05-01-2011 | Тест-драйвы
Прем& Тест-драйв: Toyota RAV4 vs Nissan X-Trail. Кому що подобається. Nissan Pathfinder. Позашляховик з штучним інтелектом Тест-драйв Audi Q7. Він - «Володар кілець» У України активізують продажу Nissan Navara Nissan представила новий Murano II Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Тест-драйв Opel Astra J. Flex-авто Тест-драйв. BMW X3. Автомобіль, який їде сам Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Прем& Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus? Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень Новий кросовер Audi Q5 з&
На що здатні позашляховики Nissan
У гамі Nissan, яка офіційно представлена в Україні, представлені 5 повнопривідні автомобілі: X-Trail, Murano, Pathfinder, Patrol, Navara. За своїми характеристиками, габаритами та вартості - лінійка 4x4 від Nissan покриває практично всі сегменти повнопривідних автомобілів. Але якщо з X-Trail і Patrol українські споживачі знайомі, то Pathfinder, Murano і Navara - для нас ще «темні конячки».
Компанія «Ніссан Мотор Україна» вирішила відкрити всі «карти» і провела чесний тест-драйв на спеціальній внедорожной трасі. І ось на що виявилися здатні Nissan ... Траса
Від того, по якій трасі поїде позашляховик залежить багато чого, в тому числі і вдасться йому проявити всі особливості повного приводу і електронних систем. Спеціально для кожній моделі були підготовлені свої ділянки бездоріжжя, під стать особливостям, кожній з моделі. Якщо Nissan X-Trail належало штурмувати цілину, дертися на пагорби і проїздити раскісшей бруду, то Patrol штурмував глиняний кар'єр і споруда з колод.
Автодром «Феофанія» створив легендарний гонщик Леонов (Cтарший), який особисто керував будівництвом внедорожной траси. Це була його давня мрія, оскільки траси такого рівня в Києві ще не було.
- Тут є ділянки на будь-який смак і для будь-яких позашляховиків. Я виношував ідею будівництва такого автодрому багато років, - каже Леонов.
До речі, сам гонщик не спочив на лаврах, а особисто брав участь у тестах в якості інструктора на Nissan Patrol і навіть підказував як екстремальніше пройти спецділянку.
Позашляховики
На плацу автодрому красувалося чотири позашляховика: Nissan X-Trail, Nissan Pathfinder, Nissan Patrol, Nissan Murano. До речі, офіційні продажі Murano і Navara (люксовий пікап на базі Pathfinder) почнуться в Україну в листопаді-грудні 2005р., Але ціни вже відомі. Представивши таку гаму, Nissan підкреслює, що готовий запропонувати позашляховики для будь-якого сегменту споживачів. Підкреслимо, що майже всі моделі - новинки 2005 року, або зазнали змін. 2005 рік став для компанії Nissan роком позашляховиків: наприкінці 2004 року на ринок був виведений оновлений Nissan Patrol, навесні 2005 року - представлена 2,5-літрова дизельна версія Nissan Pathfinder, у вересні почалися продажі 4-літровою бензиновою версією цієї ж моделі. В кінці 2005 року стартує продаж культового кросовера Nissan Murano (європейська версія), а також і відкритий абсолютно новий сегмент ринку - сегмент люксових пікапів - Nissan Navara SUT. Весь цей позашляховий арсенал і належало відчути українським журналістам та ще й на спеціальній трасі. Підкреслимо, що тест припав якраз в самий активний сезон покупок 4х4 - на передодні зими.
Наймасовішим і успішним в Україні позашляховиком в гамі Nissan уже котрий рік є X-Trail. У 2005 році збільшилося число його модифікацій, що з вдячністю відзначили споживачі. Тепер лінійка X-Trail з 2,0, 2,5-літровими бензиновими двигунами і 2,2-літровим турбодизелем фактично закривають всі можливі комбінації в сегменті SUV-Compact. Такий широкої гами моделей у даному класі не може похвалитися жоден з конкурентів.
OFF-ROAD іспит
Нам пощастило і знайомитися з особливостями 4х4 від Nissan ми почали за зростанням. Першим був X-Trail (2,5 АКПП), який без зусиль штурмував цілину, легко підіймався на грунтовий пагорб (положення «1» АКПП), хвацько проходив бруд (положення «1,2,3» АКПП).
