Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Тест-драйвы

Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного питання

Chevrolet Nubira - цей автомобіль всього за півроку присутності на ринку став лідером у своєму класі, та ще й з яким результатом! У серпні 32% покупців в D-класі віддали перевагу саме йому. Nubira стала настільки популярною, що у вільному продажу її навіть важко відшукати, доводиться записуватися в чергу і чекати кілька місяців.
 У чому ж секрет популярності Chevrolet Nubira? Що змушує покупців чекати Nubira, коли конкуренти є у вільному продажу? Ми задалися цими питаннями і взяли Chevrolet Nubira на 7 днів. Ось що з цього вийшло ...     Родовід

 Chevrolet Nubira-3 в Україну прийшла на заміну Daewoo Nubira-2. Разом із поколінням і брендом змінився і рівень автомобіля. Chevrolet і звучить милозвучніше і виглядає цікавіше. Не дивлячись на американське ім'я, Chevrolet Nubira-3 проводиться в Кореї на підприємствах GM-DAT (правонаступника Daewoo Motor). Розроблялася Nubira також корейцями, хіба що до створення дизайну доклали руку італійці з Pininfarina.  Нинішня політика GM-DAT - хрестоматійний приклад беджінжінірінга. У різних країнах ця модель продається під різними брендами та іменами. Наприклад, у Кореї та Узбекистані вона відома як Daewoo Lacetti, у нас, як Chevrolet Nubira, в Канаді - як Chevrolet Optra, в Європі - як Chevrolet Lacetti. У серпні GM-DAT почав поставляти дану модель вже і в Україні під ім'ям Chevrolet Lacetti, тобто ім'я Nubira залишилося в минулому.
   Перші автомобілі з брендом Chevrolet з'явилися ще в кінці 2003 року, а масові поставки датовані вже 2004 роком. У свій час до нас «сірим» чином потрапляли Daewoo Lacetti з Узбекистану та Кореї, фактично це «родичі» Chevrolet, але відрізняються комплектацією, моторами і емблемою на капоті.

 Під ім'ям Nubira-3 автомобіль поставлявся в Україну з січня по серпень 2004 року. Нам дістався автомобіль еше з ім'ям Nubira з серпневої партії. Тепер же всі Chevrolet в цьому класі називаються Lacetti.

 Якщо спробувати намалювати генеологіческое древо Chevrolet Nubira, то виходить, що це міжнародний продукт.

   Наш автомобіль в комплектації SX з 1,8-літровим двигуном був зібраний з SKD комплектів в Іллічівську, це дозволило ЗАТ «ЗАЗ» вийти на ринок з привабливою ціною 74845 грн. (Euro 11496). Фактично, за такі гроші конкуренти, в умовах нових мит, можуть запропонувати B або в кращому випадку С-клас зі слабенькою комплектацією і таким же мотором. Chevrolet Nubira - укомплектована непогано, оснащена 1,8-літровим 122-сильним мотором і відноситься до D-класу.

  Дизайн

   Італійські дизайнери з Pininfarina попрацювали на славу. Chevrolet Nubira виглядає непогано, а Lacetti навіть краще. Пропорції кузова досить сучасні, особливий шарм додають «роздуті» колісні арки. Оригінально виглядають і грановані задні фари.  Гармонію продовжують і колісні ковпаки під легкосплавні диски.

   Ми зловили себе на думці, що Chevrolet Nubira вже не здається корейським автомобілем - дизайн цілком європейський. Всі лінії кузова правильно промальовані, а грати радіатора, яка на Nubira ще віддалено нагадує Daewoo, на Lacetti замінили на стильну Шевролетовскую «посмішку».

 За дизайн Chevrolet Nubira отримує 8 балів, з 10 можливих. Lacetti цілком може претендувати і на 9 балів.

  Інтер'єр

   Усередині Chevrolet Nubira знову-таки залишила хороше враження. Лаконічний строгий дизайн торпедо, стильний приладовий щиток, а яка тут веселенька бірюзова підсвічування! Матеріали, з яких все це зроблено цілком нормальної якості, приємні на дотик, в русі не скриплять. Обшивка керма шкірою взагалі відмінною фактури, правда сама бублик точно такої ж форми як в Aveo.

