Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Rolls-Royce Phantom в Києві

Марке Rolls-Royce недавно виповнилося вже 100 років і за цей час вона тільки дорожчає. Не знаю як у кого, але в мене до Rolls-Royce завжди було трепетне відношення, як до чогось недосяжного, майже магічному. За списком власників RR можна писати історію XX століття, притому у всіх областях: політики, монархи, мільйонери, шейхи, кінозірки, спортсмени, промисловці і аристократи.
 Доторкнутися до історікообразующему автомобілю вдалося і нам. З 24 по 26 листопада компанія «АВТ Баварія», офіційний дилер Rolls-Royce в Україні, надавши можливість проведення тест-драйву на автомобілі Rolls-Royce Phantom в Києві обраному колу гостей і представникам мас-медіа.  Неймовірно, Rolls-Royce на Липському бульварі, та ще й не один, а цілих два! Таке побачиш тільки на міжнародних самітах, і те вищого рівня.

 Олександр Тимофєєв, генеральний директор компанії «АВТ Баварія» підкреслює, що в Україні у цього автомобіля особливий статус: «Rolls-Royce Phantom є уособленням таких незмінних цінностей, як чудову якість, витончена розкіш і престиж; вищі досягнення минулого поєднуються в ньому з кращими зразками сучасного дизайну, інженерної думки і технологій ». Серед покупців Rolls-Royce в Україні фактично тільки ділова еліта. Автомобіль бажають багато хто, але дозволити купити можуть далеко не всі, і справа навіть не у вартості ($ 504 000), скільки в особливому статусі. Так, володіння Rolls-Royce - це особливий статус. В Україні їм можуть пишатися не так багато людей. Але вони вже є.

 Раніше, образ власника Rolls-Royce у мене асоціювався з таким собі відбувся в житті аристократом, у якого вже все є і йому нікуди не потрібно поспішати.
 Знай собі, насолоджуйся життям, та й все. У реальності, покупці Rolls-Royce Phantom в Україну - це енергійні люди, які досягали всього самі. Їх імена «АВТ Баварія» тримає в строгому секреті.
Сам факт володіння Rolls-Royce - це вже певний рівень. Цей автомобіль не можна судити традиційними мірками. Хром радіатора, фігурка "Богині екстазу", дерево в обробці інтер'єру. Вже одні аксесуари приводять у трепет. У той день, коли я побачив Rolls-Royce Phantom, мені невимовно пощастило: його можна було не лише споглядати, але і мені навіть дозволили проїхатися ... за кермом по центру Києва. А на наступний круг можна було поїхати на пасажирських місцях.
 Ось що з цього вийшло.

   

 Як відомо, RR зараз під контролем BMW, але ідеологія марки залишалася незмінною, навіть незважаючи на неодноразову зміну її господарів, і "Роллс-Ройс" сьогодні є таким же символом розкоші і престижу, яким був усі попередні сто років. Вирушаючи на зустріч з такою легендою, який для мене завжди був Rolls-Royce, зберегти недбалий тон як-то насилу виходить. І "Фантом" виправдав очікування на всі сто відсотків.

Керівництво BMW підійшло до продовження роду шикарного лімузина з максимальною серйозністю. На англійській землі, в Гудвуді, менше ніж за рік був побудований завод, який обійшовся BMW приблизно в 100 мільйонів євро. Завод займає площу близько 33 тисяч квадратних метрів і випускає близько тисячі Rolls-Royce в рік, причому на експорт йде лише 40% "тиражу" - найбільшим державою за кількістю купованих тепер вже німецьких "Роллс-Ройсів" як і раніше залишається Великобританія.

 Працює на заводі трохи більше 350 чоловік, і основна причина такої малої кількості персоналу прихована в досить цікавому факті. Справа в тому, що в Англії "Фантом" лише збирають, фарбують і виготовляють салон. Кузов, двигун і коробка передач, так само як і вся підвіска, "приходять" з Німеччини. Зрозуміло, з метою економії німці могли б збирати "Фантом" у мюнхенському технічному центрі, але в цьому випадку реноме британського патріарха було б завдано непоправної шкоди, Rolls-Royce має бути англійською.

