Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: По замках Львівщини на Toyota Camry

Toyota Camry досконально відома українським автомобілістам, як ніяк - це лідер продажів в своєму класі вже протягом декількох років. У цьому році з'явився як мінімум один привід, щоб звернути свою увагу на Camry - це програма офіційного імпортера під назвою Toyota Assistance. Ставши володарем Toyota в мережі офіційних дилерів, ви маєте право розраховувати на цілодобову безкоштовну допомогу на дорогах. Наявність такої програми стало приводом для нас відправитися в тур по замках Львівщини, а в якості кращого супутника ми вибрали Toyota Camry 3,0. Чому наш вибір з лінійки Toyota припав саме на Camry? Справа в тому, що Toyota Camry з 3,0-літровим мотором - ідеальний автомобіль для міжміських трансферів. Про свій вибір ми жодного разу не пошкодували і Camry відпрацювала всю трасу бездоганно: на практиці дозволивши пройти трасу з середньою швидкістю 120 км.час і невимушено тримати 150-160 км год на швидкісних ділянках. А обгони на Camry - це одне задоволення.
 Ми не тільки вклалися в попередній графік, а приїхали на 2 години раніше. А зайвий час присвятили огляду визначних пам'яток, благо на Львівщині їх предостатньо.

    Програма Toyota Assistance - це цілодобова і щоденна допомога, яка може полягати в:
 Надання швидкої допомоги
 Бускіровка
 Проживання в готелі
 Заміна авто
 Доставка деталей
 Надання водія
 Повернення відремонтованого авто
 Повернення авто агенту Toyota

 На таку допомогу може розраховувати будь-який власник Toyota, за умови, що автомобіль куплений в мережі офіційних дилерів. Допомога надається при механічній поломці, хворобі водія, закінченні палива, розрядці акумулятора, проколі колеса, втраті ключів від авто, фінансових складнощах. Ну що ж перевіримо.

  Дизайн

   Toyota Camry - не новачок на ринку, але за 5 років присутності дизайн анітрохи не застарів. Грунтовний, але не громіздкий кузов, контури якого нагадують кузов W140 Мерседеса S-класу, і схожість це посилюють велика задні двері і широченна стійка. У анфас Camry взагалі стала еталоном стилю в своєму класі, завдяки косооким фарам.

 У салоні все чинно, нас оточує шкіра і вставки «під дерево». Дуже пристойно, зручно, але дизайн приладової панелі дуже старомодний. Ситуацію рятують оптітронниє прилади, які спалахують у відповідь на поворот ключа. Краса і вдень, і вночі.

 На жаль, центральна консоль стилю яскравих приладів не підтримує - тут табло магнітоли підсвічується «зелененьким». По початку, дизайн торпедо навівав тугу, але після першої сотні кілометрів, коли зручність і функціональність вийшли на перший план, ми з ним змирилися. Все під рукою, добре продумано, що ще потрібно для приємної поїздки.

  Ергономіка

Набір регулювань водійських сидінь цілком достатній: чотири електричних плюс механічний поперековий підпір. Рульова колонка регулюється тільки по висоті. Сидіння широкі і підібрати оптимальну позу нам вдалося, а сам дизайн крісел витриманий в Toyota'вском стилі.
 У далекій поїздці проявилося зручність розташування регулювань клімату: великі та зручні клавіші знайти на дотик дуже легко. Стоп! Але ... у «автоматичній» Toyota не дві, а три педалі! Маленька додаткова завідує гальмом стоянки. Для того, щоб зняти автомобіль з «ручника» потрібно натиснути на педальку повторно. Зручно? Для тих, хто звик до «кочерзі» ручника адаптація займе не більше двох-трьох вправ, але таке розташування - данина американцям.

 Центральна консоль вмеру насичена інформацією - тут і дисплей бортового комп'ютера, і клімат-контроль з великими кнопками, і повнорозмірна магнітола для програвання касет і компакт-дисків. Інструкцію можна не перегортати. На великих кнопках - зрозуміла символіка, а на рідкокристалічних екранах - вичерпна інформація про роботу бортових систем. Все більш, ніж зрозуміло.