   Але загальну гармонію розбиває дешевенькі чорні накладні панелі, які так і проситься зробити під алюміній. На інших ринках, до речі, вони такі і є. Відверто простакувато вбудована магнітола, та й уся центральна консоль могла бути цікавішою. Підлокітник між сидінь чомусь обшитий сірою шкірою, а весь салон велюровий?! Карти дверей виконані непогано, з велюровими вставками, є різні відсіки і кишеньки, але на сірому тлі знову безглузді чорні вставки?!
 Якщо б не окремі проколи, то інтер'єр Chevrolet Nubira міг би позмагатися з європейськими законодавцями, але поки він набирає 6 балів.

  Ергономіка і обзорность

   Тепер спробуємо, як усім цим користуватися. Водійське сидіння має крім стандартних регулювань, ще й поперековий підпір, регулювання по висоті подушки в двох зонах. Після декількох маніпуляцій сидіти в Nubira дуже навіть зручно. Основні органи управління - в межах досяжності, навіть електрорегулюванням дзеркал користуватися простіше простого.

   Не обійшлося і без «проколів». Так, сигнал включається двома кнопками на кермі, добре, що хоч не одночасно. Якщо їдеш прямо - їх легко намацати, але варто повернути кермо, як їх доводиться шукати і відривати погляд від дороги. Дуже незручні кнопки включення кондиціонера, обігріву заднього скла, і режиму рециркуляції. Вони дрібні, розташовані занадто низько і близько один від одного. Щоб врятуватися від чадних КАМАЗу, доводиться відривати погляд від дороги і прицілюватися. Інших варіантів немає.  Не порадував і ключ, де розташовані кнопки постановки-зняття з охорони і дистанційного управління замком багажника. На дотик їх не відрізниш, і знову доводиться концентрувати на них увагу.

 Оглядовість також залишає бажати кращого. Ззаду крім додаткового стоп-сигналу жодних орієнтирів не видно, бічні дзеркала положення не надто рятують. Щоб ювелірно паркуватися краще спочатку обладнати Nubira парктроником.

 Спереду ситуація краща. Лівий габарит непогано проглядається, а до правого незабаром звикаєш.

 Отже, оцінка за ергономіку - 7 балів, за оглядовість - 6 балів.

  Комфорт салону, багажник і комплектація

     Наша Chevrolet Nubira 1,8 була в комплектації SX. Інші варіанти оснащення для цього двигуна з механічною КПП не передбачені. Є можливість взяти двигун 1,6 л, але в більш простій комплектації, або 1,8 в максимальній, але з «автоматом». На цьому свобода вибору закінчується.

 Зате треба віддати належне імпортеру, в комплектації SX є майже все необхідне: гідропідсилювач куля, регулювання керма, регулювання водійського сидіння в двох площинах, поперековий упор, кондиціонер, центральний замок з ДУ, електросклопідйомники передні, електрорегулювання дзеркал, гідрокоректор фар, подушка безпеки водія, магнітола. Бампера, зовнішні дзеркала, ручки дверей і молдинги пофарбовані в колір кузова.

   Спинка заднього сидіння складається по частинах, оббивка - велюр. Запасне колесо - повнорозмірне, ковпаки коліс і бризковики входять в комплектацію. Колеса-15-дюймові. За все це просять 74845 грн + 550 грн. доплати за металік. Разом - 75395 грн.

 У процесі експлуатації нам не вистачало протитуманних фар, хоча штатні дуже пристойно світять, і відчувалася відсутність АБС. За великим рахунком і бортовий комп'ютер тут би не завадив. Chevrolet Nubira з АБС і протівотуманкамі існує, але в комплектації CDX з «автоматом», а це вже 85250 грн ... Магнітола в Nubira з дуже зручним інтерфейсом, але занадто простуватий і архаїчна. Якщо з якістю звуку ще можна миритися, то відсутність CD-рессивери, замість якого пропонують слухати звичайні касети, в XXI столітті мало кого влаштує. Комплектацію SX ми б назвали мінімально необхідною. Шкода, що інших варіантів з цим мотором і механічною КПП не передбачається.

