Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Great Wall Safe SUV - погляд з-за китайської стіни

Про те, що «китайці» вже в Україні, "AUTO-Consulting" повідомляв неодноразово. Продажі автомобілів з Піднебесної ростуть стрімкими темпами і остаточний лідер поки ще не визначився. Тим не менш, ми проаналізували ринок і відзначили, що українці все ж тяжіють до китайських джипів, особливо великих розмірів.
 Дилери, з якими нам вдалося поспілкуватися, також відзначають, що нашим покупцям ближче позашляховики, навіть якщо вони на $ 5-7 тис. дорожче повнопривідних пікапів.
 За статистикою найбільш затребуваний в Україну Great Wall Safe SUV. Його ми і узяли на тест.  Відразу відзначимо, що наше знайомство з "Великою Стіною", а саме так перекладається Great Wall, було досить короткотерміновим. Програма ж тест-драйвів AUTO-Consulting досить тривала, і ми, просто, не змогли напрацювати статистику для кількісної оцінки. З цієї причини ми й не стали оцінювати його за бальною системою, а обмежилися лише словесними характеристиками.
Короткий аналіз пропозицій в автосалонах показав, що в України поки що більш менш представлено три виробники: Great Wall, Zhongxing і Chery. Інші або присутні в єдиному екземплярі, або і того гірше - у вигляді проспектів.
 Позашляховики Great Wall в автосалонах зустрічаються і відвідувачі дуже цікавляться екзотичними позашляховиками за $ 24 тис. Як для джипа розміром з Toyota 4Runner - це не багато, але покупців бентежить китайське походження.
Менеджери не втомлюються пояснювати, що ця модель сталася від Toyota і мало не всі агрегати там тойотовские. Насправді це не зовсім так.

  Родовід
   GW Safe SUV G5 - викапана Toyota 4Runner минулих поколінь, особливо цей факт підкреслюють бічні стекла, що заходять на дах. Світлотехніка явно інша, а ось двигун - теж "тойотовский" 2.2, який встановлювали в "позаминулої" Camry. Від тойотовского 2Y був взятий тільки «шорт-блок», тобто блок циліндрів, колінвал і шатунно-поршнева група. Газорозподільний механізм і головка блоку повністю китайські. Це втручання трохи дефорсували силовий агрегат, але зробило можливим заправляти позашляховик бензином Аі-92 і знизило загальну навантаженість вузла. У цьому варіанті двигун видає 105 л. с. при 4400 об/хв і 190 Нм при 3200 об/хв. Роздавальна коробка схоже від Kia. Інші агрегати ідентифікувати не вдалося, це безпосередньо китайські розробки.

Зовнішність

   Те, що цей автомобіль стовідсотковий джип, сумніву не викликає. 205 мм кліренсу, могутня рама, на якій покоїться кузов, що підключається передній привід. Можливість роботи трансмісії в що знижує режимі і величезні колеса - 235/75R15. Все це змушує задуматися над тим, чи існують перешкоди для такої машини.
Як з'ясувалося, Great Wall може бути і в задньопривідному виконанні, але вартість при цьому нижче всього на пару тисяч. Ось тільки чи варто перетворювати цю грозу бездоріжжя на банальний універсал? Напевно, немає, та і при подальшому продажі важко пояснити чому у цього позашляховика тільки задній привід.

передком G5 несподівано схожий на "Волгу" - це з посмішкою відзначають усі.

 Якість збірки кузова цілком гідне, стики рівні, панелі не перекошені, зазори в межах допустимого. Єдино бампер був якось нерівно навешен, але це якщо сильно чіплятися. У всякому разі, ми чекали гіршого. Гума розмірністю 235/75 R15 на литих дисках здається замалою, від чого круглобоке Safe виглядає таким собі бегемотом. З-під заднього бампера стирчить запаска, а під переднім видно сталевий захист моторного відсіку.


У нас були великі побоювання з приводу динаміки 2,2-літрового мотора потужністю 105 сил. Зрозуміло, що очікувати особливої прудкості від автомобіля, споряджена маса якого 1760 кг, не варто, але все ж ... На практиці все не так вже погано, завдяки підібраним передавальним числам КПП. У салоні швидкість зовсім не відчувається. Навіть на 100 км/год відчуття таке, що їдеш не швидше «півкарбованця». Ймовірно, причиною є своєрідна посадка водія і пасажирів. Cіденья стоять дуже низько, через що посадка не вертикальна, як у багатьох позашляховиках, а практично горизонтальна, як у спорткарах. Спочатку це дуже незвично, але з часом до такого положення в просторі звикаєш, і воно сприймається як належне.