На частку Murano випали шосейні вправи: «змійка», переставка, розгін-гальмування в «стать», «змійка задом» - таким чином організатори дали зрозуміти, що Murano може подарувати майже ті ж задоволення, як і легковий автомобіль.
Стихія Nissan Patrol і Pathfinder - справжнє бездоріжжя. У цьому зайвий раз переконуєшся, проїхавши відповідну трасу. Перепона з колод для справжнього off-road - не проблема. Навіть дивно, як легко Patrol впорався з перешкодою.
Вердикт
Поїздивши на всій лінійці Nissan, чітко розумієш призначення кожної моделі.
Nissan Murano.
Ця машина вже знайома українським автолюбителям завдяки неофіційним постачанням з США та Канади. Тепер на ринок виводиться сертифікований автомобіль у європейській версії, спеціально адаптованої до умов експлуатації в Україні. Автомобіль представляє собою справжній кросовер, долає межу між легковими пасажирськими автомобілями і позашляховиками. На автомобіль встановлюється бензиновий двигун VQ V6 об'ємом 3,5 літра (234 к.с.), який агрегатується з безступінчатим варіантом X-Tronic CVT. У звичайних умовах це передньопривідною автомобіль, що дає економію палива і зниження втрат потужності, при підключенні повного приводу до 50% крутного моменту передається на задні колеса. Підвіска всіх чотирьох коліс - незалежна, що забезпечує плавність ходу і керованість легкового автомобіля. Система повного приводу забезпечує підтримку в складних дорожніх умовах і при русі по швидкісній магістралі. Вартість автомобіля складе 61900 доларів США.
Nissan X-Trail
Серед особливостей цього автомобіля - лінійка з трьох двигунів - бензинові об'ємом 2,0 і 2,5 літра і потужністю 140 і 165 к.с. відповідно і дизельний двигун об'ємом 2,2 літра потужністю 136 к.с.. Ціна на X-Trail знаходиться в межах від 30530 до 41690 доларів США.
Nissan Pathfinder.
У вересні почалися продажі бензинової версії цієї моделі. Автомобіль призначений в першу чергу для сімей, націлених на проведення активного дозвілля, або чоловіків, орієнтованих на створення сім'ї і цінують в автомобілі функціональність і технологічність. Дизельний двигун, встановлений на Pathfinder, розвиває максимальну потужність 174 к.с., а обертовий момент досягає воістину вражаючого піку - 403 Нм - всього лише за 2 000 об/хв. З осені 2005 року на український ринок стали поставлятися бензинові версії автомобіля з двигуном об'ємом 4 літри і потужністю 269 к.с. Автомобіль має найбільший у своєму класі об'єм багажного відділення. При всіх зайнятих сидіннях об'єм багажного відділення Pathfinder складає 190 літрів. При складених сидіннях третього ряду цей обсяг збільшується до 515 літрів, а при складених сидіннях третього і другого рядів - до 2091 літрів.
Автомобіль випускається на заводі компанії в Барселоні, Іспанія. Вартість Pathfinder - 47860-62690 доларів США.
Nissan Navara відкриває новий сегмент на ринку (і в модельному ряду компанії Ніссан) - сегмент люксових пікапів SUT. Автомобіль випускається на загальній платформі з моделлю Pathfinder класу SUV.
Navara буде користуватися популярністю у ще більш широкого кола споживачів, ніж модель Nissan Pickup, вважають в Nissan. Витрата палива моделі Navara з механічною коробкою передач в комбінованому циклі складає 8,5 л/100 км.
Легендарний позашляховик Nissan Patrol - це флагман всього модельного ряду 4х4 з емблемою Nissan на решітці радіатора.
Протягом понад півстоліття Patrol був лідером в своєму класі. Модель пройшла останнє оновлення восени 2004 року, яке несло в собі набагато більш суттєві зміни, ніж звичайний фейс-ліфтинг. Всі деталі кузова, крім даху, змінилися. Модель поставляється на ринок з трилітровим дизельним двигуном потужністю 160 к.с. і бензиновим двигуном об'ємом 4,8 літра і потужністю 245 к.с. Nissan Patrol здатний підніматися на гору, чий нахил складає 39 градусів, проходити через водну перешкоду в 700 мм і брати на буксир трейлер вагою до 3.5 тонн (2.5 тонн для Patrol з автоматичною трансмісією). Автомобіль виробляється в Японії, вартість становить 52960-67930 доларів США.
Відгуки та враження власників Nissan в Клубі любителів японських авто
Деталі. AUTO-Consulting
Компанія «Ніссан Мотор Україна» вирішила відкрити всі «карти» і провела чесний тест-драйв на спеціальній внедорожной трасі. І ось на що виявилися здатні Nissan ... Траса
Від того, по якій трасі поїде позашляховик залежить багато чого, в тому числі і вдасться йому проявити всі особливості повного приводу і електронних систем. Спеціально для кожній моделі були підготовлені свої ділянки бездоріжжя, під стать особливостям, кожній з моделі. Якщо Nissan X-Trail належало штурмувати цілину, дертися на пагорби і проїздити раскісшей бруду, то Patrol штурмував глиняний кар'єр і споруда з колод.
Автодром «Феофанія» створив легендарний гонщик Леонов (Cтарший), який особисто керував будівництвом внедорожной траси. Це була його давня мрія, оскільки траси такого рівня в Києві ще не було.
- Тут є ділянки на будь-який смак і для будь-яких позашляховиків. Я виношував ідею будівництва такого автодрому багато років, - каже Леонов.
До речі, сам гонщик не спочив на лаврах, а особисто брав участь у тестах в якості інструктора на Nissan Patrol і навіть підказував як екстремальніше пройти спецділянку.
Позашляховики
На плацу автодрому красувалося чотири позашляховика: Nissan X-Trail, Nissan Pathfinder, Nissan Patrol, Nissan Murano. До речі, офіційні продажі Murano і Navara (люксовий пікап на базі Pathfinder) почнуться в Україну в листопаді-грудні 2005р., Але ціни вже відомі. Представивши таку гаму, Nissan підкреслює, що готовий запропонувати позашляховики для будь-якого сегменту споживачів. Підкреслимо, що майже всі моделі - новинки 2005 року, або зазнали змін. 2005 рік став для компанії Nissan роком позашляховиків: наприкінці 2004 року на ринок був виведений оновлений Nissan Patrol, навесні 2005 року - представлена 2,5-літрова дизельна версія Nissan Pathfinder, у вересні почалися продажі 4-літровою бензиновою версією цієї ж моделі. В кінці 2005 року стартує продаж культового кросовера Nissan Murano (європейська версія), а також і відкритий абсолютно новий сегмент ринку - сегмент люксових пікапів - Nissan Navara SUT. Весь цей позашляховий арсенал і належало відчути українським журналістам та ще й на спеціальній трасі. Підкреслимо, що тест припав якраз в самий активний сезон покупок 4х4 - на передодні зими.
Наймасовішим і успішним в Україні позашляховиком в гамі Nissan уже котрий рік є X-Trail. У 2005 році збільшилося число його модифікацій, що з вдячністю відзначили споживачі. Тепер лінійка X-Trail з 2,0, 2,5-літровими бензиновими двигунами і 2,2-літровим турбодизелем фактично закривають всі можливі комбінації в сегменті SUV-Compact. Такий широкої гами моделей у даному класі не може похвалитися жоден з конкурентів.
OFF-ROAD іспит
Нам пощастило і знайомитися з особливостями 4х4 від Nissan ми почали за зростанням. Першим був X-Trail (2,5 АКПП), який без зусиль штурмував цілину, легко підіймався на грунтовий пагорб (положення «1» АКПП), хвацько проходив бруд (положення «1,2,3» АКПП).
На частку Murano випали шосейні вправи: «змійка», переставка, розгін-гальмування в «стать», «змійка задом» - таким чином організатори дали зрозуміти, що Murano може подарувати майже ті ж задоволення, як і легковий автомобіль.
Стихія Nissan Patrol і Pathfinder - справжнє бездоріжжя. У цьому зайвий раз переконуєшся, проїхавши відповідну трасу. Перепона з колод для справжнього off-road - не проблема. Навіть дивно, як легко Patrol впорався з перешкодою.
Вердикт
Поїздивши на всій лінійці Nissan, чітко розумієш призначення кожної моделі.
Nissan Murano.
Ця машина вже знайома українським автолюбителям завдяки неофіційним постачанням з США та Канади. Тепер на ринок виводиться сертифікований автомобіль у європейській версії, спеціально адаптованої до умов експлуатації в Україні. Автомобіль представляє собою справжній кросовер, долає межу між легковими пасажирськими автомобілями і позашляховиками. На автомобіль встановлюється бензиновий двигун VQ V6 об'ємом 3,5 літра (234 к.с.), який агрегатується з безступінчатим варіантом X-Tronic CVT. У звичайних умовах це передньопривідною автомобіль, що дає економію палива і зниження втрат потужності, при підключенні повного приводу до 50% крутного моменту передається на задні колеса. Підвіска всіх чотирьох коліс - незалежна, що забезпечує плавність ходу і керованість легкового автомобіля. Система повного приводу забезпечує підтримку в складних дорожніх умовах і при русі по швидкісній магістралі. Вартість автомобіля складе 61900 доларів США.
Nissan X-Trail
Серед особливостей цього автомобіля - лінійка з трьох двигунів - бензинові об'ємом 2,0 і 2,5 літра і потужністю 140 і 165 к.с. відповідно і дизельний двигун об'ємом 2,2 літра потужністю 136 к.с.. Ціна на X-Trail знаходиться в межах від 30530 до 41690 доларів США.
Nissan Pathfinder.
У вересні почалися продажі бензинової версії цієї моделі. Автомобіль призначений в першу чергу для сімей, націлених на проведення активного дозвілля, або чоловіків, орієнтованих на створення сім'ї і цінують в автомобілі функціональність і технологічність. Дизельний двигун, встановлений на Pathfinder, розвиває максимальну потужність 174 к.с., а обертовий момент досягає воістину вражаючого піку - 403 Нм - всього лише за 2 000 об/хв. З осені 2005 року на український ринок стали поставлятися бензинові версії автомобіля з двигуном об'ємом 4 літри і потужністю 269 к.с. Автомобіль має найбільший у своєму класі об'єм багажного відділення. При всіх зайнятих сидіннях об'єм багажного відділення Pathfinder складає 190 літрів. При складених сидіннях третього ряду цей обсяг збільшується до 515 літрів, а при складених сидіннях третього і другого рядів - до 2091 літрів.
Автомобіль випускається на заводі компанії в Барселоні, Іспанія. Вартість Pathfinder - 47860-62690 доларів США.
Nissan Navara відкриває новий сегмент на ринку (і в модельному ряду компанії Ніссан) - сегмент люксових пікапів SUT. Автомобіль випускається на загальній платформі з моделлю Pathfinder класу SUV.
Navara буде користуватися популярністю у ще більш широкого кола споживачів, ніж модель Nissan Pickup, вважають в Nissan. Витрата палива моделі Navara з механічною коробкою передач в комбінованому циклі складає 8,5 л/100 км.
Легендарний позашляховик Nissan Patrol - це флагман всього модельного ряду 4х4 з емблемою Nissan на решітці радіатора.
Протягом понад півстоліття Patrol був лідером в своєму класі. Модель пройшла останнє оновлення восени 2004 року, яке несло в собі набагато більш суттєві зміни, ніж звичайний фейс-ліфтинг. Всі деталі кузова, крім даху, змінилися. Модель поставляється на ринок з трилітровим дизельним двигуном потужністю 160 к.с. і бензиновим двигуном об'ємом 4,8 літра і потужністю 245 к.с. Nissan Patrol здатний підніматися на гору, чий нахил складає 39 градусів, проходити через водну перешкоду в 700 мм і брати на буксир трейлер вагою до 3.5 тонн (2.5 тонн для Patrol з автоматичною трансмісією). Автомобіль виробляється в Японії, вартість становить 52960-67930 доларів США.
Відгуки та враження власників Nissan в Клубі любителів японських авто
Деталі. AUTO-Consulting