Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Toyota Corolla - повернення в доступний клас

У січні 2005 року офіційний дистриб'ютор в Україні - «Тойота-Україна» оголосила про нову цінову політику. Згідно нової філософії, Toyota Corolla стала доступнішою (від 15350 євро) і відразу стала одним з основних претендентів на гаманці покупців у С-класі. По-новому, вирішили поглянути на Toyota Corolla і ми і відправилися в 1000-кілометровий пробіг на 1,6-літровому хетчбек. Toyota Corolla в Україні завжди була в пошані. У 1999-2001 роках - це була одна з найбільш продаваних моделей у С-класі, чому сприяв безмірний «сірий» імпорт з Туреччини і повна плутанина в цінах і комплектаціях. З появою нової моделі, ситуація різко змінилася. Головною причиною дилери вважають зростання цін на нову модель і наступну номінацію їх у євро. У результаті, нова Corolla опинилася в незвичному для сегменті, нішевих дорогих версій С-класу.
 Старт офіційних продажів Toyota (нагадаємо, що офіційні продажі Toyota в Україні стартували тільки з 1 липня 2004 року) припав на складній грунті. Toyota Corolla з високою ціною некомфортно себе відчувала серед іменитих конкурентів з приставками «Gti», «Turbo» і «Sport».
Минуло півроку, в Україні почалися продажі оновленої Corolla, яку «вивів» на ринок вже офіційний дистриб'ютор і вже настав час говорити про новий імідж. Toyota Corolla завдяки новій ціновій політиці повернула собі статус доступного, але безумовно якісного автомобіля. Тепер вона цілком комфортно конкурує зі звичайними версіями VW Golf, Ford Focus і Opel Astra H. А в цій компанії Corolla дуже навіть може себе проявити.




  Зовні


 У хетчбека з'явилися нові передні фари з «затікають» на бампер внутрішніми куточками і зовсім інші грати радіатора з крупною горизонтальної планкою замість колишньої сітки. Виглядає оновлена Corolla свіже та цікавіше. Окремі естети навіть стали помічати, що «косметика» додала їй виразності. У міському потоці на Corolla стали звертати увагу.

  Інтер'єр

 Інтер'єр оновився незначно. Найяскравіша деталь тут - це оптітронниє прилади. Навіть вдень чорна «порожня» шкала наповнюється яскравим світлом кожен раз, коли включається запалювання. Читаються прилади в будь-яку погоду і при будь-якій освітленості бездоганний. Усі свідчення в поле зору і на своєму місці.

 На тлі приладової панелі решті салон вже виглядає не так ефектно. Так, тут все якісне, хороші матеріали, але якось занадто похмуро. Занадто дессонірует з оптітронниє приладами зелене підсвічування дисплея магнітоли.
 
Все. Досить чіплятися. Про автомобілі треба судити в русі. Подивимося, як Toyota Corolla проявить свій характер.




  У русі



 Старт. По салону пройшла ледве чутна тремтіння. Завівся мотор. Перша передача і ... Corolla бадьоро стартує, вимагаючи «другий», «третьої» і ... Corolla з перших метрів починає «заводити» азартом. Ого! Та 1,6-літровий моторчик дуже непоганий. Розгін у режимі «газ в підлогу» повністю розставляє всі крапки над «I». Після 4500 об. гвалтувати мотор вже не так цікаво, він починає чинити опір високими «тонами». А от у зоні «низів» і середніх оборотів Corolla просто захоплює. За зверненням до акселератора блискавично слід «підрив». Скидання газу і Corolla слухняно «оселает».

Реакції хетчбека в поворотах також зірвали оплески. Траса «Київ-Бориспіль», Corolla йде 150 км. на годину. Ой! А ось і мій поворот, тільки щось я пізно його помітив. Різке гальмування ... Третя. Мотор на чотирьох тисячах. Продовжую гальмування перед крутим поворотом, а тут ще «Москвич» справа ніяк мене не мине. Все, проїхав. Газ в підлогу, Corolla влітає в «конюшина», попутно обходить «Жигуль» з причепом. На виході з «конюшини» швидкість під «сотню», а Corolla ще й не думає зриватися в замет.
 Пройдемо ми ще раз цей «конюшина» і спробуємо намацати «межа». Розгін через міст, кермо різко вправо і Corolla слухняно пірнає вниз. На середині траєкторії Corolla зносить. Більше газу і вона знову «занирює» на траєкторію і гарно виходить на прямик.

 З такою поведінкою Corolla «заведе» кого завгодно! Ще одна «розв'язка» попереду. Кермо вправо, газ - Corolla пише віражі як по рейках. Відмінне шасі! Воно дозволяє багато чого, особливо, якщо врахувати, що під час нашого знайомства з Toyota Corolla в Києві, взагалі-то, була зима.

 Тепер зобразимо законослухняного сім'янина, який нікуди не поспішає і дотримується правил дорожнього руху. Чарівність, Toyota Corolla у такому режимі взагалі одне диво. У салоні тихо, нерівності дороги майже не відчуваються. Є лише невеликий дискомфорт від поздовжньої розгойдування на нерівній дорозі, але, враховуючи масу автомобіля, з цим доводиться миритися.
 У всіх режимах Toyota Corolla справила дуже позитивне враження. Якщо чесно, то ми не чекали, що Corolla виявиться така гарна на ходу.



  Ергономіка і комфорт


, br>  По ергономіці в Corolla ми виявили лише один «прокол». До штатної магнітоли доводиться тягнутися відриваючись від сидіння. Є варіант підсунути переднє сидіння, але тоді сидіти не дуже зручно. Ситуацію врятувало б управління магнітолою на кермі, але в нашій комплектації його не було.