  Усередині

   Тут треба зробити поправку. Якщо сприймати Great Wall SUV G5, як конкурента іменитим представникам класу Toyota Prado, Mitsubishi Pajero Wagon і т.п., то він і поруч не стояв. Якщо виходити з ціни і розглядати конкурентів з уживаного сегмента, то все виглядає в іншому світлі.
Якщо говорити про комфорт, то у Great Wall SUV G5 він на цілком прийнятному рівні. Шкіряні сидіння, електросклопідйомники, елктрозеркала, парктроник, аудіосистема з можливістю прослуховування як касет, так і CD, - все це і багато іншого тут є. От якби ще якість була на вищому рівні. А так ... Кнопки, якими керується кліматична установка, западають. Непогану, начебто, аудіосистему псують жахливі за звучанням динаміки. Проводка звисає косою з-під торпедо. Кривуватий ряд клавіш на центральній консолі. Дверний ущільнювач тримається неважливо. Розширювач колісних арок недостатньо добре прилягає до кузова. Матеріали в інтер'єрі застосовані недорогі, але ніщо не скрипить, не тріщить і не бовтається.

Водійське сидіння оснащене поперековим підпором і механізмом підйому передньої кромки подушки. Бічна підтримка не дуже явно виражена, що дозволяє відчувати себе зручно хоч в шубі. Рульова колонка регулюється по куту нахилу, а саме кермо обшитий шкірою, його маточина стилізована під подушку безпеки, якої насправді немає, і замість напису SRS красується логотип компанії - Great Wall. Другий ряд крісел складається в пропорції 50:50, причому спершу треба відкинути подушку, а після укласти на її місце спинку, добудувавши куди-небудь підголовники. У фіналі процедури отримуємо рівну платформу для вантажу довжиною майже два метри і об'ємом в пару тисяч літрів. Дуже непогано: хочеш - використовуй автомобіль як спальні в подорожах, хочеш - транспортуй холодильники і шафи численних родичів. Через те, що повнорозмірне запасне колесо розташоване під підлогою багажника, навантажувальна висота знаходиться трохи нижче рівня пояса. Відкидний борт, оббитий м'яким ворсистим матеріалом, може служити відмінним сидінням. Здивувало й опускається скло на кришці багажника.

  На ходу

Great Wall важко назвати дуже тихим автомобілем, особливо при інтенсивному розгоні і на швидкостях, що перевищують 100 км/ч. У діапазоні від неодружених до двох тисяч мотор кілька млявий, після спохоплюється і до п'яти тисяч розкручується настільки ж завзято, як і гучно. Межа гоночних можливостей становить 120-130 км/ч. Оптимальний режим для руху по трасі, за нашими враженням, - 90 - 100 км/год, при цьому залишається запас потужності для обгонів.

Оскільки конструктивно Safe - це 4Runner, то від ходової і трансмісії ми ніяких сюрпризів не чекали. Рама, нерозрізний задній міст підвішені на пружинах за допомогою двох пар поздовжніх важелів, плюс стабілізатор та двохважеля незалежна торсіонна підвіска попереду - випробуваний і, мабуть, найкращий варіант для SUV, з якої б країни він до нас не приїхав. Підвіска не занадто жорстка, але і розхлябаною її назвати важко. Ні зайвими креном кузова в поворотах, ні боязню поперечних хвиль вона не відзначилася. Хіба що на колійність дорожнього покриття автомобіль реагує чутливіше, ніж це пристало великим автомобілю. Крім того, на путівці передню підвіску пару раз пробило до відбійників, але швидкість при цьому була чималою. Повний привід включається за старою доброю надійної схемою: виліз, колісні муфти замкнув, заліз, важіль роздавальної коробки на себе потягнув, піктограма на щитку приладів загорілася. Ще потягнув - дістався до зниженого ряду. Хід у селектора режимів дуже легкий і чіткий. Проблем з перемиканням немає абсолютно ніяких. За певних навичках знижену можна включати прямо на ходу, погодивши обертів двигуна і первинного валу. Втім, краще все ж це робити, зупинившись і переключивши трансмісію на нейтраль.

