Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Так в чому ж фокус, в новому Ford Focus?

Від Ford Focus-II я чекав ще однієї революції, продовження теми першого Focus. Здавалося, от у наступній генерації буде таке ...
 Маркетологи Ford вирішили по-іншому. Ford Focus-II став еволюційним продовженням першого. Аргументи в фордовцев - залізні: у світі все розвивається спочатку революційно, а потім йде еволюція. Новий Focus - не виняток.
 На доказ своїх аргументів фордовци запропонували протестувати Ford Focus-II на гірських серпантинах Італії. Ось що з цього вийшло.  Мені довелося тестувати ще перший Ford Focus в далекому 1998 році. Тоді, після Ford Escort, новий Focus в стилі «нова грань», здавався чимось надзвичайним. У цій машині нічого не нагадувало «попередника». Це був найяскравіший автомобіль свого часу і в своєму класі. А як він їхав ..! Навіть розпещені європейці оберталися, коли повз проносилася колона новеньких тестових машин. Я і зараз, після 7 років, дивлюся на Focus-I з захопленням.

 У тому ж 1998 році нам вперше натякнули, що на базі Focus буде створений і компактвен. Компактвен C-Max справді з'явився, але в 2003 році і вже на базі другого Focus, і ще раніше, ніж сам автомобіль, на честь якого назвали платформу. А ще на платформі Ford Focus-II створили Mazda 3 і Volvo S40. Кожен, з перерахованих автомобілів, вийшов неординарним, а особливо в русі. Якщо так, то що ж тоді чекати від «прабатька», нового Focus?
 Зізнатися, вирушаючи на тест, я був дуже заінтригований. Зустрічі з Ford Focus-II я чекав хоча б тому, щоб порівняти свої враження від нової Opel Astra і VW Golf. Забігаючи наперед, зазначу, що Focus, в порівнянні з конкурентами, не розчарував. Але остаточні висновки залишимо для порівняльного тесту.

  Дизайн

 - «Чому Ford Focus-II зробили більш класичним, ніж« перший »?»
 Це питання вже набив аскоміну фордовськім дизайнерам. Вони його чують по кілька разів на день і навчилися чітко і аргументовано відповідати.
 У світі все розвивається спочатку революційно, а потім еволюційно. Так було і з Ford Focus. У першої генерації було складне завдання: позбавиться від стереотипу Escort в С-класі і привести в автосалони Ford нове покоління. Таке можна було здійснити лише революційною моделлю - першим Ford Focus. Спочатку, ринок не міг сприйняти «Нову Грань», але через рік-другий продажу Focus стали стрімко зростати і в «Старенькій» Європі їх зараз бігає мільйони.
 У сусідній Росії попит на Focus настільки великий, що підприємство у Всеволжска, навіть працюючи в декілька змін, не може розрядити дефіцит на цю модель.

 У другого Focus завдання вже інша. Це повинен бути бездоганний автомобіль. Якщо хочете, еталон у своєму сегменті.

 Дизайн Ford Focus не так революційний, але він цілком гармонійний. Новий Focus став соліднішим: на 50 мм довше, колісна база збільшена на 25 мм, колія - на 40 мм. Колеса тепер - на 15, 16 або 17 дюймів. Візуально він виглядає більше, а поряд з колишнім Focus, так і просто - велетень.

 Загальну гармонію кілька розбивають задні стійки на хетчбек. Вони тепер більш нахилені і задні ліхтарі на них вже виглядають не настільки виразно. У профіль новий Focus виглядає стильно та гармонійно, а кожен елемент його дизайну має і функціональне призначення. Так, козирок над заднім склом оптимізує повітряний потік. Навіть бічні дзеркала ретельно пропрацювали і це позначилося на акустичним комфорті.

 Треба віддати належне, дизайнери Ford свого домоглися. Новий Focus чітко ідентифікується, але й недвозначно натякає, що це більш грунтовний автомобіль.

 Оцінка за дизайн - 8 балів.

  Інтер'єр

 В інтер'єрі також «пішли» від революції. Тут все добротно, грунтовно і сучасно. Ледь відкривши двері, відразу розумієш, що це салон європейського ладного авто. Дуже непогано виглядає комбінований салон зі світлим «низом», добротний матеріал сидінь. Тут немає дешевеньких тарахтящіх пластмас, все акуратно, приємно на дотик і непогано виглядає. Одним словом - Еволюція.

