Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Opel Astra - Astra&

Opel Astra Classic-не новачок на українському ринку, але користується стабільним попитом. У 2003 році седан Astra Classic отримав українську «прописку» - його дрібновузлове складання стартувала на ЗАЗі. За рік такого виробництва популярність моделі істотно зросла. У жовтні попит на цю модель взагалі був рекордним.
 Згідно з планами офіційного дистриб'ютора Opel в Україні, Classic залишиться на ринку навіть після приходу нової моделі Astra H. У чому ж секрет такої тривалої популярності Astra Classic?
 Ми задалися цим питанням і узяли Astra на тест-драйв.    Opel Astra Classic в Україні з 1998 року. Для європейської моделі 7 років - це великий термін, але зате всі «дитячі хвороби» вже пройдено й конструкція доведена до досконалості. Для нас це важливо.

 Нагадаємо, що на ЗАЗі з штампованих панелей зварюють кузов, далі він проходить кілька етапів антикорозійної обробки і фарбується. На окремому конвеєрі на пофарбований кузов встановлюють двигун, підвіски, комплектують салон і проводять остаточну збірку. Після цього випливають обов'язкові тести. Детально про технології складання Opel Astra Classic ми вже писали.

 Тепер видалася можливість оцінити якість збірки в реальних умовах. Забігаючи наперед, скажемо, що питань до складання автомобіля у нас не виникло. Зазначимо, це як додатковий плюс українському автопрому.

 На тест нам дісталася Astra Classic 1,6 у базовій комплектації з низкою додаткових опцій вартістю 81891 грн. ($ 15364).

  Дизайн

   Про зовнішність Astra Classic преса сказала вже стільки, що нам залишається тільки додати, що навіть через 7 років вона виглядає актуально. Сріблясто-блакитний колір кузова тільки підкреслив цікаві дизайнерські знахідки: потужний профільований капот, пластикові накладки на пороги і молдинги. Окремо зупинимося на стильних задніх ліхтарях. Зараз вони вже не в піку моди, але виглядають ефектно. Але час все ж бере своє і як би не хороша була Astra в 1998 році, зараз з'явилися машини і цікавіше.

     Інтер'єр не справив враження. Він витриманий в діловому стилі середини 90-х. Чорний пластик на торпедо і темна оббивка виглядає непогано, але не революційно. Місцями спостерігаються нерівномірні зазори між панелями, але це докір не збирачам, а дизайнерам.

 Щиток приладів легко читається, у нього ясна оцифровка, вдале розташування циферблатів, але настільки просто вона зроблена, що можна взагалі засумувати. Ситуацію не покращує і підсвічування. Єдино, що тішить око - це дисплей у центрі приладової панелі, куди виводиться час, дата і температура за бортом. Це саме «світле» місце в інтер'єрі.

   Оцінки за дизайн: екстер'єр - 8 балів, інтер'єр - 5 балів.








  Ергономіка і обзорность

   Перетин керма підібрано правильно. Панель приладів кермом не перекривається, відблисків немає. Рукоятки управління мікрокліматом самі лягають в руку, а помилитися у виборі режимів роботи неможливо. На дверях - дуже зручні підлокітники і прекрасні ручки. І так - в усьому.  Ось, наприклад, сидіння водія: на вигляд - нічого особливого. Але бічна підтримка відмінна, можна підігнати сидіння по висоті. А ось відрегулювати кермо не вдасться. Виявляється, в автомобілі за $ 15364 такої можливості немає. Гаразд, обмежимося налаштуванням сидіння, благо діапазон регулювань дозволить підібрати оптимальну робочу позу для людини будь-якої комплекції.

   Відзначимо чіткість роботи КПП, та й важіль розташований на місці і дуже зручний. Не знайшлося претензій ні до управління головним світлом, ні до кнопок електросклопідйомники, ні до підрульовим перемикачів. А ось педалі викликали певний дискомфорт своїм різнорівневими розташуванням.

З оглядовістю вперед проблем майже немає - масивні передні стійки заважають тільки при дуже крутих маневрах. У салонне дзеркало видно мало інформації: зверху і знизу залишаються великі мертві зони.
   Півгодини за кермом Astra і вже створюється враження, що ти проїздив на ній років п'ять. Але дрібні «промахи» не дозволили поставити Opel вищий бал.

 Оцінки за: ергономіку - 8 балів, за оглядовість - 8 балів.

  Комфорт

   На задніх сидіннях в нашій комплектації не було ні підголівників, ні підлокітника, але сидіти все-одно зручно. У нас були проблеми з внутрішньосалоновим світлом. Спочатку він включався тільки при відкриванні дверей. Побіжний огляд салону результатів не дав. Там, де у 99% автомобілів, є перемикач, у Astra його немає. Як з'ясувалося вже після тесту, включити салонний світло можна ручкою зовнішнього освітлення, потягнувши її на себе. До недоліків такої схеми можна віднести той факт, що світло в салоні при відкриванні дверей включається завжди, незалежно від бажання водія.  

   Зате наша Astra Classic була з пакетом «погані дороги». Сюди входять захист картера двигуна, стійки амортизаторів, які забезпечують більший дорожній просвіт і великі ходи підвіски, високопрофільні шини, колісні диски із збільшеною товщиною обода, захист паливного бака і паливопроводів, бризковики за всіма колесами і, нарешті, домкрат з хитається "п'ятою", щоб його можна було встановити на негоризонтального поверхні. Крім того, є так званий "протизапорошений пакет" - додаткові ущільнення і заглушки, покликані поставити надійний заслін проникаючої в салон пилу.