  Вердикт

 Поїздивши півдня на Great Wall SUV G5 ми навіть перейнялися до нього повагою. Це чесний позашляховик, який не претендує на звання престижного транспортера, а всього лише робить свою роботу. У певних ракурсах його навіть можна назвати симпатичним, та й тюнінгові аксесуари помітно прикрасять зовнішність «китайця».

 Чи є майбутнє у китайських позашляховиків? Після поїздки можна сказати, що однозначно є. Всередині тут комфортніше, ніж у будь-якому УАЗі. Спільність з Toyota 4Runner дозволяє сподіватися на довговічність агрегатів. Great Wall SUV G5 справляє враження автомобіля досить якісного, принаймні, якість тут вище, ніж у російських аналогів.
 У цього позашляховика багато достоїнств: невелика витрата бензину (9-12 л 100 км) при тому 92-го (!). Апетит скромніше, ніж у багатьох легковиків. Проїхавши кілька сотень кілометрів по місту і бездоріжжю, ми з з подивом поглядали на стрілку рівня палива, яка немов застигла на одному місці. Невже зламався датчик? Потім зазирнули в паспортні дані автомобіля і знайшли розгадку - виявляється, середня витрата палива складає близько 10 л/100 км.  Великі габарити, непогані позашляхові якості і цілком розумна комплектація: машина обладнана електричними склопідйомниками, сервоприводами дзеркал, стереосистемою з CD і кондиціонером .. От тільки ціна близько $ 24000 здається дещо завищеною. У сусідній Росії ця модель коштує $ 20490-23200. Ще насторожує підхід до гарантії. Дилери надають гарантійне обслуговування тільки на 1 рік, хоча у росіян цей показник 2-3 роки. Не все зрозуміло і з запчастинами: адреса дистриб'юторського складу нам так і не назвали. Але навіть не дивлячись на безліч сумнівних факторів, Great Wall - варто подивитися і скласти свою думку про нього.


Відгуки власників про китайські автомобілі

   
Технічні характеристики
  Двигун  ПроізводітельGreat Wall  ДвігательGW491QE  Робочий об'ем2237  Потужність (крутний момент) 105 (190/2400-2800)  Тип двігателяБензін (Аі92)   Загальні Характеристики  Трансміссіяполний привід  Діаметр Розвороту  12    Кузов  універасал, встановлений на рамі    Кількість Дверей/Місць  5/5    Споряджена/Повна маса, кг  1760/2160    Довжина/Ширина/Висота, мм  5105/1725/1870    Колісна база/Дорожній просвіт  3025/205    Максимальна швидкість, км/год  140    Витрата палива, л/100 км Місто/Траса/Змішаний  -/9/10, 5    Тип двигуна  бензиновий, чотиритактний    Тип паливної системи  розподілене впорскування палива з електронним управлінням    Робочий об'єм, см. куб.  2237    Максимальна потужність, к.с./об/хв  105/4600    Максимальний обертовий момент, H-м/об/хв  190/3200    Тип трансмісії  МКПП 5 ст    Привід  повний привід    Підвіска передня  незалежна, торсіонна, важільна, з гідравлічними телескопічними амортизаторами    Підвіска задня  залежна, ресорна    Гальма передні  дискові    Гальма задні  барабанні    ABS/EBD  -/-    Шини/Диски  215/75 R15  
Комплектація


Статьи похожей тематики:

  • У Україну знижені ціни на позашляховики Great Wall
  • До кінця року позашляховики Great Wall пропонуються за зниженими цінами в г ...
  • Китайці дешевшають - Great Wall Hover вже за $ 23.780
  • У Україною почнуться продажі двох новинок від GREAT WALL
  • Акція. Great Wall подешевшали!
  • В Україні стартує збірка Great Wall
  • В Україні встановлені нові ціни на Great Wall Pegasus
  • «АЗІЯ АВТО» пропонує тест-драйв позашляховиків GREAT WALL в умовах бездоріж ...
  • У Росії стартувала збірка Great Wall
  • Great Wall запатентував в Європі клоновану Toyota
  • Great Wall активно шукає дилерів в Європі
  • У Україну знижені ціни на автомобілі Great Wall
  • Покупці Great Wall Hover отримують ксенон у подарунок
  • Great Wall представила оновлений Hover
  • Great Wall створив підприємство в Татарстані



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.