Навіть в демократичних комплектаціях салон Focus не виглядав дешевим. Але і неординарним його як-то вже не назвеш.




 Оцінка за інтер'єр - 7 балів.

  Ергономіка водійського місця

   Кермо регулюється, підігнати сидіння під себе - справа нехитра, всі органи управління - там, де їх чекаєш знайти. Що ще потрібно? «Фордівські» інженери придумали ще і регульований педальний вузол. Він «під'їжджає» до сидіння на на 50 мм. А раптом, комусь буде складно підібрати оптимальну позу. Пару кілометрів за кермом і мені здалося, що до цього на Focus я проїздив багато років. Чи це не доказ відмінною ергономіки?
Але поїздивши ще кілька кілометрів виявляєш і ряд недоліків. Мене трохи напружували дрібні цифри одометра, які при деякому висвітленні взагалі не видно. Підкермовий ричажек покажчиків повороту в новому Focus ще й відає управлінням режимами борткомпьютера і установкою режимів електропідсилювача. Так, так, у новому Focus можна вибрати будь-який з трьох режимів: спортивний, стандартний, комфортний (про їх роботі нижче). Тільки навіщо управління борткомпьютером «повісили» на ричажек покажчика повороту, на ходу щось не порегуліруешь?  Зате прилади читаються бездоганний. Управління мікрокліматом логічно на будь-якій комплектації. А на версії Ghia є навіть двозональний клімат-контроль.

 Оглядовість у Focus - на рівні. Є, звичайно, до чого причепитися, здаючи назад, але не гірше, ніж в аналогів.

 Оцінка за ергономіку - 8 балів, обзорность - 8 балів.

  Комфорт салону

       Якщо водієві в новому Ford Focus цілком зручно, то яке буде пасажирам? До їхніх послуг - підсклянники, відсіки для паперів, лампи підсвічування, а на версії Ghia ще й індивідуальний клімат-контроль.

 Ззаду цілком можна влаштується втрьох, але зручно буде лише двом пасажирам. Знайдеться куди покласти і дрібні речі - поруч із сидіннями є відсіки. Задній диван цілком зручний і там цілком можна проїхати кілька сотень кілометрів без всяких ускладнень.

     Багажник Ford Focus в кузові хетчбек (а на тест нам запропонували тільки такі варіанти) досить просторий для свого класу -385 л. Але під Поліком вміститься тільки «докатка» - інших варіантів немає. Зате весь інструментарій можна укласти під дном і він не буде бовтатися.






   Комплектація також на європейському рівні. Тепер у Focus є датчик дощу, ксенонові поворотні фари, клімат-контроль. Зрозуміло, електроприводи стеклопод'емников, бічних дзеркал, підігрів дзеркал, центральний замок з ДУ, подушки безпеки для водія і пасажира, бічні фіранки. На версії Ghia в стандартному обладнанні спеціально настроящий на салон Focus магнітола Sony. Звучить вона дуже багато, так, що цінителям якісного звуку не доведеться міняти штатну магнітолу.
 Є навіть можливість установки голосового управління мобільним телефоном.

 Оцінки за комфорт пасажирів - 8 балів, за багажник - 9 балів, комплектація - 9 балів.

  У русі

     Якщо в статиці Ford Focus просто гарний, то в русі - він прекрасний. На тест Ford Motor Co. представили автомобілі з 2-літровим 145-сильним бензиновим мотором і з 2-літровим 136-сильним турбодизелем TDCi. Був ще 1,6-літровий турбодизель з варіатором, але питання його постачань в Україну поки що не вирішене.
 І знову, ловлю себе на думці, що турбодизель подобається мені більше. Якщо 2-літровий, аж ніяк, не слабкий бензиновий мотор, на гірських серпантинах доводилось крутити до 5000 обмин, а на оборотах нижче 2000, він висловлював «невдоволення» перед взяттям підйому, то на дизелі таких питань не виникало. Він їхав з «низів» і завжди.

 У процесі 200-кілометрового тесту по звивистих доріжках переваги фордівського турбодизеля були очевидні. Крім тяги він порадував і економічністю. Якщо, на аналогічний відрізок на 2-літровому бензиновому Focus, довелося витратити майже півбака (при їзді в «стать»), то турбодизельний аналог витратив майже черверть бака. Це дуже вагомий аргумент.