  Комфорт і комплектація

 Повний електропакет, подушки безпеки, датчик дощу, «автомат», двозональний клімат-контроль, шкіряний салон ... Все, що треба - є, але ... Коли настала пора включати фари, виявилося, що Camry в максимальній комплектації не оснащена ксеноновими фарами. Кілька років тому цей факт не викликав би питань, але в 2005 році ксенон в Е-класі вже став «правилом».


 Ззаду сидіти неймовірно зручно і комфортно, та й посадка не викликає дискомфорту. Ось воно схожість «філейної» частини з Mercedes-Benz S-класу, щоб зробити посадку такою ж зручною як у породистому лімузині. Ще ми виявили додаткові кишені в оббивках дверей і дефлектори системи вентиляції., Та й скла в дверях тут опускаються до кінця.

 Важливий елемент - багажник. Зручний, просторий, є гачки для пакетів. Для перевезення довгомірів можна відкинути по частинах спинки заднього сидіння. Відмінний багажник, тільки от внутрішньої ручки чомусь немає.

  У русі

 З першої ж хвилини руху Toyota Camry налаштовує на спокійний стиль їзди. М'які реакції на газ, плавні перемикання передач навіть в режимі Kick-down, мотора в салоні майже не чути. Такий комфорт може тривати аж до 150-160 км/година і для пасажирів така поведінка - просто подарунок.

 Спробуємо поактивніше. Педаль в підлогу, і у відповідь приємний баритон мотора. Через мить Camry кидається штурмувати простір, але автомобіль сам «заокруглення» гострі грані активного драйву. Різкий обгін з елементами екстриму, а пасажири можуть і не зрозуміти, що на трасі тільки що було спекотно.
Підкорившись харизмі Camry продовжуємо подорож в спокійному (150 км/год) режимі. Ось це її справжня стихія - висока швидкість і високий комфорт. Плавно і швидко. Не минуло й трьох годин такої їзди, як вже з'явилися на горизонті руїни Кременецького замку. Під'їзд до вершини горба, на якому розташований сам замок замощені кругляком, який не ремонтували років 50. Toyota Camry стоїчно бере на себе весь негатив дорожньої інформації, доносячи до пасажирів лише мінімум шумів.
 Нарешті вершина Замкової гори взята і Toyota Camry всередині залишків непереможного замку зі страшною історією. Замкова гора, відома також як гора Бона, з руїнами замку XIII ст. Одна з небагатьох фортець, яку не змогли захопити татаро-монголи, хоча робили декілька спроб. Замок був зруйнований у 1648 р. військами Максима Кривоноса.
 Замок Бона - це український аналог маєтку графа Дракули в Трансільванії. Свого часу він наводив жах на навколишніх жителів не менше, а легенд про нього ходило навіть більше, ніж про румунську маєток. Його останньою господинею була королева Бона з роду Сфорца, італійка за походженням, дружина польського короля Сигізмунда І. За однією з легенд, прагнучи зберегти молодість, вона купалася в крові незайманих дівчат. В одній з башт Кременецького замку замість перекриття на одному з рівнів (напевно підвал) були грати з гострими голками. Бона стояла під цією "гратами", а зверху на голки кидали дівчат (обов'язково невинних). Такі ось купелі собі Бона організовувала ... Таким чином втратили життя більше 300 дівчат.
Зараз на Замковій горі залишилися дві башти і руїни бічних стін з бійницями.
В кінці XIII століття, за час правління Мстислава Даниловича, укріплення було перебудоване в кам'яних конструкціях. У 1536 році польський король Сигізмунд І, який був одночасно князем Литовським, подарував Кременець і околиці своїй дружині Боні, що родом з Італії. Вона укріпила замок, який мав високі стіни, три вежі, казарми, господарські споруди, порохівниці і гармати. У вересні 1648 року Максим Кривоніс підійшов з військом до Кременця. Півтора місяці тривали запеклі бої, в кінці кінців, в жовтні фортеця була захоплена і зруйнована. З того часу вона вже не відновлювалася.