  Одного разу настає момент, коли ти береш відповідальність на себе.

 У живу Rolls-Royce Phantom виглядає ще внушітеленее, ніж на фото. Він просто грандіозний. Цей масивний капот, радіаторна решітка, 20 '-і колеса, величезні двері. Найяскравіша деталь - знаменита фігурка на капоті. Її офіційна назва "Дух екстазу", неофіційних багато, і не всі вони годяться для того, щоб бути згаданими на авторитетному інтернет-порталі.

До цих пір існує думка, що зроблена вона з чистого срібла, і, хоча насправді зараз "дух" роблять із нержавіючої сталі, а в минулому із сплавів міді, цинку і нікелю, фігурки ці раз у раз намагаються викрадати любителі автомобільної геральдики. За неперевіреними даними, статуетка повинна ховатися всередину навіть від легкого клацання по ній. Перевіряли. Не ховається. Під кінець експерименту клацання стали вже далеко не легкими, але полірована подрібненими в порошок кісточками черешні (теж неперевірена інформація) фігурка стояла на капоті, як непорушний монумент нашої довірливості. Втім, можливо, для того щоб вона почала ховатися, треба було натиснути яку-небудь таємну кнопку ...

Крім того, спеціально для колісних емблем Баварія-ські інженери розробили свою систему підшипників. Коли колесо починає крутитися, його центр залишається практично на місці, і емблема RR на всіх колесах завжди розташована строго вертикально.

Потрапивши в салон, відразу відчуваєш нечувану розкіш: шкіра бездоганною вичинки, дорогі породи дерева, ведмежі килими на підлозі , скрізь одні електроприводи. Я довго і ретельно розглядав інтер'єр, натискав всі кнопочки і зловив себе на думці, що я намагаюся всіляко відтягнути момент поїздки. Rolls-Royce Phantom один з небагатьох автомобілів, у якому навіть сидіти - це вже задоволення. Але треба їхати ...




, br>  Мобілізувавши всю рішучість, змушую себе вирушити в дорогу. Перше, що сильно відрізняє Rolls-Royce від інших авто - це дліннущій капот і тонкий кермо, як на машинах 60-х років.

 Тепер про запуск двигуна. Ця процедура проста особлива: є невеликий "брелок", який з м'яким клацанням вставляється в спеціальну щілину, Потім тиснеш на гальмо, і натисненням кнопки Start запускаєш двигун. Запуск відбувається так очікувано тихо, що хочеться відкрити капот і подивитися, наскільки сильні вібрації мотора.



Наступною частиною тесту була перевірка "коробок", якої, як я чув, піддають саме "Роллс". Виглядає просто: на капот ставлять торцем сірникову коробку, заводять мотор і дивляться - впав коробок чи ні? У нашому випадку коробок навіть не ворухнувся!

 У русі Rolls-Royce Phantom не втрачає своєї аури. Підвіска неймовірно комфортна і втрачає у своїх надрах всі негаразди київських доріг. Навіть ями і вибоїни залишаються за межами відчуттів вестибулярного апарату. Тільки ширяння. У серці нового Rolls-Royce встановлений 6.75 л двигун V12 без наддуву, який розвиває вражаючу потужність 460 л.с. На практиці, швидкість автомобіля не грає ролі, завжди є величезний резерв потужності, готовий до негайного використання, коли це необхідно.

 Розвиток швидкості від 0 до 100 км/год займає всього 5,7 секунд і Phantom продовжуватиме прискорення до його обмеженого електронікою максимуму 240 км/ч. Що насправді вражає - це рівень крутного моменту. Більш, ніж 75% від потужності двигуна досягається при 1000 об/хв., Що забезпечує водіння без зусиль. Гальма - бездоганні. Ось тільки до габаритів треба звикнути, та й київські таксисти не надто обдаровували Rolls-Royce на перехрестях, але хто розуміє, той дорогу поступався відразу. Але говорячи про Rolls-Royce весь час хочеться повернуться в салон - він вабить як магніт.