   У комплектацію входив кондиціонер, підсилювач керма, центральний замок, передні електросклопідйомники, подушка безпеки водія, радіопідготовка і колір «металік». Не густо, але саме необхідне є. Особливо порадувало кріплення для багажника на дах. Його можна встановити, попередньо відкривши "віконце" у молдинги на даху. Це напевно оцінять дачники.





   Багажник і бензобак при розблокованому центральному замку, вільно доступні. Це мінус. Але сам багажник непоганий. Його чималий об'єм можна збільшити за рахунок відкидних сидінь. Але розраховувати на перевозгу габаритних вантажів не доводиться. Що відкривається проріз занадто вузький.




     Оцінки за: комфорт пасажирів - 6 балів, за комплектацію - 4 балів, за багажник - 8 балів.






  У русі



   Сильні сторони Opel Astra Classic виявляється у русі. Перше, що звертає на себе увагу - це неймовірна жорсткість кузова. Знову бал українським автовиробникам. Будь-які нерівності і вигини не дають засумніватися в якості зварювання.

 Двигун 1,6 (100 к.с.) не справив особливого враження, але і нарікань не викликав. Він легко крутиться, непогано веде себе при високих оборотах і може порадувати динамікою, правда не довго. Astra швидко «видихається», про що красномовно нагадує обмежувач оборотів. Економічністю Astra нас не вразила: в місті 8,5-8,8 л на 100 км.

   Сподобалася поведінка підвіски. Пакет «погані дороги» справляється з будь-якими нерівностями і ямами і лише великі ями здатні «пройти» на корпус. Амортизатори справно утримують кузов від розгойдування. Але за комфорт і збільшений кліренс доводиться розплачуватися стійкістю. Перший же «конюшина» на швидкості, і Astra зривається в занесення. Зате порція газу і ось вже Astra знову повільно повертається на дугу.

Ми пішли перевірити реакції на пустельну трасу, де остаточно переконалися, що Astra може хвацько проходити повороти, але найменша неточність може стати фатальною, тим більше, що на допомогу ні одна система стабілізації не прийде. Її немає в комплектації.

   Гальма без АБС - сумнівне задоволення. Залишається сподіватися на власний професіоналізм та шини Firehawk. Ці екзотичні покришки не тільки не врятували становище, а й стали джерелом додаткового шуму на швидкості. Прикро, адже шумоізоляція мотора непогана, та аеродинаміка зайвого не «співає», а ось «вогненний яструб» виявився голосистим вже при 60 км год.

   Оцінки за: розгінну динаміку - 7 балів, керованість - 7 балів, гальма - 8 балів, плавність ходу - 10 балів, шумоізоляція - 8 балів.

  Вердикт

 Перш, ніж рахувати бали відзначимо, що в цілому Astra справила хороше враження. Якби не дрібні, але образливі «проколи», вона цілком могла розраховувати на вищі бали, а так:

     

Параметр

   

Макс. бал

   

Opel Astra Classic 1,6

     

Дизайн

   

   

     

Зовнішність    

10    

8      

Інтер'єр    

10    

5      

Ергономіка

   

   

     

Ергономіка вод. місця    

10    

8      

Оглядовість    

10    

8      

Комфорт салону

   

   

     

Місця пасажирів    

10    

6      

Багажник    

10    

8      

Комплектація    

10    

4      

У русі

   

   

     

Розгінна динаміка    

10    

7      

керованість    

10    

7      

Гальмівна динаміка    

10    

8      

Плавність ходу    

10    

10      

Шумоізоляція    

10    

7      

Сумарний бал    

120    

86

     

Ставлення до ідеального варіанту    

   

72%

     

Ціна, грн.    

   

81891

 

 


     І все-таки - непоганий результат. Може має сенс вибрати комплектацію «Комфорт», де є додатково електроуправління дзеркал з підігрівом, регулювання керма, протівотумание фари і задні підголівники за 86663 грн? Або вже комплектацію з 2-ма подушками безпеки, АБС, магнітолою, шкіряним кермом і литими дисками за 97700 грн? Збільшення комплектації веде до неминучого зростання ціни, а ймовірність шуму від Firehawk залишається.

   А що можуть запропонувати конкуренти в цьому класі? Приміром Mitsubishi Lancer 1,6 пропонують за $ 17625 в непоганій комплектації. Авто інших японських і німецьких виробників вже переступили $ 20000-й рубіж. Дилери Chevrolet запропонують більш велику Lacetti 1,8 SX за 74845 грн., Яка в нашому тесті набрала 85 балів. Але якщо німецька якість краще, то можна сміливо зупинити вибір на Opel Astra. За 7 років ця модель себе непогано зарекомендувала.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


 Автомобіль наданий «Парком тестових автомобілів корпорації« Укравто »


Статьи похожей тематики:

  • ЗАЗ знімає з виробництва Opel Astra Classic
  • Opel Astra Classic стає доступнішим
  • Підсумки продажів автомобілів Opel за перше півріччя 2005 року
  • Тест-драйв: Opel Astra H - прорив чи еволюція
  • Opel Astra української збірки продається за 9200 Євро
  • В Україні почала діяти нова програма на покупку Opel Astra Classic
  • Opel Astra H отримає версію з кузовом седан
  • Volkswagen Polo завоював титул Car of the Year 2010
  • У Україну знижені ціни на автомобілі Opel
  • У Європі нова Opel Astra побила всі рекорди продажів
  • У України відновилися продажі Opel Astra
  • Opel українського складання вже у продажу
  • Стали відомі практично всі подробиці про нове покоління Opel Astra
  • Opel Astra тепер коштує від 9200 євро
  • Opel вже відчуває універсал Astra Sports Tourer



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.