 Ще одна гарна легенда пояснює появу річки Ікви. Колись правив цією землею дулібську князь. І була в нього прекрасна дочка Іква. Авари, обложивши городище, зажадали віддати Ікву в дружини своєму вождеві. Князь нагадав варварам, що у слов'ян жінки самі вибирають женихів, а не навпаки. Авари, не прислухавшись до цих слів, передали для Ікви розкішний плат з шовку з вказівкою імені нареченого. Не довго думаючи, потенційна наречена розірвала хустку навпіл, коли сказав: «Якщо плат з'єднається сам собою, я вийду заміж за незнайомця і чужоземця»! Дива не сталося, та й такої відповіді роздратований наречений не очікував. Він наказав опанувати містечком, а "наречену" доставити до нього силою. Як не билися хоробро дуліби, але нічого вдіяти не змогли. У жорстокій битві на полі брані упав батько Ікви. Вихопивши з рук убитого батька меч, Іква продовжувала бій до тих пір, поки не виявилася притиснутою до високої скелі. У відчаї вона кинулася зі скелі ... З очей мертвої красуні бризнули сльози, які і послужили витоком річки Ікви.

   Після Кам'янця в наших планах були відвідини Почаєва, який славиться своєю Лаврою. Споруда просто чудове, золоті куполи на горі блищать у променях сонця ще на під'їзді до Почаєва, а дзвін розноситься на 4 км по околицях. Заснований монастир у 1240 р. київськими ченцями, що рятувалися від татаро-монгольського нашестя. Головна святиня - відбиток стопи Богоматері, звідки тече свята вода. За легендою, відбиток залишився на камені на тому місці, де один з ченців побачив образ Богородиці у вогняному стовпі. Над цим місцем в подальшому було споруджено Успенський собор, а за цілюще водичкою паломники з'їжджаються з усього світу. Не менш відома чудотворна ікона Почаївської Богоматері, в XVII ст. врятувала монастир від обложили його татар. Як кажуть, на допомогу ченцям, збройним тільки цією іконою, прийшло тоді «небесне воїнство». Зараз ікона подорожує по всьому світу, а в монастирі зберігається копія. До створення лаври доклала руку все та ж прославлена сім'я Потоцьких.

 Після Почаєва настала черга відвідати знамениті замки в Золочеві, Підгірцях та Олеську.

Замок у Золочеві відновлений з руїн. Його власники-Ян Собеський та Жевуські. Дружина Собеського, француженка, побудувала на території замку Китайський палац. Роботи з відновлення Китайського палацу йшли ще й у кінці квітня 2001 року. Біля палацу зведена невелика пагода, у дворі встановлено скульптури, розбито клумби. Борис Возницький мріє про експозицію східного мистецтва в цьому будиночку, про чайні церемонії, які тут будуть проходити. А неподалік буде поле для лицарських турнірів.  Особлива гордість Золочівського замку - туалети: в ті часи це було рідкістю. А ці ще й так майстерно споруджено, що їх вивчали навіть сучасні спеціалісти.
 На відміну від двох інших замків, цей зберігає страшні таємниці. Проданий у 1872 році австрійцям, замок використовувався як в'язниця і приміщення суду. З 1939 по 1941 рік замок поклав око НКВС, потім тут хазяйнували фашисти. У Золочівській тюрмі було знайдено 649 замучених, в ямі перед палацом - 432 трупа, у другій ямі на подвір'ї - 217. У радянські часи замок було віддано під ПТУ. Зрештою, з ініціативи Б.Г. Возницького, у 1986 р. вирішили влаштувати в замку музей.

 Підгірці вразили величчю і грацією Домініканського костелу та резиденцією короля Собєського. Ще за десять років до появи Версаля італієць Дель Аква з французом Бопланом побудували щось на зразок нічного клубу. Тут розважалися всі європейські монархи. Коли ж сюди заявився Петро I, то, захворівши страшної заздрістю, замовив і собі "клуб" - Петродворец.






   Це єдиний в Україні замок, який радянська влада прирекла на знищення: спочатку звідси вивезли дивовижні скульптури в Ленінград (навздогін Петру), тепер вони прикрашають Літній сад. Резиденція побудована за всіма канонами архітектурного мистецтва і до цього дня приголомшує красою. Вражаюче, але виконана в стилі фортеці, вона не здається громіздкою і з її терас відкривається чудовий вид на навколишні села. Підгорецький замок видно і з львівською дороги кілометрів за 10.