   Ризикну припустити, що Ford створив одне з кращих шасі в класі. Рулітся Focus відмінно, в будь-якому з режимів електропідсилювача. Він «правильно» проходить повороти, благо ESP на варті, але навіть якщо її відключити, то реакції Focus трохи більш лякають, але цілком передбачувані.

 Регулювання зусилля електропідсилювача залишила приємне враження. У режим «Спортивна» кермо стає трішки тугіше й зворотна реакція в повороті більш виразна. Режим «Комфортний» явно з прицілом на місто: в цьому режимі кермо легкий. У «Стандартному» режимі можна їздити все, що залишився, я так би і робив.

 Ford Focus демонструє відмінний розгін, особливо приємний підхоплення відбувається після 3000 обмин. Дивно, але крутити мотор в Focus навіть приємно. І звук мотора практично не чутний. Шумоізоляція - на висоті, навіть бічні стекла зробили на 20% товще і тепер сторонні шуми в салон не проникають.

     В Італії про переваги шасі Ford Focus нам повідав не хто інший, як Джекі Стюарт, легендарний чемпіон Формула-1, а нині формульний функціонер. Так ось, старина Джекі стверджує, що на новому Focus йому було цікаво ехать.Інтересно було і мені.

 Комфорт підвіски також залишив хороше враження. Ford Focus відмінно проходить нерівності, швидко справляється з коливаннями, чітко стоїть в повороті.

 В Італії на наш Ford Focus випали справжні випробування. Несподівано пішов град, і в один момент гірська доріжка перетворилася на ковзанку з крижаних кульок. Збоку обрив, спереду крутий поворот, а Focus на звичайній гумі! Здавалося треба зупиниться і чекати поки град розтане, але впевненість у машині була така, що ризикую вирушить далі. Тут прийшла на допомогу ESP, індикатор якої практично постійно горів, але Ford Focus продовжував впевнено рухатися далі.

 Після такого випробування я проникся до Focus істинним повагою і довірою, навіть закралася підозра, а не Ford чи влаштував цей град? Жарт! Насправді Ford Focus-II в русі виробляє тільки позитивні враження. Прав був Джекі Стюарт, чи він не знає толк в хороших автомобілях!
     Я не часто зустрічав такої збалансований автомобіль, який би доставляв стільки задоволення від самого процесу пересування. Ford Focus в їх число входить.

 Оцінки за: розгінну динаміку - 9 балів, керованість - 9 балів, гальма - 10 балів, плавність ходу - 9 балів, шумоізоляція - 10 балів.

  Вердикт

 Тепер підсумуємо бали:

     

Параметр

   

Макс. бал

   

Ford Focus 2,0

     

Дизайн

   

   

     

Зовнішність    

10    

8      

Інтер'єр    

10    

7      

Ергономіка

   

   

     

Ергономіка вод. місця    

10    

8      

Оглядовість    

10    

8      

Комфорт салону

   

   

     

Місця пасажирів    

10    

8      

Багажник    

10    

9      

Комплектація    

10    

9      

У русі

   

   

     

Розгінна динаміка    

10    

9      

керованість    

10    

9      

Гальмівна динаміка    

10    

10      

Плавність ходу    

10    

9      

Шумоізоляція    

10    

10      

Сумарний бал    

120    

104

     

Ставлення до ідеального варіанту    

   

87%

     

Ціна в Європі, Euro

   

   

18000

 

 
 


 Новий Ford Focus дійсно вийшов дуже збалансованим автомобілем, про це свідчать і експертні оцінки. Скрізь лише високі бали.
 У Парижі Ford Motor Co. представив купе-кабріолет на базі Focus під назвою Vignale, чий дизайн не викликав питань у журналістів - одні овації. Це високий стиль. А досягти такої гармонії вдалося всього лише невеликим Фейсліфтінг: друган решітка, бампер і трохи хрому. У модельній гаммі Ford Focus буде 3-х і 5-дверні хетчбеки, універсал, седан, компактвен Focus C-Max, а також у 2006 році стане серійним красень Vignale з кузовом купе-кабріолет.

