05-01-2011 | Тест-драйвы

безпрецендентне джип-сафарі в Карпатах

Дотримуючись мудрості про Магомета і гору, Генеральне Представництво ДаймлерКрайслер АГ в Україні вивело в Карпатські гори лінійку Mercedes-Benz ML-класу і Jeep. 7-9 листопада відбувся ексклюзивний тест-драйв під назвою Carpathian Off-road Party. Головна мета була показати в справі справжні позашляхові якості ML-класу. Розкішні позашляховики Mercedes-Benz зазіхнули на карпатські просіки лісовозів, мисливські стежки УАЗів та колії ГАЗ-66 на занедбаних стратегічних точках.  Місцеві провідники, сказали, що до цих пір ніхто в Україні не ризикнув спорядити такий великий і дорогий караван в ці гори за таким маршрутом. Найдешевшим автомобілем на джип-сафарі був Jeep Cherokee (2,5 CRD) 34 тис. ЄВРО, найдорожчим 4-х літровий дизельний ML - 65 тис., українського складання. Є в лінійці ML комплектації і по 45 тис. ЄВРО (з дизелем 2,7), але на маршруті були 320, 350 бензинові і 400 дизельний. У колону увійшли також два Jeep Grand Cherokee (2,7 CRD). Машини були і з «механікою» і з коробкою «автомат».

 Шість автомобілів без спеціальної внедорожной підготовки, у тому числі один ML - прямо з салону, залишав за собою специфічний запах нової машини, що проходить перші кілометри. На ML поставили тільки спеціальну внедорожную гуму, а три автомобілі Jeep йшли на зимові покришки.
 


 Учасниками рейду стали професійні автомобільні журналісти, керівники представництва, львівський дилер і один господар Mercedes-Benz ML-класу. Всі були попереджені про суто внедорожном характер заходу, але ніхто не припускав, що воно буде настільки екстремальним.


   З аеропорту Ужгорода майбутня команда прибула в невеликий затишний пансіонат біля підніжжя гір. Зустрічали організатори були порушені і розповідали про непрохідною бруду на маршруті. Всі порахували, що це звичайне перебільшення для підтримки духу акції.

 На ранок до майданчика з тестовими машинами під'їхали місцеві провідники на Range Rover і УАЗі. Кількість лебідок, оснащення, екіпірування самих провідників поселили неясні здогади. Організатори вийшли на збір до цієї камуфляжній амуніції (дотепні журналісти потім складали жарти про проїзд натовської колони на штабних мерседесах через секретні об'єкти карпатських полонин). Усім роздали теплі жилети.

 Короткий проїзд до гірській дорозі, і далі почалося подолання: з одного боку вертикальний схил, всіяний гострими каменями, з іншого нескінченний обрив, під колесами кострубаті бетонні плити з арматурами, що стирчать. На першій підкореній вершині йшов сніг, причому горизонтально за вітром.

   Під час спуску все вже прісіделісь за кермом і почали сміятися, що трофі вдалося. Не тут-то було - все тільки починалося.

 Непрохідна бруд, калюжі по дверні ручки, прямі вертикальні проїзди по колії УРАЛА-лісовоза.

 Наближалися сутінки, і перед колоною відкрився тріумфальний підйом у гору. Одна з двох завдань була нездійсненна: або проїхати, або зберегти автомобілі. Після болісного підйому Grand Cherokee - другий за провідником машини - більшість учасників задумалися про те, що караван розірвався і тепер треба йти в обхід, повертатися і взагалі рятуватися. Але керівники трофі спокійно дали відмашку наступного екіпажу. Залишалося тільки довіритися автомобілів.

   І ось один за іншим ML пішли на штурм. Всі екіпажі, по черзі долали ділянку і тут же вибігали з машин співпереживати наступним.

   Останній автомобіль каравану зустрічали бурхливими оваціями.  Чи варто говорити, що замикає УАЗ був єдиним, хто застряг в цій вертикальної топи. Виштовхали його з дружним реготом.

 Увечері, за гучним застіллям було одноголосно вирішено назвати цю просіку «ML-алея». Провідники обіцяли передати цю назву наступним слідопитам. І до речі повідомили, що рейд пройшов на рідкість вдало - всі залишилися живі і здорові: «Карпати не жартують, а до вас вони були дуже доброзичливі».

   Короткі підсумки заходу: всі машини пройшли маршрут без єдиної проблеми і пошкодження, за участю 20 фахівців та професійних драйверів автомобілі Mercedes-Benz ML-класу втратили паркетний статус і завоювали авторитет всешляховика.

 Ще один несподіваний результат: з розрізненої групи фахівців, що борються за рекламний бюджет організатора акції, запрошені журналісти перетворилися на єдину команду. Ось що роблять справжні випробування зі справжніми людьми і машинами: люди стають кращими, а машини не стають гіршими.

   Хто знає, чекали чи тіні забутих предків сходження такої зірки над карпатськими полонинами, але справа зроблена і на славу!

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • SIA &
  • Тест-драйв: Mitsubishi Pajero Sport в «Країні УАЗів»
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Кримський Quest на Skoda Octavia Tour 4x4
  • Прем&
  • Тест-драйв Mitsubishi Lancer: Подорож в місто, якого немає на карті
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • У автоцентрі «Віннер Автомотів» презентували клієнтам новий Range Rover
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • УАЗ змінить весь модельний ряд
  • Тест-драйв: УАЗ Hunter. Як повів себе «Мисливець» в заплаві Дніпра
  • В Україні стартував продаж нового Land Rover Range Rover потужністю 510 к.с ...
  • Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.