Кінцевою точкою маршруту став Олеський замок - Олеський замок - один з трьох замків Золотої Підкови. Замок видно вже здалеку, він стоїть на самотній горі, висотою приблизно 50 м, на трасі, яка веде до Львова.

 Історія говорить, що боротьба між Литвою, Польщею та Угорщиною за вигідний розподіл української спадщини в XIV столітті винесла Олесько на політичний горизонт. Власне, тут проходила демаркаційна лінія державних кордонів.
   Вперше фортеця згадується в письмових джерелах 1327 року, а з 1340 по 1366 рік замок належав останньому галицько-волинському князю Дмитрові-Любарту, потім перейшов до рук польського короля Казимира III, а в 1370 року замок, як і вся Галичина, переходить в складу Угорського королівства. У 1377 року угорський намісник Галичини князь Володислав Опольський передає Олесько католицькій Галицькій архієпископії.

 У 1431-1432 роках спалахує антипольське повстання бояр Олещин.
 У XV-XVI ст. фортеця зазнавала багаторазових нападів татар. У 1605 р. замок перейшов у власність Даниловича, тоді ж тут служив батько Богдана Хмельницького - Михайло.
Замок відомий в польській історії ще й тим, що в 1629 р. тут народився онук Даниловича, майбутній король польський Ян III Собеський. З 1647 Олесько перейшов у власність Андрія Конєцпольського, а вже в 1660 р. землі діляться після його смерті між 17 боржниками. У 1682 році, повернувши гроші боржникам, Ян III Собеський викупив свій рідний замок. У 1725 р. один з синів Собеського, Костянтин, продав Олесько Жевуським.

 Замок багато разів страждав від руйнацій в XIX столітті: пожежі, землетрус, удар блискавки в 1951 р.

 Що стосується історії реставрації пам'ятника, то вже в 1891 р. були розпочаті роботи з відновлення замку, а в 1898 р. в частині відреставрованих кімнат відкрилася сільськогосподарська школа (!). Новий етап реставраційних робіт розпочався в 1933 році. У 1968 році виникла думка взяти під реставрацію, а потім створити музей в якомусь із замків. Виявилося - всі використовуються, частіше - під ПТУ, а також під усілякі медичні установи (як правило - це божевільні). Начальник управління архітектури запропонував взяти Олеський замок, і вже на початку березня 1970 р. перша група реставраторів виїхала туди. Важка робота по відновленню фортеці тривала до 1974 р., тоді ж почалося створення експозіціі.17 У грудні 1975 р. першу екскурсію для Щербицького та інших почесних гостей провів сам Возницький.

 Олеський музей, можливо, має найбільше в Європі збори дерев'яної скульптури XIV-XIX ст., Серед якої - роботи деякого Пінзеля (XVIII століття). Згодом з'ясувалося, що роботи його виконані в стилі візантійської школи й нічого подібного в світі (!) Немає. За рівнем майстерності Пінзель - номер два після Мікеланджело. Зараз багато вчених у всьому світі намагаються відгадати, що це за Лівша такий.

     Перейнявшись історією і зайвий раз обурившись, як же можна так не цінувати своє минуле, коли окремі пам'ятники історії просто гинуть, вирушаємо до Львова. Заодно підведемо підсумки поведінки Camry на другорядних дорогах. Toyota дуже стійка на прямій, на ній легко перебудовуватися з ряду в ряд. Крутий поворот на невеликій швидкості Camry проходить відмінно, та варто трохи додати, і кермо «спорожнів», а кузов помітно нахилився. Немає тієї чистоти взаємозв'язку, Camry має в своєму розпорядженні до плавного руху, а для руління в поворотах краще підбирати інші авто.
 Зате якого б не був якості асфальт, а траплялися і ТАКІ ..., в салоні Toyota Camry - тиша та спокій. Підвіска чудово справляється із дрібними нерівностями і впевнено проносить кузов над хвилями асфальту, причому на будь-якій швидкості. Та й акустичний фон в Тойоті дуже комфортний, і розмовляти, не підвищуючи голос можна навіть на швидкостях за 150 км год.