     Салон Nubira - один з кращих в класі, особливо в зоні задніх пасажирів. Для них запропоновані задні підголовники і окрема попільничка. А ось підлокітник на задньому дивані чомусь не передбачений, і плафон освітлення розташований в центрі і не вітає індивідуальне читання.  Передньому пасажирові пощастило більше. Тут є і підстаканники, і підлокітник і індивідуальна підсвітка. Єдине зауваження - до ручок у стелі, їх пружини мають занадто великим зусиллям.

 Багажник Chevrolet Nubira має об'єм 405 л, який можна збільшити за рахунок відкидання спинок задніх сидінь. Сюди легко поміщається дитяча коляска, коробка з-під телевізіра 21''. Під підлогою багажника розмістили повнорозмірну запаску і тут ще залишилося достатньо місця для інструментів, аптечки, знаку аварійної зупинки і нехитрого інструменту. Так, що багажник з необхідною амуніцією залишається абсолютно порожнім. Багажний відсік Chevrolet Nubira - не найкращий у класі, але цілком гідний утішних оцінок.
   До речі, шумоізоляцію ми виявили і на підлозі багажного відсіку - дрібниця, а приємно. Але ось матеріал, з якого зроблений підлогу багажника, не витримує ніякої критики. З вигляду, це звичайний ковролін, але на машині з пробігом 600 км він вже був витертий, притому, що окрім сумок там нічого не возили. Власникам Nubira радимо відразу покласти гумовий килимок.

 Внутрішня поверхня кришки багажника - без облицювання, немає і внутрішньої ручки. Зате є підсвічування і дистанційне відкривання з брелка або кнопкою на водійських дверях.

 Оцінки: за комплектацію - 5 балів, за комфорт салону - 8 балів, багажник - 7 балів.

  У русі

       Під капотом нашої Chevrolet Nubira встановлений 1,8-літровий бензиновий двигун потужністю 122 к.с., які він видає при 5800 об/хв. Максимальний момент 165 Нм він видає при 4000 об/хв.

 Відразу звернемо увагу, що картер двигуна нічим не захищений і доцільно встановити металевий захист. В іншому випадку є великий ризик пробити картер.

 Стартує Nubira дуже впевнено, на другій передачі досягає вже 90 км/ч. Розгін до «сотні» займає 11 с. У міському потоці вона майже завжди у лідерах, але на трасі поступається однокласникам з аналогічними двигунами.  Дійсний характер мотора розкривається з 3000 обмин. Єдино, що засмучує, так це звук, який супроводжує «підрив».

   Якщо до 3000 обмин двигун практично не чутно, а до 4000 обмин його рокіт можна назвати приємним, то потім він відверто ричить.  Якщо не звертати на це увагу, то в цілому Nubira відверто порадувала .. Вона однаково хороша і для флегмата, і для водія, які вважають себе жвавими.

 Nubira впевнено тримає дорогу на будь-якому діапазоні швидкостей, впевненість ця настільки велика, що можна відпустити кермо на швидкості 180 км/год без остраху вилетіти з траєкторії. На швидкості реактивне зусилля на кермі зростає і, якщо б не провал в зоні «0», то взагалі до керма не було б претензій.

   Поворот Nubira проходить неоднозначно. За траєкторію вона тримається до останнього, наскільки дозволяють шини Kumho, потім різко зривається в замет, але не безнадійно, її ще можна повернути неабиякою порцією газу, якщо мотор опиниться в зоні 4000 об/хв. Якщо запасу тяги не виявиться, виправити ситуацію дуже проблематично.

 Скажемо прямо, задоволення від цієї процедури з даними шинами замало, тому ми сконцентрувалися на менш ризикованих процедурах.

 Слалом з обгонами Nubira виконує непогано, якщо швидкість не перевищує 130-150 км/год. У більш швидкісному режимі вже відчувається брак потужності і доводиться опускатися на 4-у передачу, щоб виконати елементарний обгін.

   Гальма в Chevrolet Nubira - відмінні. Зусилля легко дозувати, інформативність цілком достатня. У граничних режимах відсутність АБС дає про себе знати, тому не радимо розслаблятися на мокрій дорозі й на міксті.

