Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Skoda Octavia A5. Перше знайомство

19 березня стартував продаж нової Octavia A5 в Україну. Шанувальники Octavia чекали новинку майже рік, з моменту презентації на київському автосалоні SIA '2004. У числі перших покупців нової Octavia A5 виявився і наш знайомий.
 Що нового в новій Octavia? Чим вона відрізняється від попередниці? Ці питання вже який день не перестають задавати йому на кожній парковці. Ми також засипали його запитаннями і найкраще, що він зміг зробити - це віддати нам машину на день. Ось що з цього вийшло ...    Знайомий чекав нову Skoda Octavia A5 з моменту дебюту в Женеві в 2004 році. Справжнім подарунком для нього стала прем'єра під час Київського автосалону SIA '2004. Тоді він остаточно вирішив, що буде чекати А5-ю.

Скільки за цей час у нього було спокус! Разів п'ять він вже відправлявся в автосалони за Chevrolet Lacetti, але мабуть, доля не хотіла, щоб він сів на щось інше.

 Дочекався. 19 березня в Україні почалися офіційні продажі і ось нова Octavia A5 вже намотує перші кілометри весняного асфальту і спалює перші літри нашого бензину.

  Перші секунди

 Як тільки минула перша п'ятсот км, м'яко даємо «прикурити» 1,6-літровою «Октава». Такого від неї ніхто не чекав. Машина пише повороти, ніби це не Skoda, а Audi.  Стискаючи шкіряну "бублик", націлююся на черговий поворот, підтикати другу, повертаю кермо вправо і починаю потихеньку придавлювати підлогову педаль газу. Просто пісня.



  Зовнішність

 Риси Skoda Octavia A5 кілька загострилися, покатости і округлості поступилися місцем плоским граням, що сходяться під яскраво вираженими кутами. Стильні дзеркала з вбудованими повторювачами покажчиків поворотів Octavia явно запозичила у своїх іменитих родичів.



 Однозначно виглядає Octavia A5 більш солідно, але пріемственность? Якщо абстрагуватися від граней, то революційних змін ми не виявили. Все тут нагадує про колишню Octavia в силуеті.

 Вартість базового примірника із двигуном 1,6 л (102 к.с.) - 15793 євро. Це більше $ 20000 за автомобіль в комплектації Classic (!). Не мало, але одночасно і є за що.  

 Якщо говорити про комплектацію, то за ці гроші Octavia була з АБС, водійською подушкою безпеки, гидроусилітелем, центральним замком. Є ще бортовий комп'ютер. Ось, власне, і все. За решту потрібно доплачувати. Зате автомобіль в комплектації Elegance, де є практично всі необхідні опції обійдеться в 17795 євро + доплата за колір 315 євро і виходить чудова машина. Її-то і вибрав знайомий.



На Skoda не приховують, що мають намір розвести на ринку дві свої моделі. "Октавії" першого покоління, яку планують зберегти на конвеєрі до 2008 року, відведена роль бюджетного варіанту. А нова машина призначена для більш заможних покупців.

   Знайомство з А5-ої почали з заднього ряду сидінь. Адже в колишній Octavia з комфортом ззаду могли влаштуватися хіба що підлітки. Нова Octavia зробили довшим на 65 мм. Зовні це в очі не впадає, зате, ледь відкривши задні двері, розумієш, на що пішли всі ці міліметри. Ззаду стало просторіше, навіть можна сказати на рівні кращих представників верхнього С-класу, але до комфорту автомобілів D-класу її салон не дотягує. Двом тут привільно, а ось третій, як і раніше буде ...

На водійському місці сподобалося ще більше. Інтер'єр приємно здивував німецької грунтовністю і солідністю. Якість матеріалів - не причепишся. М'який на дотик, неблікующій пластик передньої панелі, вставки під карбон - не гірше, ніж у іменитих марках. Сидіння по-німецьки жорстке, з поперековим підпором, оснащене повним набором налаштувань, і не складе труднощів знайти зручне положення. Кермо можна відрегулювати як по висоті, так і за кутом нахилу - що теж дуже зручно. Є тут і роздільний клімат-контроль, і цілих два ... холодильника. Один з них - на пару жерстяних банок з газованою водою - ховається в центральному підлокітнику, другий влаштували в бардачку. А ще, всілякого зручності ради, салон просто рясніє безліччю підстаканників і кишеньок.

А от з аудіосистемою промашка вийшла. У самій, як ми вже говорили, розкішної комплектації за 17795 євро замість неї невелика прямокутна ємність. Справа, звичайно, можна зарадити, за окремі $ 488 магнітолу можна замовити. Але у конкурентів вона вже є в комплектації.