Вердикт

 Мета досягнута, і пробіг по замках Тернопільщини та Львівщини завершено. А що ж програма Toyota Assistance? Відверто кажучи, нам так і не вдалося скористатися ні безкоштовної буксируванням, ні проживанням в готелі за рахунок фірми, ні послугами персонального водія. Нагадаємо, що допомога за програмою Toyota Assistance надається у разі механічної поломки, хвороби водія, закінчення палива, втрати ключів, проколу шин, розрядки акумулятора, за умови, що автомобіль куплений в мережі офіційних дилерів Toyota. Весь маршрут Toyota Camry відпрацювала без питань, і якщо б довелося ще раз вибирати авто для подорожі, то ми знову б зупинили свій вибір на Camry.

 Раз не вдалося скористатися програмою Toyota Assistance, залишимо цю можливість на наступний раз, але відправлятися в далеку дорогу, усвідомлюючи таку турботу - спокійніше. А вам?

 Деталі. "AUTO-Consulting"
 Редакція дякує компанії «Тойота Україна» - офіційного імпортера Toyota в Україні, за наданий на тест автомобіль.

 Відгуки про Toyota Camry власників у форумі

 У статті використана інформація сайту tychyna.kiev.ua і Замки та храми України.

 

    Адреси офіційній дилерській мережі Toyota:

   "Тойота Україна" м.Київ, вул.Мечникова 18, тел. (044) 492 7000, 492 7001

   "Тойота Центр Київ" м.Київ, Харківське шосе 179, тел. (044) 537 5454, 537 5450

   "Тойота Центр Одеса" м.Одеса, Люсдорфская дорога 140в, тел. (0482) 34 6012

   "Тойота Центр Львів" м.Львів, вул.Богданівська 44, тел. (032) 298 0888, 298 0855, 291 9992

   "Тойота Центр Київ" м.Донецьк, пр-т Панфілова 91, тел. (062) 348 6161, 339 6086, 387 4486

   "Тойота Центр Дніпропетровськ" м.Дніпропетровськ, Запорізьке шосе 35, тел. (056) 777 1054, 744 9989

   "Тойота Центр Харків" м.Харків, вул. Кацарська 2/4, тел. (057) 703 4040


    Докладніше про Toyota див. на офіційному сайті toyota.ua



  Комплектація автомобіля вартістю 34 700 Євро :  

 

Camry 3.0 V6 24v A/T
Аудіо Автомагнітола + CD програвач + радіо, 6 динаміків

Camry 3.0 V6 24v A/T
Комфорт Рульове колесо - 4-спиці, кожаКлімат-контрольПередняя лампочка для чтеніяПепельніца (функція відкриття натисканням) Відкриття кришки бензобака з салонаДверние ручки в салоні - хромірованниеКруіз контрольПерчаточная ніша: з подсветкойПодсветка при


Статьи похожей тематики:

  • Українці вибирають Toyota Camry
  • Нова ціна на Toyota Camry стартує від 235 000 грн.
  • У «Тойота Сіті Плаза» Toyota Camry доступна в зимовій комплектації
  • У Японії стартували продажі нового поколеніяToyota Camry
  • Для покупців Toyota Camry в «Тойота на Печерську» доступні ряд переваг
  • Світові продажі седана Toyota Camry досягли десяти мільйонів
  • Тойота Україна знижує ціни на потужні авто
  • У РФ стартують продажі Toyota Camry російського виробництва
  • Toyota Camry 2010-го року вже у продажу за спеціальними цінами
  • Покупці Toyota Camry і Toyota Corolla отримують захист в подарунок *
  • Toyota Camry - самий продаваний бізнес-седан в Україну
  • В Україні стартував продаж нового покоління Toyota Camry
  • Акція від Тойота-Україна: Купи Avensis - отримай КАСКО в подарунок!
  • АКЦІЯ від компанії Тойота Україна - Пройди тест-драйв і отримай подарунок!
  • Toyota Camry презентували в Дніпропетровську



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.