Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chevrolet Lacetti Wagon - багатий автомобіль для середнього класу

У минулому році у нас гостював седан Chevrolet Nubira-3 і отримав вельми гідні оцінки, але тоді радувала і його ціна. З тих пір Nubira встигла стати Lacetti (після легкого Фейсліфтінг 2004 року), обзавелася різними кузовами і, на жаль, подорожчала. Цікаво, а як зараз сприйметься Lacetti з кузовом універсал і новою ціною? Цим питанням ми задалися і взяли Lacetti Wagon на тест.    Забігаючи наперед скажемо, що Chevrolet Lacetti справив таке ж рівне позитивне враження, як і торішня Nubira, але кузов універсал - це особлива психологія власника і філософія автомобіля. Його треба сприймати по-іншому.

   Об'єктивно кажучи, у модельного ряду Chevrolet є характерна риса: разюче різна зовнішність однієї і тієї ж моделі в різних типах кузова.
     Не дивлячись на те, що Chevrolet Lacetti (до рестайлінга Nubira-3) вже другий рік успішно борознить українські дороги, для більшості українських споживачів ця модель в різних кузовах - абсолютно різні машини. Втім, любителеві і знавцеві BMW «п'ятірка» в кузові седан і універсал-touring теж різні автомобілі.

   Очевидно, маркетологи прораховували відмінності в перевагах споживачів залежно від вибираних кузовів. Але в епоху загальної уніфікації такий підхід рідкість, за що GM-DAT повинні бути вдячні споживачі. На нашій пам'яті востаннє настільки різний стайлінг у автомобілів одного сімейства, але з різними кузовами спостерігався у Mazda з моделлю 323. По енергетиці виходить у Lacetti: традиційний седан, стильний хетчбек, універсал зі смаком бізнес-елегантності і відчуттям більшого об'єму.

     Розмах ліній решітки радіатора і «розріз» фар візуально розширюють автомобіль, в той же час елегантні рейлінги на даху роблять кузов візуально довше. Хоча насправді різниця в довжині з седаном всього 80 мм.

   Треба віддати належне дизайнерам (кажуть, що образ Lacetti творили італійські маестро) автомобіль вийшов дуже цілісним. Універсальний кузов створений як єдине нове ціле, а не седан з вантажним відсіком. Lacetti Wagon можна сміливо вписувати в історію автодизайну, як вдалий приклад універсала, який виглядає так гармонійно.

     Спадщиною соціалістичного автопрому стало суто утилітарне сприйняття універсалів. Сьогоднішні універсали поступово виходять на перший план. Вони актуальні нарівні з новими класами однооб'емников. Сучасне автомобілебудування не позбавляє власника універсалу можливості виглядати солідно і елегантно, а також володіти всіма благами комфорту, доступного в седанах. Поїздивши на Lacetti розумієш, що ти абсолютно не відчуваєш себе в утилітарному автомобілі. Навпаки, це зручний сімейний автомобіль з великими можливостями.

     Дуже вигідно італійську грацію кузова підкреслює колір.
 Багато знавців звертають увагу на багатство палітри і, головне, свої неповторні відтінки кольорів Chevrolet. Наш тестовий автомобіль ми охрестили «золотим», а між тим, цей колір в палітрі виробника називається «меланжевої-бежевий». І дійсно, машина в цьому кольорі як би оповита легким серпанком. Але на смак і колір, як то кажуть ...

     Внутрішній інтер'єр вимагає окремих дифірамбів. Людини упереджено негативно відноситься до корейських брендів, приладова панель і дизайн інтер'єру може приємно вразити.
 Приємна бірюзова підсвічування шкал приладів, вдале поєднання матеріалів і досить якісний пластик. На картах дверей накладки взагалі нагадують кевлар. При цьому все легко читається, включається і регулюється.

   Добре скроєна салон, світлий і затишний. А в багажному відсіку ми виявляємо ніші для інструменту під підлогою, збоку - дві закриваються полички, сітка для багажу. Задній ряд сидінь легко відкидається перетворюючи Lacetti Wagon в длінновоз. Та про такий автомобіль мріє кожен турист, новосел або практичний дачник.