 Для України важливим є питання ціни. Якою вона буде на новий Focus? У Європі він стартує з ціною від 14400 Євро за модель з 1,4-літровим мотором. Бензиновий 1,6-літровий Focus варто 15300 Євро. Ford завжди йшов на зустріч українського ринку і пропонував спеціальні ціни, але з урахуванням нових мит, чи дозволить це вийти на ринок з цікавою пропозицією? Поки цінова політика до кінця не визначена. З іншого боку компактвен Focus C-Max в Україні має непогану ціну, а він у Європі істотно дорожче, ніж хетчбек Focus. Тому будемо сподіватися, що Ford увійде до положення.

   У України Ford Focus-II з'явиться навесні 2005 року. У перших партіях будуть бензинові версії 1,6 і 2,0 л. Питання про постачання турбодизельних модифікацій зараз опрацьовується. Не варто забувати і про 3-річної гарантії, яку Ford першим серед європейських виробників запропонував в Україні.

 Програма тест-драйву Ford Focus в Італії завершена. Пора повертатися в передвиборну Україні. Найчастіше, я без жалю розлучався з тестовими автомобілями. З Ford Focus я прощався довше звичайного. До чого б це? ...

 Редакція autoconsulting.com.ua дякує «Віннер Імпортс Україна» - офіційного дистриб'ютора Ford Motor Co. в Україні за організацію поїздки.

 Фото "AUTO-Consulting" і Ford Motor Co.

    Відгуки власників про автомобілі Ford

        Ford Focus (дані виробника)  Модель1.41.61.6 Ti-VCT2.01.6 TDCi2.0 TDCi  Двигун бензиновыйбензиновыйбензиновыйбензиновый  турбодізельтурбодізель,  Число і розташування ціліндров4, в ряд4, в ряд4, в ряд4, в ряд  4, в ряд4, в ряд  Робочий об'єм, см3138815961596199915601997  Ступінь сжатія11, 011,011,010,818,018,0  Число клапанов161616161616  Максимальна потужність, л.с./кВт/об/мин80/59/5700100/74/5500115/84/6000145/107/6000109/81/4000136/100/4000  Максимальний обертовий момент, Нм/об/мин123/3500150/4000155/4150185/4000240/1750320/2000  Коробка передачМ5М5 (А4) М5М5М5 (CVT) М6  Максимальна швидкість, км/ч164180 (172) 190 206 188 (183) 203  Час розгону 0-100 км/год, С14, 111,9 (13,6) 10,89,210,9 (11,5) 9,3  Час розгону 50-100 км/год на IV передачі, з16, 313,3 (-) 12,911,910,9 (-) 7,8   Витрата палива, л/100 км  міський цікл8, 78,7 (10,4) 8,79,86,2 (6,9) 7,4  заміський цікл5, 45,5 (5,9) 5,15,44,0 (4,7) 4,8  змішаний цікл6, 66,7 (7,5) 6,47,14,8 (5,5) 5,6  М5 - 5-ступінчаста механічна коробка передач, М6 - 6-ступінчаста механічна коробка передач, А4 - 4-ступінчаста автоматична коробка передач, CVT - кліноременний варіатор  Дані в дужках - для автомобілів з автоматичною коробкою передач і варіатором  Число мест5  Довжина, мм4342 (хетчбек)/4473 (універсал)  Ширина, мм1840  Висота, мм1447  Колісна база, мм2640  Колія передня/задня, мм1535/1531  Діаметр розвороту, М10, 7  Обсяг багажника, л385/1245 * (хетчбек)/475/1525 * (універсал)  Ємність паливного бака, л55  Споряджена маса, кг1229-тисячі чотиреста сімдесят вісім  Повна маса, кг1690-1950  * При складених задніх сидіннях.  


Статьи похожей тематики:

  • Ford продав більше 100.000 нових Focus II
  • Фото нового Ford Focus
  • В Україні діє спеціальна пропозиція на Ford Focus за 14 177 євро
  • У Росії стартувало виробництво Ford Focus-II
  • На SIA відбулася презентація нового Ford Focus
  • У Росії Ford підвищує ціну на Focus
  • У Росії випущено стотисячний Ford Focus
  • Виробництво Focus II у Росії почнеться в травні 2005р.
  • Ford Focus позбувся 3-дверній версії
  • Яким буде Ford Focus-III
  • Новий Ford Focus з&
  • У Детройті показали новий Ford Focus
  • Ford Focus отримав "досягнення всього життя"
  • В Україні стартував продаж Ford Focus C-MAX
  • Ford відкликає 236 тис. Focus через дефект двигуна



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.