 Плавність ходу Chevrolet Nubira нас просто підкорила. Настільки енергоємна підвіска, що будь-яку розбиту дорогу можна проїжджати без остраху. На кузов передаються лише удари від дуже великих ям, в які звичайні водії ніколи не потрапляють. Навіть лежачий поліцейський Chevrolet Nubira проходить на швидкості 80 км/год без наслідків!

 Ризикнемо припустити, що підвіска Nubira - практично ідеальна для наших доріг. Розробники зробили акцент на комфорт, звідси і неоднозначне поведінку в поворотах. Як відомо, підвіска - це мистецтво компромісів. Ми без сумніву віддаємо 10 балів за плавність ходу.

   Шумоізоляція в Nubira також на висоті. Ми вже відзначали, що негативні моменти - це звук мотора на високих оборотах. Додамо до них ще шум від покришок Kumho, який відчутний на швидкості понад 120 км/ч. За великим рахунком - це мабуть і всі зауваження. У додатковій шумоізоляції Nubira не потребує - тут дуже багато зробили на заводі.

 Оцінки за: розгінну динаміку - 7 балів, керованість - 8 балів, гальма - 7 балів, плавність ходу - 10 балів, шумоізоляція -7 балів.

  Вердикт

 Тепер підсумуємо бали:        

Параметр

   

Макс. бал

   

Chevrolet Nubira 1,8 SX

     

Дизайн

   

-    

-      

Зовнішність    

10    

7      

Інтер'єр    

10    

6      

Ергономіка

   

-    

-      

Ергономіка вод. місця    

10    

7      

Оглядовість    

10    

6      

Комфорт салону

   

-    

-      

Місця пасажирів    

10    

8      

Багажник    

10    

7      

Комплектація    

10    

5      

У русі

   

-    

-      

Розгінна динаміка    

10    

7      

керованість    

10    

7      

Гальмівна динаміка    

10    

8      

Плавність ходу    

10    

10      

Шумоізоляція    

10    

7      

Сумарний бал    

120    

85

     

Ставлення до ідеального варіанту    

-    

71%

     

Ціна, грн.

   

-

   

75395

 

 
 

   А ось і розгадка популярності Chevrolet Nubira. Вона набирає 85 балів або 71% від можливих. Ще раз поглянемо на таблицю, відвертих''проколів''у Chevrolet Nubira - ні. Вона демонструє непогані показники, і виявилася дуже збалансованим автомобілем, з гарними характеристиками й відмінною ціною. Їй би ще трохи краще комплектацію і обробку салону ... Але навіть у такій комплектації, ми сміливо можемо рекомендувати Nubira/Lacetti як сімейне авто.

 Проте в процесі експлуатації з'ясовуються нюанси. Періодичність ТО у Chevrolet Nubira - 10 тис. км, хоча в однокласників в середньому 15 тис. Витрата палива в міському циклі - 9,8-10,6 л на 100 км, в залежності від стилю їзди.


 Автомобіль наданий «Парком тестових автомобілів» корпорації «УкрАвто»


 Ціни і комплектації Chevrolet
   Чим відрізняється Chevrolet Nubira від Lacetti?
 Відгуки власників про Chevrolet Nubira і Lacetti. Звіти про експлуатацію
  Обговорення всіх нюансів у форумі "Відгуки про Chevrolet/Daewoo"


      Є й інші думки

 Ми дали проїхатися на Chevrolet Nubira знайомим і записали їхні відгуки:

  Кушковская Ірина, дизайнер
 Водійський стаж 7 років
 Їздить на Toyota Carina 1995 р.в.

     Нова Nubira справила сильне, але двоїсте враження:
 1. У цій машині все дуже мило і зручно.
 Мотора 1,8 вистачило на всі мої водійські примхи - і швидко розігнатися зі світлофора і спритно по-маневрувати по центральних київських вулицях на годину пік, і з вітерцем (150 км) прокотитися по трасі.
 Приємно здивувала підвіска - ями і дорожні шви не помітні, Nubira йде рівно, не розгойдується, не трясе й не присідає. Може бути, тому що нова. Хотілося б, звичайно, проїхатися на ній через рік.
 У салоні відчуваєш себе гідно: просторо, кондиціонер і деякі елементи дизайну на приладовій панелі створюють атмосферу сучасного автомобіля. Об'єктивно кажучи, хотілося до помудрувати і до чогось причепитися, але я не знайшла приводу.
 2. Ця машина не залишає ніякого особливого враження.
 Ти їдеш на ній і не помічаєш її. Напевно, це найкраще досягнення автомобільної промисловості - безликий зручний автомобіль, в якому всі так доступно і непомітно відбувається, ніби саме собою. У ній немає ні характеру, ні стилю. Це ідеальна машина для людей, яким не потрібен стиль.