   Накладки «під алюміній» у поєднанні зі світлим сірим пластиком - це внутрішньо простір Lacetti. Такий інтер'єр сьогодні доречний в нових моделях значно дорожчих машин. Ловимо себе на думці, що перебуваючи в Lacetti Wagon не відчуваєш себе в дешевому авто. Тут всі вмеру сучасно, але скромно.



       Практика показала, що дизайнерська і технічна думка зустрілися при створенні цієї машини - у салоні нічого не скрипіло.
 Спочатку ця значна тиша списувалася на нульовий пробіг автомобіля. Але під час тесту-драйву різко похолодало, і дороги бували вибоїстих - нічого так і не скрипнуло, ні від перепаду температур, ні від трясіння. Єдино, що затьмарює, так це занадто нав'язливий звук мотора після 4000 обмин. Якщо до цих оборотів рівень шуму в Lacetti взагалі якраз порівнювати з кращими седанами Е-класу, то після 4000-х, звук починає «тиснути». Підсвідомо, вибираєш режим нижче «шумовий» планки і тоді знову все добре.

     Клімат-контроль і автоматична КПП - гідне доповнення образу ідеального сімейного авто. Слід підкреслити, що режими управління кліматом дуже прості та зручні - ніяких прихованих меню - все на ручках, винесених на торпедо.

   Прикрашає салон і ручка АКПП. Перефразовуючи відомий анекдот, можна сказати, що це не тільки красиво, а ще неймовірно зручно. Перемикається вона, до речі, з легким втопленням, але до цього пам'ятного з «механіки» режиму звикаєш відразу.

 У режимах автомата немає «зимового» і «спортивного», зате є фіксовані 3,2,1 передачі, які допоможуть і при спуску з гори, і при виїзді з бруду і снігу.

 Пробки, міська штовханина - ніяких проблем. «Автомат» на Lacetti 4-х ступінчастий. Звичайно хотілося б «ручний режим», але таких АКПП на Lacetti не ставлять. У результаті, доводиться «грати газом» і примушувати «автомат» адаптуватися під свій стиль їзди. Якщо розібратися, то виходить легко - «автомат» прогнозований і «сюрпризів» не підносить. В Україні «автомат» ще вважається справою жінок. До цих пір ходять водійські історії про те, що автоматична коробка передач не дає таких широких можливостей управляти автомобілем, як механічна.
 На прикладі Lacetti хочеться ці погляди оспорити.

     Двигун 1,8 л дозволяє Lacetti рівно і енергійно набирати швидкість, до 120 км/год. Понад це швидкісного бар'єру набір швидкості йде менш динамічно. Свої 122 «конячки» Lacetti відпрацьовує - в різких перебудуваннях по місту відчуваєш себе впевнено. Є кого поганяти, і чим гальмувати.  Педаль гальма м'яка, приємно наповнена пружним протидією. Ми тестували автомобіль у важких дорожніх умовах - дощ і сликоть, а потім перший сніг - гальма і робота АБС не викликали ніяких нарікань.

     Тут саме час сказати про ходової. Ще Chevrolet Nubira-3 порадувала енергоємною і плавною ходовою. У Lacetti добра традиція продовжилася. Автомобіль рівно і впевнено тримається на дорозі зі всіма її вадами. Ця ходова витримує будь-яку споживчу критику і при хорошій завантаженні (повний багажник + три дорослих людини). Нічого не просідає і не «пробивається» на вибоїнах, якщо спеціально не старатися. Разом з хорошою шумоізоляцією це властивість дозволяє Lacetti набирати бали в номінації «комфорт». Тут зайвий раз не здригнеться хазяйське серце на поганій дорозі. До речі, за відгуками власників - у Lacetti і після пробігу в 20 тис. км. ходова зберігає свої властивості.
 Ось тільки в різких поворотах Lacetti стає хитким. Очевидно, під бойову спортивну машину йому потрібна спецпідготовка.

   Авто-гонки - це, мабуть, єдине завдання, яку Lacetti Wagon без доведення не виконає.  У іншому автомобіль охоплює весь спектр життєвих інтересів середнього класу.  Для бізнес-переміщень в Lacetti Wagon є лиск, стиль і цілісність образу Chevrolet. Особливо цей автомобіль стане незамінний тим, кому потрібно перевозити зразки і довгоміри (будь це креслення або зразки матеріалів). Архітектори, виконроби, сервіс-інженери, менеджери по роботі з регіонами, яким потрібно везти у відрядження невеликий габаритний вантаж - ось люди, які порадіють цій машині.  Велосипеди, коляски, продукти на тиждень, будматеріали, а також собака і холодильник - це незамінна місткість універсала для сімейного життя.

