Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Opel Astra H - прорив чи еволюція

Opel Astra H відноситься до сегменту С, який найбільш затребуваний українськими споживачами. У квітні на частку таких авто довелося більше 53% всіх продажів. Якщо спробувати скласти портрет середньостатистичного автомобіля в даному класі і за цю суму грошей, то це буде хетчбек або седан з двигуном 1,6 л і обов'язково з кондиціонером. Ось і ми відправилися тестувати Opel Astra H 1,6 у комплектації Essentia. Як же проявить себе Astra H на українських дорогах? Європейські тести свідчать, що автомобіль вийшов непоганий, але ... наші дороги і паливо завжди вносять корективи у поведінку авто. У добавок, Astra H нам дісталася вже з 15 тисячним пробігом, який редакції журналів намотали під час тестових заїздів - значить вже настав час підводити і перші ресурсні ітогі.Opel Astra H дебютувала на українському ринку у 2004 році і майже відразу почалася великовузлове складання моделі на Запорізькому автомобільному заводі. Наш автомобіль був з перших заводських партій з цієї причини його комплектація дещо відрізняється від представлених в автосалонах. Тим не менш, наша машина все ж була ближче до комплектації Essentia, ніж до Enjoy, а тому і вартість її ми визначили в 17 тис. євро. Чимало? Учітавая, що за ці ж гроші можна відшукати у конкурентів майже рівнозначні пропозиції. Раніше Astra H брала ціною, але після зміни законодавства Mitsubishi Lancer, Ford Focus, VW Golf, Mazda 3, Nissan Almera, Renault Megane - опинилися з нею в одному ціновому полі. Це вже справжня боротьба.

  Дизайн
 Новаторський і запам'ятовується стайлінг, повністю витриманий стиль. Форми лаконічні, але в той же час Astra H не здається простою. Спереду стильна оптика, красива решітка радіатора, ззаду - стильні ліхтарі. Все досить гармонійно, але і витонченим дизайн Astra назвати було б занадто голосно.
 На наш погляд вигляд Astra H цілком відповідають часу.

 Інтер'єр по-німецьки лаконічний. Тут царство мінімалізму і модних незграбних форм. Приладовий щиток, інформаційний дисплей і центральна консоль - все. З одного боку така лаконічність не знайде розуміння у консерваторів, але молоді такий інтер'єр явно до душі. Дизайнери пішли від «класичної» панелі приладів з чотирма циферблатами - тепер їх всього три (покажчика температури охолоджуючої рідини немає). Інформаційного дисплея на панелі приладів теж немає - тільки контрольні лампи (інша інформація виводиться на багатофункціональний дисплей у центрі консолі). Їздити без покажчика температури двигуна можна і за час тесту ми жодного разу не пошкодували, що його на Astra H немає.

 Дуже сподобалася якість матеріалів у салоні. Всі ручки виготовлені з приємної на дотик пластмаси, зусилля перемикань вивірені і вмеру пружні. Бічні карти лаконічні й суворі, але матеріал знову справив приємне враження.

 Сидіння по-опелевських жорсткі, але їздити в них зручно, та й підібрати зручне положення не склало труднощів.

 Загальне відчуття від салону Astra H тільки позитивні, хоча по початку він здавався дуже лаконічним. Ні, ні, тут все вмеру. Кілька днів за кермом і починаєш розуміти, що більше нічого і не потрібно.

 Оцінка за дизайн - 8 балів.
Оцінка за інтер'єр - 7 балів.

  Ергономіка водійського місця

 Сидіти в Opel Astra H цілком зручно і видно, що ергономіку ретельно проробляли. Наприклад, управління звуком магнітоли можна знайти на дотик і ніколи не помилитися. Мікроклімат салону регулюється наосліп, і навіть не відволікаючись від дороги. Зручно і розташування кнопок з фіксованим FM-станціями, їх можна перебирати не знімаючи руки з важеля КПП.

 А ось преславутий нефіксованими перемикач поворотів занадто напружує. Через два дні до нього звикаєш, але все одно, раз та й проскакує спочатку лівий, а потім правий поворот. Їзда повинна приносити задоволення, а не напружувати з якою силою натискати на цей раз на ричажек. Офіційно приносимо вибачення тим водіям, які спостерігали наші «досліди» з переключалкой ззаду.

 За винятком поворотников інших особливих недоліків ми не виявили.

 Оцінка за ергономіку - 8 балів, обзорность - 8 балів.

  Комплектація
 У нашій майже початковій комплектації був кондиціонер, передні електросклопідйомники, електрорегулювання дзеркал, кондиціонер, дисплей, електропідсилювач, ABS, подушки безпеки водія, пасажира, бокові фіранки, магнітола з CD - це основні опції. Після масштабної реклами очікуєш побачити на Astra H систему IDS Plus - амортизатори Sachs з вбудованими електромагнітами, які за командою комп'ютера змінюють прохідний переріз клапанів стиснення/відбою. Зокрема, IDS практично усуває клювки кузова при різких гальмуваннях і прискореннях. Просунута система стабілізації ESP теж змінює жорсткість амортизаторів і не тільки навчена традиційно боротися зі зносом та занесенням, але і здатна оперативно регулювати ступінь надмірною або недостатньою обертальності. На жаль, це доля інших куди більш дорогих комплектацій. А тут все просто, але перевірено часом.

Особливого дискомфорту від комплектації ми не відчували, але часом не вистачало показань бортового комп'ютера, тим більше, що дисплей в салоні був. Кондиціонер справно постачав салон цілющої прохолодою, а загальний клімат можна відрегулювати за допомогою решіток обдування. У цілому цілком непогана для початку комплектація, але а тим, кому вона здасться занадто скромною має сенс доплатити 1700 євро за версію Elegance.