  Паламарчук Олександр
IT-спеціаліст
 Водійський стаж 5 років
 З уживаного ВАЗу пересів на новий DAEWOO Sens

     Для мене Nubira здалася розкішним лімузином після Сенса.
 Тихий, плавний хід. Потужний прийом. Склопідйомники і кондиціонер. Що ще потрібно?
 Давно хочу справжню іномарку бізнес-класу, думав купити старого «німця». Після знайомства з цим Chevrolet всі плани змінюються. Реально, за 11 тис. євро нічого хорошого і серед старих я не знайду. А тут всі умови дотримані - клас, комфорт, звучне ім'я, нова з гарантією. Мене ця Nubira підкорила.


  Андрій Дуліба
 Викладач ВНЗ
 Водійський стаж 7 років.
 Їздить на ГАЗ-3110

 Яскравий автомобіль, мені він сподобався саме своїм дизайном і салоном. У ній зручно, з моїм зростом 1,95 м я зміг влаштуватися тут цілком комфортно. Ця машина мені подобається. Та й ім'я Chevrolet, звучить заманливо.  Зароблю, обов'язково куплю собі Chevrolet.


        Технічні характеристики Chevrolet Nubira/Chevrolet Lacetti

     

Двигун

   

1,6 SE

   

1,8 SX

   

1,8 CDX

     

Тип кузова, к-ть дверей    

Седан, 4 двері      

Потужність двигуна    

109 к.с. (80кВт)/5800 об.хв.    

122 к.с. (90кВт)/5800 об.хв.      

Об'єм двигуна    

1598 куб.см    

1799 куб.см      

Тип двигуна    

DOHC      

Коробка передач    

5-ступінчаста механічна    

4-ступінчаста автоматична      

Паливний бак, л    

60      

Маса спорядженого автомобіля, кг    

1280    

1310    

1335      

Максимальний крутний момент, (Нм/об/хв)    

150/4000    

165/4000      

Макс. швидкість км/год    

185    

189    

180      

Час розгону від 0 до 100 км/год    

12,4    

11    

13      

Витрата палива, шосе, л/100 км, хутро./авт. трансмісія    

6,0    

6,2    

7,1      

Витрата палива в міському циклі, л/100 км    

9,1    

9,8    

12,5      

Споживання палива при змішаному циклі, л/100 км    

7,1    

7,5    

-      

Застосовується паливо    

Бензин з октановим числом не нижче 91      

Довжина, мм    

4500      

Ширина, мм    

1725      

Висота, мм    

1445      

Обсяг багажника, л    

405      

База, мм    

2600      

Колія передніх/задн., Мм    

1480/1480      

Кліренс, мм    

160                                          

 
 


Статьи похожей тематики:

  • З 1 вересня подорожчали Chevrolet
  • Новий Chevrolet Lacetti з&
  • Навесні стартують продажі нової Daewoo Nubira
  • Chevrolet Lacetti в Україні поки поставлятися не буде
  • Нове покоління Chevrolet Lacetti вже відчувають
  • На краш-тестах Chevrolet Aveo заробив 5 «зірок»
  • Автоклуб допомагає Макарівському дитячому будинку
  • Сьогодні подорожчали Daewoo і Chevrolet
  • Chevrolet з&
  • Вчора подорожчали всі Chevrolet
  • Тест-драйв Daewoo Lacetti
  • До Києва 8 вересня надійдуть 300 автомобілів Chevrolet Aveo, а через тижден ...
  • Коли зникне дефіцит Daewoo? Chevrolet стане українським
  • На українському ринку стартував продаж трьох нових моделей
  • Ціни на ЗАЗ, Daewoo, Chevrolet - знижені



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.