  У русі

У "Октавії" є чудова особливість. Вона дуже лояльна до весняного розбитому асфальту. Вибоїни, тріщини, горби: все це не доставляє неспокою і не треба «мружиться», під'їжджаючи до ям. Вже тільки за це Octavia A5 ми готові полюбити. Гальмувати теж вдавалося цілком стерпно - без занесення або зносу. Педаль гальма дуже інформативна, а якщо все-таки блокування коліс настала, допомагає АBS.

   У цілому управляти "Октавією" приємно - вона дуже надійна і передбачувана. Підвіска - сама галантність: у спокійних режимах згладжує більшість дефектів і нерівностей асфальту. Та й при активній їзді не скидає колінця.

   Як це не дивно звучить, але і двигун 1,6 залишив хороше враження. Підсвідомо ми готувалися до лоскочуть нерви обгонам, коли динаміки ледь вистачає встигнути закінчити маневр перед зустрічним КАМАЗом. Нічого подібного. Мотор цілком влаштує більшість водіїв, навіть любителям пошустріть він подарує пару яскравих миттєвостей. Хіба що кілька вяловато на низах, але в зоні середніх оборотів всі його 102 "конячки" помітно оживають і впевнено везуть машину вагою 1255 кг. А якщо не дозволяти стрілкою тахометра опускатися нижче 3000 об/хв, нудно зовсім не буде, тільки встигай орудувати важелем механічної коробки передач. До речі, механізм перемикання майже еталон чіткості. Безумовно, знайдуться і ті, кого не надихне розгін до 100 км/год за 12,3 с., Але в русі машина здається більш динамічною.

  Підсумуємо

 Як ви розумієте, короткий тест проходив під пильним наглядом господаря, по сему після кількох перевірок динаміки і гальм перше знайомство довелося терміново завершувати.

Головний козир Octavia A5 - це багажник. У власників А5 не виникне проблеми з перевезенням телевізорів і пральних машин. У профіль кузов Octavia - вилитий класичний седан, але на самій-то справі це хетчбек з п'ятими дверима і всіма витікаючими звідси перевагами. Такий величезний багажник у скромного за розмірами автомобіля вам серед конкурентів не знайти. Він просто вражає своїм обсягом - 560 літрів, а якщо скласти заднє сидіння, виходить все 1350. Що це означає? Сюди спокійно поміщаються двері і ще можна закрити кришку багажники. Не багато автомобілів і в D-класі на це здатні. Дуже в нагоді і сітка в багажнику - тут ніколи нічого не буде кататися під час руху.

   Skoda Octavia A5 явно стала краще попередниці. Вона подарує яскраву їзду, порадує якістю обробки, виявиться корисною при ремонті в квартирі. І виглядає вона привабливо, і салон сучасний і комфортний, а ось ціна зовсім не радує, так і опцій можна було поставити більше. Ззаду і збоку вона виглядає майже як колишня модель і потрібно сильно вдаватися в нюанси, щоб розгледіти новинку. Знайомий зізнався, що довго пояснював літнім родичам, що це нова машина (у нього була до цього Skoda Octavia 2002 року).

 Перше знайомство нас заінтригувало. Octavia A5 за перших відчуттях стала тихіше, якщо хочете, породистий, ніж колишня модель, та і підвіска працює просто чудово. Може така ціна - це і є плата за підвищений комфорт? На це питання ми постараємося відповісти вже в ході тривалого тесту.


Статьи похожей тематики:

  • Skoda Octavia другого покоління. Якою вона буде
  • У жовтні Skoda Octavia Tour доступна за спеціальною ціною
  • Випущено 500 000-я Skoda Octavia A5
  • Skoda Octavia тепер доступна в новій комплектації Tour
  • 10 тисяч українців стали власниками новеньких Skoda в 2005 році
  • У мережі «Єврокар» почалися продажі Skoda Octavia Tour Sport із спортивним ...
  • Skoda Octavia А5 Scout вже в Києві
  • Старт продажів нової Skoda Octavia A5 відзначений ажіотажним попитом
  • «Золоте Кермо» 2004 для нової моделі Skoda Octavia
  • Українські споживачі вважають Skoda Octavia А5 кращою пропозицією на ринку
  • На заводі «Єврокар» випущений 25000-ий автомобіль
  • Skoda представить рестайлінгову Octavia в Парижі
  • WEB-камера з Женевського автосалону (оновлено)
  • «Єврокар» пройшов відмітку 8 000
  • Яка модель прийде на заміну Skoda Octavia Tour



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.