   Багажник місткий як для хетчбека (350 л), але вузький і короткий. Важко його критикувати, але вантажі довжиною більше 1 метра вже вимагають трансформації сидінь. Спинки задніх сидінь відкидаються в пропорції 1:3. Приємна дрібниця - при відкритій кришці багажника загоряється підсвічування заднього номера.

 Взагалі Astra H порадувала продуманими дрібницями. Наприклад, при вимкненому запаленні можна включити габаритні вогні по одному борту, що сприятливо позначиться на витраті енергії акумулятора. Зумери і світлові сигнали попереджають про не виключених фарах, відкритих дверях, багажнику і т.п.

   Оцінки за комфорт пасажирів - 7 балів, за багажник - 8 балів, комплектація - 7 балів.





У русі

   На ходу Astra H перевершила всі первинні очікування. Комфортна і в той же час зібрана підвіска з легкістю справляється з поганими покриттями. Astra чудово тримає дорогу на всіх швидкостях, аж до максимальних 185 км/год. Підсилювач рульового управління забезпечує прозору зворотний зв'язок як «в нулі», так і при великих кутах повороту керма. Astra з мінімальними креном проходить напружені повороти, в межі демонструючи легку недостатню обертальність. У спокійних режимах руху Astra робить все правильно. Але варто збільшити бічні перевантаження, і Astra здає. Відчутний крен кузова, того й гляди зістрибне з траєкторії, але немає, дорогу Astra H тримає до останнього, але відчуття вже лякають.

 З запасом міцності підвіски у нової Astra все гаразд, і 15 тис. по українських дорогах в екстремальних режимах на роботі підвіски практично не позначилося.

 Двигун Ecotec 1,6 л 105 к.с. сподобався менше. Він неохоче тягне з «низів» і демонструє характер тільки після 3000 про. хв. Ось коли настає його час і він «віддає» свій заряд. Український бензин часів паливної кризи Astra H переварювала без особливих проблем. При старті Astra любить відмінну порцію газу, інакше є ризик «захлинуться» движок.

 Стильний перемикач КПП з металізованої кнопкою від «дурня» дуже хороший, але от чіткість перемикання не найкраща в класі.

 Шумоізоляція не викликала особливих нарікань, на високих швидкостях шум двигуна в салоні не домінує.  
 Дуже важливий момент: Astra H навіть на 15 'колесах заежает на стандартну брівку без будь-яких «контактів» з днищем. При парковці це цінна властивість.
Оцінки за: розгінну динаміку - 7 балів, керованість - 9 балів, гальма - 10 балів, плавність ходу - 9 балів, шумоізоляція - 9 балів.


  Вердикт

   Отже, Opel Astra H набирає 97 балів з 120 можливих, тобто 81%. Дуже непоганий результат, який на наш погляд цілком відображає загальне враження від автомобіля. Цей результат на рівні кращих представників у своєму класі, але після зміни законодавства 31 березня 2005 Astra H подорожчала. Ціна в 17000 євро за автомобіль у початковій комплектації на тлі конкурентів вже не виглядає суперпропозицією, та й суперники у Astra H сильні. Після тесту всі експерти зійшлися на думці, що Astra H підійшов би 1,8-літровий 125-сильний двигун, з яким вона представлена на сусідніх ринках. В Україні вибір моторів обмежений наявністю автомобілів і фактично зводиться лише до двох: 1,4 або 1,6 л.

 З точки зору економічності Astra H 1,6 цілком вписалася в паспортні дані і в міському циклі більше 8,2-8,7 л на 100 км не брала. На трасі в спокійному режимі цілком можна вписатися і в 5,5-6 л на 100 км. Цінна властивість, але ми голосуємо за надбавку витрат, як компенсацію за задоволення від більш потужного авто.

 Редакція дякує Парк тестових автомобілів корпорації «Укравто» за наданий на тест автомобіль.

Експертні оцінки AUTO-Consulting
   

Параметр

   

Макс. бал

   

Opel Astra H 1,6

     

Дизайн

   

   

     

Зовнішність    

10    

8      

Інтер'єр    

10    

7      

Ергономіка

   

   

     

Ергономіка вод. місця    

10    

8      

Оглядовість    

10    

8      

Комфорт салону

   

   

     

Місця пасажирів    

10    

7      

Багажник    

10    

8      

Комплектація    

10    

7      

У русі

   

   

     

Розгінна динаміка    

10    

7      

Керованість    

10    

9      

Гальмівна динаміка    

10    

10      

Плавність ходу    

10    

9      

Шумоізоляція    

10    

9      

Сумарний бал    

120    

97

     

Ставлення до ідеального варіанту    

   

81%

     

Ціна, Euro    

   

17000

 

 


  Відгуки власників про Opel Astra H
Порівняння Opel Astra H і конкурентів. Думка водіїв


Статьи похожей тематики:

  • Opel Astra української збірки продається за 9200 Євро
  • Opel Astra-III уб&
  • У Європі нова Opel Astra побила всі рекорди продажів
  • Opel вже відчуває універсал Astra Sports Tourer
  • ЗАЗ знімає з виробництва Opel Astra Classic
  • Opel Astra тепер коштує від 9200 євро
  • Тест-драйв: Opel Astra - Astra&
  • Volkswagen Polo завоював титул Car of the Year 2010
  • Підсумки продажів автомобілів Opel за перше півріччя 2005 року
  • Стали відомі практично всі подробиці про нове покоління Opel Astra
  • Новий універсал Opel Astra буде створений на базі Zafira
  • Opel Astra-II будуть збирати в Польщі
  • Opel представив універсал на базі Astra
  • Opel українського складання вже у продажу
  • Opel Astra H отримає версію з кузовом седан



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.