 Індикація бортового комп'ютера гідна окремої похвали. Цифри витрати, залишку палива та інших параметрів виводяться на екран по центру панелі великими сімволамі.Еслі б не похмура підсвічування ...

 Багажник у хетчбека Toyota Corolla не великий, але можливості для перевезення групногабарітних вантажів є. При знятих підголівниках задні сидіння відкидаються разом з подушкою, тим самим збільшуючи багажний відсік.

 А як там заднім пасажирам? Садовить трьох на задній диван. Посадка не викликала нарікань, а ось трьом тут не зовсім комфортно. Довелося висадити одного пасажира і ситуація радикально покращилася. Тепер наші сідоки висловили готовність їздити тут хоч до вечора.

  Вердикт

 Toyota Corolla 1,6 з кузовом хетчбек залишила непогане враження. Автомобіль з яскравим характером, дуже чуйний на газ. Після 1000-кілометрового пробігу на нього дивишся зовсім по-іншому. Це надійний і вірний друг, який завжди поруч і його практично не помічаєш. Тільки коли довелося розлучатися, повністю відчуваєш, як же нам було легко і весело разом. Це про Toyota Corolla.

 Наш автомобіль був у комплектації Terra: ABS, EBD, 4 подушки безпеки, борткомпьютер, CD-рессивери, кондиціонер, електропідсилювач керма, центральний замок з ДУ, передні електросклопідйомники, електродзеркала з підігрівом, протитуманні фари. У цьому виконанні 1,6-літрова Toyota Corolla з механічною КПП обійдеться в 16000 євро.


Щоб зрозуміти цю ціну не досить просто порівнювати прайс-листи конкурентів, оцінюючи тільки за наявністю або відсутністю опцій. Toyota Corolla потрібно бачити, посидіти всередині, побачити оптітронниє прилади і попросити ділера провести тест-драйв. Ось тоді її цілком можна порівнювати з конкурентами. І в цьому порівнянні у Corolla вже інші позиції.

 На додаток до суб'єктивних відчуттів можна врахувати і термін гарантії. У Toyota Corolla гарантія 3 роки або 100 тис. км. Підкреслимо, гарантія самого виробника, яку не варто плутати з тим, що називають гарантією «сірі» дилери. У випадку з нашою Toyota Corolla гарантію підтримує сам виробник, тобто Toyota Motor. На боці нашої Toyota Corolla і традиційне японське якість і філософія Toyota в області обслуговування клієнтів. Мабуть, що в очній боротьбі з конкурентами у Corolla тепер вже багато шансів. А ви як вважаєте?

 Деталі. "AUTO-Consulting"

 Автомобіль на тест наданий компанією «Тойота-Україна» - офіційним дистриб'ютором Toyota в нашій країні.
Адреси офіційній дилерській мережі Toyota:

  "Тойота Україна" м.Київ, вул.Мечникова 18, тел. (044) 492 7000, 492 7001

 "Тойота Центр Київ" м.Київ, Харківське шосе 179, тел. (044) 537 5454, 537 5450

 "Тойота Центр Одеса" м.Одеса, Люсдорфская дорога 140в, тел. (0482) 34 6012

 "Тойота Центр Львів" м.Львів, вул.Богданівська 44, тел. (032) 298 0888, 298 0855, 291 9992

 "Тойота Центр Київ" м.Донецьк, пр-т Панфілова 91, тел. (062) 348 6161, 339 6086, 387 4486

 "Тойота Центр Дніпропетровськ" м.Дніпропетровськ, Запорізьке шосе 35, тел. (056) 777 1054, 744 9989


  Результати експертних оцінок AUTO-Consulting
   

Параметр

   

Макс. бал

   

Toyota Corolla 1,6

     

Дизайн

   

   

     

Зовнішність    

10    

7      

Інтер'єр    

10    

6      

Ергономіка

   

   

     

Ергономіка вод. місця    

10    

7      

Оглядовість    

10    

8      

Комфорт салону

   

   

     

Місця пасажирів    

10    

7      

Багажник    

10    

7      

Комплектація    

10    

6      

У русі

   

   

     

Розгінна динаміка    

10    

8      

керованість    

10    

9      

Гальмівна динаміка    

10    

9      

Плавність ходу    

10    

8      

Шумоізоляція    

10    

8      

Сумарний бал    

120    

90

     

Ставлення до ідеального варіанту    

   

75%

     

Ціна в Україну, Euro    

   

16000

   



  Відгуки владельцевКлуба любителів японських авто


Статьи похожей тематики:

  • В Україні з&
  • В дилерській мережі Toyota пройде свято кольору Corolla Fest
  • Toyota Corolla тепер доступна від 148 000 грн.
  • Покупці Toyota Corolla додатково вибирають комплектацію для дому
  • Покупці Toyota Corolla отримують комплект зимових шин
  • Спеціальна пропозиція на спортивну комплектацію Toyota Corolla SSM
  • АКЦІЯ від компанії Тойота Україна - Пройди тест-драйв і отримай подарунок!
  • Toyota показала рестайлінгову Corolla
  • Всі покупці Toyota Corolla отримують телевізор Panasonic 32 "у подарун ...
  • Нова Toyota Corolla вже стартувала в Європі
  • Toyota Corolla стала наймасовішим автомобілем у світі
  • Toyota в Росії дорожчає на $ 500-2000
  • Toyota Corolla City тепер доступна за 139 000 грн.
  • Toyota Corolla отримала турбоверсия
  • У Росії знижені ціни на Toyota Corolla



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.