ-транспондер. Відзначимо, що користуватися брелком можна і як звичайним пультом дистанційного відмикання дверей за допомогою клавіш. Але повірте, що з такими функціями, робити цього вже не хочеться. Неймовірно зручна штука, цей ключ. А уявіть здивування знайомих, коли ви підходите, без ключа відмикаєте машину і заводите її. Роти не закриваються ще хвилин п'ять!

  На ходу

   4,0-літровий 269-сильний мотор відверто нас порадував. Він відмінно тягне на «низах», непогано підхоплює з "середини" і впевнено дотягує у «верхах». При цьому він не шумить, а його звук навіть віддає породистим баском. Якщо динаміки розгону здасться замало, то легко можна перейти в «ручний» режим, який дозволяє вичавлювати передачу до кордону червоної зони. Розгін виходить приголомшуючим, правда і витрата - теж. Взагалі «автомат» Nissan Pathfinder дуже сподобався. Він коректно вибирає передачі в режимі «D», а в «ручному» режимі дозволяє виконувати будь-які примхи. Сподобається він і любителям економною їзди, потрібно тільки правильно вибрати передачу і зафіксувати її. Відзначимо, що Nissan Pathfinder може розігнатися до 190 км год.

 Від високого рамного позашляховика довжиною більш 5 м ми не чекали філігранного проходження поворотів і змійок. Але і в цих дисциплінах Nissan Pathfinder був вище наших очікувань. На хвилях і жорстких стиках підвіска працює «по-легковому». Розгойдування не докучає, бічні коливання кузова мінімальні. Скидаєш хід, заїжджаєш на розворотне петлю, чекаєш кренів з характерною для рамних конкурентів, а їх немає ... Ще раз у поворот і знову ... немає.  Так, при дуже різких маневрах Pathfinder крениться і зривається в замет, але його поведінка на пару порядків стабільніше, ніж підсвідомо очікуєш. 90% власників взагалі не бувають у таких ситуаціях, а значить, що «ходовик» Nissan спрацювали на всі сто. Але завжди треба пам'ятати, що швидкісний слалом - це доля інших машин.

   Попереду замаячило бездоріжжі. Переводимо селектор в положення «4х4» і сміливо в дорогу. Легка траса у вигляді раскісшей бруду і колії взагалі не викликала ніяких труднощів.

 На наступному етапі штурмуємо вже піщані дюни, і знову прохідність Nissan Pathfinder обмежена лише габаритними розмірами. Засніжена цілина заввишки 15 см також була підкорена. У салоні здається, що Nissan Pathfinder справляється з бездоріжжям играючись, але з боку видно, що інтелектуальна система по черзі пригальмовує колеса, що буксують, щоб забезпечити оптимальну тягу. А тепер перейдемо в режим «Auto». Ніяких ривків, ніяких ударів в трансмісії! Привід, що підключає передню вісь, володіє дивовижною м'якістю і відмінною швидкодією - створюється враження, що електроніка примудряється працювати на випередження.

А де ж у Nissan Pathfinder межа? Він їде до тих пір, поки в грунт не почнуть зариватися всі 4 колеса, наприклад на хиткому піску. Ну і, природно, якщо посадити на «черево», то вже ніяка «розумна» електроніка не допомагає, як і у всіх.  Ще одна похвала на адресу Nissan Pathfinder - це шумоізоляція. На швидкості до 100 км год в салоні взагалі тихо, із зростанням швидкості шуми зростають, але в комфортній зоні. Підвіска, хоча і не найм'якша в класі, але підібрана вдало. Пробити її майже не вдається, а дрібні дефекти пасажирів взагалі не турбують. Нам здалося, що з налагодження - це кращий баланс між керованістю і комфортом.

  Вердикт

   Nissan Pathfinder перевершив всі наші очікування і набрав 126 балів або 90% від ідеального варіанту. Цифри говорять самі за себе: за сумою характеристик - це зараз це один з кращих позашляховиків в класі SUV-Medium, а по комплектації він явний лідер. У ньому чудово поєднуються динаміка, прохідність, місткість, дизайн, комплектація, комфорт. Та й ціна в $ 63190 не здається такою великою. Він напевно стане вам іншому, і ви теж почнете підозрювати в ньому штучний інтелект. А якщо без жартів, то при виборі позашляховиків ряду Toyota LandCruiser 120, Mitsubishi Pajero Wagon, Land Rover Discovery, варто звернути увагу на Nissan Pathfinder.
 Якщо ви мали досвід спілкування з колишнім поколінням Pathfinder, то можете не асоціювати свої спогади на нинішню модель: при схожому імені - це абсолютно інший позашляховик. Ми б рекомендували поглянути на Pathfinder і шанувальникам SUV-Premium. Якщо по обробці салону він трохи поступається «народним» джипів (хоча це можна поправити в тюнинг-центрах), то за змістом багатьох може і перевершити. Підкреслимо, що сімейство Nissan Pathfinder представлено в широкому ціновому діапазоні: $ 48490-63190, так що вибирати є з чого на будь-який гаманець.

 Деталі. AUTO-Consulting

 Автомобіль на тест наданий ТОВ «Ніссан Мотор Україна» - офіційним імпортером Nissan в Україні.

Відгуки власників Nissan Pathfinder

  Експертні оцінки AUTO-Consulting

         Параметр  Макс. бал  Nissan  Pathfinder 4.0      Зовнішність  10  8      Інтер'єр  10  8      Ергономіка  10  9      Оглядовість  10  9      Розгінна  динаміка  10  9      Гальма  10  9      Керованість  10  10      Прохідність  10  9      Плавність ходу  10  9      Шумоізоляція  10  9      Місця  пасажирів  10  9      Багажник  10  10      Комплектація  10  10      Економічність  10  8      Всього  140  126      Ставлення до  ідеального варіанту    90%                  


  Технічні характеристики і комплектації Nissan Pathfinder


Статьи похожей тематики:

  • Nissan виводить на ринок новий позашляховик
  • Nissan Pathfinder і Navara отримають нові дизеля
  • Nissan оновлює Pathfinder
  • «Ніссан Мотор Україна» оголошує про знижки до $ 3000 на автомобілі Nissan
  • V.I.P. пропозиція від NISSAN
  • Nissan "посадив" позашляховики в клітки
  • В Україні діють нові ціни на Nissan Pathfinder
  • На українському ринку off-road поповнення. Nissan Pathfinder
  • Nissan скорочує 1680 робітників у Іспанії
  • У Україну знижені ціни на модельний ряд Nissan
  • У квітні 2010 року в Україні з&
  • У Україну знижені ціни на Nissan Pathfinder і Nissan Murano
  • Nissan зупиняли заводи в США і Японії
  • Nissan Navara завойовує нагороди
  • Nissan представив нові Patrol і Juke. Коли новинки з&



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.