     Єдине, що не порадувало - це витрата бензину. Він коливався в діапазоні 10-14 л/100 км. Від цієї машини чекаєш витрати 9-10 л/100 км. На фірмовому сервісі нам сказали, що наш витрата перевищив паспортні дані з кількох причин: по-перше, обкатка двигуна, по-друге, малі пробіги по місту в холодну пору року. І ще не завадила б захист двигуна, яку і так встановлює кожен другий власник за додаткову оплату. В умовах заводу це питання можна було вирішити меншими зусиллями.

   Тепер поглянемо на цінник - 97680 грн. в комплектації CDX. На перший погляд - це чимала сума, але завдяки зручним кредитними програмами, з різною величиною першого внеску, за кілька років її осилить будь-який покупець автомобіля С-класу в Україну. І не помилиться. А якщо серйозно, то в такій комплектації і з таким набором споживчих властивостей Chevrolet Lacetti Wagon, як мінімум, гідний фігурувати в списку пріоритетів при купівлі авто С-класу. А який при цьому у нього буде номер - вирішувати Вам.

 Див відгуки власників Chevrolet Lacetti в форумі.  

  Експертні оцінки AUTO-Consulting
       

Параметр

     

Макс. бал

     

Chevrolet Lacetti  
 Wagon CDX

         

Зовнішність

     

10

     

9

         

Інтер'єр

     

10

     

7

         

Ергономіка

     

10

     

8

         

Оглядовість

     

10

     

7

         

Місця  пасажирів

     

10

     

8

         

Багажник

     

10

     

10

         

Комплектація

     

10

     

7

         

Розгінна  динаміка

     

10

     

8

         

Керованість

     

10

     

8

         

Гальмівна  динаміка

     

10

     

9

         

Плавність  ходу

     

10

     

10

         

Шумоізоляція

     

10

     

7

         

Економічність

     

10

     

6

         

Всього

     

130

     

1 04

         

Ставлення  від ідеального варіанту

     

     

80 %

         

Ціна

     

     

96 780 грн.

     
 


  Кузов вагонвагонМодель 1,8 DOHC SX1.8 DOHC CDXМодіфікація XWXK55CXWCK47JАКППАБСКондиционерКлимат контрольЛегкосплавние діскіРазмер шин R 1515Подушка безпеки-водія-пасажира- боковиеРегуліруемая рульова колонкаСервопрівод зеркалИммобилайзерАвтомагнитолаПередние протівотум. фариЗадняя протівотум. фараЦена *, грн. 86,67696,780
 = Стандарт, = опціонально, = недоступне  * Ціни вказані з урахуванням ПДВ


 Автомобіль наданий "Парком тестових автомобілів корпорації" УкрАвто "


Статьи похожей тематики:

  • Новий Chevrolet Lacetti з&
  • Chevrolet Lacetti стане більш "укомплектованої"
  • У мережі Chevrolet - достаток
  • Chevrolet Lacetti в Україні поки поставлятися не буде
  • Дилери продають останню партію седанів Chevrolet Lacetti
  • На Chevrolet Lacetti знижено ціни
  • Акція: У мережі Chevrolet знижка $ 500 на Aveo і Lacetti і нові комплектаці ...
  • Chevrolet Lacetti будуть випускати в Петербурзі
  • Chevrolet Cruze замінить модель Lacetti
  • В Україні почало діяти нове пропозицію з Chevrolet Lacetti і Chevrolet Evan ...
  • Нове покоління Chevrolet Lacetti вже відчувають
  • Почалося виробництво нового покоління Chevrolet Lacetti. Оголошені ціни
  • Сьогодні подорожчали Daewoo і Chevrolet
  • В Україні презентували Chevrolet Lacetti універсал і хетчбек
  • Покупці Chevrolet Lacetti 1,8 MT седан отримують кондиціонер в подарунок



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.