 Розкіш обробки і справжня королівська вишуканість в кожній дрібниці спочатку трохи оглушають. Всім відомо, що автомобілі ручної збірки за якістю поступаються тим, що сходять з конвеєра. "Роллс-Ройс" - виняток з цього правила. Тут все на вищому рівні, і навіть непомітна кнопка, за допомогою якої закриваються задні двері, виглядає солідно. А килимки? Що можна такого сказати про килимках, які під ногами? У Rolls-Royce вони не прості. Фактично - це шкури ангорської вівці найніжнішої вичинки, загальною вартістю 12 500 євро за чотири штуки! Мабуть, в цьому автомобілі килимки просто не можуть бути дешевшими. Ну а якщо й цього мало, то в якості опції пропонують килимки із шкіри ведмедя. Про вартість промовчимо.

Салон не тільки благородний і доріг, він ще і гранично технологічний, причому технології не просто інтегровані в стилізований староан-  глійскій інтер'єр, вони в ньому відверто замасковані. Але досить натиснути пару клавіш, і панель з червоного дерева, в цс неабияким запасом ентре якої мірно цокає годинник з логотипом Rolls-Royce, поступається місцем рідкокристалічному монітора (точно такі ж монітори вбудовані в спинки крісел), а з центральної консолі плавно виїжджає джойстик, який у BMW п'ятої та сьомої серій називається iDrive, а тут - rotary controller. Передні сидіння дійсно cверхудобние та ергономічні, але позаду ще на порядок комфортніше. Почнемо з того, що двері відкриваються проти ходу, як у старі часи, і треба визнати, що входити в них дуже зручно. Широке заднє сидіння виконано у вигляді двох крісел із зігнутими, майже вертикальними спинками, вони встановлені таким чином, що сидять у них знаходяться позаду дверного отвору в тіні потужної стійки даху. Відчуття - ніби сидиш у десятиметровому лімузині: простір і одночасно з цим домашній затишок.

 До речі, Олександр Тимофєєв обрадував, що Rolls-Royce за останній час став доступнішим, якщо можна так висловитися. З 1 листопада «АВТ Баварія» пропонує Phantom за $ 504000, а рік тому він коштував не менше 500000 євро - офіційний статус дозволив домогтися кращих умов від виробника. А взагалі з роками Rolls-Royce не втрачають своєї ціни, а навпаки, вони переходять в розряд колекційних авто.  

Ось і закінчився мій «коло пошани» на Phantom по центру Києва, а я все оглядав і обмацував автомобіль, ніби хотів насолодитися його величчю на решту життя. Дивне відчуття, я бачив і Maybach, і Bentley, і Rolls-Royce, але Phantom все-одно знову вразив: поряд з ним розумієш, як ти ще мало зробив у житті.

   Деталі. AUTO-Consulting


Статьи похожей тематики:

  • У салоні в Києві вперше представлені відразу два унікальних Rolls-Royce
  • У Москві відкрили автосалон Rolls-Royce
  • Тест-драйв: на Rolls-Royce по Північній Столиці
  • Rolls-Royce Phantom не залишить свій "пост" до 2016 року
  • Rolls-Royce випустить броньований Phantom
  • Rolls-Royce Phantom продадуть до кінця року 1 000 шт.
  • Rolls-Royce випустив 2000 Phantom
  • Rolls-Royce до 2010 року представить "демократичну" модель
  • У Москві викрали Rolls-Royce Phantom
  • У Києві відкрили перший автосалон Rolls-Royce і оприлюднили українські ціни
  • У Rolls-Royce Phantom додали опцій
  • Rolls-Royce хоче випустити доступну модель
  • У Києві з&
  • Rolls-Royce розпродав за попередніми заявками всі 200 купе Phantom
  • Rolls-Royce буде сам продавати свої бу автомобілі



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.