Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Volkswagen Passat B6. «Пасат» або «Бриз»?

Volkswagen Passat завжди любили в Україну. Якщо хочете, то це культовий автомобіль для успішних ділових людей середньої руки. Солідний, упевнений у собі, і обов'язково успішний - ось збірний портрет покупця Passat. Новий Passat B6 став дорожче і більше, бізнесмени також стали старшими і часто багатшими, але чи захочуть вони змінити свій B5-ї на новенький B6? Це і належало нам з'ясувати в ході тесту. Усередині

 Новий Passat відразу вражає своїми розмірами, а архітектура салону така, що як тут не згадати салони лімузинів. Продавцям нового Passat тепер і говорити нічого не треба. Посадив клієнта в салон - півсправи зроблено. Електропривод нахилу спинки, двостороння регулювання поперекового упору, обігрів - все це вже в комплектації Comfort.

 А приладова панель? Та це взагалі шедевр респекту: втоплені в круглих колодязях шкали немов вирізували з цілісного шматка дорогого дерева. А як флегматично і з неподрожаемовипливает зі своїх гнізд пара мініатюрних лотків під повітроводами, як статечно відкривається кришечка, що прикриває попільничку з прикуривателем.

 Мацати і натискати в новому Passat приємно всі клавіші.      Не менш важливо, що всі ці штрихи витонченості і респектабельності органічно поєднуються з просторим салоном і ще більш значними, ніж у попередника, діапазонами регулювань передніх сидінь. Хіба що різкі лінії пластикових панелей оббивки дверей кілька випадають з цієї заспокійливою гармонії багатства і зручності.

   Зате якщо тут же запросити покупця на задній диван, він про цей нюанс навряд чи пригадає. Сідати сюди, спасибі збільшився на 18 в ширину і аж на 122 мм у висоту дверного отвору, дуже зручно. Сам диван все такий же по-німецьки щільний, та до того ж обзавівся яскраво вираженою м'якої бічною підтримкою стегон і спини. Дуже зручно. На завершення взагалі можна закритися електрошторкамі і зануритися в солодкі мрії. Життя відбулася.

Якщо порівнювати В5 і В6-ой, то зручніше стала посадка в салон: поріг нижче, дверні прорізи ширше. Passat і раніше не страждав тіснотою, тепер всередині ще вільніше. Ззаду салон на 71 мм ширше і на 10 мм вище. А ось хоча спереду і без того значний діапазон подовжнього регулювання переднього сидіння збільшився на 26 мм, але загальне життєвий простір трохи урізали - у висоту і ширину на 9 і 20 мм відповідно. Зате збільшився задній звис дозволив зробити багажник на 90 л більше і на 129 мм довше.

  У русі

     Аристократичні нотки присутні в Passat у всьому. Запустити мотор можна тільки  за допомогою електронної карти. Трохи втопити ключ у гнізді і все - стрілка тахометра змістилася від нульової позначки. Для старту потрібно переконатися, що ручник знято. Стоп. А де ж ручник? Гальмо стоянки в Passat B6 автоматичний, за нього відповідає кнопка зліва від керма.

На малих швидкостях Passat майже парить над дорогою, нечутно гурчачи дволітровим мотором. Нерівності проходить м'яко й акуратно, так щоб не потурбувати пасажирів. Феноменальне поведінку.

 Тепер В6-ої оснащується 2,0-літровим 150-сильним мотором. Формально, за потужністю, він дорівнює улюбленому українцями мотору 1,8 Т, але ... Двигун в міру тяговит, він дозволяє впевнено почувати себе в місті і йти на обгони на трасі, він адекватно відгукується на натискання педалі газу. «Автомат» працює швидко й плавно - тільки в kick-down з'являються явні затримки. Головне - робота коробки завжди логічна, а перемикання передбачувані, але чомусь за кермом здається, десь у надрах "автомата" загубилося добрих три десятки кінських сил, хоча навіть розгін до «сотні» на 0,3 с повинен бути швидше В5 -го. Ми грішним ділом списали все на звукоізоляцію (Вона в В6-ом просто відмінна. Прим. Ред.), Мовляв менше проникає шумів, тому здається, що автомобіль їде повільніше. Колишній мотор 1,8 T, завдяки турбонаддуву, забезпечував помітний вже після 3500 об/хв підхоплення. Нинішня 2-літрова "четвірка", загнана в рамки "Євро IV", далеко не настільки азартна. Це не означає, що «автоматичний» Passat став медленне, на ньому треба їздити з гідністю і все.
     Потрібно перевести селектор АКПП в режим S, щоб Passat трохи швидше відгукувався на натискання газу, трохи далі дозволяв забиратися стрілкою тахометра. Але потужного підхоплення з середніх оборотів все одно немає, є тільки рівний і упевнений розгін. Навіть на нерівній дорозі машина майже не розгойдується, ідеально тримає пряму і не змушує мене напружуватися.

Передню підвіску залишили принципово тією ж - "Мак-Ферсон". Але якщо раніше в ній були алюмінієвими лише важелі, то тепер для ще більшого зниження безпружинних мас втулки кріплення стабілізаторів, корпуси сайлент-блоків, підрамник і ще цілий ряд деталей виконали теж з крилатого металу. А ось задня підвіска стала зовсім іншою. Натомість поперечної балки застосували чотирьохважіль конструкцію, в теорії сприяє кращій керованості у віражах навіть на нерівних дорогах. І, нарешті, колеса тепер на дюйм більше, а зусилля на кермі регулює новий електромотор.

 Нова підвіска дуже добре відпрацьовує нерівності, як на прямий, так і у віражах.

 Ями, стики, а їй все дарма. Якщо сильно чіплятися, то крен кузова, здається, трохи більше, ніж у попередника, але зате швидкість проходження поворотів явно вище.

 Зовсім знахабнівши, направляємо Passat в різкий поворот зі швидкості 90 км год. У відповідь В6 безпечно починає ковзати передніми колесами назовні повороту. Знесення розвивається дуже повільно. Більше не старатися газом і він слухняно входить у віраж. Здається, роботи ESP (вона присутня тепер навіть в базі) зовсім не помічаєш, але вона відпрацювала на всі 100%.

Новачок - відмінник тестів "ЕвроNCAP": 34 бали замість колишніх 28, найкращий захист при бічному і фронтальному ударах. На 57% (32 000 Н.м/град.) Більш жорсткий, ніж раніше, кузов, активні передні підголівники, травмобезпечні педалі і автоматична просушування гальмівних дисків - все цій новий Passat.

А потім B6-ої чекало несподіване випробування. Бориспільська траса, по лівому ряду мчить В5 з шильдиком 1,8 Т. Раптом він різко скинув швидкість і дочекався коли ми порівнялися. Водій В5-го довго розглядав новинку, а потім різко дав по «газів», немов, намагаючись ув'язати мене в «гонки». Я теж ударив, але вже на перших секундах зрозумів, що краще не вести це змагання .. Так буде краще і для B6-го і для водія В5-го. Нехай для нього новинка оліцітворяет прогрес.
Вердикт

 Навіть короткої поїздки на В6-му достатньо, щоб зрозуміти, що це зовсім інший автомобіль, він став ближче до Audi, він солідніше, комфортніше, тихіше, але і дорожче. Вже зараз реальні автомобілі у дилерів з двигуном 2,0 заходять за $ 38000. Дорого!
 Так, дорого, але це тільки на перший погляд. Якщо базовий 1,8 T дооснастити усіма наявними у новачка опціями - ESP, кондиціонер, 6 подушок безпеки, обігрів лобового скла, форсунок і передніх сидінь, електронне блокування диференціала і аудіопідготовка, - то В6 з "механікою" опиниться на $ 200, а з АКПП на всі $ 800 дешевше. Якщо з тими ж опціями порівняти машини в оптимальному, на наш погляд, оснащенні "Комфортлайн", новачок опиниться дешевше на $ 1200-1800. І не варто забувати, що В6-ий - це вже майже Premium-автомобіль, який навіть не з усіма конкурентами D-класу порівняєш. Багато хто з тих, хто номінально готують в конкуренти Passat B6 залишаться поза увагою, тільки після посадки в салон. Тут все дуже якісно - неподкопаешься. А ось моторчика хочеться більше, та й турбоподхват дуже був до речі на колишній моделі. Восени дилери обіцяють новий бензиновий мотор "2,0-Турбо" в 200 л. с., а на початку наступного року 250-сильний 3,2 V6. З такими двигунами Passat B6 буде здатний вже на спортивні подвиги, але ж і ціна зашкалить за $ 40000, а там вже і до BMW дуже близько ...
 Але Passat все-одно залишиться культовим авто, просто його шанувальники стали багатшими.

  Враження власників про Volkswagen Passat B6 ...


Статьи похожей тематики:

  • VW Passat оновився
  • Яким буде новий Volkswagen Passat (Фото)
  • Яким буде новий VW Passat
  • Volkswagen показав 4-дверне купе Passat
  • Volkswagen Passat CC отримав заводську тюнінг-версію
  • Нове 4-дверне купе Volkswagen Passat CC з&
  • Volkswagen Passat одержить новий двигун 3,6 л
  • З&
  • Новий VW Passat покажуть вже восени
  • Є новий Passat
  • Volkswagen Passat буде управлятися комп&
  • Фото нового покоління Volkswagen Passat
  • Яким буде універсал на базі VW Passat
  • Оголошені ціни на новий VW Passat
  • Volkswagen Passat B7 вже